نارنج 8

تعاونی: نپاسازه و نیروی زمینی

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نارنج ۸

پروژه نارنج ۸ از معرکه ترین ابر برج های منطقه ۲۲ تهران است . این مجتمع زیبا ۴۰ طبقه ای از نظر سبک معماری و طراحی داخلی در کشور تک می باشد .

این سازه ساختمانی برتر با وجود موقعبت مکانی لوکس و آب و هوایی خوش ، جزو ده ساختمان برتر در ایران به حساب می آید . از این رو حتی افراد خارج از استان نیز خواهان اقامت در این ابر برج هستند .

در ادامه مبحث به صورو کلی درباره خصوصیات و امکانات این پروژه ساختمانی توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

خرید پروژه نارنج ۸ در منطقه چیتگر تهران 

خرید و فروش پروژه نارنج ۸ راحت می باشد . این پروژه مسکونی به سبب کیفیت بالا ، طراحی شیک ، امنیت عالی و ... در بین مردم محبوب است ‌.

این پروژه برتر بر خلاف سایر املاک چیتگر ساخت و ساز آن بر عهده دو تعاونی است . جهت خرید واحد در نارنج ۸ باید تنها از طریق تعاونی نپاسازه و نیروی زمینی ارتش اقدام نمایید .

زندگی در این برج باشکوه از شرایط خاصی بهره مند است . هدف از احداث این مجتمع ، تامین امنیت نیروهای ارتشی در خارج از محیط کاری است .

از این رو اکثر ساکنین آن نیروهای ارتش هستند . البته تحت شرایط خاصی سایر اقشار جامعه نیز می توانند نسبت به خرید واحد های این برج اقدام نمایند .

پروژه نارنج ۸ در چه مرحله ای است ؟

پروژه نارنج ۸ یکی از برترین و پرفروش ترین املاک مسکونی در شهرک چیتگر است . این بنای از ۴۰ طبقه شیک و ایمن تشکیل می شود .

مسئولیت ساخت و ساز این مجتمع بر عهده تعاونی نپاسازه و نیروی زمینی ارتش است . این دو تعاونی ، برترین مهندسان ساختمانی خود را مسئول این پروژه گذاشته اند .

از این ساخت و ساز آن در روندی سریع پیش می رود ، تا در سال های آینده برج میزبان نیروهای ارتشی عزیز کشورمان باشد . در پروژه نارنج ۸ طبقات زیرین به اتمام رسیده است ، اما هنوز بخش اعظمی از آن تنها یک اسکلت فلزی می باشد .

پروژه نارنج ۸ چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه نارنج ۸ از خاص ترین املاک منطقه ۲۲ تهران است . واحد های این برج تماما مبله و مجهز به ‌کابینت و سیستم های امنیتی هستند .

بدین خاطر از ورود غیر مجاز افراد به واحد جلوگیری می شود . همچنین دیوار های آن به عایق صوتی و حرارتی مجهز است تا تحت هیچ شرایطی آسایش ساکنین در چهار چوب واحد شان از بین نرود .

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، مجتمع مسکونی نارنج ۸ در مرحله ساخت و ساز قرار دارد . طبق اظهارات هر دو تعاونی ، واحد های نارنج در سال ۱۴۰۳ آماده میزبانی از نیروهای ها است .

مشخصات پروژه نارنج ۸

شرایط ساخت و ساز پروژه نارنج ۸ فوق العاده است . این بنای زیبا از ۳۳ طبقه مسکونی ، ۶ طبقه پارکینگ و انباری و ۱ طبقه لابی تشکیل می شود .

واحد های این برج در تیپ های ۹۳ ، ۱۱۰ ، ۱۲۱ ، ۱۳۵ ، ۱۶۷ و ۲۴۵ متر مکعب طراحی می گردند . در این پروژه واحد ها بر حسب متراژ دارای ۲ الی ۴ اتاق خواب هستند .

با وجود مشخصات فنی عالی و آب و هوایی بکر ، مجتمع مسکونی نارنج ۸ جزو برترین املاک در تهران آلوده می باشد که می تواند تاثیرات مثبتی بر سلامت و شرایط زندگی شما بگذارد .

امکانات پروژه نارنج ۸

پروژه نارنج ۸ دارای امکانات رفاهی متعددی است ‌. در این برج خبری از نارضایتی ساکنین نسبت به آلودگی شهر تهران وجود ندارد .

بر خلاف سایر منطق تهران که ساختمان ها در ابری سیاه و آلوده قرار دارند ، فضای حاکم بر شهرک ساختمانی چیتگر مطلوب و دوست داشتنی می باشد .

اگر جزو نیرو های ارتشی استان هستید ، جهت رفاه بیشتر و بهره بردن از طبیعت بکر منطقه به پروژه نارنج ۸ اسباب کشی کنید . 

در این برج امکانات متعددی مثل فضای سبز اختصاصی ، مجموعه ورزشی کامل ( سالن بدن سازی ، استخر و سونا ) ، لابی مجلل ، روف گاردن ، کارواش ، لاندری و خشک شویی اختصاصی ، سیستم برق اختصاصی در اختیار ساکنین قرار می گیرد .

حدود قیمت با امتیاز خرید پروژه نارنج ۸

حدود قیمت پروژه نارنج ۸ میلیاردی می باشد ، اما با این حال تعاونی نپاسازه و نیروی زمینی ارتش بخشی از سهم آن را به فروش گذاشته است تا بدین وسیله نظر سهام داران را جذب کند.

با مشارکت در این پروژه ، درآمد ماهیانه شما در سال های آینده تضمین می شود . همچنین حق انحصاری سکونت در نارنج ۸ را به دست می آورید .

این فرصت را غنیمت بشمارید در شهرک چیتگر کمتر تعاونی حق انحصاری سکونت را به سهام داران می دهد . بنابراین تا وقت هست نسبت به خرید سهام های این برج اقدام نمایید .

دسترسی پروژه نارنج ۸ چگونه است ؟

پروژه نارنج ۸ در غرب دریاچه چیتگر تهران قرار دارد . ویو این ساختمان باشکوه از هر جهت دیدنی و چشم نواز است . اطراف این مجتمع را طبیعت کوهستانی و دریایی منطقه پوشش می دهد .

دسترسی این برج تنها به اماکن طبیعی شهرک مثل دریاچه و باغ گیاه شناسی ملی چیتگر خلاصه نمی شود ، بلکه بر سر شاهراه اصلی اماکن تفریحی و گردشگری منطقه قرار دارد .

با سکونت در این مجتمع نزدیک به ایستگاه مترو و اتوبوس رانی هستید . از این دو می توانید جهت رفت و آمد در این شهر از این دو وسیله نقلیه بهره بگیرید . همچنین با سکونت در ساختمان می توانید از مجتمع تجاری ایرانمال نیز بازدید کنید .

چگونگی خرید پروژه نارنج ۸

خرید و فروش پروژه نارنج ۸ به صورت اقساطی انجام می شود . جهت خرید واحد از طریق تعاونی نپاسازه و نیروی زمینی ارتش اقدام کنید .

این دو تعاونی مسئولیت عقد قرارداد و نقل و انتقال واحد های نارنج را بر عهده دارند . هیچ شرکت یا موسسه املاکی به جزء این دو تعاونی حق انحصاری فروش واحد ها را ندارد .

بنابراین اگر دیگر شرکت ها ، فروش واحد ها را در شرایط آسان خرید پیشنهاد دادند اصلا حتی به صحبت هایشان نیز گوش ندهید تا هدف آن ها برای کلاهبرداری نباشید .

در خرید واحد ها می بایست حتما ۵۰ درصد از هزینه واحد به علاوه امتیاز خرید را بپردازید تا در مابقی هزینه آن در بازه های کوتاه مدت یا طولانی مدت تقسیم بندی شود .

شرایط خرید پروژه نارنج ۸

شرایط خرید پروژه نارنج ۸ سخت یا غیر قابل پرداخت نیست . تعاونی در زمان خرید واحد ها نیز در کنار شما قرار می گیرد تا نیروهای ارتشی در شرایطی آسان ، صاحب خانه شوند .

همانطور که در قسمت پیش اشاره شد ، این پروژه دوست داشتنی به صورت اقساطی به فروش می رسد که حداقل الزام مشتریان در پرداخت هزینه ۵۰ % از هزینه کل واحد است .

بنابراین به جای سکونت در شهر آلوده تهران در بین واحد های نارنج ۸ ، خانه خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید تا علاوه بر سکونت در ساختمانی مدرن از ترافیک های سنگین نیز به دور باشید .

سخن پایانی 

آسمان هوم از بزرگ ترین موسسات مشاوره املاک در کشور است ، که به مردم در زمینه خرید و فروش املاک کمک می کند . با مراجعه به وب سایت مرجع آن می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت روز واحد ها در شهرک چیتگر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید .

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نارنج 8

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید