پروژه سفیر ۱ (s2)

تعاونی: تعاونی سپاشهر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

سفیر (s۲)

 مروارید شهر

سازه فلزی

تحویل ۱۴۰۵

۳۱ طبقه شامل۲۵ طبقه مسکونی ۵ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی

کلا ۱۲۵ واحد

متراژها ۱۳۰ تا ۱۴۹ متر

تعداد واحد در هر طبقه ۵ واحد 

پرداختی تا دی ۱۴۰۱:

 مبلغ ۱/۲۲۰/۰۰۰ میلیارد و قسط هر سه ماه ۱۴۵ میلیون 

مرحله پروژه اسکلت طبقه ۱۴

تعاونی سپاشهر با رزومه دیپلمات، بانک ملی، کامرانیه، الهیه فرشته


پیش خرید پروژه سفیر ۱ (s۲) در منطقه 22

این سازه با برخورداری از ویو سه جانبه یک انتخاب عالی برای سکونت می باشد . پروژه سفیر ۱ (s۲) در پلان معماری متشکل از سی و یک طبقه که بیست و چهار طبقه آن مسکونی ، پنج طبقه منفی و یک طبقه لابی خاص است .

در ساخت و ساز اجرای شدن مرحله اسکلت سازه زمان بر می باشد . به همین دلیل سازندگان برای ساخت برج های مرتفع به سراغ اسکلت پیچ و مهره می روند .

اسکلت پیچ و مهره با کیفیت برای این سازه در نظر گرفته شده است . همین مورد سرعت اجرای مرحله اسکلت مجتمع را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است . در نتیجه مسلماً تاخیری در زمان تحویل پروژه سفیر ۱ (s۲) ایجاد نخواهد شود .علاوه بر این نوع اسکلت سبب مقاومت و استقامت بالا در برج شده است .

با نگاه به هر نقطه از مروارید شهر می توان برج هایی را دید که نشان از زندگی نوین دارند . پروژه سفیر ۱ (s۲) یک فرصت عالی برای خانه دار شدن است . از یک نگاه دیگر موقعیت جغرافیایی آن منجر شده که از ظرفیت توسعه خوبی برخوردار باشد .‌

از اینرو بدون شک اگر لقب بهترین پروژه شهرک را به آن اختصاص دهیم اغراق نکرده ایم . این پروژه برای اشخاصی مناسب می باشد که به دنبال برج های با تعداد واحد های کم هستند .

برای پیش خرید ملک در مروارید شهر کلیک کنید


پروژه سفیر ۱ (s۲) در چه مرحله ای است ؟

برای اینکه یک پروژه در زمان مشخص آماده تحویل باشد . مدیران و مسئولین بایست یک برنامه ریزی و کنترل اجرای دقیقی در نظر گرفته باشند . شرکت سازنده با درک این الزام ، هدایت درست و نظارت کاملی بر روی پروژه اعمال کرده است .

 پروژه سفیر ۱ در مرحله ساخت اسکلت طبقات مثبت قرار دارد .

دسترسی پروژه سفیر ۱ (s۲) چگونه است ؟

راه های ارتباطی از مهم ترین پارامتر های است که شما در انتخاب ملک برای سرمایه گذاری و به ویژه برای سکونت باید در نظر بگیرید . با وجود اینکه قیمت چنین برج های در مقایسه با برج های هم جوار بالا خواهد بود . اما با پیشرفت منطقه و افزایش ساکنان بر ارزشمندی ملک افزوده خواهد شد .

پروژه سفیر ۱ (s۲) از دسترسی بسیار خوبی به اتوبان حکیم ، همت و همچنین اتوبان تهران کرج بهره مند است . همچنین در نزدیکی این مجتمع مجموعه های تفریحی و گردشگری بسیاری همچون بام لند ، ایران مال ، رز مال قرار دارد .

 دریاچه و پارک جنگی چیتگر ، پارک هزار و یک شهر از دیگر مجموعه های تفریحی در اطراف این پروژه می باشند .

 

خرید پروژه سفیر ۱ (s۲) در منطقه ۲۲

سرمایه گذاری در پروژه های منطقه ۲۲ نباید بدون آگاهی و چشم بسته انجام شود . چرا که سرمایه گذاری با یک هدف و آن هم افزایش چند برابر نمودن سرمایه انجام می شود . دقت به قیمت امتیاز ، قیمت زمین ، شرایط پیش خرید و ... تنها قسمتی از پارامتر های مهم انتخاب پروژه هستند .

البته نباید این نکته که تمامی پروژه های در حال ساخت مروارید شهر به وسیله شرکت های تعاونی مجموعه های صاحب نام اجرای می‌شود را فراموش کنید . ساخت پروژه سفیر ۱ (s۲) بر عهده شرکت خوشنام تعاونی سپاه شهر می باشد. همین مورد تا حدودی خیال افراد را راحت می نماید . همچنین ساخت این برج آغاز و شما می توانید با مراجعه به لوکیشن پروژه مراحل پیشرفت آن را مشاهده نمایید .

زمین پروژه در یک موقعیت عالی قرار گرفته است . همین موضوع یک ویو بی نظیر و خاص برای واحد های برج ایجاد کرده است . البته نمی توان پلان معماری بی نطیر آن را نادیده گرفت . به همین دلیل است که پروژه مذکور یکی از بهترین گزینه های پیش خرید می باشد .

شرایط خرید پروژه سفیر ۱ (s۲)

پروژه سفیر ۱ (s۲) مانند دیگر پروژه های این منطقه از یکسری از شرایط خرید برخوردار می باشد . واریزی ساخت قسط بندی و در بازده زمانی هر سه ماه یکبار انجام می گردد . قبل از آن واریزی مربوط به زمین و تراکم پرداخت گردیده است . با این تفاسیر شرایط خرید پروژه سفیر ۱ (s۲) به صورت واریزی های اولیه ، امتیاز و اقساط تعریف شده است .

برخورداری از چنین شرایط خریدی به ویژه در شهر بزرگی مثل تهران آن هم در یک منطقه قابل توسعه با آینده درخشان یک فرصت ایده آل برای خانه دار شدن و سرمایه گذاری می باشد .

 

پروژه سفیر ۱ (s۲) در چه سالی تحویل داده خواهد شود ؟

زمان تحویل پروژه سفیر ۱ (s۲) سال ۱۴۰۲ از سوی شرکت تعاونی اعلام شده است .

 

نحوه خرید پروژه سفیر ۱ (s۲) چگونه است ؟

برای پیش خرید پروژه سفیر ۱ (s۲) باید مراحلی طی شود . به این ترتیب که در مرحله اول کار های مربوط به استعلام اسناد مالکیتی و حقوقی انجام می گردد .

در مرحله بعدی مبایعه نامه باید در یک مشاور املاک حرفه‌ا ی که سابقه فعالیت و معامله در پروژه های منطقه ۲۲ را دارد تنظیم شود . سپس واریزی و نقل و انتقال در دفتر تعاونی سازنده انجام و مراحل پیش خرید به اتمام می رسد .

 

قیمت امتیاز پروژه سفیر ۱ (s۲)

قیمت امتیاز این پروژه با توجه به وضعیت بازار و همچنین مراحل ساخت پروژه محاسبه می شود .

انتخاب واحد بر طبق واریزی ها انجام خواهد گرفت . به این صورت که اعضای که واریزی اولیه و اقساط را به موقع پرداخت کنند در اولویت خواهند بود . قیمت نهایی که برای آن تخمین زده شده با توجه به امکانات آن بسیار ارزان و اقتصادی می باشد .

بها ساخت پروژه نام برده علی الحساب تعیین شده است . به این معنا که قیمت متریال و مصالح مورد استفاده در بازار ملک با نوسان بسیار همراه بوده و از اینرو بها ساخت متغیر می باشد . در نتیجه احتمال افزایش قیمت اقساط در هر مرحله وجود دارد .

 

امکانات شهری

فاصله (km)

بانک

۱

مرکز خرید

۲

فرودگاه

۵

بیمارستان

۲

کتابخانه عمومی

۵

پارک و فضای سبز

۱

سالن و مجموعه های ورزشی

۳

ایستگاه مترو

۲


فاصله تا امکانات شهری (km)

امکانات پروژه سفیر ۱ (s۲)

امکانات رفاهی خوبی برای ساکنان پروژه سفیر اعم از آنتن مرکزی ، اینترنتی وای فای ، مجموعه بازی کودکان ، بالکن ، هلی پد ، اتاق کنفرانس تعریف شده است .

علاوه بر این سیستم تهویه مناسبی برای مجتمع نصب خواهد شود . در نتیجه ساکنین از سامانه گرمایشی و برودتی نوین متناسب با نیاز خود بهره مند خواهند شد . اقدامات مهم برای حوادث غیر مترقبه از قبیل آتش سوزی انجام شده و به همین جهت سامانه هشدار و اطفاء آتش ، راه پله اضطراری برای برج نصب خواهد شد .

در کنار این موارد فضای سبز نیز در نقشه ساخت این برج دیده می شود . شما می توانید لحظاتی را در این فضا زیبا برای بازیابی آرامش خود بگذرانید.

نگاهی به پروژه سفیر ۱ (s۲) برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ملک به جهت اینکه با ریسک کمتری همراه است ، یک پارامتر عالی تلقی می شود . با این حال زمانی موفقیت را تجربه خواهید کرد که با چشم باز گام بردارید . با مطالعه مطالب بالا در خصوص پروژه سفیر ۱ (s۲) بدون شک به ارزشمندی آن پی برده آید .

قرار گیری در شهرک مدرن و قابل توسعه ، امکانات رفاهی بالا آن را به یک مورد عالی برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است .

کلام پایانی

در طول مطالب بالا یک نگاه جامع بر روی پروژه سفیر ۱ (s۲) اعمال نمودیم . شرایط مناسب خرید این پروژه یک فرصت طلایی برای خانه دار شدن را به وجود آورده است . از شما سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله از آسمان هوم ما را همراهی نمودید .

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه سفیر ۱ (s2)

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید