اسپاد

تعاونی: موسسه کارکنان بانک سپه و مدیریت فنی عمران

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه اسپاد

 

پروژه اسپاد کوهک که در منطقه ۲۲ یا چیتگر قرار گرفته است را ، به جرات می‌توان یکی از خوش ساخت‌ترین برج‌های این منطقه خوش آب و هوا به شمار آورد . منطقه چیتگر در سال‌های اخیر ، به دلیل موقعیت آب و هوایی بی‌نظیر و سرازیر شدن امکانات رفاهی ، به قطب برج‌های لوکس و مرفه تبدیل شده است .

به همین جهت هر روزه بر تعداد تقاضای خرید ملک در این منطقه خوش آب و هوا و مدرن ، افزوده می‌شود . قرار گرفتن برج این پروژه لوکس در این منطقه ، مزیت‌ها و امتیازهای زیادی را برای ساکنین این مجموعه به ارمغان آورده است . 

مشخصات پروژه اسپاد

 

پروژه اسپاد توسط تعاونی موسسه کارکنان بانک سپه و مدیریت فنی عمران موسسه در منطقه چیتگر احداث شده است . این برج که مساحتی برابر با ۴۸۶۰ متر مربع دارد ، در بلوار کوهک قرار گرفته که یکی از مزیت‌های این منطقه ، یعنی آب و هوای خوش را برای ساکنین خود ، به ارمغان آورده است .

این مجتمع تجاری مسکونی به طور کلی دارای ۲۴ طبقه است که از این تعداد ، ۵ طبقه به پارکینگ ، ۴ طبقه به واحدهای تجاری و ۱۵ طبقه به واحدهای مسکونی اختصاص داده شده است . لازم به ذکر است که تعداد ۱۵۰ واحد در این مجتمع تجاری مسکونی قرار دارد .

ترتیب و متراژ واحدها در هر طبقه به این صورت است که هر طبقه دارای ۲ واحد ۱۴۵ متر مربعی ، ۶ واحد ۱۲۰ متری ، ۲ واحد ۱۱۰ متری است که واحدهای ۱۴۵ متری ۳ اتاق خواب دارند و ما بقی واحدها دارای ۲ اتاق خواب هستند .

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برج لوکس و مدرن ، داشتن ویوی متفاوت هر یک از واحدهاست . از طبقه ششم به بعد واحدهای شمالی دارای ویوی محوطه و باغ اطراف برج هستند . با سکونت در واحدهای غربی این برج ، ویوی پارک جنگلی چیتگر را خواهید داشت .

مزیت سکونت در طبقات بالایی این برج ، ویوی دریاچه زیبای چیتگر یا شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر و همچنین محوطه و باغ اطراف برج است . ویوی واحدهای شرقی و جنوب شرقی علاوه بر محوطه اطراف ، برج‌های این منطقه را نیز شامل می‌شود .

سازه برج پروژه اسپاد از نوع پیچ و مهره است . همچنین ، پوشش مقاوم ضد حریق و آتشسوزی تمام ستون‌ها ، شاه تیرها و تیرهای اصلی سازه باعث شده است تا این سازه عظیم از مقاومت بالایی در برابر آتشسوزی برخوردار باشد .

 

دسترسی‌های پروژه اسپاد

 

پروژه اسپاد به لحاظ موقعیت و لوکیشن خود دارای دسترسی‌های آسان به سایر نقاط مهم شهر است . برای مثال این برج دارای دسترسی راحت و آسان به بزرگراه آزادگان ، بزرگراه همت است . شما با چند دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی چیتگر خواهید رسید .

از دیگر دسترسی‌های راحت این برج ، می‌توان دسترسی به پارک جنگلی چیتگر و همچنین مجتمع تفریحی اپارک اشاره کرد . مجتمع تجاری اداری طوبی نیز از دیگر دسترسی‌های بسیار آسان پروژه اسپاد است .

 

امکانات پروژه اسپاد

 

پروژه اسپاد دارای امکانات متنوعی است که این امکانات در دو دسته امکانات عمومی و اختصاصی طبقه‌ بندی می‌شوند . در ادامه مطلب به بررسی برخی امکانات مدرن و رفاهی این مجتمع لوکس می‌پردازیم .

به عنوان نخستین گزینه از امکانات این برج ، می‌توان داشتن سالن اجتماعات را نام برد که ساکنین این مجتمع به راحتی می‌توانند تمامی جلسات و مجالس خود را در این سالن برگزار کنند . سالن ورزشی این برج نیز با هدف رسیدگی به سلامت جسمانی ساکنین ساخته و بهره برداری شده است .

از دیگر امکانات این برج داشتن یک لابی بزرگ ، وسیع ، شیک و مجلل به همراه لابی من ۲۴ ساعته است . برای رفاه حال ساکنین یک آنتن مرکزی و همچنین یک ماهواره مرکزی نیز ، درون این برج نصب و تعبیه شده است .

از دیگر امکانات عالی این برج وجود یک رستوران لوکس با منوی غذایی متنوع سنتی و مدرن است . ساکنین این برج می‌توانند لحظات فراغت خود را درون کافی شاپی که برای این مجتمع طراحی و ساخته شده است ، نیز بگذرانند .

آسانسورهای این برج را می‌توان از امکانات اختصاصی آن دانست چرا که این مجتمع ایمن‌ترین و بهترین آسانسورهای روز را دارد . همچنین ، تمامی واحدها مجهز به آیفون‌های تصویری هستند که خود مزیتی برای افزایش امنیت برج است .

هر واحد انباری مخصوص به خود را دارد که متراژ انبارها بسته به متراژ واحد از ۵ تا ۱۰ متر مربع متغیر است . داشتن پارکینگ اختصاصی از دیگر مزیت‌ها و امکانات اختصاصی این مجتمع تجاری مسکونی است .

در این برج ۱۵۳ جایگاه اضافی پارکینگ در نظر گرفته شده است که قابل واگذاری هستند و در صورتی که شما بیش از یک پارکینگ نیاز داشته باشید ، می‌توانید از این ظرفیت‌ها استفاده کنید .

سیستم سرمایشی و گرمایشی در برج پروژه اسپاد به صورت مرکزی و از پیشرفته‌ترین تاسیسات برای هر واحد استفاده شده است . داشتن سامانه برق اضطراری از دیگر امکانات این برج است تا در صورت نیاز ساکنین بتوانند از برق اضطراری استفاده کنند .

درب‌های هر واحد ریموت دار هستند که این خود یک مزیت بسیار عالی جهت رفاه حال و آسایش ساکنین این مجتمع است . ناگفته نماند که تعداد انبارهای این برج از تعداد واحدهای آن بیشتر است ، بنابراین در صورت نیاز ساکنین می‌توانند از ظرفیت اضافه انبارها استفاده کنند .

هر واحد درون این برج ، دارای بالکن بسیار بزرگی است که ضمن افزایش نوردهی و روشنایی به درون واحد ، تهویه واحد را نیز به شکلی روان انجام می‌دهد .

 

قیمت و نحوه خرید پروژه اسپاد

 

پروژه اسپاد با داشتن امکانات مدرن و لوکس رفاهی و تفریحی جهت سکونت ، افراد زیادی را برای خرید ملک در این مجتمع ترقیب کرده است . قیمت واحد در این پروژه با توجه به نوسانات لحظه به لحظه املاک ، قابل پیش بینی نیست .

ضمن اینکه قیمت واحدها در طبقات مختلف نیز‌متفاوت است و هر چه طبقه بالاتر برود ، قیمت واحد مسکونی نیز بیشتر می‌شود . به همین جهت برای کسب اطلاعات در مورد نحوه خرید و قیمت دقیق واحد در این پروژه لوکس به کارشناسان آسمان هوم مراجعه کنید تا در اسرع وقت از خدمات مشاوره این مجموعه بهره‌مند شوید .

 

کلام پایانی

 

پروژه اسپاد با داشتن امکانات متفاوت رفاهی و تفریحی یک پروژه لوکس و مدرن ، هم برای سکونت و هم برای سرمایه گذاری بسیار مناسب و ایده آل است . به همین جهت افراد بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه ملک این پروژه را انتخاب کرده‌اند .

این پروژه با داشتن ویو عالی و قرار گرفتن در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا ، برای سکونت بسیار مناسب است . از طرفی داشتن واحدهای متنوع با متراژ متفاوت ، انتخاب محل سکونت را بسیار راحت‌تر کرده است تا افراد مطالق نیاز خود متراژ مناسب را خریداری کنند .

در این میان وجود یک مجموعه معتبر که سابقه درخشانی در زمینه مشاوره و خرید وفروش داشته باشد ، می‌تواند خیال شما را در زمینه خرید ملک آسوده کند و از صفر تا صد خرید ملک شما را پشتیبانی کند ، بسیار حایز اهمیت است .

مجموعه آسمان هوم با کارشناسان مجرب و سابقه درخشان خود می‌تواند به شما کمک کند تا ملک مسکونی و یا تجاری خود را در این پروژه بی‌نظیر ، با خیالی آسوده خریداری کنید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

پیش خرید ملک در مروارید شهر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه اسپاد

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید