هزاره سوم

تعاونی: انبوه سازان مسکن کیان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم یا برج کیان چیتگر از برج های بسیار شیک و مجلل این منطقه است ، که در قسمت شمالی شهرک مدرن مروارید شهر قرار دارد . اگر قصد سرمایه‌گذاری و سکونت در واحدهای برج هزاره سوم را دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید .

مشخصات پروژه هزاره سوم 

پروژه هزاره سوم زیر نظر تعاونی انبوه سازان مسکن کیان در زمینی به متراژ ۲۰۰۰ متر مربع با پلاک ثبتی به شماره ۰۴/۲۱۲ در حال احداث می باشد . زمین پروژه فوق جواز ساخت را با شماره‌ های ۲۰۰۰۳۸۳۶ و۲۲۰۰۰۳۹۲۷ دریافت نموده و گود برداری پروژه فوق در اسفند سال ۱۴۰۰ آغاز شده است . 

موقعیت دقیق این برج در ضلع شمالی شهرک مروارید شهر در بلوک ۶A می باشد . این پروژه در یک بلوک۲۷ طبقه ساخته خواهد شد ، که ۲۲ طبقه به واحدهای مسکونی و مابقی طبقات به پارکینگ ، لابی و انباری اختصاص دارد . 

در مجموع تعداد واحدهای پروژه هزاره سوم ۱۷۶ واحد می باشد ، که در هر طبقه ۸ واحد با مساحت ۱۰۰ تا ۱۶۰ متری ساخته خواهند شد ، واحدهای ۱۰۰ متری در این برج دو خوابه و واحدهای۱۶۰ متری سه خوابه هستند .

خرید و فروش پروژه هزاره سوم 

پروژه هزاره سوم در حال حاضر مراحل پذیره نویسی را به پایان رسانده و در حال اعطای امتیاز واحدها و عضو گیری است . در مرحله عضو گیری هزینه زمین و تراکم به صورت متری از خریداران گرفته می شود . 

اگر مایل به خرید امتیاز واحد های این سازه هستید ، ابتدا به دفاتر املاک معتبر این منطقه همانند دفتر املاک آسمان هوم مراجعه نمایید ، تا مشاورین این مرکز یک قولنامه بین شما و صاحب امتیاز ، تنظیم نمایند و پس از در دست داشتن این قرار داد به دفتر تعاونی مراجعه نمایید . 

در حال حاضر واحدهای پروژه هزاره سوم با دفترچه مالکیت به خریداران اعطا می شوند و تنها اسناد رسمی خرید و فروش این واحدها مبایعه نامه و دفترچه مالکیت می باشد . بدون در دست داشتن این دو سند هیچ خرید و فروشی قانونی و قابل پیگیری نیست ‌و در زمان معامله مواظب افراد سود جو باشید ! 

قیمت پروژه هزاره سوم 

همانگونه که در مطلب قبلی نیز بیان کردیم ، هزینه واحد های پروژه هزاره سوم در حال حاضر بر اساس قیمت زمین و تراکم بر آورد شده و با توجه به این دو فاکتور ، قیمت هر متر از واحدها ۷ میلیون تخمین زده شده است .

 در پایان عواملی مانند تورم حاکم بر بازار مسکن ، افزایش قیمت مصالح ساختمانی ، دستمزد عوامل اجرایی ، متراژ واحد ، ویو ، جهت واحد ، طبقه واحد و ... همگی بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارند . قیمتی که سهامداران در حال حاضر به تعاونی پرداخت می نمایند ، قیمت علی الحساب آن می باشد ، که طی چند مرحله انجام بر اساس زمان بندی تعاونی باید پرداخت شود .‌ 

زمان تحویل پروژه هزاره سوم 

بر اساس مشاهدات میدانی از پروژه هزاره سوم ، مجریان این پروژه بی وفقه در حال کار هستند و کوشش زیادی برای اثبات خود و کسب اعتبار در این منطقه دارند . تعاونی سازنده این برج ابتدا اقدام به خرید زمین و جواز کسب نموده ، سپس سهام خود را به مشتریان اعطا و در حال حاضر در مراحل پایانی گودبرداری می باشد . 

با توجه به مسائل فوق ، این پروژه نسبت به پروژه هایی که عضوگیری نموده و هنوز مراحل خرید زمین و جواز کسب را طی نکرده اند ، بسیار جلوتر بوده و پیشرفت زیادی در ساخت آن نسبت به دیگر پروژه ها دیده می شود . 

زمان تحویل این پروژه در سال ۱۴۰۳ تخمین زده شده است ، در صورتی که خریداران واحد خود را در تاریخ وعده داده شده تحویل نگیرند ، تعاونی موظف به پرداخت جریمه و دیرکرد به سهامداران است .‌

امکانات پروژه هزاره سوم

پروژه هزاره سوم از پروژه های مدرن و لاکچری شهرک مروارید شهر است که طراحان آن برای رفاه حال ساکنین امکانات بسیاری را طراحی نموده اند . در ادامه مطلب به امکانات این پروژه اشاره خواهیم کرد ، که در کمتر پروژه ای مجموع این امکانات کنار هم یافت می شود . 

از امکانات برج هزاره سوم می توان به لابی من شبانه روزی ، لابی ، سالن ورزش ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سالن اجتماعات ، مهد کودک ، پیست دو چرخه سواری ، جاده سلامت برای پیاده روی ، رووف گاردن ، سیستم هوشمند مدیریت ساختمان ، سه لاین آسانسور نفر بر و باربر با ظرفیت بالا اشاره نمود . 

نکته ای که در زمان اخذ قرار داد با سازنده باید به آن توجه کنید ، این است که تمامی این امکانات ، مشاعات ، پارکینگ اختصاصی ، انباری و نحوه قیمت گذاری آنها ، باید در مبایعه نامه قید شود تا در زمان تحویل واحد و تسویه نهایی مشکلی برای شما ایجاد نشود ‌‌.

دسترسی پروژه هزاره سوم 

پروژه هزاره سوم در منطقه پر امکانات ۲۲ تهران ، شهرک مروارید شهر ، غرب دریاچه شهدای خلیج فارس و بلوار اردستانی قرار دارد . این برج همانند سایر برج های این منطقه به اتوبان های بزرگ و مراکز تفریحی ، رفاهی و خدماتی دسترسی عالی دارد . 

برج هزاره سوم در فاصله پنج کیلومتری مجتمع تجاری تفریحی ایران مال و در مسافت هفت کیلومتری دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد ، به نحوی که ساکنین آینده این پروژه می توانند در زمان کوتاهی به این مراکز برسند و اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند . 

این برج به بزرگ راه های همت ، تهران _ کرج و حکیم دسترسی نزدیکی دارد و از طریق این اتوبان ها می توان در زمان کوتاهی به سایر نقاط شهر تهران و کرج تردد کرد . اگر قصد تردد با وسایل حمل و نقل عمومی را داشته باشند ، می توانند از مترو چیتگر و اتوبوس و تاکسی عمومی استفاده کنند .

در پایان 

پروژه هزاره سوم یکی از پروژه های آینده دار و رو به رشد منطقه ۲۲ تهران است که با توجه به موقعیت جغرافیایی ، هوای پاک و پیشرفت ساخت و ساز ، خریداران بسیاری دارد . اگر قصد سرمایه گذاری در یکی از واحدهای این برج را دارید ، از مشاورین املاک آسمان هوم کمک بگیرید . 

دفتر املاک آسمان هوم از دفاتر املاک باسابقه در این منطقه است ، که مشاورین آن از تمام جزئیات پروژه ها ، آینده مالی و میزان رشد واحدهای هر پروژه آگاه اند و تمام راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد ، تا خریدی مطمئن ، پر سود و بدون شبهه داشته باشید .‌


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه هزاره سوم

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید