پروژه نارنجستان 3

تعاونی: مسکن نوین ساز ابنیه آکام

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نارنجستان ۳ یکی از پروژه‌های شهرک چیتگر است که در مجاورت شهرک معلم و مهسان ، شمال بزرگراه خرازی و مقابل بلوار پژوهش قرار دارد . این پروژه در پهنه C منطقه ۲۲ تهران در حال احداث می‌باشد . برای آشنایی بیشتر با این پروژه با کارشناسان آسمان هوم‌ همراه شوید .

 مشخصات پروژه نارنجستان ۳

پروژه نارنجستان ۳ در دامنه کوه‌های منطقه خوش آب و هوای ۲۲ تهران توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام در دو برج چهارده طبقه در حال ساخت است .

یازده طبقه از طبقات این برج متعلق به واحد‌های مسکونی است که در هر طبقه هشت واحد قرار دارد و مابقی طبقات به لابی و پارکینگ این برج اختصاص داده شده است. در مجموع تعداد واحد‌های برج نارنجستان ، ۳ ۱۷۶ واحد می‌باشد که این واحد‌ها در ابتدا به سهامداران تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام واگذار شده اما اکنون فروش آن توسط سهامداران بلامانع است .

تمام واحد‌های این پروژه در متراژ یکسان ۱۴۲ متر با سه اتاق خواب با نقشه عالی و ویو زیبا طراحی شده‌اند . سازه این برج‌ها ‌ها بتنی است و استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش سوزی ، طوفان و حوادث طبیعی چون زلزله دارد .

با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی این برج ، سازه مستحکم ، پلان و طراحی زیبای واحد‌ها افراد زیادی در حال سرمایه‌گذاری در پروژه نارنجستان ۳ هستند . علاوه بر این عوامل این منطقه آینده اقتصادی درخشانی پیش رو دارد و می‌توانید با سرمایه گذاری با مبلغ کم ( چندین برابر از خرید ملک در مناطق دیگر ) سرمایه خود را افزایش دهید .

 برای پیش خرید ملک در شهرک چیتگر کلیک کنید.

دسترسي پروژه نارنجستان ۳

بدیهی است که تمام افرادی که قصد سکونت در یک مکان جدید را دارند به نخستین مسئله ای که اهمیت می‌دهند دسترسی وامکانات رفاهی و خدماتی آن منطقه است . خوشبختانه پروژه نارنجستان ۳ در منطقه‌ای با دسترسی عالی و خدمات رفاهی متعدد واقع شده است .

این پروژه دسترسی مستقیم و نزدیکی به آزادراه همت ، حکیم ، آزادگان و خرازی دارد ، از طریق این اتوبان‌ها می‌توانید بدون معطلی در ترافیک به شهر کرج و دیگر نقاط شهر تهران به آسانی رفت و آمد کنید .

این پروژه در اطراف دریاچه زیبای چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، مرکز خرید ایران مال ، مرکز خرید طوبی ، پارک در حال احداث هزار و یک شهر قرار دارد . با سرمایه‌گذاری در این برج‌ها علاوه بر بهره‌مندی از خدمات رفاهی و تفریحی و اتوبان‌های متعدد از آب و هوای پاک این منطقه و ویو زیبایی رشته‌کو‌های البرز نیز لذت خواهید برد .

 

امکانات پروژه نارنجستان ۳

سازندگان پروژه نارنجستان ۳ برای رفاه حال ساکنین این برج‌ها تدابیر زیادی اندیشده‌اند و امکانات خدماتی و رفاهی بسیاری در این برج‌ها ساخته خواهد شد . این امکانات زندگی در این برج را شبیه به زندگی در یک شهر کوچک خواهد کرد که دسترسی به همه چیز آسان و نزدیک است .

این برج‌ها دارای سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم‌های مختلف ساکنین برج هستند . این برج‌ها مجهز به یک آنتن مرکزی می‌باشند . از دیگر امکانات این پروژه می‌توان به سالنی چندکاره برای تفریح و ورزش و بازی کودکان اشاره کرد . برای بزرگسالان نیز یک سالن ورزشی و بدنسازی احداث خواهد شد .

برای حفظ امنیت جانی و مالی ساکنین این برج دارای سیستم اطفای حریق می باشد . در این پروژه چندین آسانسور باربر و نفر بر در چند ضلع مختلف آن طراحی شده است.

از دیگر امکانات پروژه نارنجستان ۳ می‌توان به سیستم سرمایشی _ گرمایشی مجزا برای هر واحد ، درب ضد سرقت اشاره کرد . با سرمایه‌گذاری در این برج‌ها و سکونت در آنها ، رفاه مطلق را در محیط خوش آب و هوا و سرشار از سکوت منطقه ۲۲ تهران تجربه خواهید کرد .

 

خرید و فروش امتیاز پروژه نارنجستان ۳

همانگونه که در بخش مشخصات فنی نیز ذکر کردیم ، این پروژه در ابتدا به سهامداران اعطا شده و پس از پیشرفت پروژه اعضای تعاونی می‌توانند سهم خود را در بازار آزاد بفروشند .

در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری در این پروژه نارنجستان ۳ می‌توانید امتیاز را سهامدار خریداری کنید . نحوه خرید و فروش امتیاز بدین صورت است که سهامدار و خریدار باید در یک دفتر املاک معتبر مبایعه نامه را امضا کنند و سپس با در دست داشتن مبایعه نامه ، به دفتر تعاونی مراجعه نموده و دفترچه مالکیت را از تعاونی تحویل بگیرید .

مبایعه نامه را حتما نزد دفاتر املاک رسمی چون آسمان هوم تنظیم کنید تا تمام مفاد آن روشن و بدون هر گونه شبهه‌ای باشد ، همینطور پیش از خرید با کمک مشاورین ما استعلامات ملک همانند نداشتن تخلف ، نداشتن قسط عقب افتاده و جریمه ، مهریه نبودن ، ارثیه نبودن ‌و ... را بگیرید .

 

قیمت پروژه نارنجستان ۳

قیمت ساخت واحد‌های این پروژه برای سهامداران اولیه به صورت متری و علی الحساب متری ۷.۳۵۰.۰۰۰ تومان برآورد شده است که از این مبلغ ۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان برای جواز ، تراکم و زمین و مابقی مبلغ برای ساخت در نظر گرفته شده است .

سهامداران پروژه نارنجستان ۳ تا اوایل دی ماه سال۱۴۰۱ مبلغ ۱.۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان را به تعاونی پرداخت نموده‌اند . بنابر دستور تعاونی میزان اقساط برای هر ماه در چهار ماه پایانی سال ۱۴۰۱ ، ۹۰ میلیون تومان بوده است .

اگر قصد خرید واحد‌های پروژه نارنجستان ۳ دارید باید در نظر بگیرید که علاوه بر پرداخت مبلغی که سهامدار تا به حال پرداخت نموده ، سود او را نیز بر طبق شرایط بازار ملک باید پرداخت کنید . علاوه بر این زمان تحویل ، ویو ، طبقه ، ضلع واحد ، نوسان دلار ، تورم و ... نیز در قیمت نهایی هر واحد موثر‌اند .

زمان تحویل پروژه نارنجستان ۳

پروژه نارنجستان ۳ در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار و شروع به عضوگیری نموده است . این پروژه با توجه به سابقه بالای سازنده در ساخت برج‌های عظیم پیشرفت بسیار خوبی داشته و هم‌اکنون مرحله سفت کاری را به پایان رسانده و در حال انجام تیغه چینی می‌باشد . بر اساس نظر سازنده زمان تحویل این پروژه اواخر سال ۱۴۰۲ تخمین زده شده است .

با توجه به سابقه خوب سازنده در تحویل برج‌های نارنجستان یک و دو و زمان تحویل نزدیک سرمایه‌گذاری در این برج‌ها را با مبلغ کم در مقایسه با سایر مناطق تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم .

 

در پایان

اگر شما نیز قصد دارید روی یکی از واحد‌های خوش نقشه پروژه نارنجستان ۳ در شهرک خوش آب و هوا و زیبای چیتگر سرمایه‌گذاری ‌گذاری کنید ، به سایت آسمان هوم مراجعه نمایید و تمام اطلاعات این پروژه را در این سایت مطالعه کنید .

اگر با خواندن مقاله مرتبط به این پروژه هنوز سوالات و شبهات زیادی راجع به آن دارید ، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید یا برای ما پیام بگذارید . مشاورین آسمان هوم در اسرع وقت و با دقت و حوصله فراوان به سوالات شما پاسخ خواهند داد و شما را در خرید و فروش واحد‌های این پروژه بدون هر گونه شبهه‌ای کمک خواهند کرد .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نارنجستان 3

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید