برج سیمان

تعاونی: سیمان تهران

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج سیمان

 

پروژه سیمان یکی از بهترین و زیباترین برج های مسکونی در شهرک مروارید منطقه ۲۲ تهران است . امروزه بهترین و مطمئن ترین سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در حوزه ی مسکن است که باعث رونق و پیشرفت این صنعت در چند سال اخیر در تهران شده است .

منطقه چیتگر تهران در چند سال اخیر با توجه به ساخت و تاسیس ساختمان ها و برج های تجاری مدرن و زیبا و همچنین مکان های تفریحی مدرن و به روز نظر سرمایه گذاران زیادی را به سرمایه گذاری در پروژه های تجاری و مسکونی این منطقه جلب کرده است .


معرفی برج سیمان

برج سیمان که به برج نگین نیز معروف است در ناحیه ۳ منطقه ۲۲ قرار دارد . مالک پروژه سیمان شرکت تعاونی مسکن کارکنان کارخانه ی سیمان تهران بوده و طراح این پروژه شرکت امتداد سازه ی البرز است . این برج مسکونی در یکی از بهترین نقاط شهرک مروارید ساخته شده است .

این برج دارای یک بلوک بوده و دارای ۲۶ طبقه می باشد . ۲۱ طبقه ی این ساختمان مسکونی بوده و ۱ طبقه به لابی اختصاص یافته است . ۴ طبقه منفی این برج نیز به پارکینگ برای ساکنان و میهمانان و همچنین یک انباری برای هر واحد اختصاص یافته است .

هر طبقه از پروژه سیمان دارای ۷ واحد مسکونی است که در مجموع پروژه سیمان دارای ۱۴۷ واحد می باشد . هر واحد دارای متراژ های مختلف بوده و با توجه به متراژ هر واحد دارای ۲ و یا ۳ خواب می باشند و می توانند نیاز های افراد مختلف را بر آورده کنند .

واحد های پروژه سیمان دارای ۴ متراژ است . متراژ ۱۰۵ متری دارای ۲ خواب ، واحد های ۱۱۰ متری دارای ۲ خواب ، واحد های ۱۲۵ متری دارای ۳ خواب و واحد های ۱۴۰ متری دارای ۳ خواب می باشد . تمام این واحد ها دارای چشم انداز های زیبا می باشند .

شما برای آگاهی از مشخصات کامل واحد های برج سیمان می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق این کارشناسان به دست آورید تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری در این پروژه نمایید .

امکانات برج سیمان

 

یکی از مهم ترین موئلفه ها در هنگام خرید و یا سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی امکانات آن پروژه است . برج سیمان دارای امکانات متنوعی است که افراد قبل از خرید باید از این امکانات آگاه بوده و با اطلاعات کامل اقدام به سرمایه گذاری در این پروژه نمایند .

یکی از این امکانات شامل ۳ لاین آسانسور نفر بر و بار بر است که تردد در میان طبقات این ساختمان را برای ساکنان و مهمانان آن ها آسان کرده است . همانطور که بیان شده بود این برج دارای پارکینگ و انباری برای هر واحد بوده و این نیاز ساکنان را به خوبی برآورده کرده است .

پروژه سیمان دارای لابی بسیار شیک و لابی من ۲۴ ساعته است که امنیت ساکنان را تا حدودی می تواند تامین کند . این پروژه دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی مدرن می باشد ، هر واحد دارای دزدگیر درب ورودی است و امنیت واحد ها را بسیار افزایش داده است .

برق اضطراری و سیستم هوشمند BMS موجود در پروژه سیمان می تواند آرامش ساکنان را افزایش داده و زندگی آرامی را برای ساکنان ایجاد کند ، آیفون تصویری واحد های مسکونی قابلیت نصب ۲ دوربین را داشته و همین امر باعث افزایش کارایی آن ها می شود .

سالن ورزشی برج سیمان دارای امکانات کامل برای ورزش های فردی و روزمره بوده و می تواند این نیاز ساکنان را به راحتی بر آورده کند . این برج دارای استخر و جکوزی نیز می باشد و در مجموع می توان گفت نیاز های روزمره ی سلامتی ساکنان در این برج برطرف می شود .

این پروژه دارای سالن اجتماعات بزرگ و زیبایی نیز می باشد و ساکنان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند . برای آگاهی از امکانات دیگر این پروژه و همچنین کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با مجموعه ی آسمان هوم تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نظر خود را توسط کارشناسان این مجموعه به دست آورید .

 

دسترسی های برج سیمان

 

پروژه سیمان به دلیل موقعیت مکانی خود دارای دسترسی خوبی به راه های ارتباطی اصلی تهران است . دسترسی یکی از نکاتی است که قبل از خرید و یا سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی و تجاری باید به آن توجه کرد زیرا این موئلفه در پیشرفت آن پروژه در آینده بسیار موثر خواهد بود .

پروژه سیمان به اتوبان حکیم ، اتوبان رسالت ، اتوبان همت و آزاد راه تهران - کرج دسترسی داشته و عبور و مرور ساکنان این برج مسکونی را به تمام نقاط تهران آسان کرده است . این پروژه به ایستگاه مترو چیتگر ، ورد آورد و ایران خوردو نیز دسترسی دارد .

ساکنان برج سیمان می توانند به راحتی به دریاچه ی چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، پارک ملی گیاه شناسی ، اُپارک ، شهر بازی هزار و یک شهر و تمام مناطق تفریحی منطقه ی ۲۲ دسترسی داشته باشند . برج ها و مکان های تجاری - تفریحی مانند بام لند ، ایران مال ، مجتمع طوبی و ... نیز در دسترس ساکنان این برج هستند .

ساکنان این پروژه با توجه به‌ دسترسی راحت به ایستگاه های مترو به راحتی می توانند به تمام نقاط شهر تهران رفت و آمد داشته و به تمام امور روزمره ی خود بپردازند ‌. وسایل نقلیه عمومی یکی از بهترین و به صرفه ترین روش ها برای عبور و مرور در تهران است و دسترسی راحت به آن ها یکی از ویژگی های مهم در خرید واحد های مسکونی است .

برای آگاهی از ویژگی ها و امکانات برج سیمان می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس حاصل نمائید . به یاد داشته باشید قبل از اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری در هر پروژه مسکونی و یا تجاری حتما با تمام ویژگی ها ، امکانات و دسترسی های آن آشنا شوید تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری کنید .

 

چشم انداز واحد های برج سیمان

 

واحد های پروژه سیمان با توجه به موقعیت جغرافیای خود دارای چشم انداز های متفاوتی هستند . واحد های این برج از شمال به کوه های زیبای البرز و اتوبان همت ، از جنوب به اتوبان حکیم و بزرگراه تهران - کرج و همچنین شهر تهران چشم انداز داشته و شب هایی زیبا برای ساکنان این واحد ها به ارمغان می آورد .

این برج از سمت شرق چشم انداز فوق العاده ای به پارک جنگلی چیتگر دارد و از سمت غرب به جنگل ورد آورد چشم انداز داشته و ساکنان این واحد ها می توانند از این منظره های زیبا بهره ببرند ‌. چشم انداز زیبا می تواند باعث ایجاد حس آرامش در بیننده شود و خود یکی از ویژگی های مهم واحد های مسکونی است .

 

قیمت واحد های برج سیمان

 

قیمت واحد های برج سیمان با توجه به متراژ واحد و طبقه آن متغیر است و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن بیان کرد . شما برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز این واحد های مسکونی پروژه سیمان می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید .

 

کلام آخر

 

پروژه سیمان یکی از بهترین برج های مسکونی برای زندگی و یا سرمایه گذاري در شهرک مروارید شهر است . این شهرک به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای آب‌ و هوای بسیار عالی برای زندگی بوده و در سال های اخیر با توجه به ساخت و ساز ها در این ناحیه دارای پیشرفت چشم گیری بوده است .

امروزه با توجه به افزایش جمعیت نیاز به مسکن نیز افزایش یافته و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار پر سود و زود بازده بوده است و نظر سرمایه گذاران زیادی را به این صنعت جلب کرده است . یکی از مهم ترین موئلفه ها در سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز منطقه ی ساخت سازه است .

منطقه ی ۲۲ تهران در سال های اخیر با توجه به اماکن تفریحی به روز خود مانند دریاچه ی چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر و همچنین اماکن تجاری مانند ایران مال ، بام لند توانسته پیشرفت فراوانی کند و مجتمع های مسکونی آن روزانه در حال افزایش قیمت می باشد و پروژه سیمان بهترین فرصت برای سرمایه گذاری می باشد ‌.

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج سیمان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید