روژان

تعاونی: ناجا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه روژان

پروژه روژان ، یکی از پروژه های برج های مسکونی است که با نام های برج روژان چیتگر و برج روژان منطقه ی ۲۲ نیز معروف است . برج های روژان در شهرک دانشگاه شریف در جوار بلوار اردستانی ساخته شده اند .

این شهرک نیز مانند دیگر شهرک های جدید در تهران با پیشرفت روز افزون خود در ساخت و ساز و برخورداری از امکانات بسیار ، مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمان قرار گرفته است .

پروژه روژان توسط تعاونی مسکن ناجا ساخته شده و در حال بهره برداری می باشد . ما در ادامه به بررسی بیشتر در مورد این پروژه خواهیم پرداخت . جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه با ما باشید .

با ما به راحتی صاحب مسکن شوید !

برخی از افراد به دنبال خرید خانه های شیک و لوکس در منطقه های خلوت با دسترسی های بسیار می باشند . ما به این افراد ، خرید برج های پروژه روژان را توصیه می کنیم .

چرا که این برج ها در بلوار اردستانی که یکی از بهترین موقعیت ها از لحاظ دسترسی و خلوت بودن به شمار آمده ، واقع گردیده اند . از همین رو خرید مسکن در این منطقه با دسترسی فوق العاده ، به جهت سرمایه گذاری نیز بسیار مناسب می باشد .

برای پیش خرید ملک در شهید اردستانی کلیک کنید.


معرفی پروژه روژان

با توجه به مطالب ذکر شده ، گفته شد که با پیشرفت شهرک های احداثی در سراسر تهران ، تعاونی ها و سازندگان بسیاری ، به دنبال ساخت و ساز برج های بسیاری در آن مناطق بوده اند .

یکی از این انبوه سازان و تعاونی ها می توان به تعاونی مسکن ناجا اشاره نمود که ساخت برج های روژان را در دست ساخت و بهره برداری دارد .

پروژه روژان در منطقه ای خوش آب و هوا و در موقعیتی مناسبی در شهرک دانشگاه شریف در جوار بلوار اردستانی قرار گرفته است . این پروژه شامل ۶ برج بوده که هر یک از آن ها نیز دارای ۱۶ طبقه می باشد .

پروژه ی برج های روژان تحت نظر تعاونی مسکن ناجا ساخته شده اند . رزومه ی این تعاونی نشان از چندین سال سابقه ی درخشان در زمینه ی ساخت و ساز را می دهد .

همچنین اگر به پروژه های در دست این تعاونی نگاهی بیندازیم ، متوجه خواهیم شد که تمامی کارهایشان ، در بهترین کیفیت ساخته و به خریداران محترم عرضه گردیده است . بنابراین این عوامل سبب شده تا این تعاونی در بازار مسکن ، دارای اعتبار بسیاری باشد .

همین موضوعات نیز موجب گردیده تا پروژه های در دست تعاونی مسکن ناجا از جمله پروژه روژان ، با استقبال بسیاری از خریداران رو به رو شود .

موقعیت مکانی برج روژان

پروژه روژان ، شامل شش برج شانزده طبقه مسکونی بوده که در غرب منطقه ی ۲۲ شهرداری تهران ، در کنار بلوار اردستانی و شهرک دانشگاه شریف و خیابان روژان واقع شده است .

باید گفت بلوار اردستانی یکی از بهترین مناطق تهران از نقطه نظر آب و هوا می باشد . چرا که در آن منطقه ، بادهای غربی _ شرقی وزیده که همین امر موجب شده تا جز مناطق خوش آب و هوا به شمار آید.

در سال های اخیر ، شهرک های بسیاری در اطراف این بلوار ساخته شده که یکی از آن ها شهرک دانشگاه شریف بوده که برج های روژان در آن شهرک ، در حال بهره برداری است .

مشخصات پروژه روژان

کاربری پروژه روژان، مسکونی بوده و به صورت برج می باشد . گفتنی است این پروژه ، دارای شش برج بوده که هر یک از آن ها در بلوار اردستانی در ۱۶ طبقه ساخته شده اند .

به عبارتی دیگر می توان گفت که هر یک از بلوک ها دارای ۲۵۵ واحد مسکونی هستند . متراژ واحدهای برج های روژان به شرح ذیل است ؛

·      واحد ۱۷۸ متری دارای ۳ اتاق و ۱ حمام

·      واحد ۱۱۴ متری دارای ۲ اتاق و ۱ حمام

·      واحد ۱۲۲ متری دارای ۲ اتاق و ۱ حمام

·      واحد ۱۳۰ متری دارای ۲ اتاق و ۱ حمام

امکانات پروژه روژان

پروژه روژان از امکانات بسیاری جهت رفاه حال خریداران عزیز برخوردار است . این امکانات به شرح ذیل می باشد ؛

·      دارای لابی مجلل

·      برخورداری از لابی من بیست و چهار ساعته

·      بهره مندی از پارکینگ

·      دارا بودن از انباری

·      برج های شامل آسانسور نفر بر

·      بهره مندی آسانسور حمل بار

·      نصب آنتن مرکزی

·      فضای سبز روحیه بحش

·      برخورداری از سالن اجتماعات

·      دارای سالن ورزشی

·      داشتن مدیریت عالی

·      و ... .

همچنین برخی از امکانات نیز برای پروژه روژان به صورت اختصاصی در نظر گرفته شده که آن ها نیز عبارتند از ؛

·      برخورداری از آنتن تلوزیون

·      بهره مندی از پنجره ی دو جداره

·      دارای تهویه هوا

·      داشتن وای فای

·      کارگذاری سیستم پکیج

·      نصب کابینت ام دی اف

·      دارای کف سرامیک در واحد ها

·      بهره مندی از سالن بدن سازی

·      و ... .

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، با کارشناسان ما در تعاونی مسکن ناجا در تماس باشید .

دسترسی های برج روژان

از آن جایی که پروژه روژان در غرب منطقه ی ۲۲ و در جوار بلوار ارستانی واقع شده ، موجب دسترسی های متنوع آن به اتوبان های متعددی نیز گردیده است .

به عبارتی دیگر برج های روژان تقریبا در دو کیلومتری غرب دریاچه ی چیتگر یا همان دریاچه ی شهدای خلیج فارس واقع شده اند . این پروژه به اتوبان همت ، اتوبان حکیم ، اتوبان تهران کرج ، اتوبان لشکری و اتوبان فتح نیز قابل دسترسی است .

به هنگام ساخت این پروژه ، امکانات رفاهی متعددی را برای برج های روژان در نظر گرفته اند. همچنین از نقطه نظر مکان های درمانی و آموزشی نیز دارای امکانات بسیاری می باشد .

گفتنی است پارک جنگلی چیتگر ، شهربازی هزار و یک شب ، دریاچه ی شهدای خلیج فارس و .... نیز در نزدیکی بلوار اردستانی قرار گرفته اند .

این بلوار اردستانی به مراکز تجاری چون مرکز بزرگ تجارت ایرانیان یا به عبارتی ایران مال و مجتمع تجاری – اداری پارسه نزدیک می باشد .

خرید از پروژه روژان چگونه صورت می گیرد ؟

اگر به دنبال سرمایه گذاری و یا سکونت در برج های شیک و به روز هستید ، ما به شما خرید برج های روژان را توصیه می کنیم . آسمان هوم دپارتمانی تخصصی در زمینه ی مشاوره و خرید و فروش املاک می باشد .

 این مجموعه با سابقه ای درخشان ، از معتبرترین دپارتمان های املاک در سرتاسر شهر تهران به شمار می آید . در واقع تمامی تلاش این مجموعه این بوده که چیزی که سرمایه گذاران به دنبال آن هستند با بیشترین ارزش در اختیار آن ها قرار دهد .

شما سرمایه گذاران و خریداران محترم می توانید از طریق این مجموعه با مناسب ترین قیمت واحد های پروژه روژان را دریافت نمایید .

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی جامع و کامل در مورد پروژه روژان از جمله معرفی پروژه ، موقعیت مکانی آن ، مشخصات پروژه ، دسترسی های برج های روژان ، امکانات آن ها و ... پرداختیم . این پروژه توسط تعاونی مسکن ناجا در حال بهره برداری می باشد .

شما عزیزان جهت خرید واحد های این پروژه ی مسکونی می توانید از طریق مجموعه ی آسمان هوم اقدام نمایید . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج های روژان ، از طریق راه های درج شده در این وب سایت با مشاورین ما تماس حاصل نمایید . 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه روژان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید