فرهیختگان

تعاونی: شرکت پاسارگارد

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج فرهیختگان

برج فرهیختگان یکی از مجتمع‌های بسیار لوکس ، مدرن و مجلل منطقه ۲۲ تهران است که در بلوار علوم و فنون کوهک قرار دارد . این برج متعلق به پزشکان و پرسنل بیمارستان تریتا می‌باشد ؛ از این رو به برج تریتا نیز معروف است . اگر خواهان سکونت یا سرمایه گذاری در این مجتمع هستید ، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید . 

مشخصات پروژه فرهیختگان

پروژه فرهیختگان یا برج تریتا به دست تعاونی غیر دولتی پرسنل بیمارستان تریتا و شرکت خصوصی پاسارگاد ساخته شده است که این پروژه در سال ۱۳۹۷ تکمیل شده و سهامداران و خریداران ، واحد خود را تحویل گرفته اند .

این پروژه در دو برج ۲۲ طبقه احداث شده است که به نام بلوک A و بلوک B معروفند . این سازه با نمای سنگ و شن شسته شده در میان سایر برج‌های این منطقه به سادگی قابل شناسایی است .

متراژ کوچکترین واحد‌های این بلوک ‌ها ۱۶۷ متر بوده و متراژ بزرگترین واحد آن ۴۵۰ متر می‌باشد . از میان طبقات این برج‌ها سه طبقه منفی به پارکینگ و انباری و طبقه همکف نیز به لابی شبانه‌روزی و اتاق نگهبانی اختصاص دارد .

 واحد‌های بلوکA در دو متراژ ۲۲۰ و ۲۲۵ متری ساخته شده اند و واحدهای بلوک B در متراژ ۱۶۷ و ۲۵۲ متری هستند ، دو طبقه فوقانی این بلوک نیز واحد‌های پنت هاوس با متراژ ۴۰۰ ، ۴۲۰ و ۴۵۰ متری قرار دارند ‌‌. تمامی واحد‌ها به غیر از واحد ۱۶۷ متری سه خوابه هستند ، این واحد داراری دو اتاق خواب است .

واحد‌های برج فرهیختگان از چهار جهت ویو دارند ، چشم انداز این واحد‌ها از سمت شمال به کوهستان و از سمت غربی رو به دریاچه چیتگر می‌باشد . تمامی این واحد‌ها تراس دو تا چهار متری دارند .

همانگونه که متوجه شدید واحد‌ها و امکانات این برج بسیار لوکس ، شیک و منحصر به فرد هستند و افراد بسیاری که قصد سکونت در یک برج اعیانی و واحد با متراژ بالا را دارند ، واحد‌های این برج را انتخاب می‌کنند .

 با توجه به رشد منطقه ۲۲ تهران به دلیل آب و هوای پاک ، خدمات رفاهی و تفریحی فراوان ، محیط ساکت و بدون هیاهو و چشم انداز‌های زیبا ، واحد‌های پروژه فرهیختگان یک موقعیت عالی برای سرمایه‌گذاری هستند و روز به روز بر ارزش آنها افزوده می‌شود .

دسترسی برج فرهیختگان

اگر بخواهیم به مزایای سکونت در برج فرهیختگان اشاره کنیم ، مهمترین مزیت آن دسترسی نزدیک به سایر مناطق شهر تهران و شهر کرج است . این مجتمع به اتوبان تهران _ کرج منتهی می‌شود و از غرب این بزرگ‌راه پس از عبور از خروجی پارک چیتگر ، به بلوار کوهک می‌رسید .

این برج به اتوبان‌های دیگری مانند همت و آزادگان نیز دسترسی دارد ولی نزدیک‌ترین مسیر برای خروج از منطقه ۲۲ تهران ، آزاد راه شهید فهمیده یا تهران _ کرج است .

با توجه به دسترسی نزدیک و مستقیم این ساختمان به اتوبان‌های مختلف ، رفت و آمد به دیگر نقاط شهر تهران بدون معطلی در ترافیک برای ساکنین برج میسر شده است و به راحتی می‌توانند به محل کار خود در هر جای تهران و کرج به صورت روزانه تردد کنند ‌. ‌

بلوک‌های پروژه فرهیختگان با پارک جنگلی و دریاچه چیتگر مسافت زیادی ندارند ، همچنین به مجتمع های تجاری رفاهی چون ایران مال ، رز مال ، بام لند ، پارک هزار و یک شهر و .... نیز بسیار نزدیک است و می‌توانید بدون اتلاف وقت برای رفت و آمد ، اوقات فراغت خود را در این مکان‌های تفریحی سپری کنید .

امکانات برج فرهیختگان

ساکنین برج فرهیختگان از امکانات بسیار مدرن ، عالی و متعددی بهره می‌گیرند که وجود این امکانات خاص ، این مجتمع را از سایر برج‌های این منطقه متمایز کرده است .

این برج دارای نگهبانی شبانه روزی می‌باشد که امنیت ساکنین این مجتمع را بالا برده و اهالی آن هیچ نگرانی بابت افراد مزاحم ندارند .

همه واحد‌های این ساختمان مجهز به پنجره‌ دو جداره یو پی وی سی تمام قد هستند ، این پنجره‌ها مزایایی چون عایق صوتی ، عایق حرارتی دارند و از نفوذ گرد و غبار به درون خانه نیز ممانعت می‌کنند .

از دیگر امکانات این برج می‌توان به سیستم اعلان و اطفاء حریق ، اینترنت مرکزی پر سرعت ، سالن اجتماعات ، سیستم تلفن داخلی ، دوربین مدار بسته ، سالن ورزشی ، آسانسور نفر بر ، آسانسور باربر ، سونا ، استخر ، جکوزی ، سیستم هلی پد ، فضای سبز ، پله فرار ، انباری و پارکینگ اختصاصی برای هر واحد ، آنتن و ماهواره مرکزی ، درب پارکینگ برقی با کنترل از راه دور ، سیستم شوتینگ زباله و ... اشاره کرد .

خرید و فروش پروژه فرهیختگان

اگر قصد خرید یا فروش یکی از واحد‌های پروژه فرهیختگان را دارید ، به دفاتر املاک معتبر همانند دفتر املاک آسمان هوم مراجعه نمایید تا بهترین معامله را برای شما رقم بزنند .

اگر قصد خرید یک واحد از این مجتمع را دارید ، باید از این مسئله آگاه باشید که با اینکه این واحد‌ها به سهامداران تحویل داده شده و چندین سال است که قابل سکونت می‌باشند ، اما هنوز واحد‌ها سند تک برگ ندارند .

نحوه خرید قانونی این واحد‌ها بدین شرح است که نخست باید دفتر املاک ، یک مبایعه نامه میان خریدار و فروشنده تنظیم نماید و پس از به امضا رسیدن مبایعه نامه ، به‌ دفتر خرید و فروش تعاونی بیمارستان تریتا رجوع کنید تا دفترچه مالکیت را به خریدار منتقل کنند تا سند تک برگ واحد‌ها آماده گردد .

قیمت برج فرهیختگان

اگر قصد سکونت یا سرمایه گذاری در برج آینده دار و رو به رشد فرهیختگان را دارید ، حتما باید از قیمت آن آگاه باشید تا بودجه خود را بر اساس آن تنظیم کنید . از آنجائیکه که تمام واحدهای برج فرهیختگان به خریداران تحویل داده شده است ، قیمت آن بر اساس شرایط بازار مسکن این منطقه و به صورت متری تعیین می‌گردد .

عواملی چون جهت واحد ، طبقه ، متراژ ، امکانات داخلی واحد و ... نیز در قیمت نهایی آن تاثیر دارند . برای آگاهی از محدوده قیمت واحد‌های بلوک‌های تریتا با مشاورین املاک آسمان هوم تماس بگیرید .

در پایان

تیم مشاور املاک آسمان هوم معتبرترین دفتر املاک منطقه ۲۲ تهران است که سالیان سال است به خریداران و فروشندگان این منطقه خدمت می‌کند . تیم مشاوره املاک آسمان هوم با جزئیات تمام واحد‌های این منطقه از جمله پروژه فرهیختگان ، آشنایی کامل دارند و می‌توانند به شما در یافتن بهترین واحد این منطقه بر اساس بودجه‌تان کمک کنند . 

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

پیش خرید ملک در مروارید شهر


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه فرهیختگان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید