پروژه کامرانیه ( K2 )

تعاونی: شرکت توسعه عمران سپاشهر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

کامرانیه (k۲)

 مرواریدشهر

سازه فلزی

تحویل ۱۴۰۵

۲۷ طبقه شامل۲۲ طبقه مسکونی ۴ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی

کلا ۲۰۰ واحد

متراژها ۹۰ تا ۱۳۰ متر

تعداد واحد در هر طبقه ۱۰ واحد 

پرداختی تا دی ۱۴۰۱:

مبلغ ۸۰۱ میلیون هر سه ماه قسط مبلغ ۷۲ میلیون

مرحله پروژه اسکلت طبقه ۱۱

تعاونی سپاشهر با رزومه الهیه فرشته، دیپلمات، سفیر، بانک ملی

پیش خرید پروژه کامرانیه ( K۲ ) در منطقه ۲۲

بسیاری از مردم برای بهره‌مندی از ویژگی و امکانات تهران بزرگ به این شهر مهاجرت می ‌کنند ، اما متاسفانه معضلی همچون ازدحام ، افزایش جمعیت ، آلودگی ، افزایش قیمت ملک و خانه باعث می ‌شود تا از رویای شیرین زندگی در یک کلانشهر بزرگ فاصله بگیریم .

دریاچه چیتگر یک منطقه تجاری و گردشگری به شمار آمده و جزو لوکیشن های خاص و لاکچری تهران بزرگ به شمار می ‌آید . قطعاً زندگی در این منطقه را ملزم به پرداخت هزینه ‌های بسیار زیاد است .

افراد زیادی خواهان زندگی در این منطقه خوش آب و هوا زیبا و منحصر به فرد هستند ، برای زندگی در منطقه ۲۲ مجبور به پرداخت هزینه های زیادی نخواهید بود . پروژه کامرانیه ( K۲ ) واقع در فاز یک شهرک مروارید شهر دارای واحد های متعددی است و به شما متقاضیان خانه و کاشانه این فرصت را داده تا بتوانید با سرمایه کمی صاحب خانه شوید .

برای پیش خرید ملک در مروارید شهر کلیک کنید

در حال حاضر این پروژه به اتمام نرسیده و امکان پیش خرید واحدهای متعدد در این منطقه وجود دارد . قیمت واحد در پروژه کامرانیه ( K۲ ) حدود ۶۵۰ میلیون تومان برآورد شده است که حدود دویست و هشتاد و هشت میلیون تومان آن بایستی تا سال ۱۴۰۱ واریز شود و مابقی به صورت قسط پرداخت خواهد شد .

اقساط هر سه ماه یکبار به مبلغ ۷۲ میلیون تومان تعیین شده و خرید ملک در این منطقه فوق العاده زیبا و جذاب آن هم با ویژگی های خاص ، امکانات بسیار زیاد و با این مبلغ یک رویا خواهد بود ، که خوشبختانه توسط پروژه کامرانیه به حقیقت می‌ پیوندند .

پروژه کامرانیه ( K۲ )

منطقه ۲۲ تهران به دلیل ویژگی های بارزی که دارد مورد توجه تعاونی های متعدد جهت ساخت و ساز و احداث پروژه‌های متعدد قرار گرفته است ، شاید یافتن منطقه خوش آب و هوا و عاری از آلودگی در تهران بزرگ کار سختی باشد . اما منطقه ۲۲ تهران با فیلتر های طبیعی که دارد ، هر گونه آلودگی را زدوده و هوای پاک و تمیز به این منطقه بخشیده است .

پروژه کامرانیه ( K۲ ) یکی از ده ها پروژه موجود در شهرک مروارید شهر این منطقه است .

پروژه کامرانیه ( K۲ ) در چه سالی تحویل داده می شود ؟

شرکت توسعه عمران سپاشهر یکی از بزرگترین تعاونی بوده که در منطقه ۲۲ و نزدیکی دریاچه چیتگر پروژه های مختلفی اعم از ؛ پروژه ایران ، پروژه الهیه فرشته ، پروژه سفیر و پروژه دیپلمات را احداث نموده است . این شرکت با سابقه درخشان خود تضمین کننده کیفیت و امنیت تمام سازه ها خواهد بود .

مدیریت صحیح این مجموعه تحویل پروژه کامرانیه ( K۲ ) در سال ۱۴۰۳ وعده داده است ، شرکت توسعه عمران سپاشهر کاملاً خوش قول بوده و طبق وعده داده شده ، پروژه را تحویل خواهد داد . متقاضیان و خریداران این پروژه بدون هیچ گونه نگرانی در سال ۱۴۰۳ به خانه رویایی خود می رسند .

پروژه کامرانیه ( K۲ ) در چه مرحله ای است ؟

هم اکنون پروژه کامرانیه ( K۲ ) در حال احداث بوده و اجرای اسکلت فلزی طبقات مختلف آن انجام می شود . استحکام ساختمان و سازه به این مرحله وابسته بوده و بایستی با بهره مندی از بهترین متریال و مهندسی ویژه اجرا شود . خوشبختانه تعاونی به این مسئله توجه ویژه دارد و در یک پروسه یک ساله اسکلت فلزی را اجرا می نماید .

از این ‌رو امکان پیش خرید واحدهای پروژه کامرانیه ( K۲ ) وجود دارد و متقاضیان می توانند هر چه سریع تر یکی از واحدهای محبوب و مورد نظر خود را خریداری کنند .

مشخصات پروژه کامرانیه ( K۲ )

شهرک مروارید شهر یک مکان فوق العاده و منحصر به فرد برای احداث برج های مختلف است ، مخصوصاً در فاز یک آن که از امتیازات بیشتری بهره مند می باشد . متراژی که برای پروژه کامرانیه ( K۲ ) در نظر گرفته شده ، حدود ۳۵۰۰ متر مربع مساحت دارد .

کادری مجرب و متشکل از مهندسان مختلف طراحی این پروژه را برعهده دارند و سازه ای با ۲۷ طبقه طراحی نموده اند که البته بیست و دو طبقه مسکونی ،دیک طبقه لابی و چهار طبقه پارکینگ است . در هر طبقه ۸ واحد وجود داشته که متراژ آنها بین ۸۰ تا ۱۲۵ متر مربع متغیر است .

با توجه به متراژ واحدها شاهد قیمت گذاری متنوعی هستیم ، رعایت استاندارد و اصول اولیه ساختمان سازی در این پروژه به خوبی مورد توجه بوده و مرحله به مرحله کیفیت بخش های مختلف ساختمان مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت .

هدف تعاونی سودآوری ناشی از ساخت و ساز واحد ها آپارتمان های متعدد نمی باشد ، این مجموعه خواهان خانه دار کردن بسیاری از افراد و سکونت آن ها در ساختمانی زیبا لاکچری و ایمن است .

امکانات پروژه کامرانیه ( K۲ )

مدیریت به امکانات پروژه کامرانیه ( K۲ ) توجه زیادی داشته و با اضافه کردن آیتم های مختلف به پروژه رفاه و آسایش بیشتری برای ساکنین فراهم نموده است . امکانات این پروژه به شرح زیر می باشد ؛

۱.     بهره مندی از یک سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته و مدرن که بازدهی بسیار بالایی دارد .

۲.     یک سری فضای سبز به همراه آلاچیق در اطراف این برج طراحی شده که علاوه بر افزایش زیبایی محوطه ، مکانی مناسب برای اوقات فراغت ساکن خواهد بود .

۳.     برخورداری از سالن اجتماعات بزرگ و مجهز

۴.     مهد کودک مخصوص ساکنین برج پروژه کامرانیه ( K۲ )

۵.     استخر جکوزی و سونا با بهره مندی از کیفیت و ویژگی های فنی منحصر به فرد

۶.     آسانسور مخصوص حمل بار

۷.     آسانسور نفر بر

۸.     پارکینک اختصاصی برای هر واحد

۹.     انباری اختصاصی برای هر کدام از واحد ها

دسترسی پروژه کامرانیه ( K۲ ) چگونه است ؟

با توجه به اینکه پروژه کامرانیه ( K۲ ) فاز یک شهرک مروارید شهر قرار گرفته است ، به شهرک های مختلفی همچون ؛ شهرک دانشگاه شریف ، شهرک شهید خرازی ، آتی شهر و همچنین همراه شهر مشرف بوده و فاصله اندکی با آنها دارد .

کوه های فوق العاده زیبای شمال غرب تهران نیز از این لوکیشن قابل رویت می باشد ، علاوه بر آن این پروژه با دریاچه چیتگر حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد . یعنی ساکنین حتی برای گذراندن اوقات فراغت خود به یکی از جاذبه های گردشگری دسترسی خواهند داشت که بسیاری برای دیدن آن کیلومتر ها را طی می کنند .

نحوه خرید کامرانیه ( K۲ ) چگونه است ؟

با توجه به این که پروژه کامرانیه ( K۲ ) از ویژگی های بارزی همچون نزدیکی به لوکیشن های خاص تهران ، امکانات متعدد و قیمت منحصر به فرد برخوردار است ، بسیاری خواهان و متقاضی این پروژه می باشند .

حال سوال اینجاست که چگونه باید اقدام به خرید پروژه کامرانیه ( K۲ ) نمود ؟ لازم به ذکر است که تمامی معاملات و نقل و انتقالات مربوط به این پروژه در دفتر تعاونی صورت می پذیرد ، اما قطعا شما پیش از خرید نیاز به یک سری مشاوره و راهنمایی لازم خواهید داشت .

مجموعه آسمان هوم هرچه که در رابطه با این پروژه با لازم بوده را در اختیارتان قرار می‌دهد و در کنار شما بوده تا بتوانید یکی از بهترین واحدهای کامرانی را خریداری نمایید .

کلام نهایی

ده ها پروژه در منطقه ۲۲ حول دریاچه چیتگر در حال احداث بوده و شرکت های مختلفی به عنوان پیمانکار مدیریت آن را بر عهده دارند . این پروژه‌ مخصوص ارگان ها و سازمانهای مختلف بوده ، اما پروژه ای همچون پروژه کامرانیه ( K۲ ) وابسته به هیچ نهادی نیست و تمامی افراد برای خرید واحد در این برج از امتیاز برابر بهره مند می باشند .

این پروژه با ۲۷ طبقه حدود ۱۷۶ واحد مسکونی تنها ۷ کیلومتر با دریاچه چیتگر فاصله دارد و برای سکونت بهترین گزینه خواهد بود .‌ در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات کافی در خصوص این پروژه و نحوه خرید آن دارید ، با مراجعه به آسمان هوم تمامی خدمات مشاوره را دریافت کرده و با آگاهی کامل اقدام به خرید واحدی در پروژه کامرانیه ( K۲ ) نمایید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه کامرانیه ( K2 )

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید