لشکر 27 ( همدانی )

تعاونی: فرا گستر امید یاران 27

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی )

پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) یکی از پروژه ی برج های مسکونی است که با نام های مختلفی از جمله شهید همدانی و مروارید یک نیز شناخته می شود . با احداث شهرک مروارید در شهر تهران مانند دیگر شهرک ها با پیشرفت روز افزون آن رو به رو بوده ایم .

این شهرک نیز به علت مزیت هایی که داشته از ابتدای تاسیس ، مورد توجه سازندگان بسیاری قرار گرفته است . بنابراین از زمان احداث آن ، سازندگان و انبوه سازان بسیاری شروع به ساخت پروژه های مسکونی در این شهرک کرده اند .

پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) نیز توسط تعاونی فرا گستر امید یاران ۲۷ در حال ساخت و بهره برداری می باشد . در ادامه به بررسی بیشتر این پروژه خواهیم پرداخت . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله همراه با ما باشید .

به راحتی صاحب خانه شوید !

این روز ها به علت نوسانات اقتصادی و همچنین افزایش قیمت ها از جمله قیمت مسکن ، سبب شده تا افراد بسیاری نتوانند صاحب مسکن بشوند . به گونه که حتی داشتن مسکن برای برخی از افراد مانند آرزو می باشد .

از همین رو تعاونی فرا گستر امید یاران ۲۷ این فرصت را برای افرادی که به دنبال خرید مسکن به وجود آورده که بتوانند با سرمایه ی کم صاحب خانه شوند . پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) ، یکی از پروژه های مسکونی این تعاونی می باشد که در مدت دو تا چهار سال پس از خرید آن ، به خریداران محترم تحویل داده می شود .


برای پیش خرید ملک در مروارید شهر کلیک کنید.

 

معرفی پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی )

همان طوز که در بالا بیان کردیم با پیشرفت شهرک های احداثی در تهران و اطراف آن ، شرکت های سازنده و تعاونی های بسیاری از جمله تعاونی های دولتی ، شروع به ساخت و ساز در آن ها نمودند . یکی از این تعاونی ها ، تعاونی فرا گستر امید یاران ۲۷ می باشد که پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) را در دست ساخت دارد .

پروژه ی مسکونی لشکر ۲۷ که در منطقه ای با موقعیت مناسب در شهرک مروارید شهر قرار گرفته است ، شامل ۲۹ طبقه می باشد . ساخت این برج از ماه اسفند سال ۹۷ شروع شده و در حال حاضر نیز در حال تکمیل ساخت می باشد .

این پروژه تحت نظر تعاونی فرا گستر امید یاران ۲۷ می باشد . این تعاونی با چندین سابقه در زمینه ی ساخت و ساز ، دارای رزومه ای درخشان می باشد . چشم اندازه گذشته نشان داده که پروژه های در دست این تعاونی در بالاترین کیفیت بوده اند . همچنین در طول سال های کاری ساخت پروژه های دیگر ، تحویل به خریداران به موقع صورت گرفته است .

همین امر سبب شده تا این تعاونی دارای اعتبار بسیاری در بازار باشد . بنابراین پروژه های در دست این تعاونی نیز مانند پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) با استقبال بسیار زیادی رو به رو بشود .

موقعیت مکانی پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی )

یکی از بهترین شهرک های منطقه ، شهرک مروارید شهر می باشد که پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) در آن منطقه در حال ساخت و ساز می باشد . موقعیت این پروژه سبب شده به علت آینده ی خوبی که در پیش رو دارد با استقبال زیادی از خریداران رو به رو شود .

این پروژه ، در بهترین قسمت منطقه ی ۲۲ تهران در شهرک مروارید و در فاز یک قرار گرفته است . همچنین پروژه ی همدانی به دریاچه ی چیتگر و همچنین ساختمان های تجاری ایران مال نزدیک می باشد . این نزدیکی سبب شده تا افراد خریدار ، ساختمان مسکونی مناسب و در یک آب و هوایی بسیار مناسب دریافت نمایند .

چشم انداز پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) ، به ارتفاعات و کوه های شمال غرب تهران می رسد . همچنین این پروژه از لحاظ دسترسی به راه های ارتباطی ، شرایط بسیار مناسبی داشته است چرا که پروژه ی همدانی به اتوبان همت نزدیک می باشد .

مشخصات پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی )

کاربری پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) ، مسکونی و به صورت برج می باشد . برج لشکر ۲۷ دارای ۳۰ طبقه ی در حال ساخت می باشد . این برج به صورت یک بلوک ۳۰ طبقه می باشد . طبقات این برج شامل موارد ذیل می باشد ؛

·      این برج شامل بیست و پنج طبقه ی مسکونی می باشد .

·      این برج شامل یک طبقه لابی مجلل است .

·      این برج شامل چهار طبقه ی منفی است . کاربری این چهار طبقه ، پارکینگ و انباری است .

برج لشکر ۲۷ دارای ۲۰۰ واحد می باشد که در متراژ های متفاوتی در حال ساخت می باشند . لشکر ۲۷ را بر اساس متراژ به چهار دسته نقسیم بندی نموده اند . این تقسیم بندی به شرح ذیل می باشد ؛

·       تیپ A : متراژ واحد های تیپ A ، ۱۵۰ متر می باشد و به صورت سه خوابه است .

·      تیپ B : متراژ واحدهای تیپ B ، ۱۶۵ متر می باشد و به صورت سه خوابه می باشند .

·      تیپ C : متراژ واحدهای تیپ C ، ۱۶۵ متر می باشد و به صورت سه خوابه هستند .

·      تیپ D : متراژ واحدهای تیپ D ، ۱۳۵ متر می باشد و به صورت سه خوابه است .

امکانات پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی )

پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) دارای امکانات بسیار و به روزی می باشد . این امکانات به شرح ذیل است ؛

·      متریال به کار رفته ی با کیفیت و درجه ی یک

·      دارای لابی مجلل

·      دارای سالن اجتماعات

·      دارای سالن ورزشی

·      دارای سالن بازی کودکان

·      دارای دفتر مدیریت

·      دارای سیستم ای سرمایشی و گرمایشی مرکزی

·      دارای دوربین مدار بسته

·      دارای سیستم اعلام و اطفا حریق

·      دارای ۴ لاین آسانسور ( نفربر و بالابر )

·      دارای سیستم انتقال برق باسداکت

·      دارای برق اضطراری

·      دارای شوتینگ زباله

·      دارای واحدهای مستردار و پنجره ی قدی

·      و ... .

دسترسی های پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی )

از آن جایی که این پروژه به اتوبان همت نزدیک می باشد بنابراین موجب سهولت در رسیدن به این منطقه می شود . راه های دسترسی به این برج از طریق بزرگراه های حکیم ، شهید خرازی ، آزادگان ، تهران _کرج نیز صورت می گیرد .

از دیگر دسترسی های پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) می توان به نزدیکی این برج مسکونی به مکان های زیر اشاره نمود ؛

·      شهربازی هزار و یک شهر

·      پارک جنگلی چیتگر

·      دریاچه خلیج فارس

·      بازار بزرگ ایرانمال

·      و ... .

نزدیکی به این مکان ها موجب شده تا در آینده ، ساکنین برج لشکر ۲۷ ( همدانی ) به تمام امکانات رفاهی و تفریحی دسترسی کامل داشته باشند .

خرید پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی )

مجموعه ی آسمان هوم ، متشکل از تیمی با تجربه و مشاورین حرفه ای ، سابقه ای درخشان در زمینه ی خرید و فروش ملک در سطح شهر تهران داشته است .

این مجموعه از دپارتمان های معتبر املاک در تهران می باشد که در جهت پیش فروش پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) مشغول به فعالیت می باشد . شما از طریق این دپارتمان می توانید پروژه ی همدانی را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید .

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی جامع و کامل در مورد پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) پرداختیم . مواردی که ذکر شد شامل معرفی پروژه ، موقعیت مکانی پروژه ، مشخصات پروژه ،

امکانات پروژه و دسترسی های پروژه لشکر ۲۷ و ... بود . این پروژه توسط تعاونی فرا گستر امید یاران ۲۷ در حال ساخت می باشد . شما عزیزان جهت پیش فروش واحد های این پروژه ی مسکونی می توانید از طریق دپارتمان تخصصی و معتبر آسمان هوم اقدام نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه لشکر ۲۷ ( همدانی ) می توانید از طریق راه های درج شده در این وب سایت با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه لشکر 27 ( همدانی )

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید