مجلل حیات

تعاونی: شخصی ساز

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه مسکونی مجلل حیات

پروژه مسکونی مجلل حیات از دیگر اماکن مسکونی بلوار کوهک در منطقه 22 تهران می باشد . این برج مطابق با طراحی های نوین جهانی با بهره گیری از متریال در خلوص بالا ساخته می شود .

این سازه مسکونی ، ترکیبی از هنر بشر و طبیعت است . بر همین سیب از هر جهت که به ساختمان بنگرید ، شیفته سبک معماری و زیبای های آن می شوید .

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره خصوصیات و مشخصات این پروژه هستید ، مقاله پیش رو به شما کمک شایانی می کند . 

خرید پروژه مسکونی مجلل حیات

پروژه مسکونی مجلل حیات از ده مجتمع برتر در محله کوهک تهران می باشد . این سازه ساختمانی ، بسیار مقاوم و مستحکم است . هیچگاه در برابر حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل ، فرو نمی پاشند ، بلکه تحت هر شرایطی ایمنی خود را حفظ می کنند .

خرید این پروژه مختص گروه خاصی نیست . تمامی مردم جامعه در هر گروه یا قشری که باشند ، امکان زندگی در این مجتمع را دارند ‌.

خرید و فروش به صورت اقساطی انجام می شود . از این رو حتی ضعیف ترین اقشار جامعه نیز می توانند نیز می توانند شانس خود را جهت زندگی در واحد های مجلل حیات امتحان کنند .

پروژه مسکونی مجلل حیات در چه مرحله ای است ؟

پروژه مجلل حیات در صنعت ساختمان سازی پایتخت ، تغییراتی اساسی ایجاد کرد . در تهران بزرگ ، تراکم جمعیت بالا است . شهردار ، برای ایجاد رفاه بیشتر مردم در سراسر شهر ابر برج های مختلفی به پا ساخت .

برج مجلل حیات یکی از ابر برج های معروف منطقه 22 تهران است . طراحی و ساخت این برج 17 طبقه ای از سال 1399 آغاز شد .

مسئولیت ساخت این بنا با تعاونی های شخصی ساز است . از آن جایی که یک گروه توانمند و مجرب ساخت این بنای باشکوه را برعهده گرفت ، فرآیند ساخت و ساز مجتمع در اواسط سال 1401 به پایان رسید .

پروژه مسکونی مجلل حیات چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

پروژه مسکونی مجلل حیات از ابر برج های خاص کوهک به حساب می آید . شاید به نظر مجتمع های مسکونی از نظر ظاهر و کاربری شبیه به یکدیگر باشند ، اما در واقع این طور نیست .

هر سو از مجتمع ها ، امکانات و خصوصیات منحصر به فرد خاص خود را دارند . علاوه بر این ، از نظر موقعیت مکانی نیز یکسان نیستند .

به همین خاطر ، نمی توان ابر برج های موجود در تهران را با یکدیگر مقایسه کرد . همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره شد ، فرآیند ساخت و ساز این مجتمع به پایان رسیده است .

خریداران با امضای و پرداخت بخشی هزینه واحد می توانند به مجتمع مسکونی مجلل حیات اسباب کشی کنند . کار های اداری کمی زمان بر هستند . در برخی از مواقع دو یا سه هفته بعد از عهد قرارداد فروش ، کلید ها به صاحبان املاک تحویل داده می‌ شود .

مشخصات پروژه مسکونی مجلل حیات

پروژه مسکونی مجلل حیات از ابر برج های امروزی است ، که از 12 طبقه مسکونی و 5 طبقه پارکینگ ، انباری و لابی تشکیل می شود . این برج زیبا به نسبت سایر املاک چیتگر و مروارید شهر زودتر ساخته شد .

به همین خاطر در راس جدول ساختمان سازی قرار گرفت . در هر طبقه از این مجتمع مسکونی ، 5 واحد در متراژ 105 ، 115 و 140 متری وجود دارد .

همچنین در طراحی اتاق ها نیز از دو یا سه اتاق خواب بهره گرفته شده است . از ابن واحد های برج مسکونی مجلل حیات برای زندگی خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت ، گزینه مناسبی به حساب می آید .

امکانات پروژه مسکونی مجلل حیات

امکانات پروژه مسکونی مجلل حیات بسیار است . هدف تعاونی شخصی ساز ، ایجاد رفاه بیشتر برای مردم به واسطه از سازه های ساختمانی می باشد .

تعاونی سازنده در طراحی و ساخت این بنا ، تنها به فضای سبز اختصاصی اکتفا نکردند ، بلکه با بهره گیری از نوآوری های جدید ، تغییرات بهتری در کاربردی بنا ایجاد کردند .

از امکانات پروژه مسکونی مجلل حیات می توان به :

·        آشپزخانه اپن

·        لابی من 24 ساعته

·        بالکن اختصاصی

·        سیستم ایمنی بروز

·        نگهبان

·        سالن ورزشی

·        شوتینگ زباله

·        و ...

حدود قیمت یا امتیاز خرید پروژه مسکونی مجلل حیات

امتیاز خرید پروژه مسکونی مجلل حیات ، هزینه ای است که بر قیمت کل واحد اضافه می شود . تمامی ساکنین در زمان عهد قرارداد ، موظف به پرداخت این هزینه هستند .

در اصل ، امتیاز خرید همان دستمزد مهندسان از خرید این مجتمع است ، که تقسیم بر کل واحد ها می شود . اگر علاقمند به سرمایه گذاری در بخش صنعت هستید ، ابن ابر برج ‌، گزینه مناسبی است .

با سرمایه گذاری در مجتمع مسکونی مجلل حیات از خرید و فروش واحد ها ، سود خوبی به است می آورید . همچنین ارزش سرمایه اصلی تان نیز چند برابر می شود .

دسترسی پروژه مسکونی مجلل حیات چگونه است ؟

برج مسکونی مجلل حیات در منطقه تفریحی _ تجاری کوهک واقع شره است . با وجود موقعیت مکانی عالی به گوشه به گوشه تهران به خصوص نقاط حساس دسترسی دارد .

این سازه مسکونی بکر در نزدیکی پارک جنگلی و دریاچه چیتگر قرار گرفته است . بر همین سبب نمای بیرونی واحد رو به طبیعت بکر منطقه گشوده می شود .

همچنین به شاهراه های اصلی تهران نظیر بلوار حکیم و بلوار همت دسترسی دارد . این دو بلوار ، مجتمع مجلل حیات را به سر تا سر شهر وصل می کنند .

چگونگی خرید پروژه مسکونی مجلل حیات

خرید و فروش پروژه مسکونی مجلل حیات به صورت اقساطی انجام می شود . خرید واحد های این برج تنها در تعاونی مربوطه میسر است .

هیچ یک از تعاونی ها حتی شرکت های دولتی حق فروش واحد های این برج را ندارد . اگر شرکت هایی به جزء تعاونی شخصی ساز ، پیشنهاد فروش این ملک را داد ، بدانید که هدف آنان کلاهبرداری از شما است .

قسط بندی هزینه واحد ها به بودجه شخص بستگی دارد ، اما حتما باید در زمان عهد قرارداد 40 درصد از هزینه کل را پرداخت نماید .

شرایط خرید پروژه مسکونی مجلل حیات

شرایط خرید پروژه مسکونی مجلل حیات بسیار آسان و راحت است . با این که واحد های این مجتمع به صورت اقساطی به فروش می رسد ، باز هم تعاونی شخصی ساز جهت راحتی بیشتر مشتریان ، به آنان وام می دهد .

با اخذ وام از طرف تعاونی ، پرداخت اقساط برایتان راحت تر می شود . البته نگران اقساط واحد خود نباشید . تعاونی تنها در ساخت مجتمع از شما حمایت نمی کند ، بلکه در هنگام خرید نیز کنار شما قرار می گیرد .

چگونگی قسط بندی هزینه واحد به بودجه و وسع مالی شخص بستگی دارد . بنابراین در زمان عهد قرارداد ، شرایط خود را در نظر بگیرید ، تا در طول پرداخت اقساط با مشکلات مالی دست و پنجه نرم نکنید .

سخن پایانی

آسمان هوم از باسابقه ترین مشاورین املاک در دنیای مجازی است . با مراجعه به وب سایت این موسسه علاوه بر اطلاع از اخبار روز صنعت ساختمان سازی می توانید با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز ارتباط برقرار کنید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه مجلل حیات

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید