نارنجستان ۳

تعاونی: ابنیه آکام

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

نارنجستان ۳
نارنجستان ۳
نارنجستان ۳
نارنجستان ۳
نارنجستان ۳
نارنجستان ۳
نارنجستان ۳
نارنجستان ۳

پروژه نارنجستان ۳

 

پروژه نارنجستان ۳ از سری پروژه‌های در دست احداث در منطقه ۲۲ یا چیتگر است . در دهه اخیر شاهد پیشرفت روزافزون و موفق ساخت و ساز و برج سازی در این منطقه بوده‌ایم به طوریکه اکثر پروژه‌های در دست ساخت در این منطقه ، پیش فروش می‌شوند .

منطقه ۲۲ یا چیتگر جزو مناطق خوش اب و هوای پایتخت به شمار می‌رود که در مجاورت منطقه ۵ قرار دارد . این پروژه به مانند پروژه‌های قبلی تعاونی سازنده ، یعنی نارنج ۱ و نارنج ۲ نیز در ایام ساخت از استقبال بی‌نظیر برای پیش خرید برخوردار شده است .

لذا تصمیم گرفتیم تا در این مطلب توضیحاتی را در رابطه با این پروژه برای شما آماده کنیم . با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در زمینه این پروژه لوکس کسب کنید .

نارنجستان ۳ 

تعاونی ابنیه آکام 

تحویل ۱۴۰۲

چهاربلوک B1/B2/B3/B4

۱۴طبقه که ۱۱طبقه مسکونی + لابی+ ۲ منفی

تک تیپ هستش و ۱۴۴مترسه خواب

هر طبقه ۸ واحد

روزمه : نارنجستان های یک دو چهار وپنج

اسکلت بتنی

اقساط دوماه 

لوکیشن شمال همت نزدیک مجتمع مهسان

واریزی بروز ۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰

امتیاز ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اقساط پروژه 

هر دوماه ۲۳۰میلیون


مشخصات پروژه نارنجستان ۳

 

پروژه نارنجستان ۳ که توسط تعاونی سازنده نوین ساز ابنیه آکام در حال احداث است ، در منطقه ۲۲ قرار گرفته است . این پروژه که جزو پروژه‌های شمال همت نیز به شمار می‌رود ، در منطقه همت و در مرحله پیش فروش قرار دارد .

ناگفته نماند که قرارگیری این پروژه در کنار کوه ، به ساکنین انی ان این مزیت را می‌دهد که واحدهای انان از ویوی بکر و زیبای کوه بهره می‌برد . در پروژه نارنجستان ۳ واحدها دارای سه خواب طراحی شده ، از این رو برای سکونت و حتی سرمایه گذاری ، جزو موارد بسیار موفق خواهد بود .

شرکت تعاونی ابنیه اکام ، در حال ساخت این پروژه ، در سه بلوک ، است . که هر بلوک شامل ۸۸ واحد است یعنی اینکه در کل ۲۶۴ واحد قرار است در این پروژه ساخته شود . پلاک ثبتی این پروژه در دست ساخت ، ۴/۵۹۲۵ است .

ناگفته نماند که هر بلوک در ۱۴ طبقه که دارای ۱۱ طبقه مسکونی است ، در حال ساخت است . این پروژه دارای دو برج ۱۴ طبقه که ۱۱ طبقه مسکونی ، دو طبقه منفی و یک طبقه لابی است .

واحدهای این پروژه که کاربری مسکونی دارد ، در متراژ ۱۴۴ متر به خریداران تحویل داده می‌شود . تعداد چهار اسانسور نفر بر و باربر برای این مجموعه لوکس در نظر گرفته شده است .

سوئیت سرایداری و اتاق مخصوص لابی من در این مجموعخ لحاظ می‌شود . از لحاظ اسکلت سازه ، سازه دارای اسکلت بتنی می‌باشد .

 

موقعیت مکانی پروژه نارنجستان ۳

 

پروژه نارنجستان ۳ در قسمت شمالی ،انتهای اتوبان شهید خرازی ، ورودی روستای وردیج و واریش و همچنین در غرب شهربازی هزار و یک شهر کلید خورده است . بلوک‌های این پروژه در کنار شهرک معلم و شهرک مهسان ، روبروی بلوار شهید اردستانی قرار دارد .

 

دسترسی پروژه نارنجستان ۳


از انجاییکه پروژه نارنجستان ۳ در انتهای اتوبان شهید خرازی قرار گرفته است ، دسترسی بسیار خوب و مناسبی به اتوبان شهید همدانی یا اتوبان حکیم ، اتوبان شهید فهمیده ( تهران – کرج ) و اتوبان خرازی دارد .

 

همچنین این پروژه در نزدیکی ورودی روستای وردیج و‌واریش ، که خود یکی از بهترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است ، قرار گرفته است .

 

موقعیت قرارگیری پروژه نارنجستان ۳ در منطقه ۲۲ یا چیتگر ، که خود نوعی جاذبه گردشگری و تفریحی است ، باعث می‌شود تا ساکنین این پروژه به راحتی و با طی مسافت کوتاهی به جنگل چیتگر ، برسند و از طبیعت بکر این مکان لذت ببرند .

این پروژه مسکونی ، با فاصله دو کیلومتری از دریاچه چیتگر قرار دارد . همچنین نزدیکی این پروژه به اتوبان شهید فهمیده ، این امکان را به ساکنین این مجموعه می‌دهد که در طی مدت زمانی مناسب به اماکن اداری تهران و کرج برسند .

 

امکانات پروژه نارنجستان ۳

 

پیمانکاران پروژه نارنجستان ۳ امکانات ویژه‌ای را برای این پروژه مسکونی در نظر دارند ، تا علاوه‌بر اینکه ساکنین ان از امکانات رفاهی بهره ببرند ، این پروژه در لیست پروژه‌های رفاهی پر امکانات نیز قرار بگیرد .

در نظر گرفتن سالن اجتماعات برای این پروژه ، به ساکنین ان این امکان را می‌دهد تا جلسات و مراسم مختلف خود را در این سالن برگزار کنند . همچنین ، ایده‌هایی ناب و خاصی برای نورپردازی این مجتمع در نظر گرفته شده است .

اختصاص سالن چند منظوره برای کودکان این مجتمع نیز جزو برنامه‌های سازندگان این پروژه است . لازم به ذکر است که هر برج در این مجموعه دارای یک انتن مرکزی خواهد بود . همچنین ، به منظور اهمیت دادن به سلامت ساکنین این مجتمع ، در پروژه برج‌های نارنجستان ۳ سالن ورزشی هم در نظر گرفته و احداث خواهد شد .

سیستم سرمایش و گرمایش هر واحد جداگانه است ضمن اینکه میزان دقیق مصرف هر واحد جداگانه محاسبه می‌شود . به منظور افزایش امنیت و ایمنی ساکنین در این پروژه ، سیستم اطفای حریق در این مجتمع مسکونی نصب و تعبیه می‌شود .

 در راستای ارتقای امنیت هر واحد ، تمامی واحدها در هر دو بلوک دارای درب ضد سرقت خواهند بود . آنتن مرکزی ، اشپزخانه ام دی اف ، انبار، پارکینگ ، چیلر ، خروج اضطرای ، سیستم شوتینگ ، لابی مجلل همگی جزو امکانات این برج‌های لوکس به شمار می‌روند .

 

خرید امتیاز پروژه نارنجستان ۳

 

یکی از نکات مهم در رابطه با این پروژه ، خرید امتیاز پروژه نارنجستان ۳ است . رتبه شخص فروشنده امتیاز بر روی قیمت امتیاز موثر است . یعنی اینکه هر چه رتبه شخص فروشنده به یک نزدیک‌تر باشد قیمت امتیاز بالاتری خریدار خواهید کرد .

اگر شما امتیاز این پروژه را قبل از آغاز مراحل ، برای مثال قبل از گودبرداری ، یا قبل از پایان اسکلت خریداری کنید ، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهید شد .

 

قیمت خرید پروژه نارنجستان ۳

 

در تعیین قیمت خرید پروژه نارنجستان ۳ مبلغ زمین و تراکم آن حایز اهمیت است . در تعیین نهایی قیمت خرید پروژه ذکر شده ، علاوه‌بر قیمت زمین و تراکم ، قسط ساخت علی الحساب ، امتیاز خرید و همچنین ضریب طبقه موثر است .

برای دریافت و‌کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و‌نحوه خرید می‌توانید به کارشناسان آسمان هوم مراجعه کنید .

قیمت امتیاز این مجموعه به شرح زیر است .

 

·        متراژ پروژه

·        عرضه و تقاضا

·        قیمت زمین

·        نوسانات ارز

·        مرحله ساخت

·        تعداد واحدهای پروژه

لازم به ذکر است که این پروژه در قالب پروژه‌های پیش فروش است که پروژه‌های پیش فروش به دو صورت خرید و فروش می‌شوند . اولین حالت پیش فروش شخصی ساز و دومین شکل تعاونی ساز است .

 

مرحله ساخت پروژه نارنجستان ۳

 

اسکلت بتنی و سفت کاری این پروژه به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله نازک کاری است .

 

اقساط پروژه نارنجستان ۳

 

با توجه به لوکس بودن برج‌های این پروژه ، موقعیت قرار گیری در کنار منطقه حفاظت شده کوهپایه ، جنگل چیتگر ، با استقبال بسیار زیادی در مرحله پیش فروش روبرو شد . اقساط این پروژه به صورت دو ماه یکبار در نظر گرفته شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پیش خرید و اقساط این پروژه ، به کارشناسان اسمان هوم مراجعه کنید .

 

کلام پایانی

 

پروژه نارنجستان ۳ را به جرات می‌توان یکی از لوکس‌ترین ، پر امکانات‌ترین پروژه‌های این منطقه دانست . موقعیت خوش اب هوا و دسترسی‌های بسیار اسان این منطقه ، بر امتیاز و مزیت‌های این پروژه افزوده ، افراد زیادی در حال خرید امتیاز این پروژه هستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید و پیش فروش امتیاز در این پروژه مسکونی ، می‌توانید به کارشناسان آسمان هوم مراجعه کنید .

مجموعه آسمان هوم ، یک مجموعه املاکی بسیار معتبر و دارای سابقه‌ای بیش از ده سال در این زمینه است . برای داشتن تجربه خریدی امن از صفر تا صد را به اسمان هوم بسپارید . 

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نارنجستان ۳

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید