ترنج

تعاونی: دژبان ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:شخصی ساز

پروژه ترنج

پروژه ترنج از برترین اماکن مسکونی در شهرک خوش آب و هوای چیتگر است . دور تا دور این مجتمع را طبیعت بکر منطقه در بر دارد . بدین خاطر ویو ساختمان از هر جهت زیبا و دل انگیز می باشد .

پروژه مسکونی ترنج ، بهترین گزینه برای فرار از ترافیک و آلودگی های هوا است . با اقامت در این منطقه ، علاوه بر تامین رفاهی از نظر اقتصادی نیز تضمین می شوید .

از شهر آلوده تهران دست بکشید و در شهرک زیبای چیتگر سکونت پیدا کنید . در ادامه درباره شرایط خرید این برج توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

خرید پروژه ترنج در منطقه کوهک ، چیتگر

خرید و فروش پروژه ترنج در منطقه ۲۲ تهران کولاکی عظیم در صنعت ساختمان سازی تهران ایجاد کرد . این ابر برج زیبا در بهترین نقطه شهرک ساختمانی چیتگر فرار دارد .

به طوری که از هر جهت به ساختمان بنگرید ، بعدی خاص از بنای بیرونی آن پیش روی شما قرار می گیرد . هدف از بنای این برج منحصر به فرد ، ایجاد رفاه بیشتر برای نیروهای دولتی به خصوص سپاهیان است .

امکان اقامت در این برج برای تمامی سپاهیان مقدور می باشد . البته بایستی نیروها به الویت بندی سازمان توجه داشته باشند ، تا حداقل از نظر رفاهی نیروها در شرایط بهتری قرار گیرند .

پروژه ترنج در چه مرحله ای است ؟

پروژه ترنج از خاص ترین اماکن مسکونی در شهرک زیبای چیتگر می باشد . این سازه در بیش از ۲۵ طبقه مجهز و شکیل طراحی شده است .

در هیچ یک از طبقات آن از طبقه همکف گرقته تا پنت هاوس هیچ تفاوتی در کیفیت مواد دیده نمی شود مگر این که به سبب نوع طبقات ، امکانات خاصی در اختیار ساکنین قرار گیرد .

هم اکنون پروژه ترنج به اتمام رسیده است . تمامی واحد های آن مجهز و سر تمام می باشد . بنابراین پس از عهد قرارداد فروش با شرکت ، کلید ها به شما تحویل داده می‌ شود .

پروژه ترنج چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه ترنج از ابر برج های نو ساز در منطقه چیتگر ، تهران است . این سازه محبوب از همان ابتدای تائید طرح ، مورد ساخت و ساز قرار گرفت .

این پروژه دارای ۲۵ طبقه سر تمام و بی نقص می باشد . با این که جزو ده ابر برج بزرگ منطقه به حساب می آید ، اما نسبت به سایر شرکت ها در زمان کمتری به اتمام رسید .

در حال حاضر برج ترنج آماده میزبانی از ساکنین و مستاجرین است . تعاونی شمیم رحمت سازنده پروژه ترنج می باشد که علاوه بر ساخت و ساز بنا مسئولیت خرید و فروش واحد ها را بر عهده دارد .

بنابراین جهت عهد قرار فروش و اجاره به تعاونی سازنده رجوع کنید تا در بازه ای ۱ الی ۲ هفتگی در خانه خود ساکن شوید .

مشخصات پروژه ترنج

پروژه ترنج از ساختمان های مسکونی مدرن در منطقه ۲۲ تهران است . این برج برتر از ۲۱ طبقه مسکونی ، ۳ طبقه منفی و ۱ لابی تشکیل می شود .

با وجود طبقات منفی در سازه ، اسباب کشی به ساختمان راحت می شود . آنان می توانند از انباری های این طبقه جهت نگهداری از ابزارآلات شان استفاده کنند .

در طبقات مثبت برج ترنج ، ۱۲ واحد با متراژ های ۱۱۵ الی ۱۲۳ متری قرار دارد . در پروژه ترنج ، تمامی واحد ها دو خواب هستند . برج ترنج جهت میزبانی از خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت بسیار مناسب است .

امکانات پروژه ترنج

تعاونی شمیم رحمت در پروژه ترنج ، جهت راحتی بیشتر ساکنین امکانات متعددی برای آنان تدارک دیده است . از فروشگاه گرفته تا فضای سبز اختصاصی در این مجتمع وجود دارد .

حفظ سلامت و آرامش ساکنین دو فاکتور مهم برای تعاونی بزرگ شمیم رحمت است . از این رو تنها به این دو عامل بسنده نکرد .

از مهم ترین امکانات این برج می توان به آنتن مرکزی اشاره کرد . بدین خاطر حتی در زیرزمین مجتمع ، شبکه اینترنت قدرتمند است .

روف گاردن ، مجهز به سیستم های سرمایشی – گرمایشی مرکزی ، سالن اجتماعات ، شوتینگ زباله و ... از برترین امکانات است که این برج در اختیار خریداران و مستاجرین قرار می دهد .

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه ترنج چقدر است ؟

سرمایه گذاری در حوزه مسکن نسبت به سایر کسب و کار ها سودمند تر است . فرصت های بی شماری برای ثروتمندان جهت سرمایه گذاری در بخش ساختمان ک ساز وجود دارد .

پروژه ترنج از برترین اماکن شهرک ساختمان سازی چیتگر است که علاوه بر تامین اسباب آسایش او ، فرصت سرمایه گذاری را برای افراد به دنبال دارد .

امتیاز خرید هزینه ای است که بر قرارداد های فروش و اجاره ملک افزوده می شود و تمامی خریداران موظف به پرداخت آن هستند .

با سرمایه گذاری در این برج ، در هر زمان که واحد ها به فروش برسر متناسب با قیمت روز مسکن ، سودی به شما پرداخت می شود . اگر به دنبال کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری هستید ، بهترین فرصت برای شما پروژه ترنج است .

سرمایه گذاری در این برج دارای ریسک کمتری می باشد . بنابراین اگر در عرصه تجارت و سرمایه گذاری نو پا هستید ، پیشنهاد ما ساختمان ترنج است .

دسترسی پروژه ترنج چگونه است ؟

پروژه ترنج علاوه بر طراحی مدرن و ایمنی بالا از نظر جغرافیایی نیز در موقعیت مکانی ویژه ای قرار دارد . این سازه در قبل مدرنیته شهر تهران واقع است .

بر همین سبب از چهار جهت به اماکن تاریخی ، گردشگری ، تفریحی و تجاری دسترسی دارد . از این رو برخی از ساکنین مجتمع در شهرک چیتگر مشغول به کار و فعالیت هستند .

این برج برتر به دو شاهراه اصلی تهران همچون اتوبان همت و حکیم دسترسی دارند . همچنین همجوار با دریاچه چیتگر و منطقه کوهستانی کوهک هستند . بدین خاطر در بیشتر روز های سال از نعمت برف و باران بی بهره نیستند .

مجتمع تجاری ایرانمال از مناطق تجاری مهم در این منطقه است . ساکنین ترنج می توانند در اوقات فراغت شان از اماکنی مثل ایرانمال و باعث گیاه شناسی منطقه بازدید کنند.

چگونگی خرید پروژه ترنج

خرید پروژه ترنج برای نیروهای سپاه بسیار راحت و مقرون به صرفه است . در خرید این برج ، تعاونی شمیم رحمت نیز به خریداران کمک می کنند .

تعاونی برای این که نیرو ها را به خرید جذب کنند ، حتی به آنان وام کم بهره نیز اختصاص می دهد تا در پرداخت هزینه واحد به مشکل بر نخورند .

خرید و فروش این مجتمع غالبا به صورت نقدی و متری انجام می شود . وابسته به این که واحد مد نظر شما در چه طبقه ای قرار دارد ، هزینه آن متفاوت است .

قیمت واحد در طبقات پایین نسبت به پنت هاوس مناسب است . در طبقات فوقانی برج ، امکانات رفاهی بیشتری وجود دارد . بنابراین در عهد قرارداد فروش به بودجه تان توجه داشته باشید .

شرایط خرید پروژه ترنج

شرایط خرید پروژه ترنج همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، متری و نقدی است ‌. این سازه تنها توسط تعاونی شمیم رحمت به فروش می رسد .

هیچ یک از شرکت ها حق انحصاری خرید و فروش مجتمع را ندارند . از این اگر در دیگر تعاونی ها ، شرایط بهتری به شما پیشنهاد شد ، بدانید که کلاهبرداری است .

نگران پرداخت هزینه واحد نباشید ، این تعاونی در فرآیند نقل و انتقال واحد ها نیز شما را همراهی می کند تا در جهت پرداخت هزینه واحد مجبور به فروش آن نشوید .

سخن پایانی

آسمان هوم از بزرگ ترین شرکت های مشاوران املاک است که به صورت اینترنتی نیز فعالیت می کند . با رجوع به وب سایت مرجع شرکت می توانید در شرایطی آسان نسبت به خرید یا اجاره ساختمان های چیتگر اقدام نمایید .

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه ترنج

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید