پارسه

تعاونی: بانک پاسارگارد

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه پارسه

پروژه پارسه یا پروژه اردستانی یکی از برج‌های باشکوه و مجلل منطقه ۲۲ تهران است که توسط شرکت مسکن سرمایه گذاری بانک پاسارگاد احداث خواهد شد . در این مقاله که توسط مشاورین املاک آسمان هوم گرد آوری شده است ، شما را با تمام جزئیات این پروژه آشنا خواهیم کرد .

مشخصات پروژه پارسه

پروژه پارسه در انتهای بلوار اردستانی در غرب منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است . این پروژه در مجموع از ۱۹ طبقه تشکیل شده که ۱۵ طبقه به واحد‌های مسکونی ، ۳ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه به لابی اختصاص داده می‌شود . واحد‌های ساخته شده در این برج در متراژ ۸۰ تا ۱۹۰ متر ساخته خواهند شد و با توجه به تنوع مساحت ، تعداد واحد‌ها در هر طبقه فرق دارد .


برای پیش خرید ملک در شهید اردستانی کلیک کنید.

امکانات پروژه پارسه

شرکت مسکن بانک پاسارگاد برای رفاه حال ساکنین این برج‌ها امکانات بسیاری را طراحی نموده است . با این امکانات ساکنین این برج احساس اسودگی و راحتی کامل خواهند داشت .

پروژه پارسه مجهز به امکاناتی مانند سالن اجتماعات ، سالن آمفی تئاتر ، ماهواره و آنتن مرکزی ، دوربین امنیتی ، اتاق وی ای پی ، منبع ذخیره آب اضطراری ، کتابخانه ،آسانسور نفر بر ، آسانسور بار بر ، پارکینگ اختصاصی ، انباری اختصاصی ، دستگاه خودپرداز ، سیستم مانیتورینگ و دوربین مدار بسته می‌باشد .

از دیگر امکانات این برج می‌توان به مهد کودک برای نگهداری کودکان ، سیستم سرمایشی _ گرمایشی چیلر ، آیفون تصویری ، لابی اختصاصی برای هر طبقه ، تراس و بالکن ، اینترنت مرکزی ، سالن ورزشی ، روف گاردن ، فضای سبز و بازی کودکان ، جایگاه فرود هلی کوپتر ، بانک مسکن ، کافی شاپ و شوتینگ زباله اشاره کرد .

دسترسی پروژه پارسه

پروژه پارسه در یکی از بهترین مناطق منطقه زیبا و خوش آب و هوای ۲۲ تهران واقع شده است ، با سکونت در این برج‌ها با وسیله نقلیه شخصی یا عمومی به راحتی و بدون معطلی در ترافیک می‌توانید به سایر نقاط شهر تهران تردد کنید .

پروژه مذکور به بزرگراه شهید همدانی ، شهید همت و شهید فهمیده ، اتوبان تهران و کرج از طریق خروجی بلوار اردستانی ، دسترسی مستقیم و آسانی دارد ، همچنین برج پارسه از سمت جنوب به اتوبان‌های حکیم و کردستان نیز دسترسی دارد .

اگر قصد تردد با وسایل نقلیه عمومی از این منطقه به سایر نقاط شهر تهران را دارید ، باید گفت که خوشبختانه در اطراف بلوار اردستانی یک ایستگاه مترو قرار دارد که به راحتی و در تمام ساعات شبانه روز می‌توانید از آن استفاده کنید .

همینطور این پروژه به مراکز تفریحی و رفاهی چون برج ایران مال ، پارک جنگلی چیتگر ، دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس یا چیتگر ، پارک در حال احداث هزار و یک شهر و ... نیز دسترسی نزدیکی دارد . در اطراف این پروژه هایپر مارکت‌های ۳۰۰۰ متری احداث خواهد شد که تمام نیازهای ساکنین برج پارسه را برآورده می‌کنند .

این پروژه از سمت شرق مشرف به ویوی زیبای رشته کوه‌های البرز و در اضلاع دیگر رو به دریاچه زیبای خلیج فارس است و ساکنین این برج از این چشم ‌اندازها نهایت لذت را در کنار سکوت شهرک و آب و هوای خوش ، خواهند برد .

زمان تحویل پروژه پارسه

پروژه اریان پاسارگاد و پروژه پارسه نخستین بار در سال ۱۳۸۷ زیر نظر تعاونی ساختمانی اریان پاسارگاد پایه گذاری شد ، این تعاونی در دو زیر گروه بانک پاسارگاد و پارس اریان می‌باشد که واحد‌های مسکونی را تعاونی بانک پاسارگاد و واحد‌های تجاری را تعاونی پارس اریان اجرا می‌نماید .

پروژه پارسه در دو برج مسکونی a و b ساخته خواهد شد که برج a که تا به اینجای مطلب در مورد آن صحبت کردیم مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند . واحد‌های این برج در ابعاد ۸۰، ۸۸ ، ۱۱۴ ، ۱۴۰ ، ۱۵۲ ، ۱۸۱ ، ۱۹۰ و ۱۹۳ متری می‌باشند . تمام این واحد‌ها دارای نقشه ، نورگیری و ویو عالی و ابدی هستند .

قیمت پروژه پارسه

تا به اینجای مطلب با جزئیات این برج به طور کامل آشنا شدید ، همانگونه که با خواندن مطالب بالا متوجه شدید این برج در مقایسه با سایر برج‌های این منطقه امکانات رفاهی بهتر ، دسترسی راحت‌تر و موقعیت جغرافیایی بهتر و چشم نوازتری دارد ؛ از این رو افراد بسیاری خواهان سرمایه‌گذاری در این پروژه هستند .

 عواملی مانند ویو ، طبقه ، متراژ ، تورم حاکم بر جامعه ، زمان تحویل ، خشک یا تکمیل بودن واحد‌ها ، جهت واحد و ... همگی در قیمت ان تأثیر دارند . برای آگاهی از قیمت قطعی واحد‌های این پروژه با کارشناسان آسمان هوم تماس بگیرید یا به سایت ما به همین نام مراجعه نمایید و برای تیم پشتیبانی ما پیام بگذارید .

خرید و فروش برج پارسه

با توجه با تمام ویژگی‌هایی که در بالا ذکر کردیم ، اعتبار تعاونی سازنده و زمان تحویل نزدیک واحد‌‌‌های برج پارسه ، سبب شده که بسیاری از کسانی که قصد سرمایه‌گذاری و سکونت در این منطقه از تهران را دارند ، این برج را به سایر برج‌های این منطقه ترجیج دهند .

اگر قصد خرید هر یک از واحد‌های این برج را دارید ، به سایت یا دفتر املاک آسمان هوم مراجعه نمایید تا کارشناسان ما متناسب با بودجه شما یک واحد را از سهامداران این پروژه برای شما مطابق با قوانین تعاونی سازنده و ملک را برای شما خریداری کنند .

در پایان

مرکز مشاوره املاک آسمان هوم یکی از مراکز معتبر و باسابقه در منطقه ۲۲ شهر تهران است که با تمامی پروژه‌های این منطقه از جمله برج پارسه آشنایی کامل دارد .

مشاورین املاک آسمان هوم تمام جزئیات و شرایط خرید ، فروش و قیمت این برج‌ها را با صداقت کامل برای مشتری شرح می‌دهند تا با اعتماد کامل و بدون هیچ‌گونه مشکلی یک واحد را پیش خرید یا پیش فروش کنند .

مشاورین ما در تمام مراحل انتخاب ، عقد قولنامه، نقل و انتقال و تحویل گرفتن واحد در کنار شما هستند . کافیست میزان بودجه خود را به ما بگویید و مابقی کارها را به کارشناسان ما بسپارید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پارسه

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید