پالازا پلاس

تعاونی: عمارت مدرن ایرانیان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:شخصی ساز

پروژه پالازا پلاس


پروژه پالازا پلاس یکی از بهترین پروژه های سرمایه گذاری در حوزه ی مسکن در منطقه ۲۲ تهران است . این منطقه ی خوش آب و هوا و زیبای تهران در چند سال اخیر به دلیل ساخت مراکز تجاری و تفریحی مدرن و بزرگ پیشرفت زیادی داشته و یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری است .

در چند سال اخیر با توجه به نوسانات زیاد در بازار های مختلف سرمایه گذاری مانند بازار بورس ، طلا و ارز سرمایه گذاران به سمت حوزه های سرمایه گذاری کم ریسک تر همانند سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی روی آورده اند و همین امر باعث رونق در این زمینه شده است .


معرفی پروژه پالازا پلاس


برای سرمایه گذاری در پروژه پالازا پلاس ابتدا باید با تمام امکانات و ویژگی های این برج ها آشنا شد تا با آگاهی کامل بتوان در واحد های این پروژه مسکونی سرمایه گذاری کرد . این پروژه در شهرک مروارید شهر چیتگر قرار دارد و دارای موقعیت بسیار عالی است .

شرکت سازنده ی این پروژه شرکت تعاونی عمارت مدرن ایرانیان است که مدیریت این شرکت بر عهده جناب آقای فیروزی قرار دارد . این شرکت در منطقه ی ۲۲ تهران تاکنون پروژه ای اجرا نکرده و این اولین پروژه ی این شرکت در این منطقه است .

پروژه پالازا پلاس دارای ۴ بلوک مسکونی است هر بلوک دارای یک برج ۱۳ طبقه است که هر برج دارای ۱ طبقه لابی زیبا و شیک و ۲ طبقه نیز به پارکینگ و انباری اختصاص دارد . در هر طبقه از این بلوک ها ۸ واحد مسکونی ساخته خواهد شد .

واحد های برج های این پروژه در سه تیپ ۹۰ متری ۲ خواب ، ۱۱۰ متری ۲ خواب و ۱۳۰ متری ۳ خواب خواهد بود و هر فرد با توجه به‌ نیاز و بودجه ی خود می تواند در این واحد ها سرمایه گذاری کند . شما برای آگاهی کامل از مشخصات این پروژه می توانید با کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید .

 

امکانات پروژه پالازا پلاس

 

پروژه پالازا پلاس یکی از مدرن‌ ترین و لوکس ترین پروژه های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران است . برج های این پروژه با توجه به امکانات عالی خود می تواند زندگی آرام و لذت بخشی را برای ساکنان واحد های این برج به ارمغان آورند .

یکی از امکانات این پروژه پارکینگ برای تمامی ساکنان و میهمانان آنان می باشد . برای هر واحد یک انباری مناسب در نظر گرفته شده است . هر کدام از این چهار بلوک دارای لابی بسیار بزرگ و لوکس بوده و با لابی من ۲۴ می تواند امنیت ساکنان را تا حدودی تامین کند . این برج ها دارای چندین لاین آسانسور نفر بر و بار بر نیز می باشد .

در پروژه پالازا پلاس به تندرستی و سلامت ساکنان نیز پرداخته شده و برای این منظور برج های این پروژه هر کدام دارای سالن ورزشی کاملا مجهز بوده و ساکنان می توانند بدون طی مسافت طولانی به ورزش های روزمره ی خود بپردازند . این برج ها هر کدام دارای استخر ، سونا و جکوزی نیز می باشند .

هر بلوک از این پروژه دارای سیستم تهویه هوای مطبوع مرکزی و سیستم BMS است . هر واحد مسکونی در این بلوک ها دارای یک رشته فیبر های نوری FTTH به صورت مستقل هستند تا تمام ساکنان بتوانند به راحتی به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند .

پروژه پالازا پلاس برای رفاه ساکنان خود سالن اجتماعات شیک و لوکسی در نظر گرفته است تا این نیاز ساکنان را به بهترین شکل ممکن بر آورده کند . در این برج ها مهد کودک و زمین بازی ساخته خواهد شد تا این نیاز خانواده ها نیز برطرف شود . سینما ، سالن بیلیارد و زمین تنیس از دیگر امکانات تفریحی این پروژه مسکونی است ‌.

برای خرید و یا سرمایه گذاری در پروژه های مسکونی آشنایی با امکانات آن بسیار مهم است ، این امکانات در آينده در ارزش و قیمت واحد ها تاثیر به سزایی خواهد داشت بنابراین قبل از اقدام به هر خرید و سرمایه گذاری حتما از امکانات آينده ی پروژه به طور کامل دقیق آگاه شوید ‌.

مجموعه ی آسمان هوم با آگاهی از پروژه ها و برج های واقع در منطقه چیتگر می تواند اطلاعات کامل و دقیق را در مورد پروژه پالازا پلاس به شما ارائه دهد . این مجموعه با سال ها تجربه می تواند شما را در زمینه سرمایه گذاری و یا خرید واحد های این پروژه مسکونی یاری کند .

دسترسی پروژه پالازا پلاس


پروژه پالازا پلاس به دلیل موقعیت عالی خود دارای دسترسی های فوق العاده ای است . دسترسی پروژه های مسکونی در میزان پیشرفت ارزش آن ها در آینده بسیار تاثیر گذار خواهد بود و باید به این موئلفه بسیار دقت کرد . دسترسی این پروژه به بزرگراه ها موجب شده ساکنین این برج بتوانند به راحتی به بخش های مختلف دسترسی داشته باشند .

بلوک های این پروژه به اتوبان همت ، اتوبان حکیم و بزرگراه تهران - کرج که از مسیر های اصلی تهران هستند دسترسی مناسبی دارد و ساکنان برج های پالازا پلاس می توانند به راحتی به تمام نقاط تهران رفت و آمد داشته باشند و به کارهای روزمره ی خود برسند .

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی نیز یکی از ویژگی های مهم مجتمع های مسکونی و تجاری است که رفت و آمد ساکنان و کارکنان را به تمام نقاط شهر راحت می کند ، پروژه پالازا پلاس به ایستگاه مترو ورد آورد نزدیک بوده و عبور و مرور ساکنان بسیار آسان خواهد بود .

این پروژه به دریاچه خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر ، آبشار تهران ، باغ ملی گیاه شناسی و شهر بازی هزار و یک شهر دسترسی عالی داشته و ساکنان این برج ها می توانند به راحتی به این مراکز تفریحی دسترسی داشته و از امکانات آن ها بهره مند شوند .

مجتمع ایران مال ، بام لند ، زر مال ، طوبی و دیگر مجتمع های تجاری - رفاهی نیز می تواند نیاز های خدماتی و رفاهی ساکنان را بر آورده کرده و ساکنان می توانند به راحتی با دسترسی به این اماکن از تمام امکانات رفاهی و تفریحی این مجتمع های لوکس نیز استفاده کنند .

شما برای آگاهی کامل و دقیق از دسترسی های برج های پالازا پلاس می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه ی آسمان هوم تماس حاصل نموده و تمام اطلاعات لازم را توسط آن ها به دست آورید . دسترسی در آینده ی هر پروژه ای بسیار مهم است و کسب اطلاعات کامل می تواند در سرمایه گذاری مطمئن یاری گر شما باشد .

 

زمان تحویل واحد های پروژه پالازا پلاس

 

زمان تحویل واحد های مسکونی پروژه پالازا پلاس با توجه به اعلام شرکت سازنده سال ۱۴۰۶ است . شما برای آگاهی از زمان دقیق تحویل واحد های برج پالازا پلاس می توانید با مشاوران مجموعه آسمان هوم تماس حاصل نموده و از آنان اطلاعات دقیق را به دست آورید .

 

قیمت واحد های پروژه پالازا پلاس

 

پروژه پالازا پلاس در حال پذیره نویسی است و با توجه به تغییرات قیمت در مصالح و قیمت زمین نمی توان به صورت دقیق قیمت روز این پذیره ها را بیان کرد . در صورت تمایل به سرمایه گذاری در این پروژه بهتر است با افراد آگاه مانند کارشناسان مجموعه آسمان هوم تماس بگیرید .

 

نحوه ی خرید واحد های پروژه پالازا پلاس

 

اگر قصد خرید و یا سرمایه گذاری در واحد های مسکونی پروژه پالازا پلاس را دارید بهتر است‌ از قبل از اقدام به هر کاری ابتدا با کارشناسان و مشاوران آگاه به مسائل این پروژه مشورت نمائید تا بتوانید با خیالی راحت اقدام به خرید و یا سرمایه گذاری در برج های پالازا پلاس نمائید . نحوه ی خرید واحد های این پروژه به صورت پذیره است .

 

سخن پایانی

 

در سال های اخیر سرمایه گذاری در حوزه ی مسکن و ساخت و ساز افزایش چشمگیری یافته است و می توان آن را یکی از حوزه های پر بازده و کم ریسک معرفی کرد . با توجه به نوسانات فراوان در بازار های مختلف سرمایه گذاری و ریسک بالا در سرمایه گذاری در این بازار ها ، سرمایه گذاری در مسکن بسیار پر طرفدار شده است .

شما برای سرمایه گذاری در پروژه پالازا پلاس باید ابتدا اطلاعات کافی درباره ی سازنده ، مکان برج های پالازا پلاس ، نحوه ی خرید پذیره ها و قیمت این پذیره ها را به دست آورید . شما با تماس با مشاوران مجموعه آسمان هوم می توانید اطلاعات کافی را در این زمینه ها به دست آورید ‌.

پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پالازا پلاس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید