برج امپریال

تعاونی: شمیم رحمت

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج امپریال

پروژه امپریال در منطقه کوهک تهران واقع شده است که یکی از بهترین مناطق تهران برای زندگی و سرمایه گذاری است . منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری است چرا که با توجه به پیشرفت روز افزون این منطقه می توان آینده روشنی را برای این منطقه پیش بینی کرد .

در سال های اخیر ساخت و ساز های فراوان و موفق در این منطقه موجب شده سرمایه گذاران و خریداران به آینده رو به رشد این منطقه از تهران نگرش مثبتی داشته باشند . زندگی به دور از آلودگی و دسترسی های عالی این منطقه آینده این برج را تضمین خواهد کرد .


مشخصات برج امپریال

 

برج امپریال یکی از پروژه های منحصر به فرد تجاری مسکونی در منطقه کوهک است که در خیابان علیمردانی واقع شده است . این برج سه بر خیابان است و زیر بنای آن ۳۵۰۰۰۰ متر مربع می باشد . اولین طبقه پروژه امپریال تجاری است و ۱۹ طبقه این برج مسکونی است .

لابی بزرگ این برج هم چون لابی هتل است که زیبایی آن خیره کننده است . تعداد واحد های این برج از طبقه پایین به بالا کاهش پیدا کرده و متراژ واحد ها افزایش می یابد . تمامی واحد ها دارای تراس و پنجره تمام قد هستند و ساکنین می توانند از چشم انداز زیبای برج لذت ببرند .

پروژه امپریال یکی از شیک ترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران است که با توجه به ساخت زیبای آن مورد توجه قرار گرفته است . وجود واحد ها با متراژ های مختلف توانسته رضایت ساکنین با تعداد جمعیت متفاوت و با سلایق مختلف را جلب نماید . پروژه امپریال با توجه به موقعیت تجاری مسکونی آینده درخشانی را پیش رو دارد .

این برج توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت ساخته شده است ، تعاونی این پروژه یکی از معروف ترین و با سابقه ترین تعاونی های منطقه ۲۲ می باشد . به دلیل تعاونی آن ، این برج به شمیم رحمت نیز معروف است . همانطور که می دانید در خرید هر واحد مسکونی تعاونی سازنده آن یکی از ملاک اصلی در پیشرفت آن برج در آینده می باشد .

مشاوران مجموعه آسمان هوم با سال ها تجربه آماده ارائه اطلاعات تکمیلی ، قیمت هر یک از واحد های برج امپریال و ... می باشند . این مجموعه با مشاوران آگاه خود در تلاش است که خریداران عزیز بتوانند تجربه خوبی را در زمینه خرید هریک از این واحد ها کسب کنند .


خرید برج امپریال در منطقه ۲۲

 

برج امپریال با واقع شدن در منطقه ۲۲ تهران یکی از موقعیت های خوب برای سکونت و یا سرمایه گذاری می باشد . این برج با توجه به موقعیت تجاری مسکونی خود در حال پیشرفت روز افزون است و سرمایه گذاری در آن و یا انتخاب آن برای سکونت یکی از مواردی است که باید به بررسی آن پرداخت .

این پروژه با توجه به وجود واحد های مختلف با متراژ های مختلف می تواند برای افراد بسیاری مناسب باشد چرا که افراد با بودجه و تعداد نفرات مختلف می توانند واحد های مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند . همانطور که گفته شد واحد های این برج نسبت به افزایش طبقه کاهش یافته و متراژ واحد ها افزایش می یابد .

واحد های پروژه امپریال از متراژ ۱۰۷ تا ۲۵۰ متر مربع متغیر هستند و با توجه به افزایش طبقات ، متراژ واحد ها نیز افزایش می یابد . خریداران عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی با مشاوران با تجربه آسمان هوم در ارتباط باشند تا با داشتن دانش کافی اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری کنند .

در خرید هر واحدی چه برای سرمایه گذاری و چه برای سکونت باید علاوه بر موقعیت ملک به تعاونی و سابقه آن نیز توجه نمود . تعاونی هر پروژه ای نشان از آینده درخشان آن می باشد . همانطور که گفته شد تعاونی این برج تعاونی مسکن شمیم رحمت است که یکی از با سابقه ترین و معتبرترین تعاونی ها در منطقه ۲۲ می باشد .

خریداران و سرمایه گذاران محترم می توانند با مشاوران مجموعه آسمان هوم در ارتباط باشند تا اطلاعات نهایی برج امپریال را از طریق مشاوران آگاه این مجموعه به دست آورند . مشاوران این مجموعه با سال ها تجربه در تلاش هستند تا خریداران عزیز خریدی رضایت بخش را تجربه نمایند .

 

امکانات برج امپریال

 

در خرید هر واحد مسکونی علاوه بر قیمت واحد ها و موقعیت مکانی آن ، امکانات آن بسیار حائز اهمیت است . امکانات هر برج می تواند زندگی را برای ساکنان آن آسان تر کرده و دسترسی افراد را بهبود بخشد . این امکانات حتی در قیمت برج امپریال و حتی پیشرفت آن تاثیر به سزایی خواهد گذاشت .

این برج هم چون دیگر برج ها و پروژه های منطقه ۲۲ تهران دارای امکانات منحصر به فردی است . امکانات ویژه پروژه امپریال خود دلیل مناسبی برای انتخاب واحد های آن برای سرمایه گذاری و سکونت است . این امکانات دسترسی افراد را آسان تر کرده و حتی نیاز افراد به خروج از محوطه را نیز کاهش می دهد .

پروژه امپریال دارای سالن ورزشی ، سالن اجتماعات ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر است که نیاز بسیاری از ساکنین را برطرف می کند . افراد برای برگزاری مراسم های رسمی و حتی تناسب اندام نیازی به خروج از برج نداشته و می توانند با استفاده از امکانات رفاهی موجود نیاز های خود را برطرف کنند .

چشم انداز یکی از مهم ترین ویژگی های هر برجی می تواند باشد ، این برج با داشتن روف گاردن با دید ۳۶۰ درجه یکی از منحصر به فرد ترین برج های منطقه ۲۲ تهران است . ساکنین می توانند ساعت ها در روف گاردن در آرامش و سکوت از چشم انداز لذت برند .

لابی شیک و بزرگ ، ۶ لاین آسانسور نفر بر و بار بر ، دوربین مدار بسته ، انباری های بزرگ و جا دار ، سیستم چیلر مرکزی از جمله امکاناتی است که برج امپریال را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری و سکونت تبدیل کرده است . هریک از این امکانات می تواند زندگی را برای ساکنین لذت بخش تر کند .


دسترسی برج امپریال

 

یکی از موارد مهم در انتخاب واحد های مسکونی ، موقعیت ملک و دسترسی آن است . با داشتن دسترسی مناسب زندگی در واحد های مسکونی راحت تر شده و افراد می توانند به راحتی در ساعات مختلف شبانه روز به قسمت های مختلف شهر دسترسی داشته باشند .

پروژه امپریال در بلوار کوهک منطقه ۲۲ واقع شده است . این منطقه به وسایل نقلیه عمومی هم چون اتوبوس و مترو دسترسی خوبی دارد و رفت و آمد ساکنین در شهر را آسان می نماید ‌. این منطقه به بزرگراه آزادگان و حکیم دسترسی خوبی دارد و افراد می توانند به راحتی به قسمت های مختلف شهر دسترسی داشته باشند .

 

قیمت واحد های برج امپریال

 

همانطور که می دانید بازار مسکن همیشه در فراز و نشیب است و قیمت واحد های مسکونی ثابت نمی ماند و نمی توان قیمت دقیقی برای واحد های برج امپریال بیان کرد . قیمت هر یک از واحد ها با توجه به طبقه و متراژ آن ها متغیر می باشد و هر فرد می تواند با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید واحد مورد نظر خود نمایند .

خریداران عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات کامل در مورد قیمت واحد ها ، متراژ هر یک از آن ها با مشاوران با تجربه و ماهر مجموعه آسمان هوم تماس حاصل نمایند . این مجموعه در تلاش است تا با ارائه اطلاعات کامل شما را در این راه راهنمایی کند .

کلام آخر

 

برج امپریال در منطقه کوهک واقع شده است که یکی از بهترین مناطق منطقه ۲۲ تهران از نظر دسترسی و موقعیت آب و هوایی است . این برج با داشتن امکانات منحصر بفرد ، واحد های با متراژ های مختلف می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و یا خرید باشد .

خریداران عزیز برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد هریک از واحد ها ، امکانات پروژه امپریال و قیمت هر یک از واحد ها می توانند با مشاوران با تجربه آسمان هوم در ارتباط باشند . مشاوران این مجموعه در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مناسب رضایت مشتریان را به دست آورند .

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در مروارید شهر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج امپریال

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید