پروژه مسکونی آرتمیس

تعاونی: توسعه بنای هزاره سوم

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه مسکونی آرتمیس

پروژه مسکونی آرتمیس در محله خوش اب و هوا و زیبای کوهک منطقه ۲۲ تهران قرار دارد ، این برج به دست تعاونی توسعه بنای هزاره سوم برای پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی ساخته شده است . اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در این مجتمع لوکس را دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید . 

مشخصات برج مسکونی آرتمیس

برج مسکونی آرتمیس از برج‌های لاکچری و مجلل بلوار کوهک است که در شهرک گلستان و جبهه شرقی پارک جنگلی چیتگر قراردارد دارد . ساخت این مجتمع از سال ۱۳۸۹ شروع و در سال ۱۳۹۵ تمام واحد‌ها به خریداران و سهامداران تحویل داده شده است .

این مجتمع در ۲۵ طبقه ساخته شده که ۴ طبقه آن پارکینگ ، ۱ طبقه لابی و ۲۰ طبقه آن به واحد‌های مسکونی اختصاص یافته است و در کل این برج دارای ۷۵ واحد مسکونی می‌باشد ‌.

 این واحد‌ها در متراژ‌های ۱۰۰ و ۱۱۶ متری مجهز به دو اتاق خواب هستند ، تمامی واحد‌ها از متریال و مصالح مرغوب و درجه یک ساخته شده‌اند ، همه واحد‌ها مجهز به پنجره‌های دو جداره ( این پنجره‌ها ویژگی‌هایی چون عایق صوتی ، عایق حرارتی ، عایق گرد و غبار دارند ) می‌باشند و ساختمان با سنگ و سیمان شسته شده ، نما کاری شده است ‌.

 پلان واحد‌های پروژه مسکونی آرتمیس نیز بسیار شیک و منحصر به فرد ، مفید و بدون هر گونه پرتی است ، مجموعه این عوامل و متراژ پایین واحد‌ها سبب شده که افراد بسیاری خواهان سرمایه‌گذاری یا سکونت در واحدهای پروژه‌ مسکونی آرتمیس باشند ‌. برای آگاهی از جزئیات بیشتر واحدهای این مجتمع ، مطالب زیر را مطالعه کنید ‌.

دسترسی برج مسکونی آرتمیس

برج مسکونی آرتمیس همانند سایر مجتمع‌های محله کوهک دسترسی نزدیکی به مکان‌های تفریحی ، رفاهی و اتوبان‌های اصلی چون اتوبان حکیم ، آزادگان و همت دارد ‌. از طریق این یزرگ ‌راه‌ها تردد با وسیله نقلیه شخصي به شهر تهران و کرج بسیار آسان شده است ‌‌و ساعات با ارزش خود را در ترافیک‌های سنگین تلف نمی‌کنید .

از دیگر مزیت‌های این مجتمع این است که‌ با مترو چیتگر مسافت کمی دارد و به طور مستقیم از محل زندگی خود می‌توانید از این وسیله نقلیه عمومی و سریع استفاده کنید . در این محله می‌توانید از سایر وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی و اتوبوس نیز بهره بگیرید .

این برج با دریاچه شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر ، مجتمع تجاری طوبی ، آبشار مصنوعی تهران ، برج تجاری رز مال نیز فاصله زیادی ندارد و ساکنین این مجتمع با طی مسافت کوتاهی ‌می‌توانند از این امکانات استفاده کنند ‌.

ساکنین پروژه مسکونی آرتمیس در کنار امکانات خدماتی ، رفاهی و ارتباطی ، از آب و هوای پاک ، سکوت و چشم انداز‌های زیبای این منطقه نیز لذت خواهند برد ، این ویژگی‌ها سبب شده است که بر ارزش واحدهای این منطقه روز به روز افزوده شود و متقاضیان بسیاری برای سرمایه‌گذاری و سکونت داشته باشند .

امکانات پروژه مسکونی آرتمیس

پروژه مسکونی آرتمیس علاوه بر دسترسی عالی که موجب رفاه ساکنین آن شده است ، امکانات بسیاری نیز درون ساختمان دارد که با سکونت در این برج احساس رضایت کامل و آسودگی خواهید داشت . امکانات تعبیه شده برای این ساختمان به نحوی است که آن را در دسته برج‌های مجلل و لاکچری این منطقه قرار داده است .

از امکانات این مجتمع می‌توان به لابی من شبانه روزی ، سالن اجتماعات ، روف گاردن ، نگهبانی شبانه روزی ، سالن ورزشی ، نورپردازی شبانه روزی ، آیفون تصویری ، فضای سبز ، دوربین مدار بسته ، پارکینگ اختصاصی ، انباری اختصاصی ، آسانسور نفر بر و باربر با ظرفیت بالا در چند لاین ، شوتینگ زباله و ... اشاره کرد .

خرید و فروش برج مسکونی آرتمیس

همانگونه که در عبارات بالا نیز اشاره کردیم ، برج مسکونی آرتمیس ، در سال۱۳۹۵ به خریداران و سهامداران تحویل داده شده است ؛ از این رو خرید و فروش آن آزاد است . برای خرید یا فروش آسان و بدون ریسک واحد‌های این مجتمع به دفاتر املاک با سابقه در این منطقه همانند املاک آسمان هوم مراجعه کنید .

مشاورین دفتر املاک آسمان هوم با تمام جزئیات این واحد‌ها ، قیمت ، اقساط ، وام‌ها و... آشنایی دارند و با راهنمایی‌های خود به شما کمک می‌کنند تا یک معامله مطمئن و آینده دار داشته باشید .

با توجه به ویژگی‌های خاص این منطقه که در مطالب بالا بارها به آن اشاره نمودیم ، این منطقه مورد توجه بسیاری از پایتخت نشینان قرار گرفته و روز به روز بر ارزش اقتصادی آن افزوده می‌شود . خرید واحد‌های این مجتمع آینده مالی روشنی را برای شما رقم می‌زند .

قیمت پروژه مسکونی آرتمیس

قیمت واحد‌های پروژه مسکونی آرتمیس بر حسب متری با توجه به شرایط بازار مسکن در این منطقه نرخ گذاری می‌شود . البته عوامل مختلفی چون متراژ واحد ، ویو ، طبقه ، جهت ، امکانات و تجهیزات داخلی واحد و ... در قیمت نهایی هل واحد تاثیر دارند .

در پایان

دفتر املاک آسمان هوم از دفاتر معتبر در منطقه۲۲ تهران است که به شما در خرید واحد‌های این منطقه کمک خواهد کرد . اگر هر گونه سوالی راجع به نحوهوخرید و فروش ، قیمت و .... واحد‌های پروژه مسکونی آرتمیس دارید با مشاورین املاک آسمان هوم تماس بگیرید .

پیش خرید ملک در کوهک

پیش خرید ملک در مروارید شهر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه مسکونی آرتمیس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید