پروژه نگین

تعاونی: تعاونی مسکن درجه داران بازنشسته ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه نگین

منطقه ۲۲ تهران به یک قطب گردشگری بزرگ تبدیل شده و در اطراف آن پروژه های مختلفی در حال احداث هستند . پروژه نگین یکی از زیباترین و باشکوه ترین برج های اطراف دریاچه چیتگر بوده ، که مختص بازنشستگان ارتش طراحی و احداث شده است .

این پروژه را با نام پروژه نگین ساحل و همچنین تعاونی پروژه بازنشستگان ارتش می شناسند . خصوصیات دریاچه چیتگر به علاوه معماری و طراحی منحصر به فرد و بلوک های دوقلو آن را به مکانی خواص و پر از آرامش جهت زندگی تبدیل نموده است .

علاوه بر این که شرایط خرید این پروژه چندان سخت نیست ، از امکانات و دسترسی‌ های ویژه ‌ای نیز بهره مند می باشد .

خرید پروژه نگین در منطقه ۲۲

ارگان ها و سازمان های مختلف با راه اندازی پروژه های متعدد امکانات بیشتری را در اختیار کارکنان خود قرار می دهند ، تا بتوانند به سادگی و در بستر قانون صاحب خانه و کاشانه شوند .

همان گونه که ذکر شد ، پروژه نگین خاص بازنشستگان ارتش بوده و این افراد به راحتی پس از طی کردن مراحل قانونی قادر به ثبت نام و پیش خرید واحد در این پروژه هستند . البته این بدان معنا نیست که اشخاص ثالث که در ارتش هیچ گونه فعالیتی ندارند قادر به خرید واحد مسکونی در این پروژه نیستند .

در بستر قانون در تعاونی بازنشستگان ارتش قادر به خرید واحدهای پروژه خواهند بود ، اما اختیار تام به مالکان داده شده و امکان نقل و انتقال و سایر افراد نیز وجود دارد . شاید در ابتدا طی کردن مراحل قانونی خرید پروژه نگین چندان ساده نباشد ، اما منافع بسیار زیادی به همراه داشته و با سودآوری کلانی همراه است .

بر اساس قرارداد منعقد شده هر متر آپارتمان در پروژه نگین حدود ۲۵ الی ۳۰ میلیون تومان وجه رایج ارزش دارد که البته در گذر زمان و با صعود بازار ملک قیمت تا حد زیادی افزایش یافته و خود به خود یک سرمایه گذاری سودآور خواهد بود .

در صورتی که بازنشستگان ارتش خواهان سکونت در این پروژه باشند ، در یک مکان فوق العاده با دسترس امکانات متعدد اقامت خواهند داشت . اما در صورتی که به دنبال کسب سود و سرمایه گذاری ناشی از خرید واحد آپارتمان در پروژه نگین باشند ، در کوتاه مدت و چه در بلند مدت دارای شام چندین برابر شده و سود حول محور آن می چرخد .

پروژه نگین در چه سالی تحویل داده می شود ؟

تنها سبک معماری و مختصات پروژه نگین آن را متمایز و منحصر به فرد نکرده است ، این پروژه توسط تعاونی مسکن درجه داران بازنشسته ارتش کلید خورد و در سال ۱۳۹۹ به مالکان و صاحبان آن ارائه شده است .

این تعاونی با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب که در تمامی زمینه های تولید و ساخت برج و آسمان خراش تخصص دارند ، اقدام به برپایی پروژه نموده است . تمام برآوردها از نظر مالی و چه از نظر زمانی به واقعیت نزدیک بوده و مطابق با وعده کمپانی دقیقاً در سال ۱۳۹۹ متقاضیان این پروژه واحدهای خود را دریافت نموده اند .

به همین دلیل امکان پیش خرید هیچ واحدی در برج های دوقلوی نگین ساحل وجود ندارد و متقاضیان خاص ترین و منحصر به فردترین پروژه در حوالی چیتگر بایستی از مالکان اقدام به خرید پروژه نگین نمایند .

 

مشخصات پروژه نگین

منطقه ۲۲ تهران از یک سو به رشته کوه سربلند البرز و رودخانه کن و از طرف دیگر به بوستان سرسبز و همیشه بهار بوستان لتمان کن چشم انداز دارد . ساکنین این منطقه در یک بهشت زمینی ساکن هستند و از آب و هوایی فوق العاده تمیز و پاک بهره مند می باشند .

سفره های زیرزمینی در این منطقه کاملا غنی از آب بوده و مشکل تامین آب شرب و آب شیرین به هیچ عنوان در منطقه ۲۲ تهران وجود ندارد ، با اسکان در این منطقه نه تنها از ویژگی و امکانات یک شهر مدرن بهره مند خواهید شد . بلکه معایبی همچون هوای آلوده شده بیش از حد و ازدحام با شما همراه نخواهد بود .

پروژه نگین دقیقاً در بهترین منطقه تهران واقع شده استد، ۲ بلوک با حدود بیست و پنج طبقه در کنار هم دو قلو های نگین ساحل را تشکیل می‌ دهند . این برج مسکونی دارای ۲۱ طبقه جهت سکونت ، یک طبقه لابی و سه طبقه منفی زیر زمین است . البته طبقات منفی بیشتر برای پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند .

متراژ واحدها متغیر بوده که همین عامل سبب تغییر قیمت واحد های موجود در پروژه نگین شده است . متراژ واحدها به ۱۱۰ ، ۱۳۰ ، ۱۴۰ و ۱۶۰ متر خلاصه شده است که تعداد خواب و اتاق های آن با توجه به افزایش متراژ بیشتر خواهد شد ، بعضی از واحدها دارای دو بالکن و بعضی دیگر تنها از یک بالکن زیبا و مجهز بهره ‌مندند .

واحد های شمالی در این برج های دوقلو از بیو و چشم اندازه آبشار پرفروغ البرز برخوردار بوده و کوه های البرز و بوستان نیز زیبای این چشم‌انداز را دوچندان نموده است ، از آن جا که طراحی این پروژه بسیار حرفه‌ای می باشد ، بر روی یک سراشیبی احداث شده که حدود ۹۰ متر از سطح دریاچه چیتگر بالاتر است .

امکانات پروژه نگین

زمانی که از یک طراحی خفن و فوق ‌العاده صحبت می ‌کنیم ، منظور ما وجود امکانات رفاهی فوق‌ العاده‌ای درون پروژه نگین است . این امکانات رفاهی باعث شده تا ساکنین از آسایش مطلوبی بهره مند باشند و نیازهای اساسی آن خا به راحتی تامین شود . موارد زیر همگی امکانات پروژه نگین ساحل هستند ؛

۱.     دوربین های مداربسته جهت افزایش امنیت ساکنین

۲.     سیستم اطفاء حریق پیشرفته و مدرن

۳.     سیستم اعلان

۴.     هر برج به صورت مجزا دارای ۳ لاین آسانسور است

۵.     تامین گرمایش و سرمایش برج ها به واسطه داکت اسپلیت

۶.     هر واحد منحصرا از پارکینگ و انباری بهره مند است

۷.     بهره مندی از دو عدد پله خروج و اضطراری

۸.     هلی پد

۹.     آنتن مرکزی

۱۰. برخورداری از چیلر مرکزی جهت تامین گرمایش

۱۱. اتاق مدیریت

۱۲. چشم اندازی غیر قابل توصیب رو به کوه های سر به فلک کشیده البرز

۱۳. روف گاردن

۱۴. دید به بوستان لتمان کن و بوستان نیما یوشیج

۱۵. لابی شبانه روزی

۱۶. سالن ورزشی

۱۷. سالن اجتماعات

۱۸. پارک بازی کودکان

دسترسی پروژه نگین چگونه است

 مختصات پروژه نگین به نحوی بوده که به مراکز آموزشی درمانی و رفاهی تفریحی متعدد دسترسی دارد و تمام آنچه که ساکنین به آن نیاز دارند ، برای آن ها به صورت تمام عیار فراهم شده است . نزدیکی به بیمارستان ترتیا و پمپ بنزین از مهم ترین دسترسی پروژه نگین به شمار می‌آید .

نزدیکی به دریاچه چیتگر ، باغ گیاه شناسی ملی ایران ، پارک چیتگر ، پارک نيما یوشیج ، پارک وحشت چیتگر ، پارک آبشار تهران ، مجتمع تفریحی هزار و یک شهر ، هرم هیجان و بازار بزرگ ایرانمال سبب شده تا ساکنین برای هر سفر و تفریحی نیاز به طی کردن مسافت طولانی نباشند و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین لوکیشن های تهران دسترسی داشته باشند .

شرایط خرید پروژه نگین

شک ندارم که با مطالعه دسترسی امکانات و مشخصات پروژه نگین وسوسه خرید این پروژه دست از سر شما بر نخواهد داشت ، با این وجود دغدغه اصلی آگاهی از شرایط خرید پروژه برای متقاضیان می باشد . با توجه به این که اقتصاد با تغییرات و حوادث متعددی روبروست که نمی‌توان مبلغی را جهت خرید واحد در پروژه بازنشستگان ارتش معرفی کرد ‌.

علاوه بر آن مالکان اختیار تام دارد و هرکدام شرایط خاصی را جهت فروش و رهن و اجاره بیان می ‌کنند . پس شما نیازمند یک مرکز مشاور حرفه ای همچون آسمان هوم دارید ، متخصصان و کارشناسان این مجموعه از صفر تا صد واحدهای موجود در پروژه نگین برای شما شرح خواهند داد و شرایط خرید را کاملا توضیح می‌دهند ، همچنین در کنار شما می باشند تا به خوبی قادر به خرید یک واحد استثنایی در یکی از این برج های دوقلو باشید .

کلام نهایی

پروژه نگین ساحل و یا پروژه بازنشستگان ارتش واقع در منطقه ۲۲ دارای امکانات دسترسی و ویژگی های منحصر به فردی است ، که این ساختمان از دو برج ۲۵ طبقه تشکیل شده که دو یار همراه و همیشگی هم می باشند . شاید‌ دلیل نامگذاری این پروژه برایتان سوال باشد .

همانگونه که نگین یک انگشتر بر روی دست می درخشد و جذابیت خاصی دارد ، پروژه نگین نیز در منطقه ۲۲ تهران همچنین نگین انگشتری خواهد بود متمایز از سایر برج ها و بلوک های آن منطقه است .

اگر خواهان خرید واحدی در نگین ساحل هستید ، بهترین گزینه برای شما مراجعه به مجموعه آسمان هوم و کسب اطلاعات کافی می ‌باشد ‌. از این که در این مقاله با ما همراه شدید نهایت قدردانی و تشکر را داریم .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نگین

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید