پروژه تریتیوم ۳

تعاونی: شرکت نیکان سازه سدید

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه تریتیوم ۳

آیا تا به حال دریاچه چیتگر را دیده اید و چند ساعتی را کنار این آبی نیلگون سپری کرده اید ؟ بی شک لحظات خوشی خواهد بود ، به نظر شما زندگی در کنار دریاچه چگونه است ؟ آیا می توان در یکی از برج ها و آسمان خراش های حوالی چیتگر ساکن شد ؟ بله ! قطعاً امکان پذیر است .

پروژه‌ های متعددی در اطراف دریاچه چیتگر وجود داشته که یکی از یکی بهتر و لوکس تر هستند . پروژه تریتیوم ۳ توسط شرکت نیکان سازه سدید احداث شده ک از مزیت های زیادی بهره مند می باشد . بر خلاف سایر برج‌ ها و ساختمان‌ های موجود در منطقه ۲۲ پروژه تریتیوم ارتفاع بسیار زیادی ندارد و کمتر از ۱۰۰ خانوار قادر به سکونت در این برج می باشند .

همین امر موجب شده تا آسایش بیشتری به همراه داشته باشد و شاهد پدیده ازدحام در این پروژه نباشیم .

خرید پروژه تریتیوم ۳ در منطقه ۲۲

با توجه به این که پروژه تریتیوم ۳ ارتفاع بسیار زیادی ندارد ، تعداد واحدهای آن کمتر بوده و در نهایت شاهد رقابت برای خرید این پروژه هستیم .

اگر به دنبال سکونت در یک منطقه خوش آب و هوا می باشید که از زیبایی های طبیعی نیز بهره مند شده است و فاکتورهای بیشتری اعم از ؛ امکانات ویژه و مجهز و دسترسی بسیار به لوکیشن های مختلف تهران بزرگ برایتان اهمیت دارد ، حتماً اقدام به خرید پروژه تریتیوم ۳ نمایید .

توجه داشته باشید ، که هرگونه خرید و نقل و انتقال در رابطه با تریتیوم بایستی در شرکت نیکان سازه سدید انجام شود . متاسفانه شاهد کلاهبرداری های بسیار زیادی در منطقه ۲۲ هستیم و افراد سودجو از سرمایه و اعتماد متقاضیان و خریداران سوء استفاده می کنند .

لازم بوده تا همیشه از تعاونی و سازنده اقدام به خرید پروژه نمایید .‌ در حال حاضر تمامی واحدهای پروژه تریتیوم ۳ به خریداران تحویل داده شده است ، به همین دلیل امکان پیش خرید واحدهای این پروژه وجود ندارد و تنها می توانید امتیاز پروژه را از مالکان و صاحبان آن خریداری نمایید .

بازار ملک در تهران بزرگ به هیچ عنوان با رکود همراه نبوده و همیشه رشد قابل قبولی دارد . مخصوصا اگر ملک در یکی از لوکیشن های خاص و منحصر به فرد تهران واقع شده باشد .

از این رو خرید پروژه تریتیوم ۳ نه تنها یک سرمایه‌ گذاری به شمار می آید ، بلکه کاملا سودآور بوده و می تواند دارایی های شما بهترین نحو ممکن ارتقا دهد ، به نحوی که با هیچ گونه هزینه کارمزد و یا استهلاک مواجه نباشید .

ساختار این بنا با متریال مرغوب و با کیفیت تولید شده و از استحکام بالایی بهره مند است و هزینه استهلاک چنین ساختمان هایی تقریباً صفر بوده و سرمایه‌ گذاری در آنها فقط و فقط با سود آوری عجین شده است .

پروژه تریتیوم ۳ در چه مرحله ای است ؟

شرکت نیکان سازه سدید سابقه درخشان در حوزه ساختمان سازی داشته و تریتیوم های ۱ ، ۲ و ۴ را در کارنامه خود ثبت نموده است . پروژه تریتیوم ۳ نیز به واسطه مدیریت منحصر به فرد و فوق العاده این شرکت به سرانجام رسیده و در مرحله تحویل موقت است .

به همین دلیل امکان پیش ‌خرید هیچ کدام از واحدهای این مجموعه وجود ندارد ، اما متقاضیان و خریداران می توانند از مالکان و دارندگان امتیاز تریتیوم ۳ اقدام به خرید واحد مدنظر نمایند .

مشخصات پروژه تریتیوم ۳

زمانی که مشخصات و ویژگی پروژه‌ ای تعریف نشود ، عملا هیچ گونه اطلاعات مفیدی در رابطه با آن نخواهیم داشت . به همین دلیل لازم بوده پیش از خرید به خوبی مشخصات پروژه تریتیوم ۳ را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم .

این پروژه یک بلوک با ۱۳ طبقه بوده که متراژ زمین آن حدود ۱۹۵۰ متر مربع می باشد ، از این ۱۳ طبقه یک طبقه لابی ، دو طبقه به پارکینگ و ۱۰ طبقه به واحدهای مسکونی اختصاص داده شده است .

تقریباً در هر طبقه ، ۹ واحد وجود داشته که متراژ آنها بین ۱۱۷ ، ۱۲۶ و ۱۳۳ متر مربع متغیر بوده و واحد یک خوابه در این پروژه وجود ندارد .

واحد های ۱۱۷ و ۱۲۶ متری دو خوابه و واحد های ۱۳۳ متری سه خوابه می باشند . این طراحی فوق العاده و منحصر به فرد باعث شده تا شاهد کمبود فضا در هیچکدام از واحدهای پروژه تریتیوم ۳ نباشیم و خانواده های مختلف با فرزند به راحتی قادر به سکونت در این واحد باشند .

امکانات پروژه تریتیوم ۳

زمانی می توانیم یک پروژه را جزو برج های ایده آل و لاکچری بدانیم ،که دارای امکانات مختلفی باشد و ساکنین آن بتوانند در محیطی شیک زیبا و مدرن و پیشرفته زندگی کنند .

پروژه تریتیوم ۳ با بهره ‌مندی از امکانات متعدد تنها یک برج ایده آل و لاکچری نخواهد بود ، بلکه مشخصات خانه های رویایی را دارد . ۳ لاین آسانسور برای این پروژه طراحی شده که قادر به حمل بار و همچنین حمل افراد می باشند . برای افزایش آسایش و راحتی ساکنان تمامی دیوارهای پروژه با بهره‌مندی از متریال خاص عایق حرارت و صوت شده است .

به همین دلیل آلودگی های صوتی سبب سلب آرامش افراد نخواهند شد ، همچنین سیستم برق اضطراری سیستم کنترلی و مخابراتی نیز برای پروژه تریتیوم ۳ تعبیه شده است . علاوه بر آن پروژه دارای پنجره های دو جداره و دارای سیستم های گرمایشی و سرمایشی جدید پیشرفته می باشد ‌. روف گاردن ، سالن اجتماعات و سالن ورزشی نیز در این پروژه وجود دارد .

دسترسی پروژه تریتیوم ۳

از دیگر ویژگی ‌های بارز پروژه تریتیوم ۳ دسترسی به بزرگراه های مختلف بوده که تردد را برای ساکنین آسوده تر کرده است . این پروژه بین بزرگراه شهید خرازی و شهید همدانی وجود دارد و سفر از شهر تهران به شهرهای شمالی را راحت ‌تر نموده است .

بزرگراه شهید فهمیده ، اتوبان تهران کرج نیز فاصله زیادی با این برج ندارند . خوشبختانه پروژه تریتیوم ۳ به مترو نیز نزدیک بوده و هزینه های حمل و نقل تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد .

نزدیکی به دریاچه چیتگر که مهم‌ ترین آبشن پروژه به شمار می ‌آید ، سبب شده تا همیشه چشم ‌اندازی زیبا برای تمام واحدها وجود داشته باشد . علاوه بر آن کوه های سر به فلک کشیده البرز نیز به زیبایی چشم انداز اضافه کرده ‌اند .

راهنمای خرید پروژه تریتیوم ۳

به خوبی امکانات دسترسی و مشخصات پروژه تریتیوم ۳ را برایتان تشریح کردیم ، حال چه تصمیمی خواهید گرفت ؟ آیا هنوز در رابطه با خرید این پروژه دچار شک و تردید هستید ؟ اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه و مباحث پیرامون خرید آن دارید ، توصیه می‌کنیم حتماً با مجموعه معتبر همچون آسمان هوم مشورت کنید .

این مجموعه با کادری کارشناس و متخصص به خوبی تمام پروژه های منطقه ۲۲ را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است . با مراجعه به این مرکز اطلاعات کافی را در خصوص پروژه ‌های مختلف دریافت خواهید کرد . با یک مقایسه ساده بر مزیت های پروژه تریتیوم ۳ پی خواهید برد . تا صاحب خانه شدن راه طولانی نمانده فقط کافیست ، از روش درست و اصولی استفاده کنید .

کلام آخر

شرکت نیکان سازه سدید ۴ عدد از پروژه های فوق العاده و خاص منطقه ۲۲ را احداث کرده است ، پروژه تریتیوم ۳ در میان چندین پروژه واقع در منطقه ۲۲ معروفیت بسیار زیادی داشته ، چرا که در این پروژه خبری از ازدحام و شلوغی زیاد نخواهد بود .

این پروژه با وجود این که از تمام دسترسی ها و مزایای سایر برج های موجود در نزدیکی دریاچه چیتگر بهره‌مند است ، طبقات زیادی نداشته و واحدهای آن دو و سه خوابه هستند و برای خانواده هایی که بیشتر از دو فرزند دارند ، بهترین گزینه برای سکونت و زندگی با آرامش خواهد بود .

در مجموعه آسمان هوم به خوبی پروژه تریتیوم ۳ مورد ارزیابی قرار گرفته و اطلاعات مفید راجع به این مجموعه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

 

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه تریتیوم ۳

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید