ایزدیار

تعاونی:

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه ایزدیار

 

پروژه ایزدیار که در ضلع شرقی دریاچه چیتگر قرار دارد ، زیر نظر تعاونی مسکن ایزدیار ساخته و احداث شده است . دریاچه چیتگر جزو مناطق گردشگری منطقه ۲۲ به شمار می‌رود . در طی سال‌های اخیر منطقه ۲۲ یا چیتگر از رونق زیادی برخوردار شده و افراد زیادی را جهت سکونت و سرمایه گذاری ، جذب خود کرده است .

اهمیت این منطقه از این جهت افزایش پیدا کرده است که یکی از مناطق خوش آب و هوای پایتخت به شمار می‌رود ، ضمن اینکه سازندگان و سرمایه گذاران تمامی امکانات مدرن رفاهی و تفریحی را در این منطقه سرازیر کرده‌ و باعث پیشرفت سریع آن شده‌اند . 


مشخصات پروژه ایزدیار

 

پروژه ایزدیار که دارای سه فاز است ، در منطقه چیتگر و نزدیک دریاچه شهدای خلیج فارس یا همان چیتگر و در میدان موج احداث شده است . تمامی برج‌های این پروژه دارای دوازده طبقه ، که در هر طبقه سه واحد قرار دارد ، ساخته شده‌اند .

این پروژه در زمینی به مساحت ۳۳۵۲۶ متر مربع و با زیربنای ۶۰۷۴۷ متر مربع بنا شده است . سازه این برج‌ها فلزی و پیچ و مهره است ، که باعث شده تا تمامی برج‌ها از اسکلت بسیار مستحکم برخوردار باشند .

به طور کلی در هر برج ۳۶ واحد ، که متراژ آن‌ها از ۱۰۷ متر مربع تا ۱۶۰ متر مربع متغیر است وجود دارد . همچنین ، لازم به ذکر است که تمامی واحدها در دو و سه خواب ساخته شده‌اند .

همانگونه که قبلا ذکر شد ، این پروژه دارای سه فاز است . فاز دو دارای ۸ بلوک دوازده طبقه و فاز سه نیز شامل ۳ برج ۲۵ طبقه است . تعداد واحدهای هر طبقه در فاز ۲ سه واحد و در فاز ۳ هر طبقه شامل ۴ واحد است .

تمامی واحدها در هر سه فاز دارای بالکن وسیع و‌شیک هستند اما فاز ۳ پروژه ایزدیار ، در دو طبقه فوقانی هر سه برج ، پنت هاوس‌های بسیار مجلل با متراژ ۱۵۲ متر مربع و در سه اتاق خواب نیز ساخته شده است .

در ساخت تمامی برج‌های این پروژه ، از مصالح با کیفیت ، مدرن و به روز استفاده شده است . کفپوش تمامی واحدها و مشاعات تا ارتفاع سقف از بهترین و مرغوب‌ترین سنگ‌ها استفاده شده است . درب اتاق‌های خواب در همه واحدها از بهترین جنس چوب انتخاب و نصب شده است .

 

امکانات پروژه ایزدیار

 

پروژه ایزدیار را به جرات می‌توان از مدرن‌ترین و مجهزترین پروژه‌های این منطقه به شمار آورد . تمامی واحدها دارای ویوی دریاچه چیتگر هستند به گونه‌ای وجود تراس‌های وسیع ، ویوی بی‌نظیری را برای ساکنین این برج‌ها به ارمغان آورده است .

آسانسورهای برج‌ها از بهترین برند و‌مقاوم‌ترین آسانسورهای موجود در بازار هستند که مدت زمان انتظار ساکنین در برج‌ها را ، به حداقل می‌رسانند . سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده در برج‌ها از بهترین و‌مدرن‌ترین سیستم‌ها در نظر گرفته شده اند .

تمامی طبقه‌ها و واحدها هوشمند سازی شده‌اند که ، این ویژگی را می‌توان از امکانات بی‌نظیر و بسیار مدرن برج‌های فاز ۳ این پروژه به شمار آورد . همچنین ، تمامی واحدها به صورت فول فرنیش مدرن و کلاسیک عرضه می‌شوند .

تعاونی ایزدیار در راستای حفظ و ارتقای سلامت جسمی و گذراندن اوقات فراغت ساکنین این برج‌ها ، سالن‌های ورزشی و بدنسازی نیز برای این پروژه در نظر گرفته است . همچنین کتابخانه‌هایی برای علاقه‌مندان به حوزه کتاب‌خوانی ، ساخته شده است .

ساکنین این برج‌های بی‌نظیر و لوکس ، می‌توانند اوقات فراغت خود را در رستوران‌های لوکس و کافی شاپ‌های مدرنی که برای این پروژه ساخته شده‌اند ، گذرانده و از منوی غذای مدرن و سنتی آن‌ها در محیط روباز با ویوی عالی ، لذت ببرند .

ساختن هایپرمارکت‌های بسیار بزرگ و مجهز ، باعث شده که ، ساکنین این مجموعه بتوانند تمامی خریدهای روزمره خود را در نزدیکی محل سکونت خود انجام دهند .

طراحی و دیزاین برج‌ها به گونه‌ای مدرن و جشم نواز انجام شده که نورپردازی برج‌های پروژه ایزدیار، بسیار لوکس و جذاب باشند . وجود سقف‌های کناف کاری شده در کنار سیستم روشنایی و نورپردازی مدرن ، جلوه‌ زیبایی به برج‌ها داده است .

استخر ، سونا و‌جکوزی از امکانات بسیار مدرن و ایده‌آل این پروژه است که در قالب ساختمانی مشترک بین هر سه برج از فاز ۳ ساخته شده است . هر واحد دارای یک پارکینگ و انباری است .

سالن اجتماعات مجهز برای برگزاری جلسه‌های ساکنین در نظر گرفته شده است . سالن ورزشی فاز ۳ این پروژه شامل سالن والیبال ، بدنسازی و فوتبال است .

لابی در دو طبقه به همراه لابی من که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند ، از دیگر امکانات فاز سه این پروژه است . وجود اتاق مانیتورینگ ، امنیت ساکنین را به طور شبانه‌روزی تامین می‌کند .

روف گاردن ۳۶۰ درجه در بالای برج‌های این فاز تعبیه شده که جزو امکانات بسیار لوکس و کم نظیر این پروژه است . همچنین کافی شاپ ۳۶۰ درجه در طبقه آخر ساخته شده است که ساکنین می‌توانند لحظات مفرح و لذت بخشی را در این مکان شیک داشته باشند .

جهت افزایش و ارتقای سطح امنیت ، تمامی واحدها به درب‌های ضد سرقت بسیار محکم مجهز شده‌اند ، که با کارت و اثر انگشت فعال و باز می‌شوند . این برج‌ها مجهز به هلی پد یا باند فرود هلیکوپتر نیز هستند .

از سیستم شوتینگ به منظور دفع زباله در تمامی واحدها استفاده شده است . سیستم شوتینگ به سیستمی گفته می‌شود ، که دریچه‌هایی درون واحدها و دریچه‌هایی به بیرون برج نصب می‌شود و زباله‌ها مستقیم از واحد به بیرون برج دفع می‌شود .

سیستم اعلان و اطفای آتشسوزی درون تمامی برج‌های پروژه ایزدیار تعبیه شده است تا در مواقع اضطراری ، خطر آتشسوزی را رفع کند . برج‌ها به موتورخانه مرکزی مجهز هستند .

 

دسترسی‌های پروژه ایزدیار

 

پروژه ایزدیار از جهت دسترسی ، یکی از بهترین موقعیت‌ها را دارد . دسترسی بسیار آسان به بزرگراه همت ، بزرگراه حکیم و بزرگراه آزادگان از ویژگی‌های این پروژه است . همچنین لازم به ذکر است که دسترسی به بلوا امیرکبیر شهرک گلستان از دیگر دسترسی‌های بسیار عالی پروژه ایزدیار است .

 

 

قیمت و نحوه خرید پروژه ایزدیار

 

هنگام خرید ملک ، همواره این دغدغه وجود دارد که آیا این ملک ارزش این قیمت را دارد یا خیر ؟ تمامی واحدهای پروژه ایزدیار ، با توجه به امکانات بی نظیر رفاهی ، تفریحی بسیار مدرن ، از قیمت‌های بسیار منصفانه‌ای برخوردار هستند .

با توجه به تاثیر عوامل مختلفی همچون نوسانات لحظه‌ای ملک ، برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید ، نیاز است تا به مجموعه‌ای معتبر در این زمینه مراجعه کرد . مجموعه آسمان هوم یکی از معتبرترین مجموعه‌های املاک و مستغلات است ، که برای خرید ملک و اطلاع از قیمت واحدهای این پروژه ، به شما مشاوره ‌های ارزنده‌ای ارایه می‌کند .

 

کلام پایانی

 

امروزه افراد برای سکونت و خرید ملک ، عوامل متفاوتی همچون ، موقعیت ، قیمت ملک ، امکانات رفاهی و تفریحی را مد نظر قرار می‌دهند . پروژه ایزدیار با توجه به امکانات لوکس و مدرنی که دارد ، یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌های منطقه چیتگر به حساب می‌آید .

خرید ملک در هر یک از فازهای این پروژه مدرن ، هم سکونت در محلی بسیار مدرن و لوکس را برای شما به ارمغان می‌آورد و هم علاوه بر حفظ سرمایه شما ، آن را چند برابر افزایش می‌دهد .

در این میان برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در این پروژه ، می‌توانید به کارشناسان مجرب آسمان هوم مراجعه کنید و تجربه خریدی لذت بخش و مطمین را داشته باشید . 

پیش خرید ملک در کوهک

پیش خرید ملک در مروارید شهر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه

1402/2/18

• رضا زنگوارى

بهترين ويو رو داره


همه نظرها:

همه نظرها

پروه ایزدیار

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید