پروژه خاتم ( اطلس ۳ )

تعاونی: تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه خاتم ( اطلس ۳ )

محال ممکن است این روزها خبری از منطقه ۲۲ تهران و یا دریاچه چیتگر نشنیده باشید ، این منطقه به یک نقطه حساس و استراتژیک جهت ساختمان سازی جذب توریست و گردشگر و پیشرفت تبدیل شده است .

در این منطقه انواع اقسام پروژه ها همچون پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) در حال ساخت بوده که هر کدام چه از لحاظ فنی از لحاظ ویژگی های ظاهری کاملا منحصر به فرد و لوکس هستند . این پروژه بر خلاف سایر برج های واقع در منطقه ۲۲ که تنها محیط مسکونی دارند ، تجاری نیز بوده و یک سرمایه گذاری ایده آل خواهد بود .

اگر در جستجوی مکانی پر از آرامش پاکیزگی و مجلل جهت زندگی هستید ، بهترین گزینه خرید واحد در پروژه خاتم است . حتی اگر تنها هدف شما سرمایه گذاری و افزایش دارایی باشد ، باز هم باید به سراغ این پروژه بروید .

پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) در چه مرحله‌ ای است ؟

خشت به خشت پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) توسط معماران چیره دست و ماهر در حال بنا شدن است و در حال حاضر این پروژه به متقاضیان و خریداران تکمیل نشده و در حال احداث می باشد . با توجه به مدیریت صحیح بهره مندی از متریال با کیفیت و نیروی کار متخصص برآورد شده پس از گذشت حدود ۴ سال از شروع کار واحدهای این پروژه آماده تحویل به خریداران و مالکان باشد .

مشخصات پروژه خاتم ( اطلس ۳ )

عدد ۳ خوش یمن و مبارک است و همیشه به معنای تکمیل و یا شروع و انجام کاریست . هز قدیم گفته اند : تا سه نشه بازی نشه . پروژه پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) از ۳ بلوک ۱۴ طبقه تشکیل شده است که هر کدام از این سه قلوها دارای طراحی داخلی و بیرونی شیک و خاص هستند .

حضور در خوش آب و هواترین منطقه تهران ، نزدیکی به دریاچه شهدای خلیج فارس به تنهایی سبب جذابیت و لوکس بودن پروژه خاتم شده است . اما زمانی که سه برج کاملاً موزون هماهنگ در کنار هم دیگر احداث شده باشند ، این جذابیت را چندین برابر می کند .

اغلب پروژه های واقع در این منطقه تک و یا دوقلو هستند ، اما خاص ترین آن ها پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) بوده که دارای ۳ بلوک با واحدهای مسکونی و تجاری است . هر کدام از این سه قلوها دارای ۵۶ واحد بوده که متراژ آن ها از ۶۰ تا ۲۴۰ متر مربع متنوع است . همین تنوع سبب شده تا متقاضیان با بودجه های متعدد قادر به خرید واحد مسکونی در این پروژه باشند .

واحدهای ۶۰ ، ۹۰ ، ۱۲۰ ، ۱۵۰ ، ۱۸۰ و ۲۴۰ متر بوده با توجه به افزایش و یا کاهش متراژ شاهد تغییراتی در طراحی داخلی واحد ها هستیم . به همین دلیل واحدها نه تنها قرینه و هم شکل نیستند ، بلکه تفاوت بسیار زیادی نیز دارند ‌.

 مختصاتی که پروژه خاتم و یا پروژه اطلس ۳ در آن واقع شده ، آینده درخشانی داشته و پیش بینی شده که در این منطقه شاهد صعود و رشد مضاعف ملک خواهیم بود و هرکس اقدام به سرمایه گذاری و خرید واحد در پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) نماید ، در یک زمان کوتاه با سود قابل توجهی مواجه خواهد شد .

امکانات پروژه خاتم ( اطلس ۳ )

برخلاف سایر برج ها و ساختمان هایی که در منطقه ۲۲ احداث شده اند ، سه قلوهای پروژه اطلس ۳ با ارتفاع کمتر از مزایای بیشتری بهره مند می باشد . امکانات رفاهی پروژه خاتم به نحوی بوده که ساکنین هیچ گونه مشکلی برای تامین نیازهای خود نخواهند داشت .

بام لند و ایران مال مجتمع های بزرگ تجاری تهران در نزدیکی پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) قرار دارند ، نزدیکی به مرکز تجاری باعث شده تا هزینه های رفت و آمد و اتلاف وقت در این شهر پر از ازدحام جلوگیری شود . فضای سبز موجود در اطراف پروژه باعث شده به یک محیط ای امن و راحت جهت استراحت تبدیل شود .

سالن بازی کودکان یا به عبارتی مهد کودک و باشگاه ورزشی نیز در برج وجود دارد ، چهار لاین فعال آسانسور موجود در پروژه اطلس ۳ از امنیت بالایی بهره مند هستند و جابجایی را در میان این طبقات آسوده تر نموده اند .

علاوه بر آن هر کدام از واحدها دارای پارکینگ اختصاصی خواهند بود ، سالن اجتماعات با ویژگی های مدرن برای هرکدام از بلوک های پروژه خاتم طراحی شده که در نهایت به آسایش بیشتر ساکنین افزوده است .

دسترسی پروژه خاتم ( اطلس ۳ )

یک مجموعه مسکونی و تجاری زمانی منحصر به ‌فرد و شیک خواهد بود که دسترسی های آن متعدد و گوناگون باشد و هیچ گونه مزاحمتی برای تردد در میادین شهر ایجاد نکند . خوشبختانه پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) در مختصاتی قرار گرفته که حدوده پانزده دقیقه لوکیشن های خاص و مهم تهران فاصله دارد .

اتوبان همت و همچنین اتوبان خرازی از دسترسی های مهم این پروژه به شمار آمده که مانع از اتلاف وقت ناشی از مسافت طولانی می شود .

شهربازی هزار و یک شهر و همچنین مراکز تجاری ایران مال و بام لند نیز فاصله اندکی با این پروژه دارند .دریاچه چیتگر مهمترین آیتم منطقه ۲۲ تهران بزرگ به شمار می‌آید ، فاصله بسیار کمی با پروژه اطلس ۳ دارد و بهره مندی از این جاذبه مصنوعی و فوق‌العاده را فراهم نموده است .

خرید پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) در منطقه ۲۲

بسیاری از برج ها و آپارتمان های شیک و جذاب منطقه ۲۲ توسط ارگان های خاص احداث شده و خرید امتیاز آنها منوط به شرایط متعددی است .

اما پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) توسط تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش با بهره مندی از بهترین نیروی کار ، بهترین متریال و بهترین طراحی در حال احداث است و برای هیچ نهاد و یا ارگان خاصی برنامه ریزی نشده است . به همین دلیل تمامی افراد در شرایط یکسان و برابری قادر به خرید پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) و سرمایه گذاری در این پروژه هستند .

با توجه به امکانات و دسترسی های متعدد افراد زیادی طالب پروژه اطلس ۳ هستند ، همین موضوع یک بازار رقابتی را به وجود آورده و خرید امتیاز پروژه با استقبال بسیاری روبرو است . از این توصیه شده تا هر چه سریع‌تر بدون هیچ گونه شرکت و تردیدی اقدام به خرید نمایید و از دست روی دست گذاشتن بپرهیزید .

نحوه خرید پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) چگونه است ؟

آیا هدف شما زندگی در یک آپارتمان شیک و مجلل است ؟ یا خواهان زندگی در منطقه خوش آب و هوا و بدون آلودگی آنها در یک کلانشهر می باشید ؟ بهترین گزینه خرید پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) خواهد بود .

اما سوال اینجاست که نحوه خرید این پروژه به چه صورت است ؟ نکات و آیتم های متعددی در این امر دخیل هستند که شما بیش از خرید بایستی آن را مد نظر قرار داده و با آگاهی کامل اقدام به خریداری نمایید . قطعاً یک مرکز مشاوره به شما در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد .

مجموعه آسمان هوم متشکل از کارشناسان حقوق حسابداری و غیره اطلاعات کافی را در رابطه با پروژه اطلس ۳ در اختیار شما قرار خواهند داد . خدمات این مرکز تنها به مشاوره حقوقی جهت خرید ملک در منطقه ۲۲ تهران نمی شود ، متخصصین و کارشناسان آسمان هوم با شما همراه می‌شوند و در تک تک مراحل خرید پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) شما را یاری خواهند نمود .

کلام پایانی

زندگی در دنیای امروز به حد کافی دغدغه ایجاد می کند و وقتی برای تفریح و آسایش باقی نخواهد ماند . اما اگر در محیطی سرشار از زیبایی های طبیعی و مصنوعی زندگی کنید ، به خودی خود امکانات رفاهی و تفریحی برای شما فراهم خواهد بود .

منطقه ۲۲ تهران مخصوصاً پروژه خاتم ( اطلس ۳ ) بهترین گزینه برای زندگی و سرمایه گذاری است با خرید ملک از این مجموعه نه تنها در این شرایط تورمی سبب افزایش ارزش دارایی خود خواهید شد ، بلکه از مزایای ویژه این منطقه نیز بهره ‌مند می‌ شوید .

مجموعه آسمان هوم اطلاعات تکمیلی را در خصوص پروژه اطلس ۳ به شما ارائه خواهد کرد ، فوق العاده ممنونیم که در این مقاله با ما همراه شدید .



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه خاتم ( اطلس ۳ )

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید