پروژه برلیان

تعاونی: انبوه سازان مهر آفرین

پیشرفت

%

شروع پروژه:1398

پایان پروژه:1402

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برلیان (f۱)

مرواریدشهر

سازه فلزی

تحویل ۱۴۰۴ 

۲۶ طبقه شامل ۲۱ طبقه مسکونی و ۴ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی

کلا ۱۵۰ واحد

متراژها ۹۵ و ۱۲۷ و ۱۳۱ متر

تعداد واحد در هر طبقه ۷ واحد شامل ۳ واحد ۹۵ متری در جنوب و ۲ واحد ۱۲۷ متری در شرق و غرب و ۲ واحد ۱۳۱ متری شمالی

پرداختی تا دی ۱۴۰۱:

۹۵ متری مبلغ ۸۱۵/۵۰۰ میلیون و قسط هر سه ماه ۶۷/۵۰۰ میلیون

۱۲۷ متری مبلغ ۱/۰۹۰/۰۰۰ میلیارد و قسط هر سه ماه ۹۰/۳۰۰ میلیون و ۱۳۱ متری مبلغ ۱/۱۲۴/۰۰۰ میلیارد و قسط هر سه ماه ۹۳/۴۰۰ میلیون

مرحله پروژه اسکلت 

تعاونی مهرآفرین با رزومه الماس بهداری، شهرک شهید باقری، برج آسمان ها

پیش خرید سازنده پروژه برلیان در منطقه 22

سازنده پروژه برج‌ برلیان تعاونی سرشناس و معتبر انبوه سازان مهر آفرین بوده که علاوه بر پروژه فوق ، در حال ساخت چندین برج دیگر در شهرک چیتگر است .

برای آشنایی با سابقه کاری این تعاونی معتبر می‌توان از پروژه‌های معروف برج الماس بهداری سپاه در شهرک مروارید شهر و برج های ۲۲ گانه آسمان سپاه در کنار دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر نام برد . وجود این برج‌ها در رونق و رشد روزافزون بازار املاک منطقه ۲۲ تهران تاثیر زیادی داشته است .

پروژه برلیان

پروژه برلیان در منطقه زیبای مروارید شهر در بخش غربی ناحیه ۲۲ تهران ، زیر نظر تعاونی انبوه سازان مهرآفرین در حال احداث می‌باشد‌ .

 این پروژه به دلیل ویژگی‌های فنی ساخت و موقعیت مکانی عالی ، موردی منحصربه‌فرد برای سرمایه‌گذاری است و با توجه به شرایط حاکم بر بازار شاهد رشد روزافزون آن هستیم .

برای پیش خرید ملک در مروارید شهر کلیک کنید

دسترسی پروژه برلیان

برج برلیان درغربی‌ترین قسمت شهرک چیتگر در منطقه مروارید شهر و حد فاصل دو آزاد راه شهید همدانی و شهید خرازی قرار گرفته است ؛ بنابراین می‌توان به سایر مناطق تهران و شهر کرج بدون معطلی در ترافیک و زمان کوتاه تردد کرد .

پروژه برلیان به امکانات رفاهی و تفریحی این منطقه مانند دریاچه شهدای خلیج فارس ، باغ موزه گیاه‌شناسی ، جنگل چیتگر ، آبشار تهران ، پارک جوانمردان و ... دسترسی نزدیکی دارد .

این پروژه به برج‌های تجاری مانند ایران مال ، آرتمیس ، رزمال ، تهران مال و ... بسیار نزدیک بوده که همین موضوع یکی از عوامل رشد چشمگیر خرید و فروش واحد‌های این منطقه محسوب می‌شود .

در منطقه مروارید شهر تمام خدمات حمل و نقل عمومی مانند مترو ، تاکسی و اتوبوس در خط ‌ها و ایستگاه‌های مختلف وجود دارد . با سکونت در برج برلیان دور از هیاهو ، شلوغی و آلودگی شهر تهران به دلیل وجود چندین اتوبان و امکانات حمل و نقل عمومی از تمام امکانات پایتخت بهره‌مند می‌شوید .

مشخصات پروژه برلیان

برج برلیان به شکل یک برج سه پر با۲۵ طبقه مسکونی ، ۵ طبقه پارکینگ ، ۱ طبقه مشاعات و لابی و در مجموع با ۳۱ طبقه ، در دست ساخت می‌باشد .

دلیل طراحی این پروژه به شکل یک برج سه پر ، نورگیری عالی همه واحد‌ها در تمام جهات و طبقات است .

واحد‌های مسکونی برج برلیان در متراژهای ۹۵ متری با دو اتاق خواب ، ۱۲۷ و ۱۳۱ متری با سه اتاق خواب و یک اتاق خواب مستر ساخته خواهند شد .

سازه فلزی برلیان از ویژگی‌هایی مانند مقاوم‌سازی در برابر زلزله ، سبک‌سازی ، اتصالات پیچ و مهره ، سرعت عمل اجرای بالا و حداقل خطا‌های اجرایی بهره می‌برد که مجموع این ویژگی‌ها سبب اشتیاق مردم به پیش‌خرید ملک در این سازه شده است .

در این پروژه سه نقشه کاملا متفاوت بر اساس متراژ و جهت واحد طراحی‌شده است . باید اضافه کرد که واحد‌ها با توجه به جهت ویوهای مختلفی دارند که در قیمت نهایی آن نیز این مسأله تأثیر می‌گذارد .

امکانات پروژه برلیان

پس از بررسی مشخصات پروژه فوق ، نوبت به این موضوع می‌رسد که سازندگان برای رفاه حال ساکنین این برج بلندمرتبه چه تدابیری اندیشیده ‌اند .

برج برلیان دارای امکاناتی مانند لابی شیک ، سالن اجتماعات چند کاره ، سالن ورزشی ، زمین بازی کودک ، آسانسور نفربر ۵ لاین ، آنتن مرکزی ، سیستم اطفاء حریق و آسانسور بار‌بر می‌باشد .

قیمت پروژه برلیان

قیمت زمینی که این برج در آن واقع شده در زمان خرید یک میلیارد و پانصد هزار تومان ذکر شده ، اکنون با توجه به قیمت زمین و ساخت و ساز قیمت هر متر به صورت علی الحساب هفت میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است .البته این مبلغ در بسیاری از سایت‌ها به اشتباه متری چهار میلیون و پانصد تومان قید شده است .

مبلغ پرداخت واحد‌های این برج تا اواسط تابستان سال گذشته به شرح زیر است : واحد‌های ۹۵ متری ۴۷۹ میلیون تومان ، واحد‌های ۱۲۷ متری مبلغ ۶۲۷ میلیون تومان و واحد‌هایی با متراژ ۱۳۱ مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان پرداختی داشته‌اند .

در زمان تحویل واحد نیز بر اساس طبقه ، جهت ، متراژ ، ویو ، تورم بازار و ... قیمت نهایی واحد معین شده و باید آن را با توجه به شرایط تعاونی پرداخت کنید .

خرید و پیش‌خرید پروژه برلیان

اگر قصد پیش‌خرید یکی از واحد‌های این برج را دارید ، باید حق امتیاز یکی از سهامداران برج را خریداری کنید . مبلغ حق امتیاز به صورت پرداخت تمام اقساط به علاوه سود فروشنده محاسبه می‌شود .

در زمان نقل و انتقال دفترچه مالکیت باید تمام این مبلغ را به فروشنده پرداخت کرده و عهده دار پرداخت مابقی اقساط شوید . هر گونه پیش‌خرید و پیش ‌فروشی ابتدا باید در دفتر املاک معتبری همانند آسمان هوم در یک قرارداد بدون شبهه تنظیم و سپس نقل و انتقال در دفتر تعاونی سازنده و دفتر ثبت اسناد انجام گیرد .

با توجه به کلاهبرداری ‌های بزرگ در زمینه پیش خرید واحد‌های در حال ساخت ، برای خرید امتیاز این واحد‌ها به دفاتر املاک معتبر مانند آسمان هوم مراجعه کنید و فراموش نکنید هر گونه نقل و انتقالی بدون قرار داد رسمی و خارج از دفتر تعاونی ارزش قانونی ندارد .

پروژه برلیان در چه مرحله‌ای است ؟

بر اساس گزارش‌های میدانی مشاورین آسمان هوم ، پروژه فوق در پایان خرداد سال ۱۴۰۰ پیشرفت بسیار خوبی داشته و پارت سوم نصب و سقف پارکینگ اجرا شده است .

تاریخ تحویل پروژه برلیان

 ساخت این پروژه در سال ۱۳۹۸ به دست تعاونی مسکن انبوه سازان مهرآفرین شروع شده و با توجه به سرعت ساخت و ساز و پیشرفت برج‌ در ماه‌های اخیر ، این پروژه در زمان وعده داده شده سازنده یعنی اواخر سال ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده می‌شود .

پیش‌فروش پروژه برلیان

نحوه پیش‌فروش تمامی واحد‌های برج برلیان به صورت اعطای حق امتیاز مالک به خریدار است . در بحث پیش خرید نیز نحوه قیمت‌گذاری آن را بیان کردیم . همه واحد‌های این برج خوشبختانه دارای دفترچه مالکیت هستند ؛ از این رو نقل و انتقال در دفتر تعاونی به راحتی و بدون هیچ شبهه‌ای انجام می‌پذیرد .

پیش از خرید از ارثیه نبودن ، مهریه نبودن ، جریمه نداشتن ، عدم قسط عقب افتاده ملک مطمین شوید ، با کمک مشاورین املاک آسمان هوم می‌توانید استعلام این موارد را بگیرید . شیوه پرداخت نیز در قالب یک چک بانکی به فروشنده اعطا می‌شود .

در پایان

 مروارید شهر از بهترین مناطق شهرک چیتگر است که املاک آن متقاضیان و خریداران بسیاری دارد . در این منطقه پروژه‌های بسیار معتبری ازجمله پروژه برلیان احداث شده که در این مقاله از تیم مشاوره املاک آسمان هوم ، با تمام جنبه‌های این برج آشنا شدید .

اگر قصد سرمایه گذاری مطمین و آینده دار در این پروژه را دارید ، از مشاورین املاک آسمان هوم کمک بگیرید . سایت مشاوره املاک آسمان هوم سابقه زیادی در خرید و فروش املاک این منطقه دارد ، بنابراین با تمام زیر و بم واحد‌های مسکونی ، پروژه‌ها ، سازندگان ، شرایط پیش خرید ، شرایط پیش فروش و ...‌ آشنا است .

نحوه ارتباط با مشاورین آسمان هوم برای خرید و فروش واحد‌های پروژه برج برلیان منطقه مروارید شهر بسیار آسان است ، کافی است با رجوع به سایت آسمان هوم ، برای مشاورین ما پیام بگذارید .

مشاورین آسمان هوم در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند ، شرایط ، نیازها و بودجه شما را می‌پرسند و چندین واحد آینده‌دار را به شما برای سرمایه‌گذاری و سکونت پیشنهاد می‌دهند . از اینکه تیم مشاوره اسمان هوم را برای سرمایه‌گذاری واحد‌های این پروژه انتخاب کردید ، کمال تشکر و قدردانی را داریم . 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه برلیان

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید