برج‌های امیرکبیر

تعاونی: صداسیما

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج‌های امیرکبیر

برج‌های امیرکبیر در منطقه ۲۲ تهران واقع شده‌اند . منطقه ۲۲ جزو مناطق تازه تاسیس تهران و در شمال غرب پایتخت قرار گرفته است .

اخیرا ساخت و ساز در این منطقه به شدت افزایش یافته و برج‌های این منطقه به دلیل موقعیت خوش آب و هوایی و امکانات بی‌نظیر از استقبال زیادی برخوردار شده است .

از این جهت سرمایه‌گذاران و سازندگان بر آن شدند تا تمامی امکانات تفریحی ، گردشگری و رفاهی را در این منطقه نیز ایجاد کنند . 


از جمله اماکن تفریحی این منطقه می‌توان دریاچه شهدای خلیج فارس یا چیتگر ، مجتمع تجاری باملند را نام برد .

برج‌های مسکونی ، تجاری ، اداری زیادی در این منطقه ساخته شده که این برج‌ها از جمله آن‌ها به شمار می‌روند .

موقعیت برج‌های امیرکبیر

برج‌های این مجموعه در زمینی به مساحت ۹۱۶۶ متر مربع در ضلع شمالی مجتمع تجاری اداری تهران مال در شهرک گلستان تقاطع بلوار امیرکبیر و کاج قرار گرفته است .

این برج‌ها کاربری تجاری مسکونی دارند که در آذر ماه ۹۶ این پروژه استارت زده شد و در خرداد ماه سال ۹۸ به پایان رسید .

برج‌های امیرکبیر زیر نظر تعاونی مسکن صدا و سیما ساخته شده است که مشتمل بر ۶ بلوک ۱۴ طبقه مسکونی هستند .

لازم به ذکر است که هر طبقه شامل سه واحد مسکونی است .

در این پروژه مسکونی تجاری مسکن صدا و سیما ، واحدهای مسکونی در متراژ متفاوتی از قبیل ۱۲۰ متری ، ۱۳۰ متری و ۱۴۰ متری ساخته شده‌اند .

هر واحد به تناسب متراژی که دارد ، دو الی سه اتاق خواب دارد .

دسترسی برج‌های امیرکبیر

موقعیت و لوکیشن برج‌های امیرکبیر در محدوده دریاچه چیتگر و با دسترسی‌‌های آسان و فوق‌العاده به مناطق و بزرگراه‌های مهم پایتخت قرار گرفته‌اند .

از جمله این دسترسی‌ها می‌توان دسترسی به بزرگراه‌های حکیم ، بزرگراه شهید همت ، بزرگراه شهید همدانی و بزرگراه آزادگان را نام برد .

همانگونه که قبلا ذکر شد پروژه برج‌های امیرکبیر به مناطق تفریحی مانند باملند تهران ، باغ ملی گیاه شناسی ، چهارباغ ، دریاچه شهدای خلیج فارس ( چیتگر ) دسترسی خوبی دارند .

قرار گرفتن این برج‌ها در یکی از خیابان‌های مهم منطقه ۲۲ تهران دسترسی بسیار خوبی به مراکز اداری ، تجاری مهم و اماکن مهم و اصلی منطقه ۲۲ را دارا هستند .

نزدیک‌ بودن این برج‌ها به بلوار امیرکبیر باعث نزدیک بودن آن‌ها به مراکز تجاری ، تفریحی و مراکز مهم درمانی شده است .

برای پیش خرید ملک در شهرک چیتگر کلیک کنید.

ویژگی‌های واحدهای برج‌های امیرکبیر

واحدهای مسکونی مجتمع‌های صدا و سیمای دریاچه چیتگر در متراژ متنوع از صد و بیست متر لغایت صد و چهل متر مربع برای انتخاب قرار دارند و شما بسته به بودجه و سرمایه خود می‌توانید از بین این متراژ واحد مورد نیاز خود را خریداری کنید .

از ویژگی‌های برج‌های امیرکبیر موقعیت آنها نسبت به دریاچه چیتگر است . به عبارتی دیگر این برج‌ها جزو نزدیک‌ترین برج‌ها به دریاچه چیتگر به حساب می‌آیند .

این واحدها در دو الی سه خواب ساخته شده‌اند که مشتریان بنا به سرمایه خود می‌توانند هنگام خرید واحد با تعداد اتاق خواب‌های مد نظر را انتخاب کنند .

همچنین این واحدها دارای دو پارکینگ و دو سرویس بهداشتی هستند .

داشتن فروشگاه‌ها در نزدیکی برج‌ها و سایر امکانات رفاهی مانند کتابخانه و درمانگاه نیاز روزمره افراد ساکن در این مجموعه را بدون نیاز به مراجعه به سایر اماکن و نقاط شهر ، برطرف می‌کند .

ویژگی منحصر به فرد برج‌ها این است که به محض اینکه از برج‌ها خارج شوید به پارک چیتگر می‌رسید و همچنین با پنج دقیقه پیاده‌روی به دریاچه چیتگر خواهید رسید .

امکانات برج‌های امیرکبیر

امروزه افراد هنگام خرید ملک به خصوص واحدهای مسکونی ، به دنبال واحدهایی با امکانات رفاهی و تفریحی ویژه هستند .

برج‌های امیرکبیر دارای امکانات بسیار پیشرفته رفاهی هستند که از این جهت این مجموعه در این منطقه بی‌نظیرترین مجموعه مسکونی تجاری به شمار می‌رود .

برج‌ها دارای دو لاین آسانسور ، سالن اجتماعات ، دوربین مدار بسته و غیره هستند .

از دیگر امکانات برج‌ها می‌توان لابی و لابی من ۲۴ ساعته ، سیستم مانتورینگ و سیستم شوتینگ ( یک سیستم ارتباطی بین ساختمان و خارج از آن است که برای دفع زباله‌ استفاده می‌شود . در این سیستم دریچه‌هایی درون واحد و دریچه دیگری به بیرون از ساختمان تعبیه می‌شود تا دفع زباله‌ هر واحد به راحت‌ترین شکل صورت گیرد ) در هر واحد را نام برد .

علاوه‌بر امکانات و‌ویژگی‌هایی که برای برج‌ها ذکر شد هر واحد در این مجموعه نیز دارای امکانات ویژه‌ای است .

از جمله امکانات واحدهای این پروژه مسکونی تجاری چند نمونه را به شرح زیر ذکر می‌کنیم .

هر واحد دارای انباری ، اشپزخانه اپن ، تراس ، درب ریموت ، سرایدار ، سیستم سرمایس و گرمایش مرکزی چیلر ، فضای سبز ، لابی ، ویوی جنگل است .

همچنین دورتا دور ساختمان نیمکت و‌میز نصب شده است که برای استراحت و‌گذرندان اوقات فراغت و حتی کتاب خواندن بسیار مفید و کاربردی است .

ویژگی حایز اهمیت برج‌ها مجهز بودن آن‌ها به سیستم اطفای حریق نیز است .

لازم به ذکر است که تمامی واحدهای این مجموعه ( برج‌های امیرکبیر ) دارای سند هستند . 

قیمت خرید واحدهای برج امیرکبیر

قیمت خرید ملک مسکونی ، تجاری و حتی اداری علاوه‌بر امکانات به موقعیت قرارگیری آن‌ها نیز بستگی دارد .

برج‌های امیرکبیر با موقعیت و‌دسترسی عالی به چندین مرکز رفاهی ، درمانی ، تفریحی و تجاری دارای لوکیشن بسیار فوق‌العاده‌ای هستند .

همچنین متراژ واحدها نیز در قیمت خرید ملک تاثیر دارد .

نکته دیگری که در قیمت خرید ملک موثر است ویو و دید واحد است . همچنین طبقه هر واحد مبحث دیگری است که در قیمت تاثیرگذار است .

به عبارت دیگر هرچه طبقه بالاتر باشد قیمت واحد نیز بسشتر می‌شود .

امکانات داخلی و دکوراسیون هر واحد بر قیمت اثر می‌گذارد . هرچه دکوراسیون و‌متریال بیشتری درون واحد هزینه شده باشد ، قیمت آن واحد هم بیشتر می‌شود .

کابینت هایگلاس ، سقف‌های کار شده ، شیرآلات ، سرامیک کف ، پارکت و غیره همگی جزو عوامل موثر بر قیمت خرید واحد هستند .

نحوه خرید واحد در برج‌های امیرکبیر

برای خرید واحد در این مجموعه مسکونی ، تجاری با امکانات بی‌نظیر رفاهی واقع در منطقه ۲۲ تهران می‌توانید به کارشناسان آسمان هوم مراجعه کنید تا از شرایط و نحوه خرید ملک در این مجموعه اطلاع پیدا کنید .

کلام آخر

از آنجاییکه خرید ملک و خودرو جزو خریدهای سنگین و گران قیمت به شمار می‌روند ، واجب است تا هر فرد قبل از خرید از نکات حقوقی ، ضوابط و اصول معامله اطلاع داشته باشد تا هم سرمایه و بودجه خود را حفظ کند هم تجربه خرید موفقی را پشت سر بگذارد .

در هنگام خرید ملک و یا واحد مسکونی ، تجاری در برج‌های امیرکبیر مطمین می‌شوید که با مراجعه به کارشناسان آسمان هوم بهترین و اصولی‌ترین مشاوره در زمینه خرید و فروش ملک را کسب می‌کنید .

آسمان هوم با داشتن کارشناسان مجرب در زمینه خرید و فروش و مبایعه ملک جزو معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری در ملک به شمار می‌رود .

هدف این مجموعه و‌تمامی کارشناسان آن بخشیدن تجربه خریدی امن ، لذت بخش و پر سود به مشتریان و مراجعین است .

با خرید ملک در این برج‌های جذاب نه تنها تجربه زندگی در واحدهایی با ویوی جذاب جنگل را خواهید داشت ، بلکه به نوعی سرمایه و بودجه خود را سرمایه‌گذاری نموده‌اید .

خرید آپارتمان در کوهک

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج‌های امیرکبیر

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید