پروژه F4

تعاونی: شهرداری منطقه 9

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه F۴

 

پروژه F۴ در منطقه ۲۲ تهران واقع شده و یکی از پروژه های بسیار لوکس در شهرک مروارید شهر است . با توجه به پیشرفت ساختمان سازی و پروژه های موفق در این منطقه تهران ، سرمایه گذاران بسیاری این منطقه را مکانی مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می کنند .

منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر توانسته با پیشبرد پروژه های موفق ، اشخاص زیادی را برای سرمایه گذاری و یا سکونت در این منطقه علاقه مند نماید . این پروژه های عظیم با امکانات رفاهی به روز توانسته اند این منطقه را به مکانی لوکس به دور از آلودگی های تهران تبدیل نماید .


خرید پروژه F۴ در منطقه ۲۲

یکی از بهترین مناطق در حوالی دریاچه چیتگر شهرک مروارید است که یکی از لوکس ترین شهرک های این منطقه محسوب می شود . این منطقه بلوک بندی شده است و یکی از بهترین بلوک ها ، بلوک F۴ است . پروژه F۴ در حال ساخت توسط تعاونی شهرداری منطقه ۹ تهران در این بلوک است .

همانطور که می دانید برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن ، بعد از منطقه ای که ساختمان در آن در حال احداث است باید به سازنده آن توجه کرد . با بررسی سوابق ساخت و ساز ، زمان تحویل پروژه های قبلی ، کیفیت ساخت و ... آن مجموعه می توان با خیال راحت اقدام به سرمایه گذاری کرد .

تعاونی مسکن شهرداری منطقه ۹ تهران یکی از به نام ترین تعاونی ها درساخت و ساز در این منطقه است که سوابق درخشان آن بر کسی پوشیده نیست . با توجه به سابقه خوب این تعاونی ، افراد می توانند با خیال راحت برای خرید و یا سرمایه گذاری در پروژه F۴ اقدام نمایند .

برای آگاهی از مشخصات کامل ، امکانات و ویژگی های این پروژه ساختمانی می توانید با مشاوران آسمان هوم تماس گرفته و با خیالی راحت به سرمایه گذاری در این پروژه اقدام و یا برای سکونت یکی از واحد ها را خریداری کنید .


برای پیش خرید ملک در مروارید شهر کلیک کنید.

 

مشخصات پروژه F۴

پروژه F۴ که از سازه های بتنی در حال ساخت می باشد شامل ۲۷ طبقه می باشد که ۴ طبقه آن به پارکینگ اختصاص داده شده است و ۱ طبقه آن لابی شیک و مجللی است که لابی من ۲۴ ساعته در آن حضور خواهد داشت تا ساکنین در امنیت و آسودگی خیال در این برج سکونت کنند .

در این پروژه در مجموع ۱۵۴ واحد مسکونی وجود دارد که در متراژ های مختلف با توجه به خواست و میزان بودجه خریداران محترم قابل خریداری هستند . واحد ها در متراژ های ۸۴ ، ۱۳۰ ، ۱۴۳ و ۱۵۷ متری قابل خریداری می باشند که قیمت هر واحد با توجه به متراژ آن محاسبه می شود .

در پروژه F۴ واحد ها در متراژ های مختلف در حال ساخت هستند که با توجه به متراژ به صورت ۱ خوابه ، ۲ خوابه و ۳ خوابه به همراه یک خواب مستر به فروش می رسند . این واحد ها هم برای افراد مجرد و یا تعداد اعضای خانواده کم و هم برای خانواده های پر جمعیت مکانی مناسب برای سکونت هستند .


امکانات پروژه F۴

 

پروژه F۴ در حال ساخت با استفاده از بهترین متریال و مصالح است که می توان گفت یکی از لوکس ترین برج ها در شهرک مروارید شهر خواهد بود . اساسی ترین موئلفه در مقاومت ساختمان مصالح به کار برده شده در ساخت آن است که در این ساختمان از با کیفیت ترین مصالح استفاده می شود .

این برج دارای امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی است که باعث تمایز این پروژه با دیگر پروژه های این منطقه می شود و باعث رفاه و آسایش بیشتر ساکنین این ساختمان در آینده خواهد شد . در ادامه به برخی از این امکانات و ویژگی ها می پردازیم :

 

·        لابی بسیار شیک و مدرن

·        لابی من ۲۴ ساعته

·        انباری اختصاصی برای هر واحد

·        چشم انداز بی نظیر

·        سیستم گرمایشی و سرمایشی به روز

·        دارای سالن اجتماعات

·        سالن بازی برای کودکان

·        آسانسور نفر بر و هم چنین بار بر

·        دوربین مدار بسته

·        فضای سبز محوطه

·        پارکینگ اختصاصی

 

کارشناسان آسمان هوم با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با ویژگی ها و امکانات این ساختمان بهترین مشاور برای سرمایه گذاری و یا خرید در این پروژه هستند . قبل از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی حتما با افراد آگاه به پروژه مورد نظر خود مشورت کنید تا سرمایه گذاری موفقی داشته باشید .

 

دسترسی پروژه F۴

 

این برج در بهترین محل منطقه ۲۲ واقع شده است . دسترسی ساکنین به مراکز خرید و تفریحی بسیار آسان است . همانطور می دانید ایران مال ، دریاچه خلیج فارس و مرکز تجاری آن و شهر بازی هزار و یک شهر در این منطقه واقع شده اند که ساکنین پروژه F۴ به راحتی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند .

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید مسکن دسترسی منطقه ای محل احداث آن است . این برج از نظر دسترسی به بزرگراه ها نیز بسیار در منطقه خوبی در حال احداث است . ساکنین می توانند از شمال به بزرگراه خرازی و از جنوب به آزاد راه تهران - کرج به راحتی دسترسی داشته باشند .

 

پروژه F۴ در چه مرحله ای است ؟

 

همانطور که گفته شد پروژه F۴ توسط تعاونی شهرداری منطقه ۹ در حال ساخت است . این مجموعه با توجه به سابقه درخشان خود همیشه سعی در تحویل به موقع پروژه ها دارد تا بتواند رضایت کامل خریداران را به دست آورد که همین مساله باعث اعتماد مشتریان به این تعاونی شده است .

این برج هنوز در حال ساخت است و ۹۰ درصد پروژه به اتمام رسیده است . با توجه به سابقه سازنده می توان به تحویل به موقع واحد ها امید داشت . سرمایه گذاران و خریداران با توجه به اینکه تنها ۱۰ درصد پروژه باقی مانده می توانند برای خرید با مشاوران آسمان هوم تماس گیرند .

برای خرید و یا سرمایه گذاری باید به سازنده هر پروژه ای بسیار دقت نمود تا از نتیجه ساخت و ساز ، زمان تحویل و ... آن مطمئن بود . با بررسی سوابق کاری سازنده ، پروژه های در حال احداث آن می توان بهترین تصمیم را برای خرید گرفت . پروژه F۴ در حال احداث توسط خوش سابقه ترین تعاونی می باشد .


نحوه خرید چگونه است ؟

 

با توجه به پیشرفت پروژه می توان گفت این پروژه در زمان مقرر تحویل داده خواهد شد . با توجه به رشد روز افزون قیمت بازار مسکن می توان گفت این پروژه پس از تحویل ارزش بالایی پیدا خواهد کرد . سرمایه گذاران می توانند با خرید این واحد ها در زمان کوتاه به سود خوبی دست یابند .

با توجه به تغییرات روزانه در قیمت مسکن و هم چنین پیشرفت پروژه نمی توان قیمت مشخصی را برای پروژه F۴ بیان کرد . از طریق تماس با مشاوران آسمان هوم می توانید اطلاعات کامل در مورد برج ، قیمت هر واحد و مشاوره دریافت نمایید . مشاوران آسمان هوم همیشه در تلاش هستند تا خریداران را به بهترین شکل راهنمایی نمایند .

امروزه سرمایه گذاری به امری بسیار ریسک پذیر تبدیل شده است . برای سرمایه گذاری در هر امری باید قبل از اقدام به سرمایه گذاری ، کسب اطلاعات در رابطه با آن صنعت پرداخت تا بتوان با اطمینان کامل در آن صنعت سرمایه گذاری کرد . صنعت ساختمان سازی تنها صنعتی است که همواره در حال پیشرفت بوده است .

 

کلام آخر

 

پروژه F۴ به دلیل واقع شدن در شهرک مروارید شهر آینده بسیار خوبی را خواهد داشت . این شهرک در یکی از بهترین لوکیشن منطقه ۲۲ واقع شده که با داشتن آب و هوایی پاک ، چشم اندازی زیبا و امکانات و دسترسی عالی برای ساکنین این برج ، مکانی مناسب برای سکونت و هم چنین سرمایه گذاری است .

ابن برج با داشتن امکانات بی نظیر خود ، تمام نیاز های ساکنین را برطرف خواهد کرد . استفاده از مصالح و متریال به روز و سازه بتنی کیفیت ساخت این برج را بسیار بالا خواهد برد که همین مساله دلیل مناسبی برای انتخاب این برج برای سکونت و یا سرمایه گذاری خواهد بود .

برای سکونت و یا سرمایه گذاری باید با اطلاعات کامل اقدام کرد ، مشاوران آسمان هوم با تجربه سالیان خود شما را در تجربه خریدی آسان یاری خواهند کرد . برای دریافت هرگونه مشاوره ، اطلاعات و یا قیمت واحد های پروژه F۴ می توانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمایید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه F4

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید