برج ستاره

تعاونی: شهرداری 22

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج ستاره

برج ستاره یکی از پروژهای مجلل و مستحکم منطقه ۲۲ تهران است که به نام پروژه ستاره غرب صیاد نیز معروف است . این پروژه در بخش شمالی غربی دریاچه چیتگر با فاصله ۵۰۰ متری در حال احداث می‌باشد . مجتمع فوق زیر نظر تعاونی ستاد مشترک ارتش و نیروی انتظامی ساخته خواهد شد .

اگر قصد سرمایه‌گذاری در واحد‌های این مجتمع لوکس و مجلل را دارید ، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با جزئیات ساختمان ، نحوه خرید و فروش و قیمت این برج آشنا شوید . 

مشخصات برج ستاره

برج ستاره بدون اغراق یکی از لوکس‌ترین پروژه ‌های در حال احداث در محدوده دریاچه زیبای چیتگر است . این برج دارای ۱۷ طبقه مسکونی و ۳ طبقه لابی ، انباری و پارکینگ می‌باشد ، واحد‌های این پروژه از لحاظ متراژ و پلان تنوع زیادی دارند و هر کس با هر سلیقه و بودجه‌ای توان خرید یک واحد از این مجتمع را دارد ‌.

متراژ واحد‌های مسکونی این سازه در ابعاد ۱۰۸ ، ۱۱۱ ، ۱۴۳ و ۱۶۳ متری هستند که هر طبقه مختص به واحد‌هایی با پلان یا متراژ یکسانی نیست بلکه در تمام طبقات متراژ‌ها و پلان‌های مختلف احداث خواهد شد .

در آخرین طبقه برج ستاره واحدی با مساحتی بیشتر از ۴۰۰ متر مکعب به صورت دوبلکس ساخته می‌شود ، این واحد لوکس مجهز به چهار اتاق خواب ، دو اتاق خواب مستر و ۶۰ متر بالکن می‌باشد ‌.

واحد‌های این مجتمع جهت جنوبی _ شمالی دارند که واحد‌های شمالی از چشم انداز زیبای رشته کوه البرز و واحد‌های جنوبي هم از ویو آرام‌بخش دریاچه چیتگر بهره‌مند خواهند شد ‌.

امکانات برج ستاره

برج ستاره در یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ تهران واقع شده است و به تمام مکان‌های تفریحی ، خدماتی ، رفاهی و .... دسترسی نزدیکی دارد ‌.‌ اما سازندگان این برج لوکس امکانات رفاهی بسیاری را برای این برج طراحی نموده‌اند تا ساکنین آن احساس رضایت بیشتری از سکونت در این مجتمع داشته باشند .

امکانات رفاهی فراوان این مجتمع سبب شده که افراد بسیاری تمایل زیادی به خرید و سرمایه‌گذاری در واحد‌های این برج داشته باشند . در ادامه مطلب با امکانات رفاهی این برج که سبب آسایش و رفاه ساکنین خواهد شد ، آشنا خواهیم شد .

از امکانات رفاهی برج ستاره می‌توان به آسانسور نفر بر و باربر در ظرفیت بالا و در چند لاین ، سیستم اعلان و اطفا حریق ، پارکینگ ، آنتن مرکزی ، لابی بیست و چهار ساعته ، انباری ، دوربین مدار بسته ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، سیستم سرمایش مرکزی ، تراس با ویو زیبا ، سیستم گرمایشی چیلر ، اینترنت رایگان با پهنای باند بالا ، سالن اجتماعات ، ماهواره مرکزی و ... اشاره نمود .

دسترسی برج ستاره

منطقه ۲۲ تهران یکی از خوش و آب و هواترین و زیباترین مناطق شهر تهران می‌باشد که به آب و هوای پاک و چشم انداز‌های زیبا و دسترسی عالی معروف است . مجموع این عوامل سبب شده که افراد زيادي سکونت در برج‌های این منطقه را به سایر نقاط کلان‌شهر تهران ترجیح دهند .

برج ستاره نیز با قرارگیری در شهرک چیتگر ، از تمام این امکانات و دسترسی‌ها بهره‌مند است . این برج به آزاد راه‌هایی چون شهید همت ، حکیم ، خرازی و تهران _ کرج دسترسی مستقیمی دارد ؛ از این رو به آسانی و بدون اتلاف وقت می‌توانید به سایر نقاط تهران و کرج تردد کنید .

این مجتمع مسافت زیادی با مجتمع تجاری _ تفریحی بام لند ، مجتمع تجاری _ تفریحی ایران مال ، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر ندارد و ساکنین این برج بدون وسیله نقلیه نیز می‌توانند اوقات فراغت خود را در این مکان‌های تفریحی بگذرانند .

خرید و فروش برج ستاره

برج ستاره نیز همانند سایر پروژه‌های شهرک چیتگر با اعطای امتیاز به اعضای ارتش و نیروی انتظامی شروع به عضوگیری و واگذاری واحد‌ها نموده است . اما پس از اعطای سهام امکان واگذاری امتیاز به عموم‌ مردم وجود دارد .

اگر قصد فروش امتیاز خود یا خرید واحد از این پروژه را دارید ، حتما به املاک معتبری همانند املاک آسمان هوم مراجعه نمایید تا از کلاهبرداری‌های مختلفی که توسط افراد متقلب صورت می‌گیرد در امان باشید .

برای خرید و فروش واحدهای مجتمع ستاره غرب با مراجعه به دفتر املاک مطمئن پس از صورت گرفتن معامله یک مبایعه نامه قانونی برای شما نوشته می‌شود ، پیش از امضای مبایعه نامه حتما تمام بند‌های آن را مطالعه کنید تا مطابق با خواسته شما باشد .

پس از امضا نمودن مبایعه نامه به دفتر تعاونی سازنده برج ستاره مراجعه کنید تا دفترچه مالکیت را از فروشنده به خریدار واگذار کند و واحد به طور قانونی به خریدار واگذار شود .

قیمت برج ستاره

اگر قصد دارید در برج زیبا ، مجلل و پر امکانات ستاره غرب ساکن شوید ، حتما یکی از سؤالات اصلی شما راجع به قیمت واحد‌های این مجتمع می‌باشد . قیمت هر واحد از برج ستاره به صورت متری محاسبه شده و تا به حال بخشی از آن به صورت اقساط از سهامداران گرفته شده است .

عوامل مختلفی چون ویو ، طبقه ، امکانات واحد ، متراژ واحد ، شرایط تورم بازار مسکن و .‌.. در قیمت نهایی این واحد‌ها تاثیر دارد . در زمان خرید باید تمام اقساط پرداختی فروشنده را به علاوه سود او بر اساس شرایط بازار مسکن در شهرک چیتگر را بپردازید و مابقی اقساط و تسویه نهایی را بر عهده خریدار می‌باشد .

در پایان

برج ستاره یکی از مجتمع‌های منحصر به فرد شهرک چیتگر می‌باشد . این مجتمع از آب و هوای پاک ، ویو عالی دریاچه و کوهستان ، واحد‌های مجلل و شیک ، امکانات خدماتی و رفاهی و دسترسی عالی بهره می‌برد .

سرمایه گذاری در این برج آینده بسیار روشنی برای خریداران رقم می‌زند و در مدت زمان کوتاهی سرمایه شما چند برابر خواهد شد . مشاورین املاک آسمان هوم نیز به تمام کسانی که قصد خرید واحد شیک و آینده‌دار در منطقه۲۲ تهران را دارند ، واحد‌های این برج را پیشنهاد می‌دهند .

اگر هرگونه سوالی یا ابهامی راجع به قیمت ، تاریخ تحویل و سایر جزئیات این پروژه دارید ، با تیم پشتیبانی سایت آسمان هوم تماس بگیرید . مشاورین ما تمام راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد .

پیش خرید ملک در مروارید شهر

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج ستاره

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید