پروژه الهیه فرشته F7 F8

تعاونی: تعاونی مسکن عمران توسعه سپاشهر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

الهیه فرشته(f۷,f۸)

 مرواریدشهر

سازه فلزی

تحویل ۱۴۰۵

۳۱ طبقه شامل۲۵ طبقه مسکونی ۵ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی

کلا ۱۵۰ واحد در هر بلوک

متراژها ۱۳۵ تا ۱۴۵ متر

تعداد واحد در هر طبقه ۶ واحد در هر بلوک

پرداختی تا دی ۱۴۰۱:

مبلغ ۵۷۰ میلیون بابت سه دانگ و هر سه ماه قسط مبلغ ۶۰ میلیون بابت سه دانگ

مرحله پروژه اسکلت طبقه ۱۴

تعاونی سپاشهر با رزومه کامرانیه، دیپلمات، سفیر، بانک ملی


پیش خرید پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ در منطقه ۲۲


در حال حاضر تمامی افراد به دنبال یک لوکیشن فوق العاده و خاص هستند ، تا خود را از طرح آلودگی ها و ازدحام داخل شهر جدا کنند .

همچنین افراد بسیار زیادی در جستجوی یک بستر سودآور برای سرمایه گذاری هستند ، تا در بازه ای چند ساله سرمایه خود را چندین برابر کرده و به دارایی ها بیفزایند . اگر به دنبال تیری هستید که با استفاده از آن بتوان چندین نشان را زد ، بایستی اقدام به خرید پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ نمایید .

برای پیش خرید ملک در مروارید شهر کلیک کنید


پروژه الهیه فرشته

زمانی که صحبت از منطقه ۲۲ تهران بزرگ می شود ، بایستی چندین برج بلند و آسمان خراش را تصور کنید ، که هر کدام از ویژگی خاصی بهره مند می باشند . اما جذاب تر از همه آن ها پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ بوده که از دو بلوک مرتفع و لاکچری تشکیل شده است .

این پروژه دارای امکانات و دسترسی های بسیار زیادی است و فاصله بسیار اندکی تا دریاچه چیتگر دارد . علاوه بر این که آب و هوای پاک و عاری از هرگونه آلاینده شما را شگفت زده می ‌کند ، همچنین از چشم انداز و ویو منحصر به فردی نیز بهره مند خواهید شد.

یکی از برج های فوق العاده زیبا و جذاب منطقه ۲۲ تهران که در شهرک مروارید شهر واقع شده ، پروژه مذکور می‌ باشد . هنگام مشاهده این آسمان خراش کلاه از سر می ‌افتد و حتی چشم از دیدن طبقه آخر این برج عاجز است . زمانی که ملکی در یک موقعیت حساس و ویژه قرار گرفته باشد ، هنگام رشد بازار ملک چندین برابر تغییر کرده و به شدت سودآور می باشد .

به همین دلیل برای سرمایه‌ گذاری و حفظ ارزش دارایی ها در تورم امروز ، خرید ملک آن هم در منطقه ۲۲ تهران بزرگ بهترین انتخاب است . اما با خرید پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ به اصطلاح نان در روغن می ‌افتد و سودآوری هنگفتی را به ارمغان خواهد آورد .

این لوکیشن برای زندگی نیز گزینه بسیار مناسب می باشد . واحد های تر و تمیز که در برجی مدرن ، شیک و لاکچری قرار دارد . هوای پاکیزه ، دوری از ازدحام و شلوغی شهر محیطی امن و راحت را برای زندگی فراهم آورده ، که در این پروژه تمام شرایط ایده‌آل برای زندگی جمع شده است .

پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ در چه مرحله ای است ؟

پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ توسط تعاونی مسکن عمران توسعه سپاشهر در حال احداث بوده و به مراحل پایانی و اتمام کار نرسیده است . از این ‌رو شرایط برای پیش خرید واحد در این پروژه فراهم شده و متقاضیان بایستی سریعا برای خرید اقدام کنند .

بر اساس برآورد هایی که شرکت اعلام نموده است ، در سال ۱۴۰۲ این پروژه بایستی تحویل داده شود . اما متاسفانه یک سری مشکلات و چالش‌ها پیشروی مدیریت پروژه ایجاد شده که تحویل را تا یک سال به تعویق خواهد انداخت . با این وجود در سال ۱۴۰۳ پروژه به خریداران و مالکان ارائه می گردد .

مشخصات پروژه الهیه فرشته F۷ F۸

همان گونه که ذکر شد ، پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ دارای ۲ بلوک بوده و به عنوان برج های دو قلوی الهیه فرشته شناخته می ‌شوند . هر کدام از بلوک ها کاملاً مشابه و قرینه همدیگر بوده و تمامی امکانات در هر دو برج ها وجود دارد .

این برج های دوقلو هر کدام دارای ۳۱ طبقه هستند ، که پنج طبقه به پارکینگ ، یک طبقه به لابی و ۲۵ طبقه به واحدهای مسکونی اختصاص داده شده است .

هر طبقه دارای شش واحد بوده که متراژ آنها بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ متر مربع است و تمامی واحدها سه خوابه هستند و خانواده ها پر جمعیت نیز به راحتی قادر به سکونت در آن خواهند بود . اسکلت سازه تمام فلزی بوده و با استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین متریال احداث می گردد . از این رو شاهد استحکام و امنیت بالای برج در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستیم .

امکانات پروژه الهیه فرشته F۷ F۸

امکانات پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ منحصر به فرد بوده و در سایر پروژه‌های موجود در منطقه ۲۲ دیده نمی شود ، تمامی این امکانات فرصت زندگی بهتر و رفاه بالاتری را برای ساکنین فراهم نموده اند . در ادامه تمامی امکانات پروژه را ذکر می کنیم ؛

·        ۳ لاین آسانسور با قابلیت حمل بار و حمل افراد

·        هلی پد

·        سالن فرهنگی

·        سالن اجتماعات

·        فضای بازی استاندارد برای بازی کودکان

·        سالن ورزشی با امکانات ویژه

·        بالکن

·        هر واحد یک پارکینگ و انباری مخصوص دارد .

·        لابی

·        لابی من ۲۴ ساعته

·        فضای سبز

·        پارکینگ مخصوص مهمان

·        سیستم اتفاء حریق

·        شوتینگ زباله

·        نمازخانه

·        بهره مندی از سیستم گرمایشی و سرمایش فوق العاده مدرن

·        آنتن مرکزی

·        درب ضد سرقت

·        دوربین مداربسته

·        نگهبانی

·        اینترنت wifi free

خرید امتیاز پروژه الهیه فرشته F۷ F۸

همان گونه که ذکر شد ، پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ برای سکونت و برای سرمایه گذاری گزینه فوق العاده خواهد بود ، امتیازهای این پروژه به صورت سهامی به فروش می رسند . سرمایه ‌گذاران لازم نیست یک واحد کامل را خریداری کنند . سهام سه دانگ نیز در اختیار ایشان قرار گرفته که مطابق با ارزش دارایی خود قادر به خرید خواهند بود .

اما افرادی که به دنبال خرید پروژه جهت سکونت و زندگی هستند ، بایستی حتماً به صورت شش دانگ سهام را خریداری نمایند . در سال ۱۴۰۱ ارزش سهام سه دانگ پروژه ۲۴۰ میلیون تومان بوده و اقساطی که برای پروژه در نظر گرفته شده است ، مطابق با میزان متراژ و سهام خریداری شده متغیر خواهد بود .

دسترسی پروژه الهیه فرشته F۷ F۸

پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ در یک موقعیت فوق العاده قرار گرفته که به بسیاری از مراکز و لوکیشن های مهم نزدیک است . به دلیل دسترسی های بسیار و فاصله اندک این پروژه ساکنین برای رفت و آمد که خود ملزم به استفاده از خودرو نخواهند بود ، که این امر از آلوده نمودن هوای منطقه ۲۲ جلوگیری می کند . دسترسی‌های این پروژه به شرح زیر می باشد ؛

·        بیمارستان با فاصله ۳ کیلومتر

·        مجموعه های ورزشی ۴ کیلومتر

·        استادیوم ورزشی ۴ کیلومتر

·        پارک و فضای سبز ۱ کیلومتر

·        کتابخانه عمومی ۲ کیلومتر

·        ایستگاه اتوبوس ۱ کیلومتر

·        ایستگاه مترو ۲ کیلومتر

·        بانک ۱ کیلومتر

·        دریاچه چیتگر ۳ کیلومتر


نحوه خرید پروژه الهیه فرشته F۷ F۸

مگر می شود در رابطه با ویژگی مشخصات دسترسی و امکانات پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ صحبت کرد و برای خرید آن وسوسه نشد .

این پروژه درجه یک برای سرمایه گذاری فوق العاده سودآور بوده که مانع از کاهش ارزش دارایی در این شرایط تورم می شود ‌. در رابطه با سکونت و زندگی این پروژه نیز حرفی باقی نمی ‌ماند ، چرا که با امکانات ایده‌آل خود با خانه های رویایی هیچ تفاوتی ندارد .

اما سوال اینجاست ، که نحوه خرید پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ به چه صورت است ؟ اقساط چگونه تعیین می شود ؟ برای پیش خرید چه مبلغی باید واریز شود ؟ برای خرید این پروژه بایستی به چه کسانی اعتماد کنیم ؟ و چگونه می توان با دفتر تعاونی سازنده ارتباط گرفت ؟

جواب تمامی این سوال ها نزد مجموعه آسمان هوم بوده ، این مجموعه یک مرکز مشاوره جهت خرید ملک به شمار آمده و در پروسه خرید نیز علاوه بر همراهی کمک شایانی به متقاضیان خواهد کرد .

کلام آخر

اگر خواهان زندگی و سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران بزرگ هستید ، لازم به بررسی و ارزیابی پروژه ‌های مختلف نخواهد بود . پروژه الهیه فرشته F۷ F۸ یک پروژه تمام عیار بوده که هر آنچه ساکنین بخواهند را در اختیارشان قرار می‌ دهد و سرمایه‌ گذاری در آن بدون هیچ گونه شکی سودآور می باشد .

این پروژه توسط تعاونی مسکن عمران توسعه سپاشهر احداث شده که در حال حاضر ۵ پروژه فوق العاده و فعال در منطقه ۲۲ تهران دارد ‌. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با این پروژه و همچنین نحوه خرید آن می ‌توانید روی مجموعه آسمان هوم حساب کنید وا.

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه الهیه فرشته F7 F8

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید