پروژه خلبانان ارتش

تعاونی: نیروی هوایی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:1399

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

خلبانان ارتش ( خلبانان b6 )

تعاونی مسکن نیروهای ارتش

لوکیشن پهنه A

۳۹ ط=۸واحدی

یک برج 

متراژ .۱۰۵ و۱۱۴و۱۳۳متر

همه دوخوابه 

طبقه بالا پنت متراژ ۱۵۵و۱۶۵سه خوابه

تحویل سال ۹۹

پروژه خلبانان ارتش با هدف خانه‌ دار شدن قشر متوسط جامعه در منطقه ۲۲ تهران در حال احداث است. این پروژه در پهنه A شهرک چیتگر زیر نظر تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش یا نهاجا ۲ ساخته می‌شود .

در این مقاله شما را با تمام جزییات پروژه فوق آشنا خواهیم کرد ، تا با آگاهی کامل نسبت به خرید و سرمایه‌گذاری روی واحد‌های این برج تصمیم‌گیری کنید .

یکی از تعاونی‌های معتبر و باسابقه در زمین ساخت و ساز برج‌های مرتفع ، تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش است که در حال احداث چندین برج در پهنه A و پهنه C شهرک چیتگر می‌باشد .

آشنایی با سازنده پروژه خلبانان ارتش


این تعاونی به علت ساخت واحد‌های متعدد با طراحی خوب ، متریال درجه یک ، مقاوم سازی سازه‌ها و همچنین تحویل سر موعد ، بسیار مورد اعتماد شده و افرادی که قصد سرمایه ‌گذاری در یک پروژه بلند مدت را دارند ، از میان تعاونی ‌های مختلف این تعاونی را بر می ‌گزینند .

 تمام واحد‌ های پیش فروش شده تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش دارای دفترچه سهم یا مالکیت می‌باشد ، همچنین تمام قرارداد ها در دفتر تعاونی و ثبت اسناد ثبت شده که سبب اعتماد بیشتر مشتریان شده است .

پیش خرید پروژه های شهرک چیتگر (ارتش)


مشخصات پروژه خلبانان ارتش b6

برج خلبانان در پهنه A منطقه ۲۲ تهران قرار دارد . تعداد طبقات پروژه خلبانان ارتش ۲۹ طبقه با ۸ طبقه در هر واحد می‌باشد‌ . این پروژه در مجاورت دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس چیتگر و مجتمع تجاری ایران مال قرار دارد .

تمام واحد‌های پروژه فوق رو به ویو ابدی هستند ، بنابراین برای اینکه یک چشم انداز زیبا داشته باشید نیاز نیست ، هزینه بیشتری از سایر واحد‌ها پرداخت کنید . در طبقات ۲ تا ۲۲ این برج واحد‌های دو‌ خوابه به متراژ ۱۰۵ ، ۱۰۸ ، ۱۳۰ متری ساخته شده وهر طبقه ۵ لاین آسانسور برای رفاه حال ساکنین دارد .

از طبقه ۲۲ الی آخر واحدهای سه خوابه به متراژ ۱۵۵ ، ۱۶۰ و ۱۷۵ متری در حال احداث است . با توجه به بزرگ بودن واحد‌های این طبقات در هر طبقه ۶ واحد ساخته می‌شود .

قیمت پروژه خلبانان b6

مبلغ ساخت واحد‌ها با توجه به شرایط قرارداد اولیه به صورت علی الحساب به صورت متری به فروش می‌رسد و هر متر به مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به اعضای اولیه واگذار شده است .

 مبلغ انباری ، پارکینگ و مشاعات نیز برآورد شده و با توجه به نرخ جدید تعاونی بعد از معین شدن واحدها ، نرخ ساخت علی الحساب برای هر متر چهار میلیون و پانصد هزار تومان تخمین زده شده است .

در پایان کار و اتمام ساخت برج‌های خلبانان با توجه به شرایط تورم بازار مسکن ، متراژ واحد ، جهت ، طبقه و ... قیمت نهایی هر واحد مشخص خواهد شد و باید این مبلغ را کامل با تعاونی تسویه کنید تا واحد را تحویل بگیرید .

زمان تحویل پروژه خلبانان ارتش

تمام واحد‌های ساخته شده در برج‌‌های خلبانان ارتش زیر نظر تعاونی معتبر مسکن نیروی هوایی ارتش در حال احداث است . این تعاونی سابقه زیادی در ساخت برج‌های مرتفع دارد و با برنامه ریزی درست و تیم حرفه‌ای خود کار را پیش می‌برد .

این تعاونی پایان کار خود و زمان تحویل واحد‌ها را در سال ۱۴۰۳ اعلام نموده است . با توجه به تجارب زیاد این تعاونی در ساخت و ساز ، قطعا واحد‌ها را در تاریخ اعلام شده ، دریافت خواهید کرد .

نحوه پیش خرید و پیش فروش پروژه خلبانان ارتش (خلبانان b6 )

با اینکه شماره طبقه تمامی واحد‌های این پروژه پس از واگذاری امتیاز مشخص شده ولی هنوز امکان خرید و فروش امتیاز هر یک از واحد‌ها وجود دارد . با توجه به جهت ، متراژ و طبقه واحد ، قیمت امتیاز واحد‌ها مشخص می ‌شود .

اگر قصد پیش خرید واحد‌های پروژه نیروی هوایی خلبانان را دارید ، باید آن را از یکی از سهامداران یا مالکین که قصد واگذاری امتیاز خود را دارند ، خریداری کنید . مزیت پیش خرید این واحد ‌ها این است که تا پایان کار زمان زیادی نمانده است و طی دو سال دیگر واحد را دریافت خواهید کرد .

 با توجه به رشد روزافزون منطقه ۲۲ تهران و امکانات متعدد پیرامون آن ، سرمایه گذاری و پیش خرید واحد‌های برج خلبانان بسیار عاقلانه و آینده دار است . تمامی واحد‌های این پروژه دارای دفترچه مالکیت بوده لذا هر گونه نقل و انتقالی در دفتر تعاونی معتبر و قابل اعتماد است .

اگر هر گونه سوالی راجع به جزییات پیش فروش و پیش خرید این واحدها دارید با مشاورین آسمان هوم تماس بگیرید . این تیم به تمام جزییات این پروژه آشناست و تمام راهنمایی‌های لازم را به شما خواهد داد .

پروژه خلبانان ارتش در چه مرحله ای است ؟ 

پروژه فوق به دلیل سازنده معتبر و منطقه‌ای که در آن احداث شده است ، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار گرفته است . این پروژه به دلیل پلان استاندارد واحد‌ها ، امکانات برج ، اعتبار دفترچه نقل و انتقال مالکیت و کیفیت ساخت ، خریداران بسیاری دارد .

بسیاری از افراد که قصد سرمایه گذاری در پروژه خلبانان ارتش را دارند ، به دنبال پاسخ این پرسش هستند ، که پروژه خلبانان ارتش در چه مرحله‌ای از ساخت و ساز است ؟

خوشبختانه باید گفت که از سال ۱۳۹۸ تاکنون این پروژه بسیار پیشرفت کرده است ، همین امر سبب شده تا سرمایه گذاران با امنیت کامل و بدون نگرانی از هرگونه ریسکی اقدام به پیش‌ خرید این واحد ‌‌ها کنند . 

دسترسی پروژه خلبانان ارتش

پروژه فوق در شهرک چیتگر واقع شده است و از تمامی امکانات این شهرک بهره می ‌برد . با خرید یک واحد در شهرک چیتگر علاوه بر دسترسی به امکانات خدماتی و رفاهی پیرامون خود ، به دو کلانشهر بزرگ کرج و تهران به آسانی دسترسی دارید .

پروژه خلبانان ارتش به مترو چیتگر به طور مستقیم دسترسی داشته و علاوه بر این دارای چندین خط اتوبوس و تاکسی در ایستگاه‌ های مختلف است .

این شهرک به چندین آزاد راه بزرگ همت ، تهران _ کرج ، حکیم و آزادگان دسترسی دارد ، از این رو تردد با وسیله نقلیه شخصی به دور از ترافیک و معطلی برای ساکنین این منطقه امتیازی بزرگ است .

این برج در غرب دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس ، مجتمع تجاری ایران مال ، واقع شده و در چند قدمی خود می‌توانید به این مرکز خرید و تفریحی مراجعه کنید . همین طور این برج فاصله کمی با جنگل چیتگر و باغ موزه گیاه ‌شناسی دارد .

شهرک چیتگر دارای تمام امکانات رفاهی ، درمانی ، آموزشی ، خدماتی و ... می ‌باشد . بنابراین به دور از هیاهو ، شلوغی و آلودگی پایتخت این منطقه را انتخاب کرده و از تمامی امکانات پایتخت و منطقه خود استفاده کنید .

امکانات پروژه خلبانان ارتش 

این پروژه همانند سایر پروژه‌های تعاونی ارتش دارای امکانات زیادی برای رفاه حال ساکنین می ‌باشد . این برج دارای پارکینگ ، لابی بیست و چهار ساعته ، سالن اجتماعات ، آسانسور نفربر ، آسانسور بار‌بر و سیستم شوتینگ زباله است .

با توجه به ارتفاع برج و همینطور جمعیت زیاد این ساختمان ‌‌‌ها ، سازندگان برج ‌های نیروی هوایی تمامی این امکانات را برای رفاه حال ساکنین آینده برج طراحی کرده ‌اند .

در پایان

در این مقاله که به همت تیم مشاوره املاک آسمان هوم جمع آوری شده است ، قصد داشتیم شما را با تمام جنبه‌های برج ‌های خلبانان ارتش آشنا کنیم و به تمام سوالات شما در مورد این پروژه پاسخ دهیم .

مشاورین آسمان هوم از زمان پیش خرید ، پیش فروش و گرفتن امتیاز تا زمان تحویل واحد در کنار شما خواهند بود و با تنظیم یک قرارداد قانونی با جزییات کامل مانع از ایجاد شبهه و مشکل در خرید و فروش برای خریدار یا مشتری واحد‌ها خواهند شد . 

 

 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه خلبانان ارتش

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید