نارنج 1

تعاونی: پدافندهوایی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:شخصی ساز

پروژه نارنج ۱

 

پروژه نارنج ۱ در پهنه ی c منطقه ی چیتگر واقع شده است . این برج سومین برج از برج های چهار گانه نیروی زمینی می باشد ، این برج زیبا در یکی از بهترین نواحی این منطقه قرار گرفته است که علاوه بر برخورداری از آب و هوای سالم این منطقه دارای چشم اندازی زیبا و رویایی نیز است .

منطقه ۲۲ تهران با برخورداری از آب و هوای خوب و سالم و همچنین تفریح گاه ها و مجتمع های تجاری - تفریحی مدرن توانسته در چند سال اخیر پیشرفت بسیاری کند . این پیشرفت ها شامل برج ها و پروژه های مسکونی این منطقه نیز شده و هر روزه شاهد افزایش ارزش واحد های مسکونی در منطقه چیتگر هستیم .


معرفی پروژه نارنج ۱

 

همانطور که خود می دانید سابقه سازنده هر پروژه ای نشان دهنده ی کیفیت ساخت و استحکام آن سازه است . پروژه نارنج ۱ را با توجه به سوابق سازنده ی آن می توان یکی از با کیفیت ترین و خوش ساخت ترین برج های مسکونی در منطقه ۲۲ معرفی کرد .

سازنده ی این برج های استوانه ای بلند نیروی زمینی ارتش ، شرکت تعاونی مسکن کارکنان اداره فنی مهندسی نیروی زمینی ارتش است که دارای سابقه ی درخشانی در ساخت پروژه های مسکونی می باشد . پروژه های بنی هاشم ، کرج ، هشتگرد ، اهواز و پروژه شهرک قدس از سابقه های این شرکت بزرگ است .

پروژه نارنج ۱ دارای ۳۸ طبقه مسکونی است که هر طبقه شامل ۱۴ واحد است . این واحد ها در متراژ های مختلف در حال ساخت است که همین امر باعث افزایش گزینه انتخاب برای خریداران واحد ها شده است . هر فرد می تواند با توجه به نیاز و بودجه خود واحد مناسب را انتخاب کند .

در هر طبقه از این برج مسکونی ۲ واحد ۹۳ متری تک خواب با جهت های شرقی و غربی وجود دارد . ۴ واحد در متراژ ۱۱۰ متر با ۲ خواب در جهت شمالی و جنوبی هر طبقه قرار دارد . این واحد ها دارای کمترین واحد های این برج هستند .

در هر طبقه از پروژه نارنج ۱ ، ۴ واحد در متراژ ۱۲۱ متری وجود دارد که دارای ۲ خواب بود و در جهات شمال شرقی ، جنوب شرقی ، شمال غربی و جنوبی غربی این ساختمان قرار گرفته اند . واحد های ۱۳۵ متری این برج دارای ۳ خواب بوده و در جهت شمالی و جنوبی این سازه واقع شده است .

برای خرید و یا سرمایه گذاري در این برج بهتر است با افراد آگاه در این زمينه مشورت کنید . شما برای آگاهی از مشخصات کامل واحد های این برج می توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت دقیق توسط آن ها به دست آورید .

چشم انداز برج نارنج ۱ بسیار زیبا است . واحد های این مجموعه با توجه به مکان قرار گیری خود می توانند دارای چشم انداز متفاوتی باشند . باغ ملی گیاه شناسی و پارک جنگلی چیتگر چشم انداز این برج از سمت جنوب است و از سمت شمال به پارک هزار و یک شهر چشم انداز دارد . دریاچه چیتگر نیز چشم انداز سمت شرق این سازه است .

 

امکانات پروژه نارنج ۱

 

قبل از خرید و یا سرمایه گذاری در هر واحد مسکونی بهتر است‌ با امکانات و ویژگی های آن به صورت کامل آشنا شوید . پروژه نارنج ۱ دارای امکانات زیادی است که برخی از آن ها را بیان می کنیم . این برج دارای پارکینگ اختصاصی برای ساکنین و مهمانان آن ها است .

این برج دارای لابی بسیار شیک و مجلل است که لابی من ۲۴ ساعته دارد و امنیت ساکنان را تا حدودی تامین می کند . این سازه دارای سالن ورزشی ، سالن اجتماعات ، سالن بازی ، فضای کتابخانه و فضای بازی کودکان است و می تواند نیاز های روزانه ی فرهنگی و خدماتی ساکنان را تامین نماید .

پروژه نارنج ۱ دارای سیستم شوتینگ زباله ، اینترنت وای فای ، دوربین مدار بسته است و درب تمام واحد ها ضد سرقت بوده و امنیت ساکنان را به خوبی تامین می کند . این مجتمع دارای چندین لاین آسانسور نفر بر و بار بر است که عبور و مرور آسان ساکنان را بین طبقات امکان پذیر می کند .

از دیگر امکانات برج نارنج ۱ می توان به هلی پد ، سیستم سرمایش و گرمایشی اختصاصی ، نماز خانه ، فضای سبز ، سیستم اعلام و اطفاء حریق و راه پله های اضطراری اشاره کرد . شما برای آگاهی کامل از امکانات و ویژگی های این برج می توانید با مشاوران مجموعه ی آسمان هوم تماس بگیرید .

دسترسی های پروژه نارنج ۱

 

همانطور که به خوبی می دانید دسترسی به مسیر های مهم شهری و وسایل نقلیه عمومی یکی از مهم ترین عناصر در ارزش واحد های مسکونی و تجاری است . این دسترسی ها رفت و آمد ساکنان برج های مسکونی را به سراسر نقاط شهر آسان کرده و این نیاز مهم آن ها را برآورده می کند ‌.

پروژه نارنج ۱ به دلیل قرار گیری در نزدیکی دریاچه شهدای خلیج فارس دسترسی خوبی به اتوبان همدانی - حکیم ، خرازی - همت ، اتوبان تهران - کرج و بزرگراه شهید لشگری دارد . این اتوبان ها از مهم ترین مسیر های ارتباطی تهران بوده و دسترسی مناسبی را در اختیار ساکنان واحد های این برج قرار می دهد .

ساکنان برج نارنج ۱ می توانند برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی از ایستگاه مترو ورد آورد و یا ایران خودرو استفاده کنند و به راحتی با استفاده از این وسیله ی عمومی به نقاط مختلف شهر تهران دسترسی داشته و به آسانی تمام امور روزمره ی خود برسند .

با توجه به‌ منطقه ی عالی پهنه ی c ، پروژه نارنج ۱ دسترسی خوبی به مکان های تفریحی و تجاری چیتگر دارد و ساکنان می توانند با صرف کمترین زمان ممکن از امکانات این مکان ها استفاده کنند . این سازه از شمال به پارک هزار و یک شهر ، هایپر استار و مجتمع تجاری - تفریحی ایران مال منتهی می شود .

این ساختمان مسکونی از سمت جنوب به باغ زیبای گیاه شناسی و پارک جنگلی چیتگر دسترسی داشته و ساکنان می توانند از این مناطق زیبا کمال استفاده را ببرند ‌. دریاچه ی چیتگر و مجتمع تجاری - اداری آرتمیس در سمت شرق این برج واقع شده اند .

ساکنان پروژه نارنج ۱ علاوه بر این مناطق به راحتی می توانند به تمام اماکن تفریحی و تجاری منطقه ۲۲ تهران مانند بام لند ، اُ پارک ، مجتمع طوبی و ... به راحتی دسترسی داشته و از امکانات و خدمات این مکان ها استفاده کنند . برای اطلاع بیشتر و دقیق تر از نحوه دسترسی این برج می توانید با مجموعه ی آسمان هوم تماس حاصل فرمائید .

 

زمان تحویل واحد های پروژه نارنج ۱

 

همانطورکه بیان شد با توجه به سابقه ی سازنده ی پروژه نارنج ۱ یعنی شرکت تعاونی مسکن کارکنان اداره فنی مهندسی نیروی زمینی می توان امیدوار بود واحد های این سازه در زمان تعیین شده به صاحبان خود تحویل داده شوند . شما برای اطلاع از وضعیت پیشرفت این برج و زمان دقیق تحویل آن می توانید با مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید .

 

نحوه خرید واحد های پروژه نارنج ۱

 

واحد های پروژه نارنج ۱ به صورت امتیاز به فروش رسیده است و برای خرید این امتیاز ها باید به مجموعه های معتبر مانند مجموعه ی آسمان هوم مراجعه نمایید . به یاد داشته باشید تمام واحد های این مجتمع دارای دفترچه ی مالکیت هستند و قبل از اقدام به خرید امتیاز واحد های این مجموعه حتما با افراد آگاه مشورت کنید .

 

قیمت واحد های پروژه نارنج ۱

 

همانطور که بیان شد واحد های مسکونی پروژه نارنج ۱ دارای متراژ های مختلفی هستند و با توجه به طبقه ی قرار گیری و جهت واحد قیمت آن متغیر است و نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ها بیان کرد . برای آگاهی از قیمت دقیق واحد مورد نظرتان می توانید با مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید .

 

سخن آخر

 

پروژه نارنج ۱ با توجه به منطقه قرار گیری و امکانات آن می تواند یکی از بهترین و پر سود ترین سرمایه گذاری ها در حوزه ی مسکن باشد . منطقه ۲۲ تهران در چند سال اخیر با توجه به ساخت مجموعه های تفریحی و تجاری مدرن در آن پیشرفت چشم گیری کرده و یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری است .

پیش خرید واحد های پروژه های مسکونی این منطقه علاوه بر امکان سکونت شما در آينده ای نه چندان دور در یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران ، یک سرمایه گذاری کم ریسک و پر بازده است و می تواند سرمایه شما را در زمانی کوتاه افزایش چشم گیری دهد .

شما می توانید قبل از اقدام به خرید و سرمایه گذاری در واحد های پروژه نارنج ۱ با مشاوران و کارشناسان با تجربه مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و تمام اطلاعات لازم در مورد این پروژه را به دست آورید و سپس با خیالی آسوده و راحت اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری در این پروژه کنید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نارنج 1

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید