نارنج 4

تعاونی: نهاجا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج نارنج 4

برج نارنج 4 یکی از بلوک های پروژه معروف نارنج است ، که در پهنه C ( نارنجستان ) شهرک چیتگر قرار دارد . این برج به دست تعاونی معتبر مسکن نهاجا ارتش در حال ساخت می باشد ‌. برای آشنایی بیشتر با این پروژه مدرن و مجلل تا انتهای مقاله با ما همراه شوید ‌. 

مشخصات برج نارنج 4

برج نارنج 4 یا برج H2 چیتگر در منطقه 22 تهران ، بزرگراه شهید خرازی ، بلوار پژوهش ، پهنه نارنجستان شهرک چیتگر قرار دارد . این پروژه در دو بلوک ساخته خواهد شد ، که این دو بلوک به نام‌ های برج کوچک تر و بزرگ تر نیز معروفند .

پروژه فوق در 29 طبقه با واحدهایی به متراژ 75 تا 157  متر در تیپ های گوناگون ساخته خواهد شد . واحد هایی با متراژ کم یک خوابه و واحدهای بزرگ تر ، دو و سه خوابه می باشند . مجموع واحدهای این پروژه 447 واحد می شود .

واحد های پروژه فوق ، با توجه به جهت قرار گیری چشم اندازهای مختلفی دارند ، واحدهای جبهه جنوبی دارای ویو ابدی باغ موزه گیاه شناسی می باشند . در مقابل واحد های این ضلع ، هیچ ساختمانی ساخته نخواهد شد و ساکنین این بخش ، برای همیشه از این چشم انداز لذت خواهند برد .‌

اسکلت این پروژه فلزی با اتصالات پیج و مهره است . مصالح به کار رفته در ساخت این سازه ، از مصالح با کیفیت و درجه یک هستند و تمامی پاگردهای آن از سنگی که در ساخت نما به کار رفته ، ساخته شده اند .

دسترسی برج نارنج 4

 برج نارنج 4 در جوار برج های معروفی مانند برج های پامچال ، برج ها ارکیده قرار دارد و همانند این برج ها به بزرگ راه ها ، ناوگان عمومی و مراکز تفریحی ، تجاری و خدماتی دسترسی عالی دارد .‌

این پروژه به آزاد راه های حکیم و همت که این منطقه را به سایر نقاط تهران وصل می کند ، دسترسی مستقیمی دارد . از طریق این اتوبان ها می توان بدون اتلاف وقت در ترافیک های سنگین و طولانی با وسیله نقلیه شخصي به سایر نقاط تهران تردد کرد .

ساکنین این منطقه اگر مایل به استفاده از مترو برای رفت و آمد باشند می‌توانند از مترو چیتگر در حد فاصل منطقه 21 و منطقه 22 تهران استفاده کنند .‌

ساکنین این مجتمع مسافت کمی با دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس ، پارک جنگلی چیتگر ، باغ موزه گیاه شناسی ، مجتمع تجاری _ تفریحی ایران مال و رزمال ، شهر بازی هزار و یک شهر ، مراکز درمانی ، مراکز آموزشی و ... دارند .

قیمت برج نارنج 4

قیمت برج نارنج 4 ، در حال حاضر به صورت علی الحساب تخمین زده شده است . این مبلغ بر اساس عواملی چون قیمت زمین ، تراکم ساختمان ، طبقه ، متراژ و چشم انداز تعیین می گردد .

خریداران امتیاز این پروژه ، نخست مبلغ معینی را به عنوان پیش پرداخت به تعاونی پرداخت نموده و مابقی مبلغ را به صورت اقساطی در زمان معینی باید واریز کنند .

اگر قصد خرید یکی از واحد های این سازه را دارید ، علاوه بر مبلغ تسویه شده ، باید سود سهامدار را نیز مطابق با شرایط حاکم بر بازار مسکن این منطقه ، به او پرداخت کنید . برای آگاهی از قیمت دقیق واحدهای برج نارنج 4 با مشاورین املاک آسمان هوم تماس بگیرید .

امکانات رفاهی برج نارنج 4

با توجه به تعداد طبقات و جمعیت زیاد این برج ، تعاونی مسکن نهاجا ارتش امکانات بسیاری را برای برج نارنج 4 طراحی نموده اند ، تا ساکنین آن رفاه و آرامش کامل داشته باشند .

تمامی واحدهای این پروژه مجهز به درب ضد سرقت ، پنجره دو جداره ، آسانسور باربر و نفربر بر در چند لاین ، دوربین مدار بسته ، سیستم اعلان و اطفا حریق ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مستقل ، دیوارهای عایق بندی شده ، انباری و پارکینگ اختصاصی هستند .

در ادامه باید گفت که این پروژه دارای امکانات عمومی مانند لابی من شبانه روزی ، سالن اجتماعات ، سالن ورزشی ، مجموعه ورزشی کودکان ، کارواش اختصاصی ، فضای سبز پیرامون مجتمع و ... می باشد .

خرید و فروش برج نارنج 4

 خرید و فروش واحدهای برج نارنج 4 در حال حاضر به صورت واگذاری سهام است . سهامداران در صورت تمایل می توانند سهام خود را با قیمت به روز به افراد دیگر واگذار کنند .

 کسانی که قصد خرید امتیاز واحدهای این سازه را دارند ، باید به یک دفتر مشاور املاک معتبر همانند مشاور املاک آسمان هوم مراجعه کنند ، تا پس از توافق در خرید حق امتیاز ، یک مبایعه نامه برای آن ها تنظیم گردد .

خریدار و فروشنده پس از تنظیم مبایعه نامه می بایست در دفتر تعاونی حضور پیدا کنند ، تا دفترچه مالکیت امتیاز خریداری شده ، به نام خریدار منتقل شود . اگر هرگونه معامله ای خارج از این چهار چوب انجام گیرد ، غیر قانونی و فاقد اعتبار است .

زمان تحویل برج نارنج 4

تعاونی سازنده برج نارنج 4 یکی از خوش قول ترین شرکت های سازنده است ، که تمامی پروژه های خود را در زمان وعده داده ، به اتمام رسانده است . این پروژه نیز در حال حاضر مرحله سفت کاری را با پایان رسانده و در حال اجرای نما و نازک کاری می باشد .

در واقع می توان گفت این پروژه ، مراحل پایانی خود را می گذارند و بنا بر وعده سازنده در سال1403  به خریداران تحویل داده می شود .‌ از آنجایی که زمان زیادی به تحویل واحد های این برج نمانده ، یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری است .

در پایان

مقاله فوق توسط مشاورین املاک سایت آسمان هوم به منظور آشنایی شما با برج نارنج 4 نگاشته شده است . دفتر مشاور املاک آسمان هوم از دفاتر مجرب و معتبر در این منطقه است ، که به خریداران و فروشندگان برای انجام یک معامله پر سود و بدون ریسک کمک خواهد کرد .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه نارنج 4

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید