برج آناهیتا

تعاونی: آتش نشانی

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:شخصی ساز

برج آناهیتا

برج آناهیتا یکی از برج‌های بسیار شیک شهرک مروارید شهر می‌باشد که توسط تعاونی مجرب و خوش‌نام آتش نشانی ساخته شده و در سال ۱۳۹۹ خریداران واحد‌های خود را دریافت نموده‌اند .

از آنجائیکه این برج هم اکنون قابل سکونت است ، افرادی بسیاری مایل به سرمایه گذاری در آن هستند تا بدون صرف زمان انتظار برای تحویل واحد ، بلافاصله در این منطقه خوش آب و هوا زندگی کنند . 

مشخصات برج آناهیتا

برج آناهیتا از پروژه‌های بزرگ و موفق شهرک مروارید شهر می‌باشد که در ۳۰ طبقه ساخته شده است . از میان طبقات فوق ۲۵ طبقه به واحد‌های مسکونی ، ۱ طبقه لابی و ۴ طبقه به پارکینگ اختصاص دارد .

واحد‌های ۱۲۰ متری در طبقات ۱ تا ۱۰ قرار گرفته‌اند ، به طور کلی در این طبقات ۱۰ واحد مستقر شده است ، تمامی واحدهای فوق دارای دو اتاق خواب هستند . در طبقات ۱۱ تا ۲۱ واحد‌های ۱۵۰ متری قرار گرفته‌اند ، این واحد‌ها نیز دو خوابه می‌باشند .

 مابقی طبقات واحد‌های ۲۱۰ متری وجود دارد که این واحد‌ها سه خوابه هستند . در طبقات ۲۲ تا ۲۵ تعداد واحد‌ها در هر طبقه ، ۶واحد است . تمام واحد‌های پروژه آناهیتا یک پارکینگ و انباری اختصاصی دارند ولی به واحد‌هایی با متراژ ۲۱۰ متر دو پارکینگ اختصاص داده شده است .

امکانات پروژه آناهیتا

اگر قصد سرمایه‌گذاری در یک پروژه یا ملک را دارید ، پیش از خرید حتما امکانات آن را بررسی کنید ، سپس اقدام به خرید نمایید . برج آناهیتا دارای امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری است که به لطف آنها ساکنین این برج رفاه و آسایش را تجربه می‌کنند . در ادامه مطلب امکانات این برج را برای شما بررسی می‌کنیم .

در طبقه همکف این برج یک لابی بیست و چهار ساعته بسیار شیک ، مجلل و زیبا وجود دارد که جز مشاعات ساختمان می‌باشد . از دیگر امکانات این ساختمان می‌توان به ۷ لاین آسانسور نفر بر و باربر اشاره کرد . سایر امکانات این برج شامل سیستم اعلان و اطفا حریق ، سالن اجتماعات ، شوتینگ زباله ، سالن ورزشی ، اتاق کنترل و دوربین مداربسته ، می‌شود .

تمام واحد‌های این برج در جهت شمال یا جنوب مشرف به ویو‌های ابدی ، زیبا و چشم نوازی می‌باشند ، ویو واحد‌های شمالی کوهستان زیبای البرز و ویو واحد‌های جنوبی نیز رو به شهر و بسیار زیباست .

دسترسی برج آناهیتا

برج آناهیتا در منطقه ۲۲ تهران واقع شده که این منطقه به واسطه دسترسی عالی به دو شهر تهران و کرج بسیار محبوب است . ساکنین این برج از طریق بزرگ‌راه‌های تهران _ کرج ، همت و حکیم بدون اتلاف وقت در ترافیک به راحتی می‌توانند با وسیله نقلیه خود به سایر مناطق شهر تهران رفت و آمد کنند .‌

این برج به مکان‌های تفریحی و خدماتی بسیار زیادی نیز دسترسی دارد . این سازه در مسافت ۸ کیلومتری دریاچه زیبای چیتگر واقع شده است و مسافت زیادی با پارک جنگلی چیتگر ، مجتمع خدماتی رفاهی ایران‌مال ، مجتمع بام لند و آبشار تهران ندارد . پروژه مروارید ۲ ، برج حسابرسان و مروارید بهارستان نیز در در جوار این آسمان‌خراش قرار گرفته‌اند ‌.

امکانات خدماتی رفاهی بی‌شمار در اطراف برج آناهیتا و دسترسی نزدیک به سایر مناطق شهر تهران موجب رشد مضاعف واحد‌های این ساختمان شده است و از آنجائیکه بسیاری از برج‌های شهرک مدرن مروارید شهر هنوز در مرحله ساخت هستند ، این برج بسیار مورد توجه خریداران ملک قرار گرفته است .

خرید و فروش پروژه آناهیتا

از آنجائیکه تمامی واحد‌های این برج تحویل مالکین داده شده و هم اکنون در آن سکونت دارند ، خرید و فروش هر واحد آزاد است و دیگر زیر نظر تعاونی انجام نمی‌شود . برای خرید واحد‌های برج آناهیتا به دفاتر املاک معتبر همانند آسمان هوم مراجعه کنید .

پیش از اقدام به خرید حتما از استعلاماتی چون قانونی بودن سند ملک ، نداشتن جریمه پرداخت اقساط بانکی یا به تعاونی ، مهریه نبودن ملک ، آزاد بودن سند و ..‌ آگاه شوید ، مشاورین املاک آسمان هوم تمام این استعلامات را برای شما روشن می‌کنند تا یک معامله بی شک و شبهه و قانونی صورت بگیرد .

همینطور مبایعه نامه میان خریدار و فروشنده را نزد دفاتر املاک مجرب و معتبر انجام دهید تا کاملا مفاد با قانون و شرایط شما باشد . پیش از امضا تمام بند‌های آن را به دقت بخوانید در صورت نبود مشکل و شک و شبهه آن را امضا نمایید . پس از امضای مبایعه نامه ، سایر کارها را باید در دفتر اسناد رسمی انجام دهید .

 قیمت برج آناهیتا

پروژه آناهیتا از برج‌های تکمیل شده شهرک مروارید شهر است که حدود سه سال پیش به خریداران تحویل داده شده است ، لذا قیمت آن همانند سایر واحد‌های شهری می‌باشد . قیمت واحد‌های منطقه ۲۲ تهران در حال حاضر مناسب‌تر از سایر مناطق است ، ولی این وضعيت ثابت نمی‌ماند ؛ زیرا این منطقه در حال رشد است و افراد بسیاری مایل به سکونت در این منطقه آرام ، زیبا و خوش آب و هوا و پر امکانات هستند .

ارزش مالی این واحد‌ها از زمان ساخت تا به حال در مقایسه با سایر نقاط شهر تهران، رشد بسیار چشمگیری داشته و چندین برابر شده است . اگر به دنبال یک سرمایه گذاری آینده دار و امن هستید ، ما واحد‌های این منطقه را به شما پیشنهاد می‌دهیم .

در پایان این بحث باید گفت که نمی‌توان قیمت یکسانی را برای واحد‌های برج آناهيتا تعیین کرد ؛ زیرا عواملی مانند متراژ ، طبقه ، جهت، شرایط تورم در زمان خرید یا فروش ، امکانات داخلی واحد و ... در قیمت آن تاثیر دارند . برای دانستن محدوه قیمت واحد‌های این آسمان خراش با مشاورین املاک آسمان هوم تماس بگیرید .

در پایان

اگر قصد یک سرمایه گذاری امن و آینده دار را در شهرک خوش اب و هوا ، زیبا و پر آرامش مروارید شهر دارید از مشاورین املاک آسمان هوم کمک بگیرید . این مرکز مشاوره املاک در شهرک چیتگر واقع شده و سابقه زیادی در خرید و فروش واحد و زمین‌های این منطقه دارد .

مشاورین املاک آسمان هوم با تمام جزئیات پروژه آناهیتا و دیگر پروژه‌های این منطقه آشنایی کامل دارند و به خوبی شما را در انتخاب واحد متناسب با بودجه‌تان راهنمایی می‌کنند .

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج آناهیتا

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید