صدف

تعاونی: کارکنان اتوبوسرانی

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه صدف

پروژه صدف یا پروژه صدف اتوبوس رانی یکی از برج‌های مستحکم و باشکوه شهرک چیتگر می‌باشد که با توجه با موقعیت عالی خود ، مورد توجه بسیاری از خریداران ملک برای سکونت یا سرمایه گذاری قرار گرفته است . برای آشنایی بیشتر با این برج در این مقاله با ما همراه شوید . 

مشخصات پروژه صدف

پروژه صدف متشکل از دو برج دوقلوی به هم چسبیده است که در منطقه ۲۲ تهران ، حوالی دریاچه شهدای خلیج فارس ، در بلوار میعاد و خیابان شهید حدادی واقع شده اند . این پروژه توسط تعاونی کارکنان اتوبوسرانی در حال ساخت می‌باشد و سهام این واحد‌ها نیز به کارکنان این سازمان واگذار شده است .

هر دو برج این پروژه در ۲۵ طبقه با واحد‌هایی با متراژ ۹۵ ، ۱۱۶ و ۱۴۵ متر ساخته خواهند شد . واحد‌هایی با متراژ ۹۵ و۱۱۶ متر دو خوابه و واحد ۱۴۵ متری نیز سه خوابه هستند . با توجه به تنوع متراز ، بر اساس بودجه و تعداد اعضای خانواده می‌توانید یکی از این واحد‌ها را خریداری کنید .

در ادامه بحث مشخصات این برج‌ها باید گفت که این دو برج دو قلو به نام برج‌ شرقی و برج غربی معروفند که از میان تعداد طبقات ذکر شده ، دو طبقه منفی به پارکینگ اختصاص داده شده است ، در طبقه همکف لابی و غرفه‌های تجاری قرار دارد و مابقی طبقات نیز مسکونی می‌باشند .

با توجه به متراژ متغیر واحد‌ها ، تعداد آنها در هر طبقه با یکدیگر متفاوت است ، در سه طبق اول ۱۰ واحد ، طبقه چهار تا هفده ۸ واحد و دو طبقه هجدهم و نوزده نیز۶ واحدی و مابقی طبقات ۴ واحدی هستند و در مجموع این دو برج دارای۲۴ واحد مسکونی هستند .

از لحاظ ساختاری این برج‌ها از بتن درجه یک ساخته خواهند شد و همانند سایر سازه‌های بتنی استحکام بسیار بالایی در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله و طوفان دارند . با سکونت در این برج‌ها بابت امنیت خاتواده‌تان اطمینان کامل خواهید داشت .

 پروژه صدف در مقایسه با سایر برج‌های این منطقه ( ساخت آن‌ها همزمان با این پروژه بوده است ) ، پیشرفت بسیار زیادی داشته است و هم اکنون در مرحله نازک کاری می‌باشد . با خرید یک واحد مسکونی از این برج به زودی ملک خود را دریافت خواهید کرد .

زمان تحویل پروژه صدف

همانگونه که در مطالب بالا نیز ذکر کردیم ، این پروژه توسط تعاونی خوش‌نام و با سابقه تعاونی مسکن کارکنان اتوبوسرانی که تاکنون تمام پروژ‌های خود را در موعد مقرر تحویل خریداران نموده ، در حال ساخت است . این پروژه از زمان شروع تا به حال پیشرفت چشمگیری داشته و در مرحله نازک کاری می‌باشد .

بر اساس وعده سازندگان این پروژه در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده تحویل داده می‌شود . با توجه به زمان تحویل نزدیک ، خرید از واحد‌های پروژه صدف یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری و سکونت است .

تمامی واحدهای این دو برج به صورت خشک به خریدار تحویل داده می‌شود تا هر کس مطابق با سلیقه و بودجه‌اش ، منزل خود را رنگ آمیزی، کمد بندی و ... کند ، در قرار داد این پروژه نیز این مسأله‌ قید شده است .

این منطقه و پروژه صدف به دلیل ویژگی‌های خاص خود مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته و در حال رشد باور نکردنی است و آینده بسیار روشنی دارد و از لحاظ رشد مالی از سایر مناطق تهران پیشی خواهد گرفت .

امکانات پروژه صدف

تعاونی مسکن کارکنان اتوبوسرانی برای رفاه حال ساکنین آینده این برج امکانات بسیاری را در نظر گرفته است تا ساکنین در کنار طبیعت زیبا و هوای پاک شهرک چیتگر ، به لطف این امکانات آسایش و رفاه بیشتری را تجربه کنند . امکانات پروژه صدف شامل موارد زیر می‌باشد :

سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت ، چهار لاین آسانسور نفر بر و بار بر ، آیفون تصویری ، سیستم اطفا حریق ، سیستم گرمایشی مینی چیلر ، دوربین مدار بسته ، سیستم برق اضطراری ، مهدکودک ، شوتینگ زباله ، باشگاه بدنسازی و سالن ورزشی ، شوتینگ زباله ، نمای زیبا ، تراس‌هایی با چشم انداز زیبا ، فروشگاه‌های مختلف در لابی ، لابی شبانه روزی ، فضای سبز و پر درخت و سالن اجتماعات .

دسترسی پروژه صدف

همه ساکنین پایتخت ، شهرک چیتگر را به دسترسی عالی و موقعیت خوب می‌شناسند ، برج صدف در مقایسه با سایر پروژه‌های این منطقه موقعیت بهتری دارد . با سکونت در پروژه صدف می‌توانید از خدمات حمل و نقل عمومی مانند مترو در نزدیکی خود بهره بگیرید .

از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد به سایر منطقه‌های شهر تهران و کرج می‌توان به تاکسی و اتوبوس‌های عمومی اشاره کرد . اگر قصد تردد با وسیله نقلیه به دو کلانشهر تهران یا کرج را دارید ، نیازی نیست در ترافیک معطل بمانید !

برج صدف دسترسی مستقیمی به بزرگراه‌های حکیم و همت دارد و اگر محل کار خود یا سکونت آشنایان‌تان در دو شهر تهران و کرج است ، روزانه و بدون اتلاف وقت می‌توانید به این دو شهر تردد کنید .

این پروژه در نزدیکی دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس ، مراکز خدماتی رفاهی مانند ایران مال ، پارک چیتگر دارد . طبقات بالای این برج بر دریاچه‌ی زیبای چیتگر اشراف کامل دارند و واحد‌های شمال غربی از چشم انداز کوهستان زیبای البرز لذت خواهند برد .

قیمت پروژه صدف

قیمت این پروژه نیز همانند سایر سازه‌های این منطقه به صورت متری است که با توجه با اینکه پروژه در مراحلی پایانی بوده و نوسانات بازار مسکن ، نمی‌توان قیمت معینی را برای آن تعیین نمود .

اگر قصد خرید امتیاز سهامداران را دارید باید تمام مبلغ پرداختی سهامدار را به تعاونی و سود رشد ملک را به فروشنده بپردازید . برای تعیین قیمت نهایی واحدهای پروژه صدف با مشاورین املاک آسمان هوم تماس بگیرید .

خرید و فروش واحدگهای پروژه صدف

اگر قصد سرمایه گذاری در واحد‌های پروژه صدف را دارید یا مایل به فروش ملک خود هستید ، به یک دفتر املاک معتبر مراجعه نمایید تا تمام راهنمایی‌های لازم را به شما دهند . خرید و فروش سهام و واحد‌های این پروژه آزاد می‌باشد .

پس از توافق برای خرید یا فروش هر واحد ، ابتدا نزد یک مشاور املاک معتبر یک مبایعه نامه بدون شک و شبهه تنظیم کنید ، سپس برای انتقال سند مالکیت به دفتر تعاونی سازنده مراجعه نمایید .

در پایان

این مقاله توسط تیم مشاور املاک آسمان هوم مستقر در شهرک چیتگر نوشته شده است تا شما را با تمام جزئیات این پروژه آشنا کند . این مقاله به سوالات بسیاری از خریداران راجع به پروژه صدف پاسخ داده است .

با توجه به اینکه این روزها همه به دنبال مکانی ساکت و خوش آب وهوا در نزدیکی تهران هستند ، پروژه‌های این منطقه مورد توجه افراد زيادي قرار گرفته است و آینده درخشانی دارند . برای سرمايه‌گذاري در این برج‌ها با تیم املاک آسمان هوم مشورت کنید تا با بهترین پیشنهاد بر اساس بودجه و خواسته خود مواجه شوید .

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه صدف

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید