برج خانه سینما

تعاونی: خانه سینما

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج خانه سینما

 

برج خانه سینما یکی از بهترین پروژه های مسکونی واقع در شهرک مروارید شهر منطقه ۲۲ تهران است . این پروژه می تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری در حوزه ی مسکن برای سرمایه گذاران و یا یک واحد مسکونی مناسب برای خریداران محسوب شود .

در سال های گذشته با توجه به افزایش جمعیت و مهاجرت به تهران نیاز به مسکن در این شهر نیز افزایش یافته و باعث افزایش قیمت مسکن شده است . به همین دلیل سرمایه گذاری در واحد های مسکونی به یکی از سود آورترین سرمایه گذاری ها بدل شده است . منطقه ۲۲ تهران یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری می باشد .


معرفی برج خانه سینما

 

همانطور که گفته شد پروژه خانه سینما در شهرک مروارید شهر در منطقه چیتگر واقع شده است ، این منطقه یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران بوده و به همین دلیل با استقبال زیادی برای خرید مسکن در این منطقه مواجه هستیم . این منطقه در چند سال اخیر به علت داشتن امکانات رفاهی و تفریحی مدرن پیشرفت زیادی کرده است .

این ساختمان توسط تعاونی مسکن خانه سینما و با مشارکت شهرداری منطقه ۳ در حال ساخت می باشد . سازه ی این برج فلزی بوده و مقاومت بسیاری در برابر زلزله دارد . موقعیت مکانی این برج نیز بسیار مناسب بوده و ساکنان واحد های این برج دسترسی عالی خواهند داشت .

برج خانه سینما دارای ۴ طبقه پارکینگ خواهد بود که این نیاز مهم ساکنان را می تواند تامین کند . ۱ طبقه لابی بسیار شیک و لوکس با لابی من ۲۴ ساعته و ۲۵ طبقه دیگر این برج مسکونی می باشد ، هر طبقه از این برج شامل ۸ واحد مسکونی خواهد بود .

در قسمت شمال این برج ۲ واحد ۱۵۰ متری و در سمت جنوب ۲ واحد ۱۰۷ پتری ساخته خواهد شد . ۴ واحد ۱۲۸ متری نیز در قسمت غرب و شرق این برج واقع خواهد شد . با توجه به متراژ واحد ها تعداد خواب ها نیز متفاوت می باشد .

پروژه خانه سینما با توجه به متراژ واحد های مسکونی خود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری و یا خرید و زندگی در این واحد ها باشد . برای آگاهی بیشتر از ویزگی های این واحد ها و همچنین اطلاع از تعداد خواب های مورد نظرتان می توانید با مشاوران مجموعه آسمان هوم تماس حاصل نمائید .

امروزه پیشرفت و موفقیت سرمایه گذاری در حوزه مسکن بستگی بسیاری به منطقه ساخت پروژه مسکونی دارد . منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر بیشترین پیشرفت را در حوزه مسکن داشته و می تواند یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در این حوزه پر بازده باشد .


امکانات برج خانه سینما

 

برج خانه سینما دارای امکانات و ویژگی های مشخصی است که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد . همانطور که می دانید امکانات هر پروژه مسکونی در میزان پیشرفت آن در آینده موثر بوده و پیش از اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری در هر پروژه ای باید اطلاعات کافی از مکانات آن پروژه داشت .

این ساختمان دارای باند هلی پد می باشد و تمام واحد ها دارای انباری و پارکینگ هستند که این دو نیاز مهم ساکنان را تامین می کنند . این برج دارای سیستم شوتینگ زباله ، سیستم آنتن مرکزی ، آیفون تصویری و سیستم اعلام و اتفاء حریق می باشد .

سیستم گرمایش و سرمایشی واحد های پروژه خانه سینما از نوع چیلر و موتورخانه بوده و می تواند آرامش و راحتی را برای ساکنان به ارمغان آورد . سیستم برق اضطراری و خروجی اضطراری برای تمام طبقات در نظر گرفته شده است . سالن ورزشی مجهز این برج می تواند تمام نیاز های روزمره افراد ساکن در این ساختمان را تامین کند .

این برج دارای ۲ لاین آسانسور نفر بر برای جا به جایی آسان ساکنان در بین طبقات و همچنین ۱ لاین آسانسور باربر می باشد . لابی من ۲۴ ساعته این برج می تواند امنیت ساکنان را تا حدودی تامین کند . برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با امکانات این برج می توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید .

قبل از اقدام به خرید و سرمایه گذاری در برج خانه سینما ابتدا با تمام ویژگی ها و امکانات آن باید آشنا شد تا با آگاهی کامل بتوان در این پروژه سرمایه گذاری نمود . برای کسب این اطلاعات مهم و ضروری مشورت با افراد آگاه و خبره بسیار اهمیت دارد و می تواند در میزان موفقیت سرمایه گذاری تاثیر داشته باشد .

دسترسی های برج خانه سینما

 

دسترسی یکی از مهم ترین موئلفه ها در انتخاب واحد های مسکونی برای زندگی و یا سرمایه گذاری نی باشد . میزان دسترسی هر پروژه مسکونی و یا تجاری میزان پیشرفت آن پروزه را در آینده نشان می دهد . امروزه با توجه به نیاز هر روزه افراد به امکانات آموزشی ، تجاری و رفاهی دسترسی به این نقاط بسیار مهم و ضروری می باشد .

پروژه خانه سینما با توجه به قرار گیری در شهرک مروارید شهر دارای دسترسی مناسبی به راه های ارتباطی مهم شهر تهران بوده و ساکنان واحد های این پروژه می توانند به راحتی به تمام نقاط تهران رفت و آمد داشته باشند . دسترسی به مترو ورد آورد نیز استفاده از این وسیله نقلیه عمومی را برای ساکنان امکان پذیر کرده است .

ساکنان واحد های این برج می توانند به راحتی به تمام اماکن تفریحی منطقه چیتگر مانند دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، باغ ملی گیاه شناسی ، اُپال و شهر بازی هزار و یک شهر دسترسی داشته و از تمام امکانات رفاهی و تفریحی این اماکن استفاده نمایند .

واحد های تجاری و اداری مدرن و لوکس واقع در این منطقه نیز قابل دسترسی توسط ساکنان واحد های برج خانه سینما خواهد بود و آنان به راحتی می توانند از تمام امکانات این اماکن مانند بام لند ، ایران مال ، پالادیوم ، رزمال و ... استفاده نموده و تمام نیاز های خود را برطرف نمایند .

 

نحوه خرید واحد مسکونی در برج خانه سینما

 

خرید واحد های پروژه خانه سینما به صورت امتیاز بوده و باید امتیاز این واحد ها را خریداری کرد . نقل و انتقال امتیاز در دفتر تعاونی خانه هنرمندان انجام می شود . برای آگاهی کامل از چگونگی خرید امتیاز این واحد ها نی توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس حاصل نمائید .

برای خرید واحد های مسکونی در هر پروژه ای بهتر است حتما با کارشناسان و مشاوران آگاه و مطمئن در آن منطقه مشورت کنید تا بتوانید با آگاهی کامل از تمام ویژگی های آن پروژه اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری نمائید تا سرمایه گذاری با کمترین ریسک ممکن و بیشترین سود را داشته باشید .


قیمت واحد های برج خانه سینما

 

قیمت واحد های برج خانه سینما با ت جه به متراژ و طبقه قرار گیری آن ها متفاوت بوده و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ها بیان کرد . مشاوران و کارشناسان مجموعه آسمان هوم با توجه به داشتن آگاهی کامل از مشخصات و قیمت این واحد ها می توانند شما را د این امر راهنمایی کنند .

 

سخن پایانی

 

خرید واحد های مسکونی به یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری و کسب سود تبدیل شده است . با خرید واحد های مسکونی می توان علاوه بر سرمایه گذاری و کسب بود ، مکانی مناسب برای زندگی نیز فراهم کرد تا بدون هیچ دغدغه ای این نیاز مهم را برآورده نمود .

واحد های پروژه خانه سینما می تواند یک گزینه ی مناسب برای سرمایه گذاری و زندگی در آینده ای نزدیک باشد . این برج با قرار گیری در منطقه ای خوش آب و هوا و داشتن امکانات رفاهی کامل می تواند مکانی مناسب و راحت برای سکونت خانواده ها باشد .

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج خانه سینما

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید