برج آبشار

تعاونی: تعزیرات حکومتی با شرکت سامان گستران پویا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج آبشار

 

سرمایه گذاری در واحد های مسکونی برج آبشار یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در واحد های مسکونی منطقه ۲۲ تهران است ‌. این برج مسکونی به دلیل موقعیت مکانی خود یکی از بهترین دسترسی ها را در منطقه چیتگر دارد و می تواند یکی از بهترین مکان ها برای زندگی خانواده ها باشد .

در سال های اخیر با توجه به نوسانات در بازار های مختلف ، سرمایه گذاری در حوزه ی مسکن افزایش یافته است . این حوزه به دلیل رشد پایدار خود در این سال ها یکی از کم ریسک ترین و پر بازده ترین بازار های سرمایه گذاری بوده و توانسته نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند .


معرفی برج آبشار

 

برج آبشار متعلق به شرکت تعزیرات حکومتی است که با مشارکت شرکت سازمان گستران پویان که خود وابسته به بانک مسکن است که در منطقه ی ۲۲ تهران احداث شده است . همانطور که می دانید شرکت سازنده ی هر برجی یکی از مهم ترین موئلفه ها در انتخاب سرمایه گذاری در آن پروژه است .

این پروژه شامل ۵ برج ۲۱ طبقه و ۶ بلوک ۷ طبقه است که در زمینی با مساحت ۱۹۶۰۰۰ متر مربع ساخته شده و در مجموع دارای ۹۷۲ واحد مسکونی می باشد . متراژ واحد ها در پروژه آبشار متنوع بوده و به راحتی می تواند نیاز خانواده های مختلفی را با توجه به تعداد افراد و میزان بودجه آن ها برآورده کند .

متراژ واحد های این پروژه از ۹۰ تا ۱۳۲ متر بوده و با توجه به‌ متراژ واحد ها دارای ۲ یا ۳ خواب می باشند و هر فرد می تواند با توجه به بودجه و سلیقه ی خود اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری در واحد های این برج ها کند . برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با مشاوران مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید .

 

امکانات برج آبشار

 

امکانات رفاهی و خدماتی یکی از مهم ترین موئلفه ها در خرید و یا سرمایه گذاری در هر واحد مسکونی می باشد که با توجه به این امکانات می توان به پیشرفت و بازدهی مناسب سرمایه گذاری در آینده امیدوار بود . پروژه آبشار با داشتن امکانات مناسب چشم انداز پیشرفت خوبی را دارا است .

امکانات این پروژه مسکونی تقریبا تمام نیازهای رفاهی روزمره ساکنان را می تواند تامین کند . سالن مجهز ورزشی این برج می تواند نیاز های ورزش های روزمره و تناسب اندام ساکنان را به صورت مناسبی تامین کرده و ساکنان نیازی به طی کردن مسافت های طولانی برای دسترسی به این امکانات نداشته باشند .

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین نیاز های خانواده ها در تهران علاوه بر داشتن یک واحد مسکونی مناسب ، پارکینگ و انباری است . در برج آبشار این نیاز ها برای تمام واحد ها تامین شده و ساکنان می توانند علاوه بر پارکینگ اختصاصی خود در صورت نیاز پارکینگ اضافه نیز خریداری کنند .

بلوک های این پروژه هر کدام دارای چندین لاین آسانسور بالا بر و بار بر است که می تواند عبور و مرور ساکنان و میهمانان آن ها را در میان طبقات آسان نماید . سالن اجتماعات موجود در هر ساختمان باعث برآورده شدن این نیاز ساکنان شده و آنان به راحتی می توانند از این امکانات بهره مند شوند .

ساختمان های پروژه آبشار دارای لابی بسیار زیبا و لوکس هستند که با داشتن لابی من ۲۴ ساعته امنیت ساختمان ها تا حدودی تامین می شود . این ساختمان ها به دوربین مدار بسته نیز مجهز بوده که امنیت ساکنان را به صورت مناسبی تامین کرده و حس امنیت را در میان ساکنان ایجاد می کند .

این ساختمان ها به سیستم سرمایش اسپلیت مجهز می باشند و همچنین به سیستم مانیتورینگ نیز مجهز بوده که آرامش را برای ساکنان ایجاد می کند . برای دریافت اطلاعات کامل از امکانات ساختمان های برج آبشار می توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق آن ها دریافت نمایید .


دسترسی برج آبشار

 

علاوه بر امکانات رفاهی ، دسترسی های هر پروژه مسکونی و اداری نیز در میزان موفقیت سرمایه گذاری در آن ها بسیار موثر است . پروژه آبشار دارای دسترسی های مناسبی است که می تواند نیاز ساکنان خود را در زمینه دسترسی به نقاط مختلف شهر و بهره مندی ازامکانات آن ها برآورده کند .

ساکنان این برج به یکی از بهترین بیمارستان غرب تهران یعنی بیمارستان ترتیا دسترسی مناسبی داشته و به راحتی می توانند در صورت لزوم از امکانات درمانی این بیمارستان استفاده نمایند ‌‌‌. ساکنان این ساختمان ها می توانند به راحتی به تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی منطقه ۲۲ تهران دسترسی داشته و از امکانات درمانی آن ها بهره مند شوند .

ساختمان های برج آبشار به مجتمع تجاری - اداری رز مال دسترسی داشته و می توانند به راحتی به امور تجاری و اداری خود بپردازند . ساکنان این پروژه همچنین به راحتی می توانند به مجتمع های تجاری - رفاهی ایران مال ، باملند ، طوبی و تمام مجتمع های موجود در منطقه چیتگر دسترسی داشته و از امکانات آن ها استفاده نمایند .

این ساختمان ها به آبشار تهران نیز دسترسی خوبی دارند و دسترسی ساکنان این ساختمان ها به این منطقه ی زیبا بسیار آسان است . ساکنان این مجموعه می توانند به راحتی به تمام اماکن تفریحی منطقه ۲۲ تهران مانند پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه چیتگر ، باغ ملی گیاه شناسی و .‌‌.. دسترسی داشته و اوقات خوشی را در این نقاط سپری کنند .

 

خرید واحد های برج آبشار

 

با توجه به این نکته که پروژه آبشار دارای ساختمان های مختلف بوده و هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند بهتر است برای خرید واحد ها در این برج ها با کارشناسان آگاه با پروژه های منطقه چیتگر تماس بگیرید . کارشناسان و مشاوران مجموعه آسمان هوم آماده ی ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند .

خرید واحد های مسکونی در سال های اخیر یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در کشور بوده است . این واحد ها علاوه بر اینکه می توانند نیاز مسکن افراد را برآورده کنند یک سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده نیز بوده و فرد می تواند در چندین سال سود زیادی از خرید خود داشته‌ باشد .


قیمت واحد های برج آبشار

 

قیمت واحد های برج آبشار با توجه به متراژ و طبقه آن دارای قیمت های متفاوتی است و نمی توان قیمت مشخصی را برای واحد های این برج ها بیان نمود . شما برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز واحد های این مجموعه می توانید با کارشناسان آسمان هوم تماس حاصل نمائید .

قیمت مسکن هر روز در حال تغییر و افزایش است و می توان با خرید واحد های مسکونی در مناطق مناسب تهران مانند منطقه چیتگر تهران علاوه بر بهره مندی از آب و هوای خوب و امکانات این منطقه ، به افزایش سرمایه خود نیز امید داشته و یکی از بهترین سرمایه گذاری های خود را انجام داد .

 

کلام آخر

 

امروزه یکی از بهترین حوزه ها در سرمایه گذاری حوزه مسکن است که هر ساله در حال پیشرفت بوده و سود زیادی داشته است . پروژه آبشار در یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ واقع شده و می تواند مکانی مناسب برای سرمایه گذاری کم ریسک و پر بازده باشد .

قبل از اقدام به هرگونه سرمایه گذاری بهتر است ابتدا با افراد مطلع در آن حوزه تماس گرفته و از اطلاعات آن ها بهره مند شده و با آگاهی کامل دست به سرمایه گذاری بزنید . کارشناسان و مشاوران با تجربه آسمان هوم با داشتن آگاهی کامل در زمینه ی پروژه های منطقه چیتگر می توانند بهترین مشاوره را به شما بدهند .

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج آبشار

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید