برج آترا

تعاونی: شخصی ساز

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج آترا

پروژه آترا یکی از محبوب ترین املاک مسکونی در بلوار کوهک _ چیتگر است . نما مجتمع تلقینی از زیبایی های طبیعی و هنر دست معماران می باشد .

از هر سو که به ساختمان آترا بنگرید ، بعدی از زیبایی های منطقه پیش روی شما قرار می گیرد . اگر از آلودگی‌ های شهر تهران خسته شده اید و به دنبال آپارتمان هایی با قیمت مناسب اما در دل طبیعت هستید بهترین گزینه واحد های آترا است .

در ادامه مبحث درباره امکانات و خصوصیات این برج زیبا توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

خرید برج آترا در منطقه ۲۲ تهران

از آن جایی که تهران ، پایتخت ایران است ، افراد بی شماری از سراسر کشور خواهان زندگی در این شهر هستند . افزایش جمعیت در ابن شهر باعث ایجاد ترافیک های سنگین و احداث صنایع جدید شد . به همین خاطر گذر زمان ابر های آلوده سراسر شهر را فرا گرفتند .

آلودگی هوا و ترافیک های سنگین زندگی را برای مردم سخت و دشوار ساخت . شهروندان تهران به دنبال ساختمان هایی در خارج از شهر هستند تا حداقل در زمان استراحت شان ، هوایی پاک عاری از هر گونه آلاینده بیوشیمیایی را نفس بکشند .

برج آترا از برترین اماکن مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است . در شهرک چیتگر خبری از آلودگی هوا و آلاینده های شیمیایی نیست .

در این شهرک ، وابسته به موقعیت برج امکانات متعددی در اختیار ساکنین قرار می گیرد . بدین خاطر ، افراد بی شماری خواهان زندگی موقت یا دائمی در واحد های آترا هستند .

خرید و فروش این برج زیبا برای شهروندان تهران امکان پذیر است . آنان می توانند با رجوع به شعب های تعاونی شخصی ساز نسبت به خرید واحد این مجتمع مسکونی اقدام نمایند .

برج آترا در چه مرحله ای است ؟

برج آترا یکی از محبوب ترین ابر برج های تهران در شهرک ساختمانی چیتگر است . این بنا طبق تغییرات روز صنعت ساخت و ساز طراحی می گردد .

به همین خاطر از نظر شاخصه های فنی همچون استقامت ، مقاومت ، ایمنی و همین طور طراحی دکوراسیون منحصر به فرد و زیبا است .

فرآیند ساخت و ساز این بنای باشکوه طبق متد های روز جهانی انجام می شود . تعاونی شخصی ساز با تلاش روز افزون توانست این مجتمع مسکونی زیبا را در اواخر سال ۱۴۰۱ به پایان برساند . هم اکنون تمامی واحد های این پروژه تکمیل و آماده میزبانی از مردم است .

برج آترا چه موقع تحویل داده می شود ؟

پروژه آترا از اماکن مسکونی معروف در منطقه ۲۲ می باشد . این سازه مسکونی برتر از طراحی دکوراسیون ویژه ای برخوردار است . به طوری که حتی افراد سخت سلیقه نیز طالب زندگی در واحد های آن هستند .

این ابر برج زیبا همانطور که در مطالب پیش اشاره شد ، در همان اواخر سال ۱۴۰۱ تکمیل گشت . هم اکنون در سال جاری افراد می توانند نسبت به خرید واحد های این مجتمع اقدام کنند .

خریداران می توانند پس از عهد قرارداد خرید و نقل و انتقال سند مالکیت ، به واحد ها اسباب کشی کنند . اگر از اجاره نشینی و اسباب کشی های مدام خسته شده اید به خرید واحد های این مجتمع روی بیاورید .

مشخصات برج آترا

برج آترا با وجود ۱۷ طبقه شکیل و مجهز جزو برترین ابر برج های شهرک چیتگر شناخته می شود . از کل طبقات مجتمع ، ۱۳ طبقه آن مثبت و ۱ طبقه لابی و مابقی طبقات شامل انباری ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی و ... می باشد .

در هر طبقه از این پروژه حدود ۶ واحد در متراژ های ۹۷ الی ۱۴۵ متری قرار گرفته است . همچنین در هر واحد بنابر متراژ دو یا سه اتاق خواب وجود دارد .

نوع طراحی برج آترا با سایر ابر برج های این منطقه فرق می کند . از این رو حتی واحد های ۹۷ متری نیز برای اقامت خانواده های کم جمعیت مناسب است .

امکانات برج آترا

برج آترا از ده گزینه های برتر برای زندگی موقت خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت است . در این مجتمع مسکونی ، امکانات متعددی در اختیار ساکنین قرار می گیرد .

تعاونی شخصی ساز ، سازنده این ابر برج معرکه است . هدف گروه مهندسی این شرکت ، راحتی هر چه بیشتر مردم در شهر پرجمعیت تهران می باشد .

به همین خاطر تنها به امکاناتی همچون فروشگاه و سالن ورزشی اکتفا نکرد . با زندگی در مجتمع مسکونی آترا امکانات اختصاصی مثل شوتیگ زباله ، کافی شاپ ، فضای سبز اختصاصی ، پارکینگ ، لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته در اختیار ساکنین قرار می گیرد .

حدود قیمت یا ارزش خرید برج آترا

پروژه آترا یک پدیده منحصر به فرد در صنعت ساختمانی پایتخت می باشد . ارزش این بنای مسکونی ، میلیاردی است . افراد بسیاری خواهان خرید سهام مسکن هستند . در حال حاضر سهام ملک و مسکن تحت تاثیر نرخ ارز و دلار دارای سیری صعودی است .

با خرید بخشی از سهام پروژه آترا در شهرک چیتگر در آینده علاوه بر این که از ارزش مادی شما کسر نمی شود ، بلکه به صورت ماهانه نیز سودی به حساب شما واریز می گردد .

دسترسی برج آترا چگونه است ؟

برج آترا دارای موقعیت جغرافیایی به خصوصی است . این بنای زیبا با این که ساده هست ، با این حال در نقطه تجاری _ صنعتی تهران قرار دارد .

با وجود موقعیت بکر علاوه بر ویو جذاب به اماکن طبیعی ، تفریحی و گردشگری مختلفی دسترسی دارد . دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی ملی از دو نقطه طبیعی بکر منطقه چیتگر است که در نزدیکی این مجتمع قرار دارد . به سبب قرارگیری در دو بلوار حکیم و همت ، امکان استفاده از خطوط عمومی را برای ساکنین برج فراهم می سازد .

چگونگی خرید برج آترا

خرید پروژه آترا تنها از طریق تعاونی شخصی ساز امکان پذیر است . هیچ یک از شرکت های نقل و انتقال مسکن یا حتی زیرمجموعه های این تعاونی نیز حق خرید و فروش واحد های این مجتمع را ندارند .

بنابراین فریب شرکت های کاغذی را در خرید واحد های شهرک چیتگر نخورید . واحد ها در آترا به صورت متری خرید و فروش می شوند .

علاوه بر عهد قرارداد خرید ، امکان اجازه واحد ها نیز در پروژه آترا وجود دارد . اگر طالب زندگی در این مجتمع هستید اما بودجه پرداخت هزینه کل واحد را ندارید نسبت به اجاره آن اقدام نمایید .

شرایط خرید برج آترا

شرایط خرید برج آترا راحت است . تعاونی شخصی ساز در هر حالی راحتی و آسایش خریداران را مد نظر خود قرار می دهد . از این رو حتی در خرید و فروش واحد ها نیز با اختصاص وام از مردم حمایت می کنند تا بتوانند به صورت اقساطی ، هزینه واحد را بپردازند .

چگونگی قسط بندی وام به بودجه و وسع خریداران بستگی دارد . تمامی اقشار جامعه می توانند با اخذ وام از تعاونی شخصی ساز ، در بازه زمانی محدودی صاحب خانه خود شوند .

سخن پایانی

آسمان هوم یکی از بزرگ ترین موسسات مشاوره مسکن در ایران است که به صورت اینترنتی نیز فعالیت می کند . با مراجعه به وب سایت شرکت ، می توانید در بهترین منطقه زندگی تان نسبت به خرید مسکن اقدام نمایید .

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج آترا

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید