پهنه D

تعاونی:

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پهنه D

شهرک چیتگر ، در قسمت غربی منطقه ۲۲ تهران واقع شده و جزو مدرن ترین و پیشرفته ترین مناطق تهران بزرگ است . آوازه چیتگر همه جا پیچیده و به عنوان یک منطقه توریستی نیز شناخته می شود ، این شهرک بزرگ به قسمت های مختلفی تقسیم شده ، که هر کدام از آن ها را به عنوان یک پهنه می شناسیم .

هر کدام از آن ها ویژگی های بارزی دارند و گزینه فوق العاده برای ساختمان سازی هستند . در میان آن ها پهنه D ویژگی های بارزی داشته و می توان آن را به عنوان بهترین پهنه این شهرک معرفی کرد . در این منطقه ساخت و ساز زیادی صورت گرفته و برج ها و آسمان خراش های لوکس و زیبایی در آن احداث شده اند . در این مقاله بیشتر شما را این لوکیشن خاص آشنا خواهیم کرد .

مختصات پهنه D شهرک چیتگر

پهنه D در شهرک چیتگر کاملاً معروف بوده و آن را با نام پهنه طبیعت چیتگر نیز می شناسند . این پهنه در حقیقت در قسمت شمال باغ گیاه شناسی ملی و همچنین در قسمت جنوب اتوبان شهید همت واقع شده است . موقعیت جغرافیایی این پهنه باعث شده ، تا آب و هوایی پاکیزه و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشد .

خوشبختانه این منطقه از هیاهو و شلوغی پایتخت به دور است و توانسته خود را از آفت های جامعه مدرن و آلودگی های زیست محیطی حفظ کند . همچنین در این منطقه جاده ها و خیابان ها کاملا خلوت هستند و خبری از شلوغی های شهر نیست و به عنوان یک مرکز گردشگری و توریستی نیز شناخته می‌شود .

به همین دلیل این منطقه جغرافیایی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است . در این منطقه شاهد ساخت و ساز و احداث برج می باشیم ، سکونت در این لوکیشن فوق العاده آرزوی هر کسی است و خوشبختانه به دلیل شرایط خاصی که این پیمان دارد ، باعث شده تا افراد با بودجه های مختلف فرصت صاحب خانه شدن را داشته باشند .

ویژگی های بارز پهنه D و همچنین موقعیت اقتصادی خوبی که دارد ، باعث شده تا تقاضا برای پروژه های این منطقه به میزان قابل توجهی افزایش یابد .

پروژه پهنه D

با توجه به موقعیت بسیار خوبی که پهنه D دارد ، در آن ساختمان سازی شروع شده و در حال حاضر ۲۲ بلوک در پهنه طبیعت چیتگر در حال احداث هستند . این برج‌ها به عنوان پروژه های این پهنه معروف هستند و ویژگی های بارزی دارند .

این پهنه همان طور که اشاره شد ، از ۲۲ عدد برج و یا بلوک تشکیل شده ، که هر کدام از آن ها به صورت میانگین حدود بیست و پنج طبقه می باشند و به صورت برآوردی قرار است ، پنج هزار واحد در این پروژه ها احداث شود .

در حال حاضر بسیاری از این برج ها ، مرحله گودبرداری را طی می کنند و با بهره مندی از متریال مقاوم و با کیفیتی هم چون اسکلت فلزی با پیچ و مهره های مقاوم در برابر زلزله ساخته خواهند شد .

با توجه به این که تهران بزرگ در نوار زلزله قرار دارد ، ایمنی ساختمان ها فوق العاده اهمیت داشته و بایستی ساختمان سازی در این منطقه با رعایت استاندارد های متعددی انجام شود .

خوشبختانه پروژه های پهنه D نیز مطابق این قوانین و استاندارد ها در حال احداث می باشند ، برج های این پهنه به صورت میانگین حدود ۵ طبقه ی منفی انباری و پارکینگ دارند و همین امر باعث شده ، تا گودبرداری آن ها در زمان طولانی تری انجام شود .

علاوه بر آن یک طبقه لابی نیز برای برج ها طراحی شده است و متراژ واحدها از ۱۱۰ تا ۱۳۰ متر مربع متغیر می باشد . در چنین شرایطی با آسمان خراش های فوق العاده و منحصر به فردی مواجه هستیم .

امکانات پهنه D

برای ساخت پروژه های پهنه D امکانات ساده و ابتدایی بسنده نشده و این ۲۲ بلوک دارای امکانات بسیار زیادی می باشند ، تا ساکنین با راحتی و رفاه بیشتری قادر به زندگی در این آسمان خراش ها باشند . یک سری امکانات ویژه برای پروژه های این پهنه طراحی شده که در ادامه به آن اشاره می کنیم ؛

·        آسانسور حمل بار

·        آسانسور نفر بر

·        سیستم کنترل تردد هوشمند

·        خشکشویی

·        راه پله اضطراری

·        پارکینگ مهمان

·        نمازخانه

·        آنتن مرکزی

·        درب ضد سرقت

·        شوتینگ زباله

·        سالن همایش

·        پنجره دو جداره

·        سونا

·        مسیر رفت و آمد معلولین

·        سالن ورزشی

·        پارکینگ و انباری اختصاصی

·        سیستم اعلان و اطفاء حریق

·        اینترنت WIFI

·        روف گاردن

·        دوربین مدار بسته

·        جکوزی

پروژه های پهنه D

در پهنه D پروژه های متعددی وجود داشته ، که همه آن ها فوق العاده زیبا و لاکچری هستند . برج های زیر همگی در این پهنه واقع شده اند ؛

1.     سایه

2.     نور

3.     آبشار

4.     دریا

5.     باران

6.     چشمه سار

7.     ساحل

8.     کوهسار


پهنه D کی تحویل داده می شود ؟

تعاونی بتاجا وظیفه ساخت این پروژه ها را در پهنه D داشته و زمان تحویل آن ها را حدود پنج سال بعد از شروع کار ، تخمین زده است .

دسترسی پروژه های پهنه D

همان گونه که اشاره شد ، پروژه های پهنه D در شهرک چیتگر واقع شده و از همین رو با دسترسی های بی شماری مواجه است ؛

·        باغ ملی گیاه شناسی

·        آبشار چیتگر

·        اتوبان شهید همدانی

·        هتل دانش

·        بلوار پژوهش

·        بزرگراه خرازی

·        هزار و یک شهر

·        آزاد راه تهران کرج

·        بلوار گیاه شناسی

·        مرکز خرید باملند

·        دریاچه شهدای خلیج فارس

·        ایستگاه مترو

·        ایستگاه تاکسی

پهنه D در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته و پروژه‌های آن به لوکیشن های متعددی دسترسی دارند و به دلیل نزدیکی به بزرگراه های متعدد ، دسترسی به شهر برای آن ها به شدت آسان خواهد بود .

خرید پروژه های پهنه D

پهنه D در ابتدا به صورت سهام ۵۰ متری و بیست متری به کارکنان ارتش واگذار شد و پس از مدتی به دلیل تغییر سیاست ها در اختیار عموم قرار گرفت .

در حال حاضر برای خرید پروژه های واقع در پهنه D قوانین و شرایط خاصی وجود دارد ، متقاضیان و کسانی که خواهان خرید پروژه های این پهنه هستند ، لازم بوده تا ابتدا از خدمات مشاوره‌ای که توسط مجموعه آسمان هوم ارائه می شود ، استفاده کنند .

با مراجعه به این مرکز تمام اطلاعات و نکات مهم در خصوص پروژه ها و متقاضی ارائه می شود و قطعا افراد می توانند متناسب با بودجه خود در یکی از آسمان خراش های این پهنه صاحب خانه شوند .

کلام آخر

پهنه D یکی از زیباترین و جذاب ترین پهنه های شهرک چیتگر است ، که در حال حاضر توسط تعاونی بتاجا حدود ۲۲ بلوک و برج در آن ساخته می شود . این برج ها گزینه مناسب برای زندگی و سرمایه گذاری می باشد و به دلیل شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی خاصی که این منطقه دارد ، سکونت و زندگی در آن فوق العاده خواهد بود .

پیش از آن که بخواهید ، واحدی را در یکی از این برج ها خریداری کنید ، بایستی حتما به مجموعه آسمان هوم مراجعه کنید و از این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت کنید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پهنه D

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید