نیلوفر

تعاونی: دندانپزشکان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نیلوفر

پروژه نیلوفر یکی از برترین اماکن مسکونی در دل شهر آلوده تهران است که بر خلاف سایر مناطق استان دارای هوایی خوش عاری از هر گونه آلاینده شیمیایی می باشد .

این مجتمع مسکونی برتر در بخش طبیعی _ تفریحی استان قرار دارد . از این رو نمای بیرونی آن همانند انیمیشن ها می باشد . این سازه ساختمانی بیانگر ادغام یا ترکیب هنر بشر با طبیعت است .

در ادامه مبحث به صورت مفصل درباره شرایط خرید و ویژگی های این برج زیبا توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .


خرید پروژه نیلوفر در چیتگر تهران

خرید پروژه نیلوفر در شهرک ساختمان سازی چیتگر امکان پذیر است . این سازه ساختمانی علاوه بر کیفیت بالا ، از نظر ایمنی ، سیستم سرمایشی _ گرمایشی ، متراژ و ... فوق العاده می باشد .

هم چنین از لحاظ شرایط محیطی بکر و نایاب است . با سکونت در این منطقه از امکانات شهر دور نمی شوید بلکه به صورت اختصاصی امکانات رفاهی در اختیار شما قرار می گیرد .

خرید و فروش واحد های نیلوفر برای تمامی اقشار جامعه از صنف کاگران گرفته تا کارخانه داران مقدور است . بنابراین این فرصت را غنیمت بشمارید تا دیگر مجبور به تحمل ترافیک های سنگین و عذاب آور نباشید .

پروژه نیلوفر در چه مرحله ای است ؟

پروژه نیلوفر ، یک سازه ساختمانی برتر در منطقه ۲۲ تهران است . این مجتمع طبق بروزترین تغییرات صنعت ساختمانی طراحی می گردد ، تا علاوه بر کیفیت بالا از نظر طراحی داخلی و سبک دکوراسیون مدرن وشیک باشد .

طرح اولیه این برج معرکه در اواخر سال ۱۳۹۹ مورد تایید قرار گرفت . پس از تایید تعاونی مسکن دندان پزشکان به تهیه زمین پرداختند .

موقعیت مکانی برج نیلوفر در ضلع شمالی بزگراه ارتش ، نبش بلوار سلیمان است . این موقعیت بکر در مرکز تجارت استان تهرات قرار دارد . از این رو ساکنین مجتمع از نظر شغلی نیز تامین می شوند .

پروژه نیلوفر در فرآیند ساخت و ساز قرار دارد . تعاونی دندان پزشکان ایمنی و سلامت سازه را الویت اصلی خود قرار داده اند . بدین خاطر حتی ماسه و خاکی که در ساخت برج استفاده می شود بسیار مرغوب و با کیفیت است .

پروژه نیلوفر چه موقع تحویل داده می شود ؟

همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره شد ، پروژه نیلوفر از ابر برج های نوساز در شهرک ساختمانی چیتگر می باشد . این برج در مرحلعه ساخت و ساز اولیه است .

به بیاتن ساده تر ، هنوز نمی توان به این زمین خاکی برج گفت . با این که هنوز سازه نیلوفر شکفته نشده است ، اما در بین مردم خواهان زیادی دارد .

تعاونی بزرگ مسکن دندان پزشکان ، طرح نهایی این مجتمع زیبا را در اینترنت رو نمایی کرده است . طبق صحبت های کارشناسان در این تعاونی ، خیلی زود حداکثرا دو سال دیگر واحد های نیلوفر آماده پذیرایی از مردم می باشد .

از این رو بیشتر واحد های این ساختمان پیش فروش شده است . اگر شما نیز تمایل به زندگی در پروژه نیلوفر هستید ، فرصت خود را از دست ندهید چراکه در هر ثانیه امکان تکمیل واحد های آن وجود دارد .

مشخصات پروژه نیلوفر

پروژه نیلوفر یک شگفتی جذاب در صنعت ساختمان سازی امروزی است . این برج با این که تا حدودی از شهر دور می باشد ، اما باعث محدود شدن ساکنین نمی شود .

انتخاب این برج ، یک تصمیم هوشمندانه می باشد . با اقامت در واحد های نیلوفر علاوه بر تامین اسباب زندگی تان از نظر شغلی و اقتصادی نیز تضمین می شوید .

از این رو نه تنها در بین تهرانیان بلکه در بین مردم سایر نقاط ایران نیز محبوب است . پروژه نیلوفر از چهار بلوک ۱۱ طبقه ای تشکیل می شود .

هر یک از بلوک های آن دارای ۶۵ الی ۷۰ واحد مچجهز و تمیز می باشد . در مجموع کل واحد های برج نیلوفر حدود ۳۰۰ است . متراژ واحد های آن در محدوده ی ۱۱۵ الی ۱۷۵ متر مکعب می باشد .

وابسته به متراژ واحد ، تعداد اتاق خواب ها متفاوت است . به طور مثال در یک واحد ۱۱۵ متری تنها یک اتاق خواب قرار دارد . از این رو در زمان عهد قرار داد به امکانات واخد و بودجه تان توجه کنید .

امکانات پروژه نیلوفر

پروژه نیلوفر از امکانات متعددی برخوردار می باشد . در تهران نسبت به سایر نقاط ایران امکنات بیشتری در اختیار شهروندان قرار می گیرد .

بدین خاطر تعاونی مسکن دندان پزشکان بخشی از مجتمع را به طبقات غیر مسکونی اختصاص داد . در این بخش ها سالن اجتماعات ، استخر و ... قرار دارد .

همچنین مجتمع نیلوفر دارای فضای سبز اختصاصی است . در این بخش وسائل بازی نیز برای ساکنین مهیا می باشد . زندگی در این برج برای خانواده ها بسیار مناسب است .

بنابراین از هوای آلوده تهران دل بکنید و در محیطی پاک مثل برج های چیتگر سکونت پیدا کنید ، تا حتی در دوران پیری و کهن سالی از نظر سلامت جسمانی بدن شما فوق العاده باشد .

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه نیلوفر

پروژه نیلوفر از برج های زیبای استان تهران است که با وجود موقعیت مکانی عالی دارای امکانات متعددی می باشد . از این رو در بین اقشار جامعه بسیار محبوب است .

بر پیش فروش واحد ها هزینه ای با عنوان امتیاز خرید اضافه می شود که امکان شانه خالی کردن از پرداخت آن وجود ندارد . اگر شما بخشی از سهم این پروژه را خریداری کنید .

در آینده هر گاه واحد های آن به فروش رسد ، بخشی از هزینه آن به عنوان سود به حساب شما واریز می گردد . سرمایه گذاری در مسکن شاید فکر کنید مطلوب و هوشمندانه نیست اما در حقیقت فراتر از تصور شما می باشد .

بنابراین تا وقت هست ، نسبت به خرید سهام در این پروژه اقدام کنید تا در آینده نه چندان سرمایه شما چند برابر شود .

دسترسی پروژه نیلوفر چگونه است ؟

بیشتر افراد قبل از خرید یک ملک به موقعیت و دسترسی های آن توجه می کنند تا با ارزیابی این فاکتور ، هزینه حمل و نقل خود را در آینده پس از سکونت در برج برآورد کنند .

پروژه نیلوفر به اماکن تاریخی ، طبیعی و شهری متعددی دسترسی دارد . با وجود نزدیکی به بلوار سرهنگ هزینه رفت و آمد ساکنین در شهر بسیار کم تر از سایر املاک چیتگر است .

همچنین به اماکن طبیعی مثل دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی نیلوفر نزدیک می باشد . از این رو با زندگی در برج نیلوفر می توانید در بعضی اوقات ، زمان هایی را در کنار آب و فضای سبز منطقه بگذرانید .

چگونگی خرید پروژه نیلوفر

خرید پروژه نیلوفر برای همگان مقدور می باشد . واحد ها در این برج غالباً به صورت قسطی به فروش می رسد . شرایط اقساط آن ، سخت و سنگین نیت .

در وهله اول جهت عهد قرارداد خرید واحد های نیلوفر می بایست حداقل بیش از ۴۰ درصد مبلغ پول اصلی به علاوه امتیاز برج را پرداخت نمایید .

مابقی هزینه ها طبق بودجه مشتری در اقساط بلند مدت یا کوتاه مدت تقسیم بندی می شود . از این رو خریداران پس از یک سال، صاحب خانه خود می شوند .

البته در این راه ، تعاونی نیز با استفاده از وام به کمک خریداران می آید تا آنان در پرداخت هزینه واحد به مشکل بر نخورند .

شرایط خرید پروژه نیلوفر

شرایط خرید واحد در پروژه نیلوفر ، اقساطی است . از این رو نه تنها اقشار ثروتمند جامعه بلکه سایر گروه ها نیز می توانند طعم زندگی در منطقه خوش آب و هوای چیتگر بچشند .

تنها و فقط از طریق تعاونی بزرگ مسکن دندان پزشکان نسبت به خرید واحد در این پروژه اقدام کنید . امکان خرید واحد در سایر تعاونی ها وجود ندارد .

پیشنهاد دیگر کمپانی ها در خرید واحد های نیلوفر توخالی است . بنابراین تا حد امکان آن ها را نشنیده بگیرید تا هدف کلاهبردان و شرکت های کاغذی نباشید .

سخن پایانی

آسمان هوم بزرگ ترین و معتبرترین موسسه در زمینه مشاوره املاک است که جهت راحتی بیشتر مشتریان به صورت اینترنتی نیز فعالیت می کند . با مراجعه به وب سایت شرکت در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید تا متناسب با بودجه تان در بهترین منطقه از چیتگر تهران ساکن شوید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهید اردستانی

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نیلوفر

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید