پروژه سروناز

تعاونی: امید دژبان ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه سروناز

پروژه سروناز در بهترین منطقه تجاری _ مسکونی تهران ، شهرک چیتگر قرار دارد . تعاونی مسکن دژبان از برترین شرکت های ساخت و ساز در صنعت ساختمانی این استان به حساب می آید ، که مسئولیت ساخت و ساز برج سروناز را نیز برعهده دارد .

این برج طبق بروزترین جداول استاندارد جهانی تولید می شود . این مجتمع از لحاظ شاخصه های فنی همچون ایمنی ، استقامت ، مقاومت و طراحی دکوراسیون بی نظیر است ، به طوری که حتی افراد سخت سلیقه نیز خواهان زندگی در واحد های سروناز هستند .

خرید پروژه سروناز در منطقه ۲۲ تهران

پروژه سروناز از مدرن ترین اماکن مسکونی در منطقه چیتگر تهران است . این سازه برتر از لحاظ جغرافیایی ، تجاری و طبیعی در موقعیت بکری قرار دارد .

شهرک چیتگر قلب پاک استان است ‌. در این بخش از تهران خیری از آلودگی‌ هوا یا ترافیک های سنگین نیست . بدین خاطر بهترین محله برای زندگی خانواده ها به حساب می آید .

خرید واحد در برج سروناز ، چیتگر مختص به نیروهای زمینی ، هوایی و دریایی ارتش است . شرایط خرید واحد در این پروژه تقریبا برای تمام نیروها یکسان است .

نیروهای ارتشی ساکن در تهران که اجاره نشین هستند یا این که خانه ندارند می توانند نسبت به خرید ملک در چیتگر تهران اقدام نمایند .

شهرک مسکونی چیتگر علاوه بر زیبایی چشم نواز از لحاظ ایمنی نیز بی نظیر است . بنابراین برای زندگی خانواده ها به خصوص کارمندان دولتی از جمله ارتشی ها بهترین گزینه به حساب می آیند .

پروژه سروناز در چه مرحله ای است ؟

پروژه سروناز از املاک مسکونی شهرک چیتگر است . این ابربرج زیبا زیر نظر گروهی از مهندسان ساختمانی و نخبگان معماری ساخته می شود .

کیفیت و ایمنی سازه های این برج با هیچ یک از املاک شهرک ۲۲ تهران قابل مقایسه نیست . با این که طراحی و ساخت این برج به واسطه از متریال های نوین صنعت انجام می شد ، اما سازه سروناز ضعیف و شکننده نیست .

زمان اجرای فرآیند ساخت و ساز این برج مربوط به اواخر سال ۱۳۹۹ است . هم اکنون این مجتمع در اختیار ساکنین و مستاجرین قرار دارد .


برای پیش خرید ملک در دریاچه چیتگر کلیک کنید

پروژه سروناز چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

در دنیای ساخت و ساز املاک استراحت معنایی ندارد . شرکت های ساختمانی در هر سال بیش از ده ها پروژه مسکونی یا تجاری را به سرانجام می رسانند تا بدین وسیله رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاورند .

پروژه سروناز از برترین املاک در منطقه خوش آب و هوای چیتگر می باشد . این برج توسط پوشش های گیاهی شهرک احاطه شده است . بدین خاطر از هر جهت به مجتمع بنگرید ، ساختمانی زیبا در دل طبیعت می یابید .

هم اکنون تمامی مراحل ساخت و ساز برج سروناز تمام شده است . نیروهای ارتشی که دنبال خانه در استان تهران هستند می توانند در این مجتمع ساکن شوند .

واحد های پروژه سروناز آماده پذیرای از نیروهای ارتشی هستند . در اسرع وقت قراداد خرید این مجتمع را امضاء نمایید تا در سال جاری در خانه خود زندگی به سر ببرید .

مشخصات پروژه سروناز

پروژه سروناز از بزرگ ترین اماکن مسکونی در تهران می باشد که از ۱۲ بلوک ، ۴ الی ۱۵ طبقه ای تشکیل شده است . سبک معماری این مجتمع خاص تر از سایر املاک این شهرک هست .

در طراحی بلوک ها از سبک پله ای بهره برداری می شود ، تا در کنار یکدیگر جلوه ای زیبا به مجتمع ایفا کند . در هر طبقه از برج ها حدود ۲ الی ۶ واحد وجود دارد .

متراژ واحد ها در بازه ۷۰ متری تا ۱۴۰ است . واحد های سروناز همگی مجهز به دو الی سه اتاق خواب هستند . بنابراین جهت زندگی خانواده های پرجمعیت نیز مناسب می باشند .

امکانات پروژه سروناز

امکانات پروژه سروناز بی نظیر است . در این مجتمع مسکونی زیبایی حرف اول را نمی زند بلکه امکانات خارق العاده برج زبان زد عام و خاص می باشد .

از ان جایی که برج سروناز در قلب تجاری _ تفریحی منطقه قرار دارد . با سکونت در این مجتمع ، شرایط زندگی و کار برایتان آسان می شود .

امکانات این برج باشکوه تنها در لابی مجلل و سیستم امنیتی هوشمند خلاصه نمی شود ، بلکه جهت آسایش بیشتر ساکنین امکانات متعددی در اختیار آنان قرار می گیرد .

از برترین امکانات این برج می توان موارد ذیل را نام برد :

۱.     سالن ورزشی

۲.     استخر ، سونا و جکوزی

۳.     لابی من ۲۴ ساعته

۴.     مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بروز

۵.     سالن اجتماعات

۶.     برخورداری از چندین لاین آسانسور نفربر و باربر

۷.     و ...

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه سروناز

از فرصت های طلایی سرمایه گذاران در صنعت ساختمانی ، خرید سهام پروژه سروناز است .‌ با خرید سهام در این شهرک برتر در آینده درآمد میلیاردی به دست می آورید .

هر گاه که املاک این برج اجاره شود یا به فروش برسد ، بخشی از هزینه آن به حساب سرمایه گذاران واریز می گردد . با سرمایه گذاری در پروژه سروناز نه تنها ضرر نمی کنید بلکه از ارزش مادی پول تان نیز کسر نمی شود .

بنابراین این فرصت را غنیمت بشمارید تا در طولانی مدت بر درآمد تان بیفزایید و همین طور حق انحصاری اقامت در پروژه سروناز را به دست بیاورید .

دسترسی پروژه سروناز چگونه است ؟

پروژه سروناز از نظر موقعیت مکانی در منطقه دریاچه چیتگر میدان ساحل واقع شده است . این برج به اماکن طبیعی ، تاریخی، گردشگری و تفریحی متعددی از شهرک دسترسی دارد .

بنابراین با اقامت در این منطقه ، ساکنین می توانند در اوقات فراغت شان از محیط های زیبای منطقه همچون دریاچه چیتگر ، باغ گیاه شناسی ملی و مجتمع تجاری ایرانمال بازدید کنند . همچنین می توانند از تفریحاتی همچون دوچرخه سواری ، بادبادک بازی ، پیاده روی در فضای سبز چیتگر بهره ببرند ‌.

این برج زیبا به شاهراه های اصلی تهران همچون اتوبان همت و حکیم دسترسی دارد . با وجود خطوط مترو و اتوبوس ، هزینه حمل و نقل در این شهرک نسبت به سایر مناطق استان مناسب تر است .

چگونگی خرید پروژه سروناز

خرید و فروش پروژه سروناز به صورت متری انجام می شود ‌. اگر به دنبال سکونت دائمی یا موقت در این مجتمع هستید حتما توسط تعاونی مسکن دژبان ارتش نسبت به عهد قرارداد اجاره یا فروش اقدام نمایید .

در منطقه چیتگر مسئولیت خرید و فروش واحد ها بر عهده تعاونی سازنده است . ادعای دیگر موسسات در این حیطه دروغین می باشد ‌و قصد آن ها تنها کلاهبرداری از افراد هست .

از آن جایی که امکانات هر طبقه متفاوت است ، هزینه خرید واحد ها با یکدیگر فرق می کند . بنابراین در خرید بودجه خود را در نظر بگیرید تا در پرداخت هزینه ها ، به مشکل نخورید .

شرایط خرید پروژه سروناز

شرایط خرید پروژه سروناز از تصورات شما آسان تر است . تعاونی مسکن دژبان ارتش نه تنها ایمنی ساختمان را تضمین می کند بلکه در زمان خرید و فروش واحد ها نیز نیرو ها را تنها نمی گذارد .

تعاونی برای تمامی خریداران وام اختصاص می دهد ، تا نیروها در پرداخت هزینه واحد به مشکل مالی بر نخورند . چگونگی پرداخت اقساط وام به بودجه فرد بستگی دارد .

بهره وام های تعاونی به نسیت وام های بانکی بسیار کمتر است ‌. بنابراین در خرید پروژه سروناز از این پوئن مثبت بهره بگیرید تا با پرداخت هزینه معقولی در بهترین منطقه تهران ساکن شوید ‌.

سخن پایانی

آسمان هوم از بزرگ ترین شرکت های مشاوره املاک در ایران است که به صورت اینترنتی به مشتریان خدمات دهی می کنند . با مراجعه به وب سایت اینترنتی ما علاوه بر اطلاع از موقعیت مکانی برم می توانید اطلاعات دقیقی درباره قیمت روز واحد ها بدست بیاورید .

پیش خرید ملک در شهرک چیتگر

پیش خرید ملک در کوهک

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه سروناز

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید