برج ریحانه

تعاونی: یادگاران حماسه

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

برج ریحانه

برج ریحانه از محبوب ترین و زیباترین اماکن مسکونی در کوهک تهران است . این سازه ساختمانی با این که یکی از صد ها ابربرج های نوین پایتخت به حساب می آید ، اما از نظر طراحی دکوراسیون ، امکانات و ... مانند ندارد .

بر همین سبب حتی در زمان ساخت و ساز بنا ، اکثر واحد های آن پیش فروش شدند . این برج ، ساختمانی معمولی نیست ، بلکه در منطقه ای کوهستانی واقع شده است . از این رو هر یک از پنجره های ساختمان رو به چشم انداز طبیعی تهران گشوده می شود .

اگر به زندگی در واحد های ریحانه تمایل دارید ، اما با شرایط خرید و امکانات آن آشنا نیستید ، ادامه مبحث را از دست ندهید .

خرید برج ریحانه در منطقه کوهک تهران

برج ریحانه کوهک یک مجتمع مسکونی می باشد ، که با وجود موقعیت مکانی بکر و زیبایی های طبیعی در بین مردم محبوب شده است .

این ساختمان ، برای زنده خانواده های پرجمعیت و کم جمعیت بسیار مناسب می باشد . با اقامت در این بخش ، امکان بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحی استان نیز برای ساکنین فراهم می شود .

در منطقه مسکونی 22 تهران ، یک برنامه استراتژیک فوق العاده در حال اجرا است ، که تامین رفاه و آسایش مردم نیز جزئی از این برنامه می باشد .

اگر واحد منتخب شما جزئی از مجتمع ریحانه است ، جهت خرید آن مستقیما از طریق تعاونی مسکن یادگاران حماسه اقدام کنید . مسئولیت خرید و فروش املاک در چیتگر تهران بر عهده شرکت یا تعاونی سازنده برج می باشد .

امکان خرید واحد در برج ریحانه از شخص زمانی قابل قبول است ، که او صاحب حقیقی و حقوقی ملک باشه . در غیر این صورت معامله مذکور ، کلاهبرداری محسوب می شود .

برج ریحانه در چه مرحله ای است ؟

برج ریحانه یکی از ساختمان های مسکونی محله کوهک در منطقه 22 تهران می باشد . تراکم جمعیت در پایتخت بسیار زیاد است .

تجمع جمعیت و گسترش و توسعه صنعت در این شهر باعث ایجاد آلودگی هوا و ترافیک های سنگین شد . بدین ترتیب مردم از سکونت در تهران بیزار هستند .

شهردار استان با کمک از یک استراتژیک جدید ، توانست تغییرات خوشایندی در صنعت ساختمان سازی و سبک زندگی مردم به وجود آورند .

پروژه ریحانه از نتایج این استراتژیک در تهران بود . این برج زیبا از 21 طبقه شکیل و مجهز تشکیل شده است . تعاونی مسکن یادگاران حماسه با بهره گیری از متد های جدید مسئولیت ساخت و ساز این بنا را بر عهده گرفت .

این تعاونی در اواخر سال 1398 ، ساخت و ساز بنا را آغاز کرد . ساخت این برج هم اکنون در اواخر سال 1401 به پایان رسید .

برج ریحانه چه موقع تحویل داده می‌ شود ؟

برج ریحانه از باشکوه ترین و مجهز ترین سازه های ساختمانی در محله کوهک منطقه 22 تهران است . در این منطقه بیش از صد ها ابر برج متفاوت با کاربری های مختلف وجود دارد .

شاید به نظر متریال یا ساختار یکسانی داشته باشند ، اما در واقع از لحاظ جزئیات برابر نیستند . تعاونی مسکن یادگاران حماسه پیرو از قوانین روز جهانی است .

برج ریحانه با این که یکی از چندین سازه های ساختمانی این تعاونی هست ، اما مدرن تر و صد البته شکیل تر از سازه های تجاری و مسکونی قبلی تعاونی می باشد .

بر همین سبب در بین مردم نیز طرفداران بیشتری دارد . از آن جایی که ساخت و ساز برج در اواخر سال 1401 تمام شد ؛ خریداران و مستاجرین پس از امضاء قرارداد مالکیت می توانند در واحد مدنظر سکونت یابند .

مشخصات برج ریحانه

برج ریحانه یک مجتمع مسکونی ، 21 طبقه ای می باشد . شاید در ظاهر ، ساختار آن همانند آپارتمان های امروزی است ، اما در واقع از نظر طراحی ، مقاومت و ایمنی متفاوت تر از املاک پایتخت هست .

این برج یک سازه مسکونی با 17 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی است . هر طبقه از این مجتمع متشکل از 5 یا 6 واحد تمیز می باشد .

واحد های این برج از طبقه اول گرفته تا پنت هاوس همگی مجهز به مبل ، سیستم سرمایشی_ گرمایشی همگانی و ‌... هستند . همچنین در تیپ های 90 الی 145 متری طراحی می شوند . بنابراین مشتریان می تواند متناسب با تعداد خانواده و بودجه شان از بین برج ریحانه یکی را برگزینند .

امکانات برج ریحانه

تعاونی مسکن یادگاران حماسه در ساخت برج ریحانه ، تمامی امکانات رفاهی را در نظر گرفتند ، تا با ایجاد محیطی ایمن و مجهز مردم را از حضور در محیط های آلوده دور بدارند .

این برج برای زندگی خانواده ها ، بهترین گزینه است . با سکونت در مجتمع ریحانه برای رفع نیاز های روزمره تان نیازی به رفت و آمد در شهر نیست .

آنان می توانند مواد مورد نیاز خود را از فروشگاه های موجود در مجتمع بخرند ‌. از دیگر امکاناتی که این برج در اختیار مستاجرین و ساکنین قرار می دهد ، می توان به :

·        سونا و جکوزی

·        شوتیگ زباله

·        دوربین مداربسته

·        نگهبان 24 ساعته

·        سیستم اعلان و اطفاء حریق

·        سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

·        پارکینگ

·        چندین لاین آسانسور نفربر و بالابر

·        و ...

حدود قیمت یا امتیاز خرید برج ریحانه

برج ریحانه یکی از ساختمان های است که به سهام داران امکان مشارکت در بخش مسکن و ساختمان سازی را می دهد . امتیاز خرید ، هزینه ای است که بر قیمت اصلی تمام واحد ها افزوده می شود .

اگر این امتیاز خرید را به دست بیاورید ، در هر معامله ای بخشی از سود برای شما است . تعاونی سازنده برای این که تجارتی قوی در جامعه به وجود آورد ، سهام های ریحانه را حتی در ارزش های میلیونی نیز به فروش می رساند .

صنعت مسکن بسیار پیچیده است . افرادی که در این بخش فعالیت می کنند ، از بی ارزش ترین فرآیند ها نیز سود به دست می آورند .

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری سودمند هستید ، خرید سهام ریحانه بهترین گزینه است . با خرید سهام های این برج در گذر زمان ، ارزش سهام شما چند برابر می شود .

دسترسی برج ریحانه چگونه است ؟

برج ریحانه به نقاط مختلفی از شهر به خصوص اماکن گردشگری حساس منطقه 22 تهران دسترسی دارد . با زندگی در این شهر، شما محدود به محله کوهک نمی شوید ، بلکه از طریق شاهراه های اصلی همچون بلوار حکیم و بلوار همت به سراسر شهر راه دارید .

همچنین با اقامت در این محله می توانید از مناطقی مثل مجتمع تجاری ریحانه ، مجتمع تجاری ایرانمال ، باغ گیاه شناسی ملی و ... بازدید کنید .

البته به ایستگاه مترو و اتوبوس رانی نیز نزدیک هستید . از این رو هزینه حمل و نقل تان به داخل و خارج شهر نیز ارزان تر از سایر نقاط تهران است .

چگونگی خرید برج ریحانه

برج ریحانه یک سازه ساختمانی محبوب در دل منطقه کوهستانی تهران است . این سازه برخلاف سایر مناطق استان که با ابری سیاه پوشیده از هوایی پاک و خنک برخوردار می باشد .

با وجود امکانات رفاهی بسیار و موقعیت جغرافیایی عالی ، واحد های ریحانه در راس جدول فروش قرار گرفت . خرید و فروش واحد های این مجتمع به صورت متری صورت می گیرد .

در خرید به متراژ و امکانات واحد توجه داشته باشید ، تا علاوه بر سکونت در بهترین نقطه شهر بابت پرداخت هزینه واحد به مشکل بر نخورید .

شرایط خرید برج ریحانه

همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد ، برج ریحانه به صورت نقدی و متری به فروش می رسد . در این میان ، تعاونی مسکن حماسه برای آسایش بیشتر خریداران ، وام های کم بهره نیز تدارک دیده است .

اگر توان پرداخت کامل هزینه واحد را ندارید ، از تعاونی وام دریافت کنید . شرایط اخذ وام این تعاونی به نسبت وام های بانکی راحت تر است .

در همان لحظه اول ، شرایط پرداخت هزینه واحد را در قولنامه ذکر کنید ، تا پس از اقامت در برج ، درگیر مشکلات حقوقی و مالی نباشید .

سخن پایانی

آسمان هوم یکی از بزرگ ترین موسسات خدماتی در حوزه خرید و فروش مسکن می باشد ، که به صورت اینترنتی نیز در کنار مردم است . با مراجعه به وب سایت موسسه علاوه بر اطلاع از قیمت واحد ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه برج ریحانه

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید