برج خیام B

تعاونی:

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج خیام B

برج خیام B یکی از زیر مجموعه‌های پروژه بزرگ خیام است که این پروژه دارای چهار برجA ، B ، C و D می‌باشد که توسط شرکت انبوه سازان خیام در حال حال احداث هستند . در این مقاله ما شما را با جزئیات برج B آشنا می‌کنیم .

این پروژه در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است و تفاوت آن با سایر پروژه‌های این منطقه این است که سازنده آن شخصی بوده و عضو گیری آن برای عموم آزاد است . با ما همراه شوید تا با برج خیام B بیشتر آشنا شوید .

مشخصات برج خیام B 

برج خیامB در منطقه زیبا و خوش آب و هوای ۲۲ تهران در شهرک مروارید شهر واقع شده است . این برج در پیرامون دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قرار دارد و واحد‌های این برج اشراف کامل بر این دریاچه و کوهستان زیبای البرز دارند . 

مساحت زمین این پروژه حدود ۷۶۰۰ متر مکعب است و در۹ طبقه با واحدهایی به متراژ۹۴ تا ۲۱۰ ساخته خواهد شد ، با توجه به متراژ واحدها در هر طبقه ۶ تا ۸ واحد قرار می‌گیرد ‌. تعداد اتاق خواب هر واحد نیز با توجه به متراژ واحد دو تا چهار اتاق است . 

سازه این برج نیز بتنی است که سبب استحکام و مقاومت بالای واحد‌ها در برابر حوادث طبیعی چون زمین لرزه ، زلزله و ... خواهد شد . در پایان کار نیز این مجتمع نمای سیمان شسته شده را به خود خواهد گرفت . 

با توجه به تنوع متراژ واحدها ، خلوتی برج با توجه به تعداد طبقات کم ، ویو زیبا و پلان عالی و قیمت قطعی ، این پروژه بهترین موقعیت را برای سرمایه‌گذاری در میان سایر پروژه‌های این منطقه دارد . 

 آشنایی با شرکت سازنده برج خیام B 

همانگونه که در مطالب بالا نیز به طور مختصر اشاره نمودیم ، سازنده برج خیام B شرکت معتبر و با سابقه انبوه سازان خیام می‌باشد که در منطقه۲۲ تهران تا به حال برج‌های زیادی ساخته یا پروژه‌های بسیاری را در دست ساخت دارد ‌. 

این شرکت تا به حال برج طلوع خیام ، برج‌های خیام در میدان ساحل ، برج‌های دو قلو هانا توسعه صادرات و برج تجاری آدری گلستان را احداث نموده یا در دست ساخت دارد .

خرید و فروش برج خیام B

واحدهای برج خیام B همانند سایر واحد‌های شهرک مروارید شهر نخست به صورت اعطای امتیاز فروخته و واگذار شده است و اگر شما قصد سرمایه‌گذاری در این پروژه را دارید ، باید از سهامداران که قصد فروش امتیاز ملک خود را دارند ، یک واحد خریداری نمایید . 

سهامداران نیز قیمت واحد خود را بر اساس موقعیت ملک خود ( طبقه ، متراژ ، ویو ) محاسبه می‌کنند . البته سود فروش خود را نیز از سال خرید سهام تا فروش به مشتری با توجه به تورم حاکم بر بازار مسکن در نظر می‌گیرند . 

مزیتی که خرید واحد از این برج در مقایسه با سایر برج‌های این منطقه دارد ، شخصی سازی پروژه است که در زمان اعطای سهام موقعیت هر واحد و قیمت قطعی آن مشخص شده است ؛ از این رو خرید و فروش آن آسان‌تر بوده و شک و شبهه‌ای ندارد .‌

برای خرید واحد‌های برج خیام B کافی است به‌ دفتر املاک معتبر این منطقه مانند املاک آسمان هوم مراجعه نمایید تا پس از یافتن واحد مد نظر ، یک مبایعه نامه قانونی برای شما تنظیم نماید و پس از دریافت مبایعه نامه به دفتر تعاونی مراجعه کرده و انتقال مالکیت را انجام دهید . 

قیمت برج خیام B

 قیمت برج خیامB از زمان اعطای سهام به صورت قطعی مشخص شده است . قیمت زمین به صورت متری ۵.۴۰۰.۰۰۰ تومان برآورد شده و در ازای هر طبقه ۱۵۰.۰۰۰ تومان برآورد شده است . 

پس از اخذ قرارداد و اعطای سهام باید ۳۵ درصد از کل مبلغ را تعاونی پرداخت نمایید ، سپس با شروع اسکلت سازی ۱۵درصد ، شروع سفت کاری نیز ۱۵ درصد از کل مبلغ را باید به حساب تعاونی واریز کنید . 

در نهایت با شروع نازک کاری ۱۰ درصد و با آغاز اجرای تاسیسات مکانیکی نیز ۱۰ درصد از کل مبلغ واحد و با پایان کار و تحلیل واحد و سند باید ۵ درصد با تعاونی پرداخت نمایید .

امکانات برج خیام B

هدف اصلی شرکت انبوه سازان خیام در ساخت برج خیام B رفاه حال ساکنین و رضایت کامل آنها از سکونت در این مجتمع می‌باشد؛ از این رو امکانات رفاهی بسیاری را برای این برج‌ها طراحی نموده است تا ساکنین تمام طبقات احساس رفاه و آسایش کامل داشته باشند ‌. 

از امکانات خدماتی و رفاهی این پروژه می‌توان به لابی شبانه روزی ، سیستم اعلام و اطفا حریق ، سالن اجتماعات ، درب ضد سرقت ، سالن ورزشی بدنسازی ، سه لاین آسانسور نفر بر و باربر با ظرفیت بالا ، پارکینگ مهمان ، انباری داخل از واحد ، انباری خارج از واحد و ... اشاره کرد .

زمان تحویل برج خیام B

همانگونه که در مطالب بالا متوجه شدید ، برج خیام B توسط شرکت با سابقه و خوش‌نام و خوش قول انبوه سازان خیام در حال ساخت است که تاکنون پروژه‌های بسیاری را در زمان موعد به اتمام رسانده است . این تعاونی زمان تحویل این پروژه را در سال ۱۴۰۳ وعده داده است . 

با توجه به پیشرفت ساخت این پروژه و زمان کوتاهی تا تحویل واحد‌ها ، همچنین رشد اقتصادی و رفاهی چشمگیر شهرک مروارید شهر ، سرمایه‌گذاری در این برج یک فرصت استثنایی است که شما را به زودی صاحب خانه خواهد کرد و از سوی دیگر از لحاظ اقتصادی پروژه شما رشد چشمگیر و چندین برابری خواهد داشت . 

دسترسی برج خیام B

برج خیام B در اطراف دریاچه چیتگر و قسمت شمال غربی میدان ساحل و ضلع غربی دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس ( دریاچه چیتگر ) قرار دارد . این برج نیز همانند سایر مجتمع‌های این منطقه به بزرگ‌راه‌هایی چون خرازی دسترسی مستقیمی دارد که حمل و نقل با وسیله نقلیه شخصی را بدون معطلی در ترافیک فراهم نموده است . 

این پروژه به پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه چیتگر ، مرکز خرید و تفریحی ایران مال مسافت نزدیکی دارد . با زندگی در این برج‌ها از ویو ابدی کوهستان زیبای البرز و دریاچه چیتگر نیز لذت خواهید برد . 

در پایان 

اگر قصد خرید و سرمایه‌گذاری در واحد‌های برج خیام B یا سایر پروژه‌های این منطقه رو به رشد و آینده دار را دارید ، با مشاورین املاک آسمان هوم تماس بگیرید یا به صورت حضوری به دفتر آنها در شهرک چیتگر مراجعه نمایید ، تا یک معامله پر سود و آینده دار را نزد معتبرترین دفتر املاک این منطقه برای خود رقم بزنید .

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در مروارید شهر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج خیام B

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید