مروارید خیام F9

تعاونی: مهندس لالوی

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه مروارید خیام F۹

پروژه مروارید خیام F۹ از برترین املاک مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است ‌. این مجتمع برتر از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیک ترین نقطه به دریاچه چیتگر قرار دارد . از این رو علاوه بر آب و هوایی خوش از ویویی چشم نواز نیز بهره مند هست .

این پروژه ساختمانی در قلب تجارت تهران قرار دارد . با سکونت در این شهرک بهترین امکانات رفاهی در اختیارتان قرار می گیرد . بنابراین با یک تصمیم درست ، محل زندگی تان به کلید موفقیت تان تبدیل می شود .

در ادامه مبحث درباره امکانات و نحوه خرید این مجتمع به صورت خلاصه توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

خرید پروژه مروارید خیام F۹ در منطقه چیتگر تهران

پروژه مروارید خیام F۹ از دیگر اماکن مسکونی _ تجاری در منطقه چیتگر پایتخت کشور است . نمونه های مشابهی از این مجتمع در گوشه به گوشه ایران قرار دارد ، اما هیچ یک مروارید خیام نمی شود .

این برج توسط مهندس لالوی مدیریت می گردد تا علاوه بر ایمنی بالا از دیگر جنبه ها همچون طراحی داخلی نیز زیبا و منحصر به فرد باشد .

این پروژه در مراحل ابتدایی ساخت و ساز می باشد و تا به امروز ، تفاوت چندانی با یک زمین خاکی ندارد . با این حال افراد خرید و فروش پروژه مروارید خیامF۹ مقدور است .

شرایط خرید این مجتمع برتر سخت نیست . خریداران بایستی حتما۳۵% از قیمت کل واحد را بپردازند تا مابقی هزینه ها در اقساط کوتاه مدت یا مدت بلند مطابق با بودجه افراد تقسیم شود .

این شرط بهترین فرصت برای خلاص شدن از خانه های اجاره ای است . بنابراین وقت را غنیمت بشمارید تا در کوتاه ترین بازه زمانی در ملک خود ساکت شوید .


برای پیش خرید ملک در مروارید شهر کلیک کنید.


پروژه مروارید خیام F۹ در چه مرحله ای است ؟

در دنیایی که خانه و مسکن حرف اول را می زند ، پروژه مروارید خیام F۹ از برترین املاک منطقه ۲۲ تهران شناخته شد . این پروژه ساختمانی‌ ، یک ابربرج معمولی نیست ، بلکه جزء به جزء اجزای آن طبق قاعده خاصی طراحی شده است .

امروزه ، زندگی در این ساختمان آرزوی افراد بسیاری است ، تا از این طریق علاوه بر استنشاق هوایی پاک به برترین نقاط تهران دسترسی داشته باشند .

پروژه مروارید خیام F۹ توسط نخبگانی همچون مهندس لالوی ساخته می شود . در حال حاضر این ساختمان در مرحله فونداسیون است .

 این برج دارای ۲۵ طبقه می باشد . از این رو فونداسیون آن با دقت بیشتری صورت می گیرد تا ایمنی و استحکام سازه دو چندان شود و به راحتی در برابر حوادثی همچون آتش سوزی ، زلزله و سیل فرو نپاشد .

پروژه مروارید خیام F۹ چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه مروارید خیام F۹ از املاک پیش فروش شهرک خوش هوای چیتگر تهران است . طرح اولیه این سازه برتر در اواسط سال ۱۴۰۱ تائید شد ، اما با این حال فرآیند ساخت و ساز آن با سرعت بالاتری پیش رفت .

هدف مهندس لالوی از ساخت این بنای باشکوه ، ایجاد رفاه بیشتر جهت آبادانی شهر تهران بود . بر همین سبب در همان سال ثبت طرح پروژه فرآیند ساخت و ساز پروژه را آغاز کرد .

واحد های پیش فروش پروژه مروارید خیام F۹ در ۳۶ ماهه تحویل داده می‌ شوند ‌. اگر می خواهید در سال بعد ، سال تحویل را در خانه خود باشید هم اکنون نسبت به خرید ملک در منطقه چیتگر تهران اقدام کنید .

واحد های این پروژه همه چیز تمام هستند . بنابراین با تحویل آن نیازی به بازسازی یا بازسازی نیست ، می توانید از همان ابتدا نسبت به اسباب کشی و جا به جایی وسائل خود اقدام نمایید .

مشخصات پروژه مروارید خیام F۹

با وجود تراکم جمعیت در شهر تهران ، اماکن مسکونی و تجاری متعددی در سراسر استان بنا شد . پروژه مروارید خیام F۹ یکی از محبوب ترین پروژه های ساختمانی در منطقه چیتگر است .

طرح نهایی این برج از همان ابتدای کار رونمایی شد . این برج تنها زیبا نیست بلکه ار نظر طراحی دکوراسیون نیز بروز و مدرن می باشد . از این رو تمامی افراد با هر سلیقه یا علایقی خواهان زندگی در واحد های این سازه هستند .

در جدول ذیل به صورت خلاصه ، مشخصات بارز پروژه مروارید خیام F۹ نام برده ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر به آن توجه کنید :

ردیف

مشخصات پروژه مروارید خیام F۹

توضیحات

۱

طبقه

از ۲۵ طبقه تشکیل شده است که در هر طبقه ۷ واحد شیک و مجهز قرار دارد .

۲

متراژ

واحد های این ساختمان در تیپ های ۹۳ ، ۹۷ ، ۱۰۰ ، ۱۰۳ و ۱۰۸ متری است .

۳

اتاق خواب

واحد های پروژه خیام F۹ در یک یا دو اتاق خواب طراحی می گردند .

۴

آسانسور

این مجتمع از چندین لاین آسانسور نفربر یا باربر است .



امکانات پروژه مروارید خیام F۹

پروژه مروارید خیام F۹ دارای امکانات بی نظیری است . زندگی در این منطقه به معنای محدود شدن امکانات نیست ، بلکه فرصت های بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد .

برخورداری از فضای سبز و نزدیکی به دریاچه چیتگر از برترین امکانات این برج جهت آسایش بیشتر ساکنین است . با این وجود ، ساکنین می توانید از تفریحاتی همچون دوچرخه سواری یا پیاده روی در دامان پاک طبیعت در اوقات فراغت شان بهره ببرند .

سالن اجتماعات ، آب و هوایی پاک ، استخر ، آسانسور ، پله اضطراری و ... از دیگر امکانات این مجتمع مسکونی به حساب می آید . بنابراین اگر از آلودگی‌ های تهران و ترافیک های سنگین خسته شده اید ، جهت زندگی در این شهر پروژه مروارید خیام F۹ برگزینید .

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه مروارید خیام F۹

در صنعت مسکن فرصت های بسیاری جهت خرید سهام برای سرمایه گذاران وجود دارد . پروژه مروارید خیام F۹ یکی از فرصت های طلایی جهت خرید سهام در این صنعت مدرن می باشد .

با وجود وضعیت نا به سامان تورم ، قیمت این پروژه در حال صعود است . بنابراین با خرید امتیاز این سازه بر ارزش پول و سرمایه تان می افزایید .

مهندس لالوی علاوه بر فروش امتیاز پروژه ، پیش رو خریداران پوئن های مثبت دیگری همچون اقامت در برج نیز قرار می دهد . بنابراین اگر به دنبال کسب درآمد و اقامت در برترین نقطه تهران هستید ، پروژه مروارید خیام F۹ بهترین گزینه است .

دسترسی پروژه پروژه مروارید خیام F۹ چگونه است ؟

پروژه مروارید خیام F۹ در برترین موقعیت از نظر جغرافیایی و تجاری قرار گرفته است . این پروژه یک ساختمان دور افتاده و متروکه نیست ، بلکه با وجود ویژگی هایی همچون فضای سبز مجزا ، هوایی پاک ، سرسبز و ... جزو برترین املاک چیتگر به شمار می رود .

این ساختمان به اماکن متعددی دسترسی دارد . همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد . بدین خاطر ویو ساختمان ترکیبی از موج های آرام دریاچه و پوشش های گیاهی منطقه می باشد .

همچنین به شاهراه های تهران همچون اتوبان همت و حکیم دسترسی دارد . با انتخاب این ساختمان ، شرایط زندگی برایتان راحت می شود . با وجود فروشگاه های زنجیره ای ، ساکنین می توانند حتی برای نیاز های روزانه شان نیز در ساختمان بمانند .

بنابراین اگر از رانندگی های طولانی مدت خسته اید و دلتان برای تفریحات آبی و دوچرخه سواری تنگ شده است ، برای اقامت و زندگی تان پروژه مروارید خیام F۹ را انتخاب کنید ‌.

خرید پروژه مروارید خیام F۹ چگونه است ؟

خرید پروژه مروارید خیام F۹ موظف به رعایت شرایط خاصی نیست . املاک شهرک چیتگر به منظور رفاه بیشتر مردم طراحی می شود تا افراد روزمرگی زندگی خود را در محیطی پاک عاری از هر گونه آلودگی بگذرانند .

خرید این پروژه به صورت اقساطی انجام می شود . تمامی اقشار از قشر کارگران گرفته تا کارخانه داران همگی می توانند با رعایت شرایط مساوی در این برج خوش آب و هوا زندگی کنند .

بنابراین تا زمانی که واحد های آن به فروش نرسیده است ، نسبت به خرید ملک در پروژه مروارید خیام F۹ اقدام کنید . قیمت واحد ها متناسب با امکانات هر طبقه متفاوت است .

بنابراین پیش از ثبت خریدتان با کارشناسان ما در آسمان هوم تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر اطلاع از قیمت و امکانات هر واحد در این برج از خدمات مشاوره مجموعه ما استفاده کنید .

شرایط خرید پروژه مروارید خیام F۹

شرایط پروژه مروارید خیام F۹ آسان است . مهندس لالوی مسئول ساخت و ساز این پروژه می باشد ، علاوه بر مدیریت نحوه ساحت سازه بر شرایط خرید و فروش واحد ها نیز نظارت می کند تا تمامی اقشار جامعه در هر گروهی صاحب خانه شوند .

شرایط خرید این پروژه قسطی است که حداکثر خریداران می بایست در حین عهد قرارداد فروش ، ۳۵% از هزینه واحد را پرداخت نمایند . مابقی هزینه های واحد در اقساط کوتاه مدت یا بلند مدت متناسب با وسع مشتریان تقسیم بندی می گردد .

پروژه مروارید خیام F۹ با این که از نظر موقعیت مکانی بکر است ، اما نسبت به سایر املاک این منطقه از نظر قیمت مناسب تر می باشد .

سخن پایانی

آسمان هوم از بزرگ ترین شرکتوهای اینترنتی در حوزه خرید و فروش املاک است . با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید علاوه بر اطلاع از اخبار روز صنعت ساخت و ساز در این منطقه با شرایط خرید ملک در چیتگر تهران آشنا شوید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه مروارید خیام F9

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید