پروژه نارنجستان ۲

تعاونی: نوین ساز ابنیه آکام

پیشرفت

100%

شروع پروژه:1398/01/30

پایان پروژه:1400/12/29

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

نارنجستان ۲

تعاونی مسکن ابنیه اکام 

یک برج 

لوکیشن کوهک 

دوبرج .۱۱طبقه متراژ ۱۰۰ الی ۱۰۵

لابی و۲ پارکینگ 

۶واحدی 

تاریخ تحویل ۱۴۰۰اسفندماه

رزومه نارنجستان های ۱,۳,۴,۵


پروژه نارنجستان ۲ یکی از معروف‌ترین پروژه‌های در حال ساخت می‌باشد ، این پروژه در منطقه‌ای به نام کوهک ، منطقه ۲۲ تهران در حال احداث بوده و در مراحل پایانی ساخت قرار دارد . شما برای پیش خرید پروژه نارنجستان می‌توانید به سایت آسمان هوم مراجعه کنید .


پروژه نارنجستان ۲ به‌دلیل امکانات ویژه‌ اش جایگاه محبوبی در میان پروژه‌ های در حال احداث دارد . با خرید واحدهای مختلف در این پروژه به منافع بسیاری دست خواهید یافت .

پروژه‌هایی که از امکانات خوبی برخوردار هستند و مزایای بیشماری را به خود اختصاص داده‌اند ، در مدت زمان کوتاهی پیش خریدشان انجام شده و احتمال نبود واحد خالی باقی وجود دارد .

ما در این مقاله در رابطه با امکانات پروژه و نحوه خرید آن برای شما مطالبی جمع آوری کرده‌ایم ، اگر خواهان خرید ملک با دسترسی بالا و پیشرفته هستید ، با مشاوران ما در سایت آسمان هوم همراه باشید .

پیش خرید ملک در کوهک


پیش خرید پروژه نارنجستان ۲ در منطقه ۲۲ تهران

پروژه نارنجستان ۲ یکی از معروف‌ترین پروژه‌های در حال ساخت می‌باشد ، این پروژه در منطقه‌ای به نام کوهک ، منطقه ۲۲ تهران در حال احداث بوده و در مراحل پایانی ساخت قرار دارد . شما برای پیش خرید پروژه نارنجستان می‌توانید به سایت آسمان هوم مراجعه کنید .

پروژه نارنجستان ۲ در چه مرحله‌ای است؟

پروژه نارنجستان ۲ در ماه اسفند و سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده و بسیاری از واحدهای آن پیش خرید شده است ، ولی در حال حاضر امکان پیش خرید واحدهای این مجموعه وجود دارد . متقاضیان این پروژه بایستی در اسرع وقت اقدام به خرید این واحدها نمایند .

با وجود امکانات و آسایش مناسبی که برای خریداران این واحدها تقاضا برای این پروژه تا حد زیادی افزایش یافته است .

 بسیاری از سازه ها با امکانات متوسط خود و بدون داشتن فرصت پیشرفت در برابر این پروژه امتیاز کمی دارند ، پروژه نارنجستان ۲ به دلیل موقعیت عالی و دسترسی فراوان جای پیشرفت بسیاری داشته و شما با سرمایه گذاری در آن با سود بسیاری مواجه خواهید شد .

پروژه در چه سالی تحویل داده می‌شود؟

همانطورکه گفته شد پروژه نارنجستان در سال ۱۴۰۰ تحویل داده شده است و اکنون آماده پیش خرید می‌باشد ، همچنین شما برای اجاره ملک و خرید آن بایستی با مشاوران آسمان هوم تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند . سپس با توجه به شرایط گفته شده اقدام به تصمیم‌گیری نمایید .

مشخصات پروژه

پروژه نارنجستان ۲ دارای دو بلوک مجزا و ۱۱ طبقه می‌باشد ، طبقات مجموعه با متراژ ۱۰۵ متر مربع محیط مناسبی برای تمامی فعالیت‌ها می‌باشد .

هرکدام دارای یک طبقه مجزا برای لابی و دو طبقه دیگر که اختصاص برای انباری و پارکینگ هستند .

هر طبقه‌ای که در برج ساخته شده است ، ۶ واحد مسکونی را درون خود جای داده و مجموعا برج دارای ۶۶ واحد مسکونی می‌باشد .

تعداد واحدهای مسکونی در پروژه نارنجستان ۲ تعداد واحد مسکونی در این برج ۱۳۲ واحد مجزا با متراژ های گفته شده است .

تمامی این واحدها دارای امکانات منحصربه‌فردی هستند که زندگی را برای شما آسان خواهد کرد و باعث آسایش و آرامش شما نیز می‌شود .

تعداد اتاق خواب‌هایی‌ که برای واحدهای مسکونی نارنجستان تعبیه شده است دو عدد می‌باشد .

جهت خرید و کسب اطلاعات از واحدهای مسکونی پروژه می‌توانید با کارشناسان ما در سایت آسمان هوم همراه باشید، کارشناسان تمامی اطلاعات در رابطه با امکانات و یا دسترسی را به شما خواهند داد و واحد هایی را با بهترین قیمت ممکن را در اختیارتان خواهند گذاشت .

امکانات پروژه

همان طورکه گفته شد واحدهای مسکونی پروژه نارنجستان ۲ دارای امکانات ویژه‌ای می ‌باشند ، از جمله امکاناتی که در کل مجموعه برای شما در نظر گرفته شده است به شرح زیر می‌باشد ؛

• تمامی واحدها دارای سیستمی برای مهار آتش و اطفای حریق هستند ، این عامل سلامت جان و مال شما را تضمین خواهد کرد .

• واحدهای ذکر شده دارای سیستم سرمایش و گرمایش به طور جداگانه می‌باشند و یکی از مزایای مهم واحدهای مسکونی به شمار می آید .

• واحد‌ها از درب‌ های ایمن و ضد سرقت برخوردار هستند .

• پنجره‌های دوجداره از جمله ویژگی واحد‌های مسکونی است .

• جهت رفاه حال شما و سرگرمی کودکان سالنی برای بازی آن‌ها در نظر گرفته شده است ، همچنین پروژه نارنجستان ۲ دارای سالن بزرگی برای اجتماعات است .

• دارای سیستم مانیتورینگ

• به دلیل داشتن اینترنت مرکزی و آنتن مرکزی ، دسترسی به اینترنت در این مجموعه راحت گشته است .

• نمایی بسیار زیبا به دلیل نورپردازی عالی که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌سازد .

• پروژه نارنجستان علاوه بر داشتن پارکینگ برای خودروهای شما ، از پارکینگ اختصاصی برای دوچرخه نیز برخوردار است .

• برج دارای ۴ آسانسور می‌باشد .

• و نکته مهم دیگر دررابطه با رفاه و آرامش ساکنان ، وجود نگهبان قابل اطمینان بوده که امنیت شما را تضمین می‌نمایند .

از دیگر امکانات پروژه به موارد زیر می‌توان اشاره کرد ؛

آنتن مرکزی

سرایدار

پارکینگ

درب ضد سرقت

خروج اضطراری

شوتینگ زباله

آشپزخانه با کابینت mdf

انباری

دسترسی به مرکز خرید و مترو


حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه

شما می‌توانید برای دریافت حدود قیمت واحدها با مشاوران آسمان هوم در ارتباط باشید ، تا با توجه به شرایط شما بهترین قیمت ممکن را در اختیارتان بگذارند .

 

دسترسی پروژه چگونه است؟

پروژه نارنجستان ۲ در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است ، به همین دلیل رشد بسیار بالایی داشته و برای بسیاری از افراد که ملکی در نزدیکی مکان‌ های گردشگری و تجاری می‌خواهند مناسب است .

منطقه ۲۲ تهران ( واقع در غرب استان ) به استان‌های شمالی کشور همچنین غربی راه داشته و دسترسی آسانی دارد .

اگر بخواهیم از نظر وسعت منطقه‌ی این پروژه را بررسی کنیم ، منطقه ۲۲ وسعت بالایی داشته و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مناطق شناخته شده است .

 شما می‌توانید با سکونت در این مجموعه از زیبایی رشته کوه‌های البرز لذت کافی را ببرید و آرامش خاطر را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید .

از نظر دسترسی این پروژه به دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر و استادیوم آزادی نزدیک می‌باشد .

علاوه بر نزدیکی به مکان‌های گردشگری ، این پروژه به مراکز خریدی همچون باملند ، ایران مال ، تهران مال دسترسی داشته و شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، نیازهای خود قادر بر تامین نیاز های خود هستید .

اتوبان همت و آزادگان در نزدیکی این پروژه قرار دارد .

تعدادی از ویژگی‌ها و دسترسی پروژه را برای شما بیان کرده‌ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری مناسب با مشاوران آسمان هوم در ارتباط باشید .

نحوه پیش خرید پروژه چگونه است؟

برای خرید پروژه نارنجستان ۲ ابتدا اطلاعات کافی از موقعیت و امکانات آن را دریافت کرده سپس اقدام به خرید نمایید .

در حال حاضر امکان خرید و پیش خرید واحدهای مجموعه برای شما فراهم شده است ، در صورت تمایل به خرید و یا رهن واحد ها با ما در تماس باشید ، تا پس‌از دریافت اطلاعات لازم عقد قرارداد انجام شود .

شرایط خرید

شما پس از کسب اطلاعات لازم می‌توانید اقدام به عقد قرارداد با صاحبان ملک نمایید .

برای پروژه نارنجستان ۲ دو عدد دفترچه قرارداد در نظر گرفته شده است ، یک دفترچه در نزد تعاونی قرار گرفته و دفترچه دیگر دست خریدار ، تا هیچ گونه شک و شبه‌ای میان شما به وجود نیاید .

افرادی که واحدهای مسکونی مجموعه را خریداری کرده اند ،علاوه بر پرداخت اقساط و مبلغ اولیه ، می‌بایست مبلغ مشخص شده‌ای را برای حق امتیاز به فروشنده پرداخت نمایند .

پس از بررسی اطلاعات لازم و دریافت استعلام سهام خریداری شده به طور قطعی به خریدار واگذار خواهد شد .

سازنده برج نارنجستان ۲

سازنده برج نارنجستان یکی از با سابقه ‌ترین سازنده‌‌ های برج‌های مختلف است ، این شرکت تاکنون مجموعه‌های بسیاری را احداث کرده است .

این شرکت برای ساخت پروژه از بهترین متریال و مواد استفاده کرده و با داشتن تجربه بالا توانسته یکی از محبوب‌ترین برج‌های این منطقه را خلق نماید .

دلیل محبوبیت پیش خرید پروژه نارنجستان

پروژه نارنجستان ۲یکی از محبوب ‌ترین پروژه‌هایی است که امروزه در حال خرید و پیش خرید می ‌باشد، همان‌طور که می‌دانید امروزه ارزش پول به مقدار قابل توجه‌ای کاهش یافته است و افراد برای حفظ ارزش پول اقدام به خرید ملک می ‌نمایند .

نگارستان به دلیل داشتن موقعیت مناسب و رشد روبه بالایی که دارد، می‌تواند ارزش پول و سرمایه شما را حفظ کند و حتی به بالاترین سود ممکن برساند .

به هنگام خرید ملک از این پروژه بهتر است نکات زیر را در ذهن سپرده تا خریدی مطمعن داشته باشید .

• ابتدا شما می‌بایست شرایط معاملات را در نظر گرفته و در رابطه با این موضوع تحقیق نمایید .

• مرحله بعد شناخت منطقه مورد نظر است، ابتدا ابهاماتی که در رابطه با منطقه نارنجستان در ذهن دارید را برطرف کرده تا بتوانید یک سرمایه گذاری مطمعن را تجربه نمایید .

• سپس کیفیت ملک و قیمت را پرس ‌و جو کرده و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهید .

• مرحله چهارم بررسی کردن سابقه‌ شخص سازنده ملک است .

موقعیت منطقه پروژه نگارستان

منطقه پروژه نگارستان در یکی از خوش آب‌هوا در این مناطق واقع شده است، که شما می‌توانید از نمای کوهستانی آن استفاده نمایید .

این منطقه دسترسی آسانی به دیگر نقاط تهران داشته و در مجاورت بسیاری از استان‌های پربازدید همسایه قرار گرفته است، که این موضوع برای بسیاری از خریداران حائز اهمیت می‌باشد .

افرادی که قصد سفر به غرب کشور یا حتی‌‌ منطقه شمالی ایران را دارند، می‌توانند از طریق اتوبان همت که در نزدیکی پروژه واقع شده است حرکت نمایند .

همچنین با توجه به نزدیکی اتوبان آزادگان به پروژه نارنجستان ۲ سفر به جنوب و شرق راحت گشته است .

آدرس پروژه نارنجستان ۲

این پروژه در منطقه ۲۲ تهران، بلوار کوهک واقع شده است، پس از طی کردن بلوار کوهک به سمت بلوار علوم و فنون حرکت کرده و برج‌های نارنجستان را مشاهده خواهید کرد .

کلام پایانی

پروژه نارنجستان ۲ یکی از بهترین سازه هایی است که امکان خرید واحد های آن فراهم شده است ، با توجه به اتمام مراحل ساخت به مدت کوتاهی پس از عقد قرارداد امکان اسکان برای شما وجود دارد . تنها کافی است که آسمان هوم را به عنوان کاربلد و راهنما دنبال کنید و به این مرکز مراجعه نمایید .



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نارنجستان ۲

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید