نارنج ۳

تعاونی: نداجا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نارنج ۳

 

پروژه نارنج ۳ که به نام برج مسکونی مرجان معروف است ، در شهرک گلستان و در غرب منطقه ۲۲ واقع شده است .

همچنین این پروژه ، بلندترین برج این منطقه‌ است خود جزو برج‌های جذاب و بی نظیر این منطقه به شمار می‌رود .

این برج لوکس شهرک گلستان ، توسط تعاونی نداجا ساخته شده است . قرار گرفتن این برج در منطقه‌ای خوش اب و هوا و رو به رشد ، باعث شده است تا افراد زیادی به خرید ملک در این منطقه روی بیاورند .

منطقه ۲۲ چیتگر از مناطق رو به رشد پایتخت است که در طی دهه اخیر ، پیشرفت زیادی را به خود دیده است . 


مشخصات پروژه نارنج ۳

 

پروژه نارنج ۳ که به پروژه مرجان چیتگر هم شناخته شده ، در پهنه C شهرک چیتگر قرار گرفته است . قبلا هم ذکر شد که این پروژه توسط نیروی دریایی ارتش یا نداجا در دست احداث است .

این پروژه شامل یک جفت برج دوقلو که هر دو دارای ۴۲ طبقه هستند ، می‌باشد . از این تعداد طبقات ، ۳۵ طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی ، یک طبقه تجاری و پنج طبقه دیگر مخصوص پارکینگ هستند .

هر طبقه دارای هشت واحد است که متراژ واحدها نیز متفاوت است . واحدها در متراژ ۸۰ مترمربع در یک خواب ، ۱۰۵ مترمربع در دو خواب ، ۱۲۰ مترمربع در دو خواب ، ۱۳۰ مترمربع در دو و سه خواب و در نهایت ۱۵۰ مترمربع و در سه خواب ، ساخته شده‌اند .

همچنین تعداد کل واحدهای این پروژه ۴۷۴ واحد است .

 

موقعیت پروژه نارنج ۳

 

پروژه نارنج ۳ در شهرک گلستان ، غرب دریاچه چیتگر و در شهرک چیتگر ، پهنه سی ( نارنجستان ) احداث شده است . همچنین این پروژه ، در غرب ایرانمال قرار گرفته است . از لحاظ موقعیت قرارگیری و لوکیشن ، در منطقه بسیار عالی هم از نظر اب و هوا و هم از نظر دسترسی ، قرار گرفته است .

به همین جهت از خرید ملک در این برج ، استقبال زیادی شده و افراد مایل به سکونت در این مجتمع ، روز به روز بیشتر می‌شوند .

از طرفی دیگر ، ارتفاع این برج ، باعث شده تا افراد زیادی نیز ، جذب و خواستار سکونت در طبقات بالایی برج‌های دوقلوی پروژه نارنج ۳ شوند .

دسترسی‌های پروژه نارنج ۳

 

قبلا ذکر شد که پروژه نارنج ۳ یا برج مرجان ارتش ، در شهرک چیتگر پهنه سی و در غرب ایران مال قرار گرفته است . از لحاظ دسترسی ، این پروژه دسترسی اسانی به بزرگراه تهران کرج ، اتوبان همت و اتوبان حکیم را دارد .

اتوبان شهید خرازی و جاذبه گردشگری ابشار تهران را هم از دسترسی‌های این برج ، می‌توان نام برد . با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی ، شما به خط ۱۰ ایستگاه مترو واقع در بلوار پژوهش ، خواهید رسید .

بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) ، پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه چیتگر ، باغ موزه گیاه شناسی ایران ، شهر بازی هزار و یک شهر و مرکز خرید باملند از سایر جاهایی هستند که با فاصله کم ازاین برج ، به ان‌ها می‌رسید .

 

نحوه خرید پروژه نارنج ۳

 

نحوه خرید پروژه نارنج ۳ یا مرجان تعاونی نداجا ، به صورت خرید امتیاز و واریزی است . قیمت خرید امتیاز در این پروژه با توجه به نوسانات بازار متغیر است .

از نکات مثبت در خرید این پروژه ، اعطای وام است . تعاونی مسکن نداجا ، به اعضایی که تمایل دارند ، وام بانکی برای پرداخت قسمتی از هزینه ساخت اعطا می‌کند .

بازپرداخت این وام ۷ ساله است و اقساط ماهیانه نیز ، با توجه به متراژ واحد متغیر است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وام و بازپرداخت مبلغ اقساط ان ، می‌توانید به کارشناسان اسمان هوم مراجعه کنید .

 

پروژه نارنج ۳ در چه مرحله‌ای است ؟

 

مجموعا ۲۷ طبقه اسکلت پروژه نارنج ۳ تا تاریخ ۱۴۰۰ تکمیل و ساخته شده است و مابقی پروژه ، طبق جدول زمانبندی پروژه ، در حال اجرا و ساخت است .

پیش بینی می‌شود ، زمان تحویل پروژه سه ساله باشد .

 

امکانات پروژه نارنج ۳

 

امکانات در نظر گرفته شده توسط تعاونی سازنده ، برای پروژه نارنج ۳ ، بلندترین برج منطقه ، امکانات بسیار مدرن و متنوعی هستند که برای رفاه حال و اسایش ساکنین این برج است .

وجود سیستم اعلان و اطفای حریق ، جزو امکانات مهمی است که درون این برج نصب شده است . همچنین وجود سیستم هوشمند مانیتورینگ و حفاظت از برج به همراه دوربین‌های مدار بسته ، باعث افزایش امنیت ساکنین مجتمع می‌شود .

این پروژه دارای لابی بسیار شیک و مجللی است که لابی من ان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت و به افراد ساکن این برج ، خدمت رسانی می‌کند .

وجود سالن‌ اجتماعات و سالن ورزشی ، این امکان را برای افراد ساکن این برج فراهم می‌کند که جلسات و مجالس خود را در سالن اجتماعات برج برگزار کنند و همچنین در اوقات فراغت خود از سالن ورزشی برج بهره‌مند شوند .

همچنین استفاده از سیستم هوشمند و پیشرفته تولید همزمان برق و حرارت یا CHP از امکانات مدرن این برج است .

سیستم شوتینگ زباله ، جزو امکانات رفاهی است که درون واحدها نصب شده و باعث دفع راحت زباله می‌شود .

استخر ، سونا ، جکوزی جزو امکانات لوکسی هستند که برای استفاده ساکنین در برج قرار داده شده است .

وجود لاندری روم نیاز ساکنین به خشکشویی و اتوشویی را برطرف کرده که خود جزو امکانات بی نظیر برج به شمار می‌رود .

دفاتر اداری و تجاری نیز برای مصارف تجاری و اداری در این برج ساخته شده است .

وجود سیستم مدیریت هوشمند یا BMS و سیستم چند رسانه‌ای یا IP Media ( رادیو و تلویزیون اینترنتی ) از دیگر امکانات مدرن و پیشرفته‌ای هستند که در این برج تعبیه شده است.

لازم به ذکر است به منظور تامین و افزایش ایمنی ساکنین پروژه نارنج ۳ ، درون برج لوله کشی گاز تعبیه نشده است .

 

کلام پایانی

پروژه نارنج ۳ که با نام مرجان چیتگر نیز ، شناخته می‌شود ، با داشتن ۴۱ طبقه جزو مرتفع‌ترین برج‌های منطقه ۲۲ به شمار می‌رود .

با سکونت در این برج ، ساکنین ویوی ابدی رو به رشته کوههای زیبای البرز را درون واحدهای خود خواهند داشت . علاوه‌بر این ، اب و هوای خوش این منطقه از دیگر مزیت‌های سکونت در این برج است .

این برج که علاوه‌بر ویو و امکانات بی‌نظیر و مدرن و همچنین قرار داشتن در یکی از پر جاذبه‌ترین نقاط گردشگری تهران است ، محل مناسبی برای سرمایه گذاری نیز است .

این برج با داشتن امکانات لوکس ، مدرن و مجهز بودن به سیستم‌های مختلف ، جزو معدود برج‌های هوشمند منطقه ۲۲ به شمار می‌رود .

اگر در نظر دارید تا با خرید ملک در این برج‌های دوقلو ، با یک تیر چند هدف را نشانه بگیرید ، به راحتی با تماس با کارشناسان اسمان هوم ، از تجربه داشتن خرید ملکی اسوده ، لذت ببرید .

اسمان هوم با داشتن سابقه ده ساله و کارشناسانی با دانش و اطلاعات کافی ، تجربه و دانش ، جزو معتبرترین مجموعه‌های املاک است که در این زمینه کمک و مشاوره‌های شایانی به خریداران ملک در مناطق مختلف و به خصوص منطقه ۲۲ کرده است . 

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر منطقه 22 تهران

پیش خرید ملک در مروارید شهر


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نارنج ۳

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید