برج های ارکیده و پامچال

تعاونی: ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج های ارکیده و پامچال 

برج های ارکیده و پامچال از ابر برج های زیبا برای نیروهای ارتشی در شهرک ساختمان سازی چیتگر تهران است . در این منطقه نه تنها مجتمع ها مجهز و کامل هستند ، بلکه خبری از آلودگی‌ هوا و ترافیک های سنگین نیز نیست . 

این دو سازه ساختمان برتر دارای چندین بلوک ۱۹ طبقه ای با واحد هایی تمیز و همه چیز تمام می باشند . از این رو جهت میزبانی از نیروهای ارتشی گزینه مناسبی هستند .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره خصوصیات و شرایط فروش واحد در مجتمع توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .


خرید برج های ارکیده و پامچال

برج های ارکیده و پامچال ، دو بنای دوست داشتنی در منطقه ۲۲ تهران به حساب می آیند . ابن دو برج شاید از نظر ظاهری با املاک چیتگر تعاونی نداشته باشد ، اما در حقیقت یک معجزه خاص در صنعت ساختمان سازی استان است .

خرید و فروش واحد ها در مجتمع ارکیده و پامچال غالبا به صورت متری انجام می گردد . نیروهای ارتشی می‌ توانند نسبت به بودجه شان نسبت به خرید واحد های برج اقدام نمایند .

لازم به ذکر است بدانید ؛ خرید و فروش برج های ارکیده و پامچال در شرایط خاصی برای دیگر اقشار جامعه نیز مقدور است . از این رو اگر شما واحد شرایط باشید ، می توانید به صورت موقت یا دائمی در این مجتمع خوش آب و هوا زندگی کنید .

برج های ارکیده و پامچال در چه مرحله ای هستند ؟

برج های ارکیده و پامچال در شهرک چیتگر جزو شلوغ ترین ساختمان ها به حساب می آید ، با این حال آرامش و سکونت آن با هیچ یک از ساختمان های منطقه ، قابل مقایسه نبست .

این دو ساختمان ، زیبایی و مهارت معماران و مهندسان ساختمانی را به تصویر می کشند . هر دو مجتمع از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری بی نظیر هستند . بدین سبب حتی در مراحل ساخت و ساز بنا ، بسیاری از واحد های آن پیش فروش شد .

برج های ارکیده و پامچال تکمیل هستند . پس انجام امور دفتری و اداری می توانید در مجتمع سکونت پیدا کنید . جهت راحتی و آسایش بیشتر خود و خانواده تان از بین واحد های ارکیده و پامچال ، یکی را برگزینید .

برج های ارکیده و پامچال چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

برج های ارکیده و پامچال ، دو موقعیت عالی در شهرک چیتگر تهران است . این دو بنای باشکوه بیانگر پیشرفت صنعت ساختمانی در عصر حاضر است .

این دو مجتمع با این که تا حدودی از شهر و آلودگی های آن دور هستند ، اما ترکیبی از هنر بشر و زیبایی طبیعت است . بنابراین از هر جهت که به ساختمان بنگرید ، بعدی از زیبایی های منطقه پیش روی شما قرار می گیرد .

فرآیند ساخت و ساز برج های ارکیده و پامچال به پایان رسیده است . هم اکنون واحد های مسکونی این دو بنا آماده میزبانی از نیروهای ارتش هستند .

امکانات رفاهی در این مجتمع کامل است . بنابراین خریداران پس از عهد قرارداد در بازه ای ۲۰ روزه ، کلید واحد را تحویل می گیرند .

مشخصات برج های ارکیده و پامچال

برج های ارکیده و پامچال ، دو ابر برج منحصر به فرد در منطقه ۲۲ تهران می باشد . برج های پامچال دارای ۶ بلوک و مجتمع ارکیده از ۳ بلوک مجهز تشکیل می شود .

هر بلوک از آین دو ساختمان دارای ۱۹ طبقه می باشد ، که در هر طبقه نیز ۱۰ واحد وجود دارد . متراژ واحد ها حدود ۷۵ الی ۱۶۸ متر مکعب است ‌.

در هر واحد وابسته به موقعیت و متراژ آن ، یک یا دو اتاق خواب قرار دارد . از این رو برج های ارکیده و پامچال جزو ده گزینه برای میزبانی از خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت است .

امکانات برج های ارکیده و پامچال

برج های ارکیده و پامچال ، شیک و دوست داشتنی هستند . با این که از نظر موقعیت مکانی و ویو در شهرک چیتگر نظیر ندارند ، باز هم تعاونی ارتش بی خیال مجتمع نشد .

امکانات واحد های ارکیده و پامچال تنها به سیستم های امنیتی و تهویه خلاصه نمی شود ، بلکه رفاه و آسایش ساکنین زا از هر جهت تضمین می کنند .

برخورداری از فضای سبز اختصاصی جزو مهم ترین امکانات این دو برج است . با این وجود اسباب تفریحاتی مثل دوچرخه سواری و پیاده روی نیز برای مستاجرین و خریداران مهیا می شود .

از دیگر امکانات آن می توان به :

۱.     سالن اجتماعات

۲.     استخر و سونا

۳.     چندین لاین آسانسور نفربر و بالا بر

۴.     سالن ورزشی

۵.     و ...

حدود قیمت یا امتیاز خرید برج های ارکیده و پامچال

امتیاز خرید هزینه ای است که بر برج های ارکیده و پامچال افزوده می گردد . در زمان عهد قرارداد مبلغی به عنوان امتیاز خرید به هزینه کل واحد اضافه می شود .

شاید این هزینه غیر معقول به نظر برسد ، اما در واقع سود تعاونی و سرمایه گذاران را تامین می کند . مشارکت در فرآیند ساخت و ساز برج های ارکیده و پامچال به نفع افراد است .

با خرید سهام های این دو برج علاوه بر کسب درآمد بیشتر ، ارزش ماری سرمایه تان را نیز حفظ می کنید . البته سرمایه گذاری به افرادی ریسک پذیر نیاز دارد .

بنابراین اگر این راه را انتخاب کنید تاب و تحمل فشار های آن را نیز داشته باشید تا در آینده از خرید و فروش واحد ها ، سود کلانی به دست آورید .

دسترسی برج های ارکیده و پامچال

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، برج های ارکیده و پامچال در بهترین نقطه شهرک ساختمانی چیتگر قرار دارد . بر همین سبب حتی طبقه هم کف مجتمع نیز رو به طبیعت بکر منطقه گشوده می شود .

این دو مجتمع هم جوار با دریاچه چیتگر است . امکان بازی های آبی برای ساکنین این مجتمع مهیا می باشد . از این رو ، اوقات فراغت خود را در کنار این بخش از شهرک بگذرانید .

همچنین به باغ گیاه شناسی چیتگر ، بلوار همت ، بلوار حکیم و مجتمع تجاری ایرانمال دسترسی دارد . بنابراین با سکونت در این منطقه محدود نمی شوید .

چگونگی خرید برج های ارکیده و پامچال

خرید و فروش برج های ارکیده و پامچال به صورت نقدی و متری انجام می شود . در این شهرک زیبا تنها تعاونی سازنده مسئولیت خرید و فروش واحد ها را بر عهده می گیرد .

جهت خرید هر یک از واحد ها به تعاونی ارتش رجوع نمایید ‌. این دو برج تنها میزبان نیروهای ارتشی هستند . البته در شرایط خاص ، در صورتی که شخص خریدار جزو سهام داران باشد می تواند نسبت به خرید واحد های ارکیده و پامچال اقدام نمایند .

شرایط خرید برج های ارکیده و پامچال

طبق مطالب فوق برج های ارکیده و پامچال به صورت متری و نقدی به فروش می رسد . آب و هوای حاکم بر این دو برج ، بسیار خوش و عاری از هر گونه آلاینده ای است ‌.

از این رو اکثر نیرو ها خواستار زندگی در واحد های ارکیده و پامچال هستند ‌. در عهد قرارداد خرید واحد به الویت ها توجه داشته باشید تا در آینده با مشکلات ثبتی و مالی رو به رو نشوید .

تعاونی ارتش از خرید نیرو های ارتشی با قبول وام های کم بهره حمایت می کنند . از این رو آنان با رعایت قواعد و شرایط آسانی در کوتاه مدت صاحب یک خانه مبله می شوند .

سخن پایانی

آسمان هوم یک موسسه اینترنتی مشاوره املاک است . با سرچ وب سایت مرجع شرکت علاوه بر اطلاع از اخبار روز مسکن می توانزد با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج های ارکیده و پامچال

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید