مهرگان

تعاونی: ماشین سازی

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:شخصی ساز

پروژه مهرگان 

پروژه مهرگان جزو برترین موفقیت های تعاونی بزرگ ماشین سازی اراک در شهرک ساختمانی چیتگر می باشد . با وجود طبیعت بکر و آب و هوایی خوش ، سکونت در این مجتمع آرزوی تمامی مردم است .

برج مهرگان در فرآیندی کاملا ایمن با نظارت نخبگان صنعت ساختمانی ساخته می شود . بنابراین علاوه بر مقاومت بالا از نظر طراحی دکوراسیون نیز زیبا و منحصر به فرد می باشد .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره خصوصیات و شرایط خرید این پروژه توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .


خرید پروژه مهرگان در منطقه کوهک ، چیتگر

پروژه مهرگان از اماکن مسکونی برتر در شهرک ساختمانی چیتگر است . در حال این مجتمع جزو نادرترین پروژه‌ ها در صنعت ساخت و ساز می باشد .

در طراحی و ساخت این بنا متریال های بروز مثل یونولیت ها استفاده شده است ، اما با این وجود از نظر مقاومت و استحکام با سازه های بتنی برابری می کنند .

افراد بسیاری ، خواهان زندگی در این مجتمع مسکونی هستند ، تا بدین وسیله حداقل در زمان های استراحت از جاذبه های طبیعی استان تهران لذت ببرند .

خرید پروژه مهرگان به صورت متری انجام می شود . هزینه خرید هر واحد متناسب با متراژ آن متفاوت است . از این رو تمامی اقشار جامعه فرصت زندگی در واحد های ما را دارند .

پروژه مهرگان در چه مرحله ای است ؟

پروژه مهرگان یک ابر برج معمولی نیست بلکه از نظر رفاهی مجهز و کامل می باشد . این ساختمان باشکوه در منطقه کوهک چیتگر قرار دارد .

فرآیند ساز و ساز این برج از همان لحظه تایید طرح آن ، آغاز شد و تا اواخر دهه نود نیز ادامه داشت . با وجود پشتکار مهندسین تعاونی ماشین سازی اراک ، مجتمع مهرگان هم اکنون تکمیل و آماده پذیرایی از مردم می باشد .

این بنای زیبا مختص گروه خاصی از جامعه طراحی نشده است ، بلکه تمامی افراد ار قشر کارگر گرفته تا کارخانه داران می توانند نسبت به سکونت در این مجتمع اقدام نمایند .

پروژه مهرگان چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه مهرگان در منطقه خوش آب و هوای چیتگر ، یک اثر هنری منحصر به فرد است . اگر از دور به وبو مجتمع بنگرید ، همانند انیمیشن ها ویلایی در بطن طبیعت می یابید .

اگر خواستار زندگی در مناطق جنگلی و ساحلی هستید ، برج مهرگان پیشنهاد ما به شما است . با گزینش این ویلای آپارتمانی ، زندگی به کام تان شیرین تر می شود .

هم اکنون واحد های مهرگان آماده تحویل به مردم است . پروژه مهرگان دارای ۱۷ طبقه می باشد . اگر در زمان خرید یا اجاره املاک تردید کنید ، فرصت تان در گزینش واحد های این برج سوخت می شود .

بنابراین جهت خرید واحد های مهرگان مصمم باشید تا ایمنی و سلامت خود و عزیزان تان در سال های آینده تضمین شود .

مشخصات پروژه مهرگان‌

پروژه مهرگان یک ساختمان منحصر به فرد در تهران آلوده است . بر خلاف سایر نقاط این استان در شهرک مسکونی چیتگر خبری از آلودگی‌ هوا و ترافیک های سنگین نیست .

این مجتمع مسکونی شکیل از ۱۷ طبقه ( ۱۳ مثبت ، ۳ منفی و ۱ لابی ) تشکیل شده است . در هر طبقه از مجتمع دو الی چهار واحد در متراژ های۱۲۸ ، ۱۳۵ و ۱۴۸ متر می باشد .

در طراحی هر واحد از دو اتاق خواب استفاده می شود . مجتمع مهرگان برای خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت گزینه مناسبی است .

اگر تمایل به زندگی در شهرک چیتگر دارید ، این ساختمان را جهت زندگی خود برگزینید تا در محیطی آرام و سرسبز روزگار خود را سپری کنید .

امکانات پروژه مهرگان‌

پروژه مهرگان با برخورداری از واحد هایی بزرگ و شیک جزو برترین اماکن مسکونی تهران است . تعاون ماشین سازی اراک در جهت افزایش راحتی ساکنین برای آنان امکانات متعددی را تدارک دیده اند .

امکانات این برج تنها به چندین لاین آسانسور نفربر و باربر خلاصه نمی شود . برخورداری از فضای سبز اختصاصی بهترین مزیت این مجتمع است .

با این وجود ، ساکنین می توانند در محوطه اصلی برج به پیاده روی و دوچرخه سواری بپردازند و از طبیعت بکر منطقه لذت ببرند .

از دیگر امکانات این بنا می توان به ؛ پارکینگ ، انباری ، فضای بازی ، سالن ورزشی ، سالن اجتماعات و ... را اشاره کرد .

حدود قیمت یا امتیاز پروژه مهرگان‌

فرصت های بی شماری جهت سرمایه گذاری در صنعت ساختمانی پیش روی افراد قرار می گیرد . پروژه مهرگان ، فرصت طلایی افراد جهت مشارکت در این صنعت است .

از آن جایی که بخشی از واحد های این مجتمع متعلق به ساکنین اجاره ای می باشد ، سهام داران با سرمایه گذاری در ساختمان ، همواره از خرید و فروش آن سود ناچیزی به دست می آورند .

همچنین در عهد قرارداد فروش واحد نیز مشتری موظف به پرداخت امتیاز پروژه مهرگان است . بنابراین اگر از سلامت بازار ها مطمئن نیستید ، بخشی از سهام این مجتمع را خریداری نمایید .

دسترسی پروژه مهرگان چگونه است ؟

پروژه مهرگان در برترین نقطه کوهک _ چیتگر واقع می باشد . این منطقه تنها مسکونی نیست بلکه در فواصل نزدیک اماکن طبیعی و تجاری متعددی وجود دارد .

با انتخاب این مجتمع از آبادانی شهر دور نمی شوید ، بلکه در مرکز آن قرار می گیرد . منطقه کوهک ، جزو مسیر های اصلی برای رسیدن به اماکن تفریحی _ تجاری مثل ایرانمال است .

ساکنین این قسمت از شهر می توانند با طی مسافت کوتاهی جهت بازدید از این پاساژ بروند . همچنین به شاهراه های اصلی همچون اتوبان حکیم و همت دسترسی دارد .

چگونگی خرید پروژه مهرگان

پروژه مهرگان ، شرایط زندگی را برای شهروندان راحت می سازد . خرید و فروش واحد در این مجتمع به صورت متری انجام می گیرد .

اگر طالب سکونت در شهرک ساختمانی چیتگر ، برج مهرگان هستید می بایست از طریق تعاونی بزرگ ماشین سازی اراک درخواست دهید .

هیچ مجموعه ای به جزء شرکت سازنده در چیتگر ، حق انحصاری فروش واحد ها را ندارد . بنابراین فریب موسسات و شرکت های دروغین را نخورید .

شرایط خرید پروژه مهرگان

شرایط خرید پروژه مهرگان سخت نیست ، بلکه بسیار راحت می باشد . خرید و فروش واحد های مهرگان همانند سایر اماکن چیتگر به صورت متری انجام می شود .

به هیچ وجه در خرید واحد ، به موسساتی جزء تعاونی ماشین سازی اراک اعتماد نکنید ، حتی اگر شرایط خرید آن آسان تر باشد .

نگران پرداخت هزینه واحد نباشید . در این زمینه باز هم تعاونی با دادن وام های کم بهره در کنار شما است . بنابراین با تصمیمی مطمئن نسبت به خرید هر یک از واحد های مهرگان اقدام نمایید .

سخن پایانی

آسمان هوم یک شرکت اینترنتی باسابقه در زمینه خرید و فروش املاک است . کارشناسان ما در هر زمان از شبانه روز ، فعالیت دارند . با ارتباط با ما ، می توانید بهترین منازل را برای اقامت دائمی خود در استان تهران برگزینید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه مهرگان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید