پروژه همسا

تعاونی: شرکت تعاونی عمرانی ابنیه

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه همسا

امروزه پروژه های بسیاری در مناطق مختلف در حال احداث است، پروژه همسا یکی از پروژه های عالی بوده که در بهترین منطقه تهران در حال راه اندازی است.

پروژه هایی که هم اکنون در حال ساخت هستند ، تمامی ویژگی های مثبت را از آن خود نکرده و یا موقعیت مناسبی نداشته باشد ، اما این پروژه با توجه به مکانی که در آن قرار گرفته و دسترسی آسان به بسیاری از نقاط تهران ، توانسته نظر خریداران و سرمایه گذاران را به خود جلب نماید .


خرید پروژه همسا در منطقه ۲۲

پروژه همسا در یکی از مناسب ترین مناطق تهران ، بلوار کوهک و منطقه ۲۲ قرار گرفته است و در صورتی که کار پیشرفت مناسبی داشته باشد و طبق برنامه های از پیش تعیین شده روند خود را طی کند ، به عنوان یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری تبدیل می شود .

این پروژه ۴۵۰۰ متر متراژ داشته به همین دلیل می توان در آن واحد هایی بسیار مناسب احداث کرد ، علاوه بر ساخت برج های زیبا ، امکان فراهم آوردن یک محوطه با فضای سبز ایجاد شده است .

شما برای خرید این پروژه و سرمایه گذاری در آن می توانید از طریق سایت آسمان هوم اقدام کرده و تمامی اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

پروژه همسا در چه مرحله ای است؟

برای ساخت پروژه همسا برنامه ریزی های بسیاری شده و تمامی مراحل آن توسط متخصصان طراحی شده است ، بنابراین پس از گرفتن مجوز های لازم از سازمان های مربوطه می توان گود برداری و ساخت آن را آغاز کرد .

افرادی که قصد سرمایه گذاری و پیش خرید واحدهای این مجموعه را دارند ، بایستی از طریق مشاوران آسمان هوم تمامی اطلاعات لازم را دریافت نمایند .

مشاوران ما آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند .

 

پروژه همسا در چه سالی تحویل داده می شود؟

همان طور که گفته شد صاحبان پروژه همسا هم اکنون در حال دریافت مجوز های لازم هستند و زمانی که تمامی مجوز ها دریافت شد ، اقدامات لازم برای ساخت آن انجام می شود .

زمان تحویل واحد های پروژه را در سال ۱۴۰۳ اعلام کرده اند .

اکثر واحد های این مجموعه کاربری مسکونی داشته و احتمال ساخت تعدادی از آن ها به صورت تجاری وجود دارد .

اگر قصد خرید واحد های پروژه همسا را دارید ، در ابتدا بهتر بوده از تمامی وعده ها اطمینان حاصل فرمایید ، که برای این کار باید با مشاوران مربوطه در ارتباط باشید .

سایت آسمان هوم در تلاش است تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد تا هیچگونه َضرری متوجه شما نشود .

مشخصات پروژه همسا

طراحان پروژه همسا ، ۷ طبقه مجزا از یکدیگر برای این برج ها طراحی کرده اند ، هر یک از طبقات با ۸ واحد مسکونی و از امکانات بی نظیری بهره مند هستند .

 تعداد کلی واحد های این پروژه حدود ۱۱۲ واحد بوده که خریداران با توجه به معیار هایی مد نظر خود قادر به خرید تعدادی از آن ها هستند .

لازم به ذکر است که بدنه ی پروژه به صورت بتنی می باشد .

به دلیل بتنی بودن سازه ، این ساختمان از استحکام بالایی برخوردار بوده و خریداران با خیالی راحت قادر به خرید سهام این پروژه خواهند بود .

امکانات پروژه همسا

پروژه همسا دارای امکانات بی شماری می باشد ، از جمله امکانات آن می توان به داشتن پارکینگ و انباری به تعداد هرواحد اشاره کرد ، بنابراین هر شخص به طور مجزا قادر به پاک خودرو درون پارکینگ اختصاصی است .

تعدادی پارکینگ اضافه برای مهمانان اختصاص داده شده است ، که امکان استفاده از پارکینگ در صورت توافق با همسایگان وجود دارد .

 دو نوع آسانسور برای این پروژه تعبیه شده ، تعدادی از آن برای حمل اساس و بار می باشد که کار شما را به هنگام اسباب کشی راحت می کند و تعدادی دیگر به عنوان نفر بر قرار مورد استفاده قرار می‌گیرد .

پروژه همسا دارای لابی با فول امکانات با طراحی منحصر به فرد می باشد ، که نیاز شما را به یک ساختمان با طراحی مجلل تامین خواهد کرد .

به دلیل استفاده از متریال عالی در داخل و بیرون ساختمان ، امکان سرمایه گذاری با خیال راحت فراهم شده و شک نکنید ، پس از گذشت مدتی به سود دهی بالا دست خواهید یافت .

از جمله امکانات دیگر پروژه به ترتیب زیر می باشد ؛

خروج اضطراری

آشپزخانه با کابینت ام دی اف

نزدیکی به مترو

لابی

انباری و پارکینگ اختصاصی

چیلر

دسترسی کامل به تمامی مراکز خرید

شوتینگ زباله

آنتن مرکزی


 

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه همسا

شما برای خرید ملک از پروژه همسا بایستی از طریق سایت های معتبر همچون آسمان هوم ، استعلام قیمت نمایید .

هزینه واحدهای این مجموعه بر اساس امتیاز شما و واریزی تعیین خواهد شد . به طور تقریبی هزینه هر واحد ۷۸۰ میلیون واریزی می باشد .

قیمت های گفته شده ممکن است پس از گذشت مدتی بر اثر شرایط مختلف تغییر پیدا کند .

اما در حال حاضر قیمت هر متر زمین پروژه ۶۵ میلیون برآورد شده ، و قیمت ساخت آن متری ۵۰ میلیون می باشد ، در صورت استعلام قیمت بروز و یا دریافت اطلاعات لازم بهتر بوده با ما همراه شوید و از بهترین قیمت های ممکن بهره مند شوید .

دسترسی پروژه همسا چگونه است؟

 

پروژه همسا در محله کوهک واقع در منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است ، این منطقه به عنوان بهترین مناطق برای سرمایه گذاری شناخته شده و دارای دسترسی عالی به تمامی مراکز و ... است.

اگر بخواهیم از نظر جغرافیایی این منطقه را تحلیل کنیم ، پروژه همسا در نزدیکی دریاچه چیتگر بوده و به همین دلیل دارای آب و هوایی کاملا مساعد است و شما با طی کردن مسافتی کوتاهی از زیبایی این دریاچه لذت خواهید برد .

به دلیل قرارگیری محله کوهک در منطقه ای خاص ، شما قادر به برطرف نمودن نیازهای اولیه خود اعم از ؛ پوشاک ، خوراک و ... خواهید بود ، بدون آن که مجبور به طی کردن مسافت طولانی باشید .

ساکنان این پروژه برای سفر به مناطق جنوب شرق تهران از طریق اتوبان آزادگان قادر به حرکت هستند ، زیرا این اتوبان در همجواری محله کوهک بوده و مسیرپیمایی راحت می شود .

همچنین اتوبان تهران _ کرج نیز در نزدیکی این پروژه واقع شده که راه اتصالی کرج به تهران بوده و سفر را برایتان راحت خواهد ساخت .

افرادی که قصد حرکت با وسایل نقلیه عمومی را دارند ، با استفاده از مترو و اتوبوس که فاصله کمی با پروژه همسا داشته به راحتی به مقصد می رسند .

نحوه خرید پروژه همسا چگونه است ؟

شما برای خرید پروژه می بایست امتیاز آن را دریافت نمایید ، نکته مهم در رابطه با خرید و فروش ملک از این پروژه داشتن دفترچه مالکیت برای تمامی صاحبان ملک است .

شرایط خرید پروژه همسا

سرمایه گذاری یکی از راه های موفق شدن در عرصه زندگی است و شما با خرید ملک در بهترین منطقه تهران به عنوان یک سرمایه گذار موفق خواهید شد ، اما لازمه ی آن داشتن اطلاعات کافی است .

پیشنهاد ما به شما برای یک سرمایه گذاری موفق کسب اطلاع کافی از سازنده پروژه ، متریال به کار رفته، شرایط خرید و غیره می باشد ، برای این امر مجموعه آسمان هوم در کنار شماست .

برای کسب اطلاعات لازم و برطرف کردن تمامی سوالات خود با مشاوران ما در سایت آسمان هوم تماس بگیرید ، افراد ما آماده پاسخ گویی به شما خواهند بود .

کلام پایانی

در نقاط مختلف تهران پروژه هایی در خال احداث بوده که یکی از بهترین آن ها پروژه همسا است . این سازه منحصر به فرد برای سکونت و تجارت گزینه مناسبی بوده و امکانات رفاهی متعددی را در اختیار افراد قرار می دهد ، اگر خواهان سرمایه گذاری و یا خرید ملک در بهترین منطقه تهران را دارید ، توصیه ما به شما مراجعه به مرکز مشاوره آسمان هوم و کسب اطلاعات کافی از این مجموعه می باشد .



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه همسا

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید