شهرک مسکونی یاس

تعاونی:

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

شهرک مسکونی یاس

 

شهرک مسکونی یاس در منطقه 22 تهران و ناحیه دهکده ی المپیک قرار دارد . این شهرک مسکونی یکی از معدود شهرک هایی است که اطراف آن دیوار کشی وجود دارد و برای ورود به آن باید از نگهبانی رد شد و به همین دلیل یکی از ایمن ترین شهرک های منطقه 22 است .

منطقه ی 22 تهران در چند سال گذشته با ساخت و سازهای فراوان در آن به یکی از قطب های سرمایه گذاری در ساخت مسکن و واحد های تجاری بدل شده است بنابراین خرید واحد مسکونی حتی برای سکونت نیز می تواند در آینده ای نزدیک به یکی از سود‌آور ترین سرمایه گذاری های شما تبدیل شود .

این منطقه ی تازه تاسیس به دلیل سیاست های اعمال شده در آن با ساخت تفریح گاه های مدرن ، برج های مسکونی لوکس و شیک ، برج های تجاری - اداری به روز و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوب و مدرن به منطقه ای برای جذب سرمایه گذاری های کلان در تولید مسکن تبدیل شده است .


معرفی شهرک مسکونی یاس

 

دهکده المپیک یکی از قدیمی ترین مناطق در شمال غرب تهران است . این ناحیه با ایجاد منطقه 22 به 2 قسمت تقسیم شد و قسمتی از این دهکده در منطقه 5 باقی ماند و نیم دیگر آن جزء منطقه 22 تهران شد . شهرک مسکونی یاس در این ناحیه از دهکده ی المپیک که در منطقه 22 واقع است ، ساخته شده است .

آب و هوای پاک و سالم را می توان یکی از مهم ترین ویژگی های این منطقه نامید . این منطقه به دور از آب و هوای آلوده ی مرکز تهران و آلودگی های صوتی فراوان داخل تهران یکی از بهترین مکان ها برای زندگی آرام و آسوده است . تمام برج ها و شهرک های این منطقه دارای امکانات رفاهی کامل هستند .

شهرک مسکونی یاس یکی از نوساز ترین و لوکس ترین شهرک های موجود در منطقه 22 تهران است ، همانطور که بیان شد این شهرک به دلیل دیوار کشی اطراف آن دارای امنیت کامل است و می توان با خیالی راحت و با آرامش کامل در امنیت در واحد های مسکونی ساختمان های این شهرک زندگی کرد .

شما برای آشنایی بیشتر با ساختمان ها و واحد های مسکونی قابل خرید این شهرک می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه و ماهر مجموعه ی آسمان هوم تماس گرفته و اطلاعات مورد نیازتان را در مورد واحد های مورد نظرتان از طریق آن ها به دست آورید .

متریال های به کار رفته در ساخت ساختمان های شهرک مسکونی یاس از متریال های با کیفیت بوده و همگی دارای مقاومت بالایی هستند . متریال های به کار رفته در کفپوش ، دیوار پوش ، شیر آلات ، روشنایی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به کار رفته در تمام واحد ها همگی لوکس و درجه یک است .

دسترسی های شهرک مسکونی یاس

 

یکی از مهم ترین ویژگی های هر شهرک مسکونی و یا ساختمان مسکونی دسترسی آن به خیابان ها و بزرگراه های مهم تهران است . شهرک مسکونی یاس یکی از بهترین دسترسی ها را در میان شهرک های منطقه 22 دارد ، این شهرک به مهم ترین بزرگراه های شهر دسترسی دارد .

این شهرک زیبا از شمال به بزرگراه شهید همدانی و از سمت جنوب به بزرگراه شهید خرازی منتهی می شود ، این شهرک از سمت غرب نیز به بزرگراه مهم آزادگان دسترسی داشته و سمت شرق این شهرک دریاچه ی زیبای چیتگر قرار دارد .

ساکنین این شهرک به ایستگاه مترو چیتگر و ایستگاه اتوبوس چیتگر دسترسی خوبی دارند و به راحتی می توانند با رفتن به این ایستگاه ها به وسایل نقلیه عمومی دسترسی پیدا کرده و به آسانی به تمام نقاط شهر تهران رفت و آمد کنند و به کارهای امور روزانه ی خود برسند .

ساکنان شهرک مسکونی یاس همانند تمام ساکنان منطقه 22 تهران می توانند به تمام مراکز تفریحی و تجاری این منطقه دسترسی داشته باشند . مانند دریاچه ی زیبای چیتگر که تقریبا نماد این منطقه است . بوستان جوانمردان ، پارک جنگلی همیشه سبز چیتگر و آبشار تهران از دیگر نقاط تفریحی این منطقه است .

امکانات شهرک مسکونی یاس

 

همانطور که گفته شد شهرک مسکونی یاس به دلیل دیوار کشی در اطرافش دارای نگرانی است و باید برای ورود و خروج از این شهرک از درب نگهبانی رد شد که همین امر باعث امنیت بیشتر این شهرک شده است . از امکانات دیگر این شهرک به نانوایی ها ، بازارچه ها ، هایپر مارکت ها و مجتمع تجاری یاس می توان اشاره کرد .

مدارس دخترانه و پسرانه در تمام مقاطع برای فرزندان این شهرک وجود دارد و فرزندان آنان لازم نیست برای تحصیل مسیری طولانی را طی کنند . پارک و فضای سبز برای گذراندن زمان کوتاه و آرام بخش در محوطه و اطراف این شهرک مسکونی وجود دارد .

این شهرک به پمپ گاز کوهک و مجتمع تجاری طوبی نزدیک است و ساکنان این شهرک به راحتی به این دو مکان دسترسی دارند . در کنار درب این شهرک بیمارستان و آزمایشگاه ولیعصر واقع شده که نیاز درمانی ساکنان شهرک مسکونی یاس و شهرک ها و ساختمان های اطراف را برطرف کرده است .

مساجد و اماکن مذهبی برای ساکنین این شهرک ساخته شده است ، کتابخانه و مراکز آموزشی نیز برای آن ها ایجاد شده تا بدون نیاز به طی کردن مسافت زیاد به آن ها دسترسی داشته باشند . وجود فروشگاه های زنجیره ای مانند فروشگاه اتکا نیاز روزمره ی ساکنان این شهرک و ساختمان های اطراف آن را برآورده می کند .

شما برای داشتن اطلاعات کامل درباره ی تمام ویژگی ها و امکانات رفاهی و خدماتی شهرک مسکونی یاس می توانید با کارشناسان آگاه و با تجربه مجموعه آسمان هوم تماس گرفته و از آن ها اطلاعات مورد نیاز تان را کسب کنید . مشورت با افراد آگاه بهترین راه برای خرید و یا سرمایه گذاری موفق است .

 

قیمت و خرید در شهرک مسکونی یاس

 

قیمت واحد های شهرک مسکونی یاس با توجه به متراژ ، طبقه ای که در آن واقع شده و ساختمانی که واحد در آن قرار دارد متغیر است و نمی توان قیمت مشخصی بیان کرد . برای آگاهی از قیمت دقیق واحد های این شهرک می توانید با کارشناسان آسمان هوم تماس بگیرید .

امروزه با افزایش روز افزون قیمت مسکن می توان در این حوزه به راحتی و با اطمینان کامل به سرمایه گذاری پرداخت و به آینده ی این سرمایه گذاری امیدوار بود . واحد های مسکونی منطقه 22 تهران یکی از بیشترین افزایش قیمت ها در بخش مسکن را داشته است و می توان به راحتی در واحد های مسکونی این شهرک سرمایه گذاری کرد .

در هنگام خرید و یا سرمایه گذاری در هر واحد مسکونی و یا تجاری بهتر است‌ قبل از اقدام به آن ‌، آگاهی و اطلاعات کامل را به دست آورید . مشورت با افراد آگاه و قابل اطمینان یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات درست و معتبر است و کارشناسان آسمان هوم شما را در این راه یاری می کنند .

 

سخن آخر

 

شهرک مسکونی یاس یکی از جدید ترین و مدرن ترین شهرک های مسکونی در منطقه 22 تهران است و با داشتن امکانات کامل رفاهی ، آموزشی و خدماتی می تواند یک مکان مناسب برای سکونت آرام و یا سرمایه گذاری موفق در آینده ای نزدیک داشت .

مجموعه آسمان هوم با داشتن کارشناسان و مشاوران ماهر و با تجربه آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان است تا بتوانید با داشتن آگاهی کامل از امکانات و ویژگی های این شهرک به خرید واحدی مناسب برای سکونت و یا برای سرمایه گذاری موفق بپردازید .

شهرک مسکونی یاس به دلیل داشتن امکانات کامل رفاهی و خدماتی ، هم جواری با بیمارستان و آزمایشگاه ، نزدیک بودن به ایستگاه پمپ گاز و داشتن مدارس دخترانه و پسرانه در تمام مقاطع یکی از بهترین شهرک های منطقه 22 برای زندگی است .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه شهرک مسکونی یاس

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید