برنامه بودجه

تعاونی: برنامه بودجه

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه برنامه بودجه

پروژه برنامه بودجه از برج های زیبای استان تهران _ منطقه ۲۲ است . در پایتخت به سبب ازدحام مردم و کارخانجات تولیدی بسیار ، آلودگی هوا و ترافیک عذاب آور و غیر قابل تحمل می باشد ، اما بر خلاف آن شهرک مسکونی چیتگر دارای محیطی بکر و سرسبز هست .

از آن جایی که برنامه بودجه در این منطقه قرار دارد اکثرا مروم خواهان زندگی در واحد های آن هستند . اقامت در این مجتمع ، دیدگاه شما را نسبت به شرایط زندگی در این استان صنعتی تغییر می دهد .

در ادامه به صورت مفصل درباره خصوصیات و موقعیت این پروژه توضیج می دهیم ، با ما همراه شوید .

خرید پروژه برنامه بودجه در منطقه ۲۲ تهران

صنعت ساختمانی از مدرن ترین صنابع در ملت ها است که تحت تاثیر مد و تکنولوژی متحول می گردد . از نتیج تغییر این صنعت در استان تهران می توان به پروژه برنامه بودجه اشاره کرد .

این بنای زیبا شاید ساده به تظر برسد اما در واقع از مدرن ترین اماکن مسکونی در شهرک چیتگر است . ویو این مجتمع برخلاف ساختمان های استان که رو به رو خیابان و آسمان سیاه قرار دارد ، زیبایی و جذابیت طبیعت بکر منطقه را به رخ ساکنین می کشد .

اگر خواهان خریداری واحد های برنامه بودجه هستید از طریق تعاونی سازنده اقدام نمایید . این برج زیبا از مشارکت سه تعاونی معتبر همچون تعاونی های احرار الزمان ، سازمان بودجه و مسکن آموزش و پرورش ساخته می شود .

این سه تعاونی مسئولیت خرید و فروش واحد های پروژه را برعهده دارند . هر سه از شرایطی یکسان پیروی می کنند . بنابراین خرید شما در تعاونی مسکن آموزش و پرورش با آن دو تعاونی هیچ فرقی ندارد .

پروژه برنامه بودجه در چه مرحله ای است ؟

پروژه برنامه بودجه از اماکن ساختمانی محبوب در چیتگر تهران است . تمام فرآیند های ساخت و ساز بنا طبق تغییرات روز صنعت اجرا می گردد تا در پایان ساختمانی ایمن با طراحی شیک در اختیار مردم قرار گیرد .

فرآیند ساخت و ساز این بنا از همان ابتدای تایید طرح اولیه آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد . هم اکنون ساخت مجتمع در مرحله پایانی کار ( نازک کاری ) می باشد .

طبق اظهارات تعاونی های سازنده ، مجتمع ساختمانی برنامه بودجه در اوایل سال ۱۴۰۲ تکمیل می شود و واحد های پیش فروش شده به دست صاحبان خود قرار می گیرند .

پروژه برنامه بودجه چه موقع تحویل داده می شود ؟

پروژ برنامه بودجه از مجتمع های مسکونی نوساز در منطقه ۲۲ تهران است . با اقامت در این شهر بهترین دوران زندگی خود را می گذرانید .

منطقه از تهران همانند ایتان های شمالی کشور ، بسیار سرسبز و خوش آب و هوا می باشد . بدین خاطر ، شهرک ساختمانی چیتگر در بین مردم بسیار محبوب است .

همانطور که در مطالب پیش نیز گفته شد ، پروژه برنامه بودجه در مراحل پایانی ساخت و ساز است . مدت زمان تحویل آن ، طبق گفته های مهندسین سازنده حدودا در اوایل و اواسط سال ۱۴۰۲ می باشد .

اگر در تهران به دنبال خانه هستید ، پیشنهد ما ساختمان برنامه بودجه است . با عهد قرار داد فروش طولی نمی کشد که می بایست نسبت به اسباب کشی وسائل تان به مجتمع اقدام کنید .

بنابراین اگر زمان زیادی به پایان اجاره نامه تان نمانده است ، پروژه برنامه بودجه بهترین گزینه پیش روی شما می باشد .

مشخصات پروژه برنامه بودجه

پروژه برنامه بودجه از دو بلوک ۱۹ طبقه ای با نام های L۱ و L۲ تشکیل می شود . این مجموعه مسکونی زیبا با این که به بلندی سایر املاک چیتگر نیست ، اما به ساکنین برج چسم انداز زیبایی از منطقه نشان می دهد .

بنابراین دست از خرید اماکن مسکونی در دل شهر آلوده تهران بردارید و متناسب با وسع تان در بین واحد های برنامه بودجه ، یکی را انتخاب کنید .

این برج ۱۹ طبقه ای از ۱۵ طبقه مثبت و ۴ طبقه منفی تشکیل می شود . واحد های این برج علاوه بر طراحی دکوراسیون شیک ، مبله هستند .

متراژ واحد ها در بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ متر مکعب است . هر واحد دارای دو یا سه اتاق خواب می باشد که بنابر متراژ بنا متفاوت هست .

امکانات پروژه برنامه بودجه

پروژه برنامه بودجه به دلیل موقعیت ویژه در شهرک ساختمانی چیتگر از امکانات رفاهی به خصوصی بهره مند می باشد که هر کدام نویدی از یک زندگی راحت در تهران است .

لابی من۲۴ ساعته از برترین مزایای این برج برای خریداران است . با این وجود علاوه بر هماهنگی حضور میهمانان در برج ، امنیت مجتمع نیز به شکل معجره آسایی تغییر می کند .

همچنین این ساختمان دارای فضای سبز اختصاصی است که در آن برای کودکان وسائل بازی مهیا ساخته اند . از این رو اسباب یاری فرزندان تان در برج فراهم می شود .

از بارزترین امکانات پروژه برنامه بودجه که این بنا را نسبت به سایر املاک چیتگر خاص می کنند می توان موارد ذیل را نام برد :

·        لابی مجلل

·        سالن اجتماعات

·        سالن ورزشی

·        استخر و سونا

·        سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی

·        و ...

حدود قیمت پروژه برنامه بودجه

پروژه برنامه بودجه ، فرصتی بکر برای سرمایه داران است . آنان می توانند با سرمایه گذاری در این پروژه ، درآمد خود را سال های آینده تضمین کنند .

آینده ملت ها به خصوص کشور عزیزمان ایران در گرو نرخ ارز و دلار می باشد . از آن جایی که بارز ارز متغیر است در هر ثانیه احتمال افزایش قیمت مسکن وجود دارد .

بنابراین با سرمایه گذاری در مجتمع مسکونی برنامه بودجه علاوه بر کسب درآمد بیشتر از نزول ارزش مادی سرمایه تان نیز جلوگیری می کنید .

دسترسی پروژه برنامه بودجه

پروژه برنامه بودجه در ناحیه ۳ منطقه ۲۲ ، شاهراه اصلی تهران قرار دارد . از طریق اتوبان شهید همت ، خرازی و همدانی امکان تردد و رفت و آمد به شهر برای آنان فراهم می شود .

از این رو می توانند با کمک ایستگاه های اتوبوس و مترو این مسیر را طی کنند . علاوه بر دسترسی به منطاق جغرافیایی بکر شهر در نزدیکی اماکن طبیعی منطقه همچون دریاچه و باغ گیاه شناسی چیتگر قرار دارد .

با زندگی در واحد های پروژه برنامه بودجه ، چیزی را از دست نمی دهید ، بلکه آن امکانات را به صورت اختصاصی دریافت می کنید .

چگونگی خرید پروژه برنامه بودجه

پروژه برنامه بودجه ساختمانی رویایی است که جامعه عمل به تن دارد . خرید و فروش واحد های آن به صورت متری انجام می شود .

خرید متری واحد به نفع خریدار است . در چنین قرارداد هایی فرد تنها بابت متراژ مفید ساختمان هزینه پرداخت می نماید . از این رو تا حد قابل توجهی از هزینه های شخص کاسته می شود .

در خرید تنها به تعاونی های سازنده رجوع نمایید تا در صورت بروز مشکل از طریق قانون حق خود را طلب کنید . تعاونی مسکن آموزش و پرورش ، سازمان بودجه و احرار الزمان در خرید نیز از تصمیم شما با قسط بندی کردن هزینه واحد پشتیبانی می کنند .

شرایط خرید پروژه برنامه بودجه

شرایط خرید پروژه برنامه بودجه سخت نیست ، بلکه راحت و بی شیله و پیله می باشد . از آن جایی که بنای این ساختمان در مراحل پایانی ساخت و ساز قرار دارد ، تعاونی های سازنده به صورت متری واحد ها را به فروش گذاشته اند .

از این رو نه تنها قشر ثروتمند بلکه گروه های ضعیف جامعه مثل کارگران نیز می توانند در خرید آن مشارکت داشته باشند . در عهد قرار داد به متراژ و امکانات واحد اهمیت دهید تا در پایان ، بابت پرداخت هزینه ها به مشکل مالی بر نخورید .

سخن پایانی

آسمان هوم از بزرگ ترین موسسات مشاوره در حوزه خرید و فروش املاک است که به صورت اینترنتی نیز از تصمیم افراد حمایت می کند . با مراجعه به وب سایت شرکت ، می توانید در هر زمان از شبانه روز با کارشناسان ما ارتیاط داشته باشید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

پیش خرید ملک در مروارید شهر



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برنامه بودجه

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید