پروژه دیپلمات

تعاونی: تعاونی مسکن عمران توسعه سپاهشر

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه دیپلمات

در منطقه ۲۲ تهران بزرگ ، واقع در حوالی دریاچه چیتگر پروژه دیپلمات توسط تعاونی توسعه عمران سپاشهر با بهره مندی از با کیفیت ترین متریال موجود ساخته شده است . این پروژه استثنایی دارایی امکانات ، دسترسی و قابلیت های ویژه ای بوده و به بهترین مکان جهت سکونت تبدیل شده است .

 خرید پروژه دیپلمات در منطقه ۲۲ - تهران

یکی دیگر از پروژه های اطراف دریاچه چیتگر پروژه دیپلمات است . پروژه دیپلمات از خاص ترین و لوکس ترین برج های منطقه۲۲ محسوب می گردد . در واقع لوکس و استثنایی بودن این پروژه به دلیل برخورداری از بروز ترین و منحصربه فرد ترین امکانات بوده و همچنین موقعیت جغرافیایی و دسترس پذیری عالی این برج در منطقه ۲۲ تهران نیز موجب محبوبیت آن شده است.

پروژه دیپلمات در شمال چیتگر و غرب میدان ساحل واقع شده و از تمامی جهات دارای دسترسی بسیار عالی به سطح منطقه ۲۲ و تهران است . اگر می خواهید با شرایط خرید پروژه دیپلمات منطقه ۲۲ بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

مشخصات پروژه دیپلمات

پروژه دیپلمات توسط تعاونی مسکن عمران توسعه سپاهشر در حال ساخت می باشد و با توجه به اشباع شدن ساخت و سازها در اطراف دریاچه پروژه های پیش فروش کمتری در این منطقه به چشم می خورد . همین مسئله موجب شده که خیلی از افراد به سمت پیش خرید پروژه دیپلمات روی آورند .

از جمله دلایلی که موجب شده امتیاز پروژه دیپلمات دچارنوسانات قیمتی شدیدی نشود تعداد واحدهای کم این پروژه می باشد . پروژه هایی که دارای واحد کمی هستند گزینه ای عالی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند ، زیرا دارای عرضه کم و تقاضای زیادی می باشند .

مشخصات پروژه دیپلمات به این شرح است ؛ که این برج در زمینی به ابعاد ۲۰ هزار متر مربع در حال ساخت می باشد . این پروژه در قالب یک برج ۱۴ طبقه اجرا می گردد که دارای ۹ طبقه مسکونی ، ۴ طبقه پارکینگ و یک طبقه همکف لابی می باشد . در هر طبقه از برج ۱۰ واحد مجزا وجود دارد و در مجموع این برج دارای ۹۰ واحد مسکونی است .

 واحدهای برج دیپلمات دارای متراژی از ۷۰ تا ۱۴۰ متر مربع هستند و با توجه به متراژ هر یک از این واحدها ۲ تا ۳ اتاق خواب دارند . واحدهای ۷۰ و ۸۲ متری دارای دو خواب و واحدهای ۱۱۵، ۱۲۷ و ۱۴۰ متری دارای سه خواب هستند .

امکانات پروژه دیپلمات

همانطور که اشاره شد برج دیپلمات از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار بوده و با توجه به دسترسی های مناسبی که دارد می توان انتظار داشت که سازندگان آن امکانات فوق العاده ای را برای آن در نظر گرفته باشند . تا به این ترتیب ساکنین مجموعه بتوانند از امکانات رفاهی بسیار عالی برخوردار باشند . از جمله امکانات این پروژه می توان به موارد زیر اشاره نمود .

·        لابی و لابی من

·        ۴ دستگاه آسانسور باربر و نفربر

·        مجموعه بازی کودکان

·        استخر، سونا و جکوزی

·        سالن ورزشی و بدنسازی

·        سالن همایش چند منظوره

·        آنتن مرکزی- اینترنت مرکزی

·        سیستم مدیریت هوشمند MBS

·        پارکینگ اختصاصی و پارکینگ مهمان

·        تاسیسات و سرمایش و گرمایش پروژه چیلر با بهترین راندمان مصرفی

پروژه دیپلمات در چه مرحله ای است؟

پروژه دیپلمات چیتگر در مرحله گودبرداری و اجرای فندانسیون قرار دارد . (پاییز ۱۴۰۱)

پروژه دیپلمات در چه سالی تحویل داده می شود؟

با توجه به اعلام تعاونی سپاهشهر پروژه دیپلمات در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به اعضا تحویل داده می شود .

دسترسی پروژه دیپلمات چگونه است؟

موقعیت مکانی که این پروژه در آن قرار گرفته دارای دسترسی های خوبی می باشد. از جمله دسترسی های پروژه برج دیپلمات می توان به اتوبان شهید همت ، اتوبان شهید همدانی ، اتوبان شهید فهمیده اشاره نمود که شریان های اصلی منطقه ۲۲ و تهران بزرگ محسوب می شوند .

موقعیت مکانی پروژه دیپلمات

پروژه دیپلمات از برج های اطراف دریاچه چیتگر محسوب می شود و موقعیت مکانی آن به طور دقیق به شرح زیر است ؛

تهران ، منطقه۲۲ ، میدان ساحل ، ضلع شمالی خیابان شهید جوزانی شرقی ، پروژه دیپلمات

نحوه خرید پروژه دیپلمات چگونه است؟

·       قیمت پروژه دیپلمات

قیمت پیش فروش های منطقه۲۲- تهران از مهم ترین مواردی بوده که افراد هنگام سرمایه گذاری در این منطقه به آن توجه می کنند . پیش فروش پروژه های تعاونی ساز در این منطقه دارای سه نوع قیمت هستند .

ü     قیمت زمین و تراکم پروژه دیپلمات

ü     قیمت ساخت پروژه دیپلمات

ü     قیمت امتیاز پروژه دیپلمات

قیمت زمین و تراکم پروژه دیپلمات معادل متری ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و اعضا در ابتدا ۶۵ میلیون تومان برای عضو گیری پرداخت نموده اند . بدین صورت که از خرداد ۹۷ تا آذر ۹۷ سه قسط ۴۵ میلیون تومانی پرداخت کرده و همچنین دی سال ۹۷ و اسفند ۹۷ نیز دو قسط ۲۵ میلیون تومانی و مهر و آبان ۹۸ دو قسط ۶۵ میلیون تومانی پرداخت کرده اند .

·       قسمت اقساط ساخت پروژه دیپلمات

قیمت ساخت پروژه دیپلمات علی الحساب متری ۱۰ میلیون تومان می باشد . منظور از علی الحساب این است که هرچقدر به هزینه های پروژه افزوده شود با اعضا محاسبه می گردد . در سال ۱۴۰۰ اعضا مبلغ ۴۶۰ میلیون تومان را تحت عنوان اقساط ساخت به تعاونی پرداخت کرده اند . در سال ۱۴۰۱ نیز اقساط ساخت برای هر دو ماه ۱۲۰ میلیون تومان اعلام شده ، بنابراین می توان گفت که پرداختی تا آذرماه معادل ۸۳۵ میلیون تومان می باشد .

·       امتیاز پروژه دیپلمات

قیمت امتیاز پروژه دیپلمات بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود . قیمت امتیاز این پروژه در سال ۱۴۰۱ معادل ۱ میلیارد تا ۱ میلیارد و ۴۰۰ با توجه به رتبه اعلام گردید. رتبه بندی پروژه دیپلمات بر اساس واریزی ها مشخص می شود . بدین صورت که هر شخصی که اقساط خود را به موقع پرداخت نماید رتبه بهتری دریافت می کند . این پروژه در کل ۹۰ رتبه دارد .

·       شرایط خرید پروژه دیپلمات

شما می توانید به دو صورت نسبت به پیش خرید پروژه دیپلمات اقدام کنید :

ü     پرداختی تحت عنوان واریزی و اقساطی که فروشنده پرداخت نموده

ü     پرداختی در قالب امتیاز

در واقع شرایط پرداخت پروژه دیپلمات به شرح زیر است :

واریزی فروشنده+ امتیاز+ اقساط باقیمانده بابت ساخت پروژه

سخن پایانی

پروژه دیپلمات به عنوان یکی از لوکس ترین و مجلل ترین برج های منطقه ۲۲- تهران فرصتی ویژه را در اختیار افراد برای سرمایه گذاری قرار داده است . این پروژه با توجه به لوکیشن فوق العاده ای که دارد از امکانات رفاهی و شهری بی نظیری برخوردار بوده و همچنین به دلیل تعداد واحد محدود و متقاضی فراوان می تواند انتخابی عالی برای سرمایه گذاری باشد . امیدوارم با خواندن این مطلب اطلاعات جامعی از پروژه دیپلمات کسب کرده باشید و با اطمینان خاطر برای سرمایه گذاری اقدام نمایید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه دیپلمات

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید