پروژه خاتم یا اطلس ۲

تعاونی: شرکت آشیان آفرین آسایش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:شخصی ساز

پروژه خاتم

 

پروژه خاتم یا اطلس ۲ یک پروژه لوکس شخصی ساز در مروارید شهر و در منطقه ۲۲ واقع شده است . منطقه ۲۲ یا چیتگر واقع در غرب پایتخت ، در دهه اخیر شاهد ساخت و ساز گستره انواع برج‌ها و پروژه‌های مسکونی بوده است .

به دلیل استقبال بی نظیر افراد برای سکونت و حتی خرید امتیاز این پروژه‌ها برای سرمایه گذاری ، این منطقه در مدت زمان بسیار کم راه صد ساله موفقیت را طی یک دهه طی کرد .

به همین دلیل و به دلیل استقبال افراد برای خرید امتیاز در این منطقه و همچنین خوش اب وهوا بودن این قسمت از پایتخت ، امکانان رفاهی زیاد و‌مدرنی به این منطقه وارد شد . 


معرفی پروژه خاتم یا اطلس ۲

 

پروژه خاتم یا اطلس ۲ توسط تعاونی و به سرمایه گذاری شرکت آشیان آفرین آسایش ( خاتم ) احداث شده است .

بلوک‌های این پروژه در تعداد طبقات ۱۴ طبقه که شامل ۱۱ طبقه مسکونی ، ۲ طبقه منفی و یک طبقه مختص لابی ، در منطقه ۲۲ احداث شده است .

منطقه ۲۲ دارای امکانات گردشگری و رفاهی مدرن و متنوعی است که کمبودها و نقص سایر مناطق پایتخت را رفع نموده است .

سرعت پیشرفت در این منطقه به قدری زیاد است که سازندگان ، سرمایه گذاران و تعاونی‌های مسکن زیادی را برای سرمایه کذاری ، به این منطقه جذب کرده است .

متراژ واحدها در این پروژه متفاوت و شامل سه تیپ متراژ ۱۰۰ مترمربع ، ۱۲۰ مترمربع و ۱۴۰ مترمربع است .

جنس اسکلت این پروژه از جنس بتن است که کلیه اقدامات لازم برای تقویت و استحکام این برج توسط مهندسین مجرب انجام شده است تا سازه در مقابل اسیب‌های احتمالی و بلایای طبیعی ایمن باشد .

نقشه تمامی واحدهای این پروژه ، به گونه‌ای طراحی شده است که دارای نورگیر باشند . پلاک ثبتی این پروژه دارای مساحت حدود ۵۰۰۴ متر مربع است .

در رابطه با تعداد بلوک‌های این پروژه ، باید گفت که این پروژه دارای سه برج ( A, B , C ) است که دو بلوک A و B به صورت تیپ طراحی شده‌اند .

در صنعت سازه ، تیپ بندی یعنی مشابه بودن ابعاد و میلگرد در ستون‌ها و تیرهای ساختمان است . پروژه خاتم یا اطلس ۲ علاوه‌بر کاربری مسکونی ، دارای کاربری اداری و تجاری نیز می‌باشد .

این پروژه لوکس ( خاتم یا اطلس ) مروارید شهر که به نام بلوک اچ ۱ نیز شناخته می‌شود ، پروژه شخصی سازی است که در این منطقه از مروارید شهر قرار دارد .

همچنین لازم به ذکر است که تیپ واحدهای این پروژه ۱۲۵ متری است .

 

معرفی امکانات پروژه خاتم یا اطلس ۲

 

امروزه افراد برای خرید ملک به جز متراژ ملک ، به امکانات ملک و حتی امکانات محل و محوطه اطراف ان نیز ، اهمیت می‌دهند .

داشتن امکانات مدرن ، رفاهی و تفریحی متنوع یک مزیت فوق‌العاده برای هر پروژه و ملک است که باعث جذب خریداران و سرمایه گذاران می‌شود .

به همین منظور تعاونی سازنده این پروژه ، امکانات ویژه‌ای را در ساخت پروژه خاتم یا اطلس ۲ ، برای این مجتمع یا بلوک اچ ۱ در نظر گرفته است .

داشتن باشگاه ورزشی درون این مجتمع ، مزیتی فوق العاده برای ساکنین این مجتمع است که فرصتی برای ان‌ها مهیا می‌کند تا به شرایط جسمی و روحی خود در این سالن ورزشی رسیدگی کنند .

این مجموعه دارای لابی بسیار مجلل و شیک با امکانات عالی برای ساکنین است ، همچنین وجود لابی من با فعالیت ۲۴ ساعته از دیگر ویژگی‌های برج اطلس ۲ یا اچ یک است .

که این خود مزیتی برای اسایش و رفاه بیشتر ساکنین و سرمایه گذاران این مجتمع است .

با داشتن سالنی اختصاصی برای بازی کودکان ، ساکنین در این مجتمع به راحتی می‌توانند اوقات فراغت فرزندان خود را در محلی امن و در نزدیکی محل سکونت خود ، پر کنند .

از دیگر امکانات ویژه برای ساکنین این برج ، این است که سالن آموزشی نیز برای این برج در نظر گرفته شده است .

از امکانات جالب در نظر گرفته شده برای این بلوک ( بلوک اچ ۱ ) در مروارید شهر ، تعبیه فضایی برای فرود هلیکوپتر ( هلی پد ) است .

داشتن سالن اجتماعات درون این برج ، به ساکنین این امکان را می‌دهد که مجالس و جلسات خود را درون سالن اجتماعات مجتمع برگزار کنند .

داشتن ۴ لاین اسانسور نفربر و باربر از امکانات رفاهی برای ساکنین این مجتمع به حساب می‌اید تا مدت زمان بسیار کمی را در انتظار اسانسور باشند .

همچنین وجود پارکینگ برای پارک خودروهای ساکنین مجتمع را می‌توان نقطه قوت دیگری از امکانات این برج دانست . پارکینگ‌های ویژه‌ای نیز برای مهمان در نظر گرفته شده است .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، نیاز افراد به اینترنت در همه جا جزو نیازهای ضروری است که برای رفع این نیاز مهم ساکنین برج ، این مجتمع به وایفای نیز مجهز شده است .

دوربین مدار بسته و درب‌های ضد سرقت در هر واحد ، برای امنیت بیشتر ، انتن مرکزی ، نمازخانه از امکانات مهم این مجتمع است .

لازم به ذکر است که واحدها مجهز به سیستم شوتینگ زباله هستند .

از امکانات ویژه‌ای که برای این پروژه در نظر گرفته شده و در دست احداث است ، فضای سبز و محوطه سازی لوکس است .

ساکنین برای گذراندن اوقات فراغت خود در نزدیکی محل زندگی خود ، می‌توانند از اب و هوای بسیار خوش این منطقه لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنند .

 

دسترسی‌های پروژه خاتم یا اطلس ۲

 

قرار گرفتن پروژه خاتم یا اطلس ۲ در بین اتوبان‌های حکیم و همت باعث شده تا این مجتمع دارای دسترسی‌های اسان به مراکز تجاری ، تفریحی و اداری داشته باشد .

دسترسی به اتوبان حکیم ، اتوبان ازادگان و همچنین ازادراه تهران شمال را می‌توان جزو دسترسی‌های این مجتمع به شمار اورد .

فاصله این مجتمع تا بانک یک کیلومتر ، مرکز خرید یک کیلومتر ، ایستگاه مترو یک کیلومتر ، فرودگاه ۵ کیلومتر ، بیمارستان ۲ کیلومتر ، پارک و فضای سبز ۱ کیلومتر و فاصله تا استادیوم ۳ کیلومتر است .

دسترسی اسان به مترو و پیاده‌روی کوتاه مدت حدود ۳ دقیقه تا دریاچه چیتگر هم جزو دسترسی‌های پروژه خاتم یا اطلس ۲ و هم جزو مزایای ان به حساب می‌اید .

 

نحوه خرید و قیمت پروژه خاتم یا اطلس ۲

 

خرید ملک در پروژه خاتم یا اطلس ۲ برای اشخاصی که قصد سکونت و حتی سرمایه گذاری در این مجتمع لوکس و پر امکانات را دارند گزینه ایده الی است .

 

در مورد نحوه خرید این مجتمع ، باید این نکته را ذکر کنیم که پیش فروش واحدهای مسکونی این مجتمع به پایان رسیده است ولی واحدهای مجتمع خاتم در حال حاضر از طریق امتیاز واگذار می‌شوند .

قیمت امتیاز با توجه به افزایش روزافزون قیمت‌های بازار متغیر است و هرچه رتبه صاحب امتیاز بالاتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است .

برای اطلاع از قیمت امتیاز و‌کسب اطلاعات درمورد نحوه خرید و فروش ، به کارشناسانی که در این زمینه اطلاعات و سابقه کافی دارند ، مراجعه کنید .

 

کلام پایانی

 

از انجاییکه طی سال‌های اخیر ، افراد زیادی به دنبال خرید ملک با هدف سرمایه گذاری هستند ، این بازار با رونق و پیشرفت چشمگیری روبرو شده است .

پروژه خاتم یا اطلس ۲ واقع در مروارید شهر منطقه ۲۲ ، یکی از پروژه‌های لوکس و مدرنی است که با داشتن امکانات ویژه ، محلی بسیار مناسب برای خرید ملک و سرمایه گذاری است .

شما با خرید ملک در این مجتمع ، هم به نوعی از واحدی با ویوی عالی و امکانات فوق‌العاده ، لذت می‌برید و هم در ملکی با اینده سرمایه گذاری خواهید کرد .

اما همیشه برای خرید ملک ، باید با دانش ، اطلاعات کافی پیش رفت و در این راه از افراد معتبر و با سابقه در این زمینه راهنمایی گرفت .

مجموعه اسمان هوم با بیش از ده سال سابقه در زمینه خرید و فروش ملک ، از معتبرترین مجموعه‌های ملک و مستغلات است .

که شما با خیالی کاملا اسوده و مطمین می‌توانید در جهت خرید ملک از کارشناسان ان‌ها کمک و راهنمایی لازم را کسب کنید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه خاتم یا اطلس ۲

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید