پروژه ماهور

تعاونی: شرکت اطلس گستر دماوند

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه ماهور

پروژه ماهور با توجه به لوکیشن عالی خود یکی از بهترین پروژه های مروارید شهر به حساب می آید . به احتمال قوی اگر به این شهرک سری زده باشید و یا عکس های آن را در اینترنت مشاهده کرده باشید . از خود پرسیده اید که چرا باید به فکر خرید واحد مسکونی و سرمایه گذاری در این شهرک باشید ؟

زمانی که لوکیشن و امکانات این شهرک را ارزیابی کنید جواب سوال خود را خواهید یافت . علاوه بر این می توانید با یک شرایط عالی و استثنایی صاحب خانه شوید فرصتی که این روز ها به ندرت اتفاق می افتد . سرمایه گذاران به پتانسیل رشد این بخش پی برده و از اینرو سرمایه خود را در این شهرک خوابانده اند.

همین مسئله آینده خوبی را برای این شهرک به تصویر می کشد . پروژه ماهور در بهترین نقطه از این شهرک ساخته خواهد شد و از اینرو در راستای سرمایه گذاری یک پارامتر ایده آل به شمار می رود .

مشخصات پروژه ماهور

بیایید کمی دقیق تر شویم و مشخصات پروژه ماهور را وارسی کنیم . با گذشت زمان شهرداری از معیار و پارامتر های ساخت نوین بهره می گیرد . این تغییر رویه تنها با هدف افزایش استقامت و پایداری ساختمان ها به عبارتی بالا بردن کیفیت ساخت انجام می گردد .

به همین دلیل این سازمان دولتی با گماشتن مهندسان ، سازندگان را ملزم به رعایت این معیار و الگو های ساخت می نماید . بر اساس برنامه ساختی که برای پروژه ماهور ترتیب داده شده ؛ شاهده بکار گیری بروز ترین الگو و متد ها با امکانات بالا خواهیم بود .

با وجود اینکه در نگاه اول در نظر گرفتن آپشن های بالاتر از استاندارد و معیار ضروری نمی باشد . اما به عنوان یک نکته مثبت در آینده پروژه تلقی خواهد شد و ارزش آن را دو چندان خواهد نمود .

نقشه پروژه ماهور در قالب دو برج که هر بلوک دارای دوازده طبقه می ‌باشد طراحی شده است . از این دوازده طبقه نه طبقه با کاربری مسکونی ، دو طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی برای راحتی بیشتر ساکنین در نظر گرفته شده است .

در هر طبقه پروژه ، هشت واحد مسکونی گنجانده شده که همین مورد یک خصوصیت مثبت برای پروژه ماهور به حساب می آید . واحد های این برج در متراژ های صد به صورت دو خوابه ، صد و بیست و صد و چهل سه خوابه ، طراحی گردیده اند .

لازم به ذکر است که به جهت طراحی و فن معماری حرفه ای ، تمامی واحد های پروژه ماهور از نقشه خوبی بهره مند بوده و خوش ساخت می‌ باشند .

دسترسی و موقعیت قرار گیری پروژه ماهور

اگر با هدف سرمایه گذاری قصد ورود به یک پروژه را دارید ابتدا باید موقعیت و لوکیشن آن را بررسی نمایید . چرا که لوکیشن از پارامتر های مهمی می ‌باشد که ارزش و قیمت فروش پروژه بر حسب آن تعیین می گردد . پروژه لوکس ماهور در این مورد در برتری قرار دارد .

این پروژه در بخش بیست و دو تهران ، فاز دوم مروارید شهر ، قسمت جنوبی اتوبان حکیم و همچنین ضلع شمال بزرگراه تهران کرج خود نمایی می کند . در نتیجه نزدیکی به اتوبان های مهم شهر دسترسی بسیار مناسبی را برای پروژه ماهور تعریف می نماید .

از مزیت شاخص این پروژه می توان به دسترسی راحت و سریع آن به باغ ملی گیاهشناسی، ایرانمال اشاره کرد. علاوه بر این مورد تنها با ده دقیقه پیاده روی می توانید به دریاچه چیتگر برسید .

شرایط خرید پروژه ماهور

 در این بخش از مطلب خود تمایل داریم به این پرسش شما که شرایط خرید پروژه ماهور چگونه است ؟ پاسخگو باشیم . از اینرو در ادامه مطلب همراه ما باشید .

فرآیند پذیره نویسی پروژه مذکور بسته شده است از اینرو معامله آن از طریق اعضا که در طول پروسه پذیر نویسی وارد پروژه شده اند امکان پذیر می باشد . لازم است بدانید که دریافت پروانه ساخت در چنین پروژه های طولانی و نیازمند زمان می باشد .

به همین دلیل بهتر است که به این پروژه ، به دید یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید . با وجود اینکه ساخت این پروژه به طول خواهد انجامید و در این میان سرمایه شما نیز درگیر خواهد بود . اما با اتمام ساخت ، ارزش سرمایه شما افزوده و سود خوبی عایدتان خواهد شد . تعداد بلوک و همچنین طبقات و واحد های کم یک مزیت و خصوصیت مهم برای این پروژه تلقی می گردد .

مبلغ زمین و تراکم بر طبق متراژ برای اعضا به صورت قسط بندی در نظر گرفته شده و همچنین بها ساخت از سوی کمپانی اطلس گستر دماوند به دلیل اینکه هنوز عملیات ساخت پروژه استارت نخورده ذکر نشده است . با آغاز فرآیند گودبرداری فهرست اقساط مبلغ ساخت و شرایط پرداخت آن نیز اعلام و منتشر خواهد شد .

برای واحد های با متراژ صد و چهل متر مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط زمین در نظر گرفته شده است . اعضا این اقساط را در پانزده بهمن ۱۴۰۰ در طول چهار ماه تسویه نموده اند .

پیش پرداخت برای واحد های صد و بیست متری کمتر از واحد های صد و چهل متری بوده و ۲۸۰ میلیون تعریف شده ، که اقساط زمین تراکم واحد های صد و بیست متری کمتر و آخرین قسط در بهمن ماه ۱۴۰۰ از اعضا دریافت گردیده است .

نکته

برای پروژه ماهور به دلیل اینکه در مراحل ابتدای قرار دارد کارتکس اولیه در نظر گرفته شده و بعد از اینکه هزینه زمین و تراکم دریافت گردد ، تمامی واحد ها از دفترچه مالکیت برخوردار خواهند بود .

همچنین در صورتی برای پروژه مبلغی به عنوان حق امتیاز معرفی میشود که مرحله پذیر نویسی تمام شده باشد .

امکانات پروژه ماهور

به دلیل اینکه امکانات به صورت دقیق در کارتکس اولیه درج نشده است از اینرو نمی توان به صورت دقیق آپشن های پروژه را بیان نمود . اما در حالت کلی انتظار می رود از امکاناتی همچون انباری ، تراس ، خشکشویی مرکزی ، لابی بزرگ و شیک ، محوطه زیبا ، مجموعه ورزشی برخوردار باشد . البته به جهت ارزشمندی پروژه بدون شک آپشن های بیشتری در نظر گرفته خواهد شد .

خرید پروژه ماهور در منطقه ۲۲

برای ورود به پروژه های که عملیات ساخت آن شروع نشده و در مراحل آغازین قرار دارند باید با دقت عمل کرد . ابتدا بایست در بنگاه معاملاتی مسکن توافق نامه ای بین دو طرف صورت بگیرد . تمامی بند ها ؛ شفاف و پلاک ثبتی ، متراژ در قرارداد ثبت گردد . سپس پروسه نقل و انتقال در دفتر شرکت سازنده انجام پذیرد تا معامله قانونی و ارزشمند باشد .‌ افزون بر این مورد، بند های مبایعه نامه یا به عبارتی توافق نامه باید بعد از استعلام و اطمینان از صحت اسناد مالکیتی فروشنده نوشته و تنسیق گردد .

 

کلام پایانی

در این مطلب از خود به وارسی کامل پروژه ماهور پرداختیم .‌ به دلیل اینکه در مروارید شهر شاهد ساخت و ساز بر حسب بروز ترین الگو های شهر سازی هستیم . در آینده نه چندان دور این شهرک عنوان شیک ترین منطقه شهر تهران را به خود اختصاص خواهد داد .

آیا باز همچنان تردید دارید که در این شهرک سرمایه گذاری کنید ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در مجموعه آسمان هوم در تماس باشید .‌ از شما متشکریم در این مقاله پروژه ماهور تا انتها ما را همراهی نمودید.

 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه ماهور

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید